Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb op zondag 12/12/2010 een mail gestuurd naar de Opel klantendienst ( 'opel.customercare@be.gm.com' ) met de vraag wanneer de software update beschikbaar zal zijn die de problemen met de automatische verwarming , de speedlock en de inklapbare spiegels oplost.

Tot op heden nog geen antwoord ( zoals enigzins verwacht ).

Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de bug i.v.m. de automatische verwarming er uit te halen , ze hebben er hem immers zelf ingestoken ( werkte nog wel bij aflevering in 05/2010 ).

Weet er iemand of de automatische verwarming in de nieuwe afgeleverde Insignia's naar behoren werkt ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
      oi,

heb jij dan zoveel problemen gehad in het verleden met opel als ik zo vrij mag zijn dit te vragen ?

Erwin
      Om een lang verhaal kort te maken ,
      Ik koop een zafira (1.7 cdti +- 30000euro) en na enkele weken merken we dat tijdens het rijden de auto schokt en stottert tijdens het optrekken en rijden . Na enkele maanden door opel aan het lijntje te zijn gehouden met updates die het probleem zouden verhelpen ,kreeg ik van opel een bericht dat het hier gaat om een producteigenschap en geen mankement en dat het aan mijn rijstijl zal liggen !
      Via autoforum kom ik dan in contact met mensen met dezelfde problemen op de zafira 1.7 cdti en zij hebben via hun verzekering (advocaat)vernomen dat de garantie in principe een overeenkomst is met de dealer en koper .
      Deze mensen moeten dus via de rechtbank hun gelijk gaan halen ondanks de vaststelling door een expert .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
        Ik koop een zafira (1.7 cdti +- 30000euro) en na enkele weken merken we dat tijdens het rijden de auto schokt en stottert tijdens het optrekken en rijden . Na enkele maanden door opel aan het lijntje te zijn gehouden met updates die het probleem zouden verhelpen ,kreeg ik van opel een bericht dat het hier gaat om een producteigenschap en geen mankement en dat het aan mijn rijstijl zal liggen !
        Via autoforum kom ik dan in contact met mensen met dezelfde problemen op de zafira 1.7 cdti en zij hebben via hun verzekering (advocaat)vernomen dat de garantie in principe een overeenkomst is met de dealer en koper .
        Deze mensen moeten dus via de rechtbank hun gelijk gaan halen ondanks de vaststelling door een expert .

nu is er wel degelijk een update voor dit probleem , meer info via pb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
          Ik heb op zondag 12/12/2010 een mail gestuurd naar de Opel klantendienst ( 'opel.customercare@be.gm.com' ) met de vraag wanneer de software update beschikbaar zal zijn die de problemen met de automatische verwarming , de speedlock en de inklapbare spiegels oplost.

Tot op heden nog geen antwoord ( zoals enigzins verwacht ).

Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de bug i.v.m. de automatische verwarming er uit te halen , ze hebben er hem immers zelf ingestoken ( werkte nog wel bij aflevering in 05/2010 ).

Weet er iemand of de automatische verwarming in de nieuwe afgeleverde Insignia's naar behoren werkt ?
          oi,

heb er naar gebeld , had daarvoor ook al eens gebeld ( twee weken terug , laatste keer vorige week ) , dame wist me te vertellen dat ze er alleen vor stond en dat de andere dame die mijn dossier behandelde achter stond en als ik het goed had ook nog eens ziek was , zei ging volgens haar zeggen vorige week contact leggen met de dealer , ondertussen vandaag naar de dealer gebeld ivm slechte werken en ze hebben me nog niet gemeld dat klantendienst hen gecontacteerd heeft.
          als je wil geef dan via pm je gegevens door en eventueel de dealer waar je aanhangt , ik bel desnoods morgen nog eens terug ivm trillen en verwarming ( hoe meer mensen met dit probleem ik heb hoe sterker ik uit de hoek kan komen).

het wordt tijd dat ik genoeg mensen bijeen krijg met geo gegevens zodat ik eens serieus kan reclameren , ze komen daar altijd uit de lucht gevallen bij de klantendienst , dit was bijlange niet zo indertijd met jeremy , die belde tenminste nog terug als je een mail schreef.

ik had trouwens ook eerst een mail geschreven , volgens hen hadden ze een lege mail gekregen. dus als het kan , pm me ff en ik bel morgen en laat je weten hoe het zit.

groetjes
          Erwin

ps : heb jij ook het idee dat je verwarming op manueel ook niet op volle kracht blaast , zou is het bij mij begonnen , een hoop lawai van de blower , binnen gedaan een update denk ik en alles was een pak stiller totdat het natuurlijk kouder wordt dan merk je dat ze gewoon de blower hebben uitgeschakeld en de kracht van deze verminderd.
          Last edited by ; 20/12/2010, 23:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
            nu is er wel degelijk een update voor dit probleem , meer info via pb
            update voor zafira of onze insi ??, heb jij een idee of al iets gehoord hoe en wanneer er iets komt aan updates voor insi vooral verwarming automaat voor alle forumleden en trillen voortrein voor enkele en resoneren stuur ook voor enkele .

ik hoop van de groep gman wat nieuws te krijgen , heb ook eens contact opgenomen met een andere afdeling , mss dat die me kunnen helpen

groetjes
            Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
              oi,
              en ik die hier hoor dat de garantie een fabrieksgarantie tussen opel en koper en dat de dealer een gewoon tussenpersoon is , nu weet ik het ook niet meer hoor. en dan eigenlijk nog als het dan toch tussen dealer en koper is dan moet de dealer het maar in orde brengen , ongeacht , als ze durven zeggen dat het aan mijn rijstijl ligt zou ik zelfs terug een rijexamen durven afleggen , trouwens denk dat een rapport van de vab of een of andere controle organisme normaal voldoende moet zijn.

groetjes
              Erwin.

ps ; die advocaat verzekering is dat de advocaat die je hebt van uw rechtsbijstand ? zoja , moet ik mss nog eens over nadenken die van mij aan te spreken , zit met omnium al bij opel die spreken naar de mond van opel maar mijn rechtsbijstand zit nog bij kbc.

Comment

oi,

heb er naar gebeld , had daarvoor ook al eens gebeld ( twee weken terug , laatste keer vorige week ) , dame wist me te vertellen dat ze er alleen vor stond en dat de andere dame die mijn dossier behandelde achter stond en als ik het goed had ook nog eens ziek was , zei ging volgens haar zeggen vorige week contact leggen met de dealer , ondertussen vandaag naar de dealer gebeld ivm slechte werken en ze hebben me nog niet gemeld dat klantendienst hen gecontacteerd heeft.
                als je wil geef dan via pm je gegevens door en eventueel de dealer waar je aanhangt , ik bel desnoods morgen nog eens terug ivm trillen en verwarming ( hoe meer mensen met dit probleem ik heb hoe sterker ik uit de hoek kan komen).

het wordt tijd dat ik genoeg mensen bijeen krijg met geo gegevens zodat ik eens serieus kan reclameren , ze komen daar altijd uit de lucht gevallen bij de klantendienst , dit was bijlange niet zo indertijd met jeremy , die belde tenminste nog terug als je een mail schreef.

ik had trouwens ook eerst een mail geschreven , volgens hen hadden ze een lege mail gekregen. dus als het kan , pm me ff en ik bel morgen en laat je weten hoe het zit.

groetjes
                Erwin

ps : heb jij ook het idee dat je verwarming op manueel ook niet op volle kracht blaast , zou is het bij mij begonnen , een hoop lawai van de blower , binnen gedaan een update denk ik en alles was een pak stiller totdat het natuurlijk kouder wordt dan merk je dat ze gewoon de blower hebben uitgeschakeld en de kracht van deze verminderd.
                Erwin,

Manueel werkt de blower perfect , meer nog , als ik de temp op 21 zet en laat hem manueel een tijdje blazen ( op stand 4 , automatische ontwaseming ) , dan moet ik bij wijze van spreken de ramen openzetten , is volgens mij op dat moment veel warmer dan 21* in de wagen. Dus manueel naar stand 1 of 2 , vervelend als je door de sneeuw aan het ploeteren bent op en je alle aandacht op de weg moet houden.

Comment

oi,
                  en ik die hier hoor dat de garantie een fabrieksgarantie tussen opel en koper en dat de dealer een gewoon tussenpersoon is , nu weet ik het ook niet meer hoor. en dan eigenlijk nog als het dan toch tussen dealer en koper is dan moet de dealer het maar in orde brengen , ongeacht , als ze durven zeggen dat het aan mijn rijstijl ligt zou ik zelfs terug een rijexamen durven afleggen , trouwens denk dat een rapport van de vab of een of andere controle organisme normaal voldoende moet zijn.

groetjes
                  Erwin.

ps ; die advocaat verzekering is dat de advocaat die je hebt van uw rechtsbijstand ? zoja , moet ik mss nog eens over nadenken die van mij aan te spreken , zit met omnium al bij opel die spreken naar de mond van opel maar mijn rechtsbijstand zit nog bij kbc.
                  Zeer goed want de rechtsbijstand van KBC dekt ook contractuele geschillen !
                  De opel verzekering zal je niet verder kunnen (willen )helpen .
                  Via een expert van KBC kwam ik ook te weten dat ik zeker niet de eerste was met een probleem met de zafira 1.7 cdti .

En over die update nog het volgende ,opel wil niet schriftelijk bevestigen dat de nieuwe update het probleem zal oplossen . Of dit weer een vertragingsmaneuver is ga ik zeer binnenkort weten .

Comment

Erwin,

Manueel werkt de blower perfect , meer nog , als ik de temp op 21 zet en laat hem manueel een tijdje blazen ( op stand 4 , automatische ontwaseming ) , dan moet ik bij wijze van spreken de ramen openzetten , is volgens mij op dat moment veel warmer dan 21* in de wagen. Dus manueel naar stand 1 of 2 , vervelend als je door de sneeuw aan het ploeteren bent op en je alle aandacht op de weg moet houden.

Inderdaad; is bij mij ook zo....enkel manueel natuurlijk; niet op "auto".

Comment

oi,

groetjes
                      Erwin

Mijn verwarming.... ik heb de indruk dat hij op stand "Auto" heel lang wacht tot de auto echt goed warm gereden is en dan pas begint. Wat wel goed werkt bij mij: automatische airco op 22, stand auto en dan de 3 knoppen "boven", "lichaam", "voetruimte" opzetten. De verwarming blijft dan automatisch naar 22° gaan en werkt eigenlijk behoorlijk goed, alsof hij op "auto" zou staan. (de temperatuurregeling en de blazer blijven in immers in auto staan) Ik moet dan ook bijna niet bijregelen.

Als je, eens alles warm is, de stand "auto" weer activeert hoor je een aantal kleppen bewegen, blaast hij beduidend sterker op de voeten en koelt het een paar graden af. er zit dus wel degelijk een foutje in de programmatie van de stand "auto". De verwarming werkt echter wel heel goed, net als automatisch ontdooien en automatisch ontwasemen.

Voor de rest, still going strong! Jammer dat de elektronische handrem ook op de voorwielen ingrijpt.... Daar gaan mijn dwars-kunsten in de sneeuw...

Comment

automatische verwarming?: automatisch mijn g@t ja...

ik logde net aan op het forum om even te vragen of er nog iemand vind dat ze niet warm krijgt op auto-stand...

manueel werkt ze prima, maar op automaat doet ze geen knijt,
                        niet op 21°, niet 22°, nergens
                        na een kwartier kunt ge zo'n klein beetje warme lucht voelen
                        sjans da 'k verwarmde zetels heb, en die warmen wel grellig en wreed snel (amai, dat zelfde g@t)

ik voel mij wat nostalgisch worden
                        - geen electrische inklapbare spiegels meer
                        - ne sleutel in 't contact steken en draaien
                        - de verwarming manueel bedienen
                        ...
                        Insignia 5D Sport 130pk
                        Cooper D
                        KTM 250 EXC-F
                        KTM 200 EXC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                          Voor de rest, still going strong! Jammer dat de elektronische handrem ook op de voorwielen ingrijpt.... Daar gaan mijn dwars-kunsten in de sneeuw...

yep, gisteren serieus mee verschoten...
                          madam naar haar werk gebracht,
                          en 's avonds terug gaan halen
                          'k wou efkes show geven en mij rond zwieren met de handrem
                          taktaktaktak en rechtdoor met de cirque...
                          dju toch....
                          Insignia 5D Sport 130pk
                          Cooper D
                          KTM 250 EXC-F
                          KTM 200 EXC

Comment

• Verslag telefonisch contact klantendienst OPEL

Hallo allemaal,

de tijd die ik heb probeer ik dus nuttig en voor allen te gebruiken , dus zoals beloofd heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Opel.

het eerst dat opviel was dat ik direct dezelfde persoon aan de lijn kreeg zoals op vrijdag. mvr vond het wel kort dag dat ik terug belde maar na een goede uitleg van mij dat ik niet alleen belde voor mij alleen maar voor een hele groep mensen konden we verder.
                            na melding dat al deze mensen problemen hadden met de verwarming vond deze dit vooral zeer spijtig , vooral met dit weer doch mvr ( we gaan haar sofie noemen want zo heet ze ) kon deeg technische oplossing geven , dit is voor de dealer ....... uitleg dat zelfs personen die bij opel werken met hetzelfde probleem zitten ( geen namen noemend , of het nu een medewerker is of gewone klant dit blijft hetzelfde ) en geen oplossing van opel uit krijgen zat ze een beetje met de handen in het haar en herhaalde dat dit een probleem tussen de dealer en klant was.
                            ik herhaal weer dat deze geen oplossing kan geven , maar ze is bezig met mijn dossier en probeert zo snel als mogelijk contacten te leggen.
                            ik leg uit dat bepaalde mensen een mail voor dit probleem hebben gestuurd en geen antwoord hebben gekregen , er is zelfs een klant bij die op dit moment besloten heeft de aankoop van 7 insignia's te vervangen door een ander merk full option wagens , wat dus zeer spijtijg is .

nu komt het , voor diegen die nog geen mail hebben gestuurd voor dit probleem wordt gevraagd zo dringend als mogelijk een mail te sturen met uitleg van dit probleem , dus verwarming werkt niet op stand auto , de dealer waar U bent aangesloten , naam adres ( adres niet direct nodig denk ik , maar wel vooral de nummerplaat vermelden die verbonden is aande wagen , er wordt dan zo snel als mogelijk een dossier aangemaakt voor dit probleem .
                            mensen DOE DIT , anders sta ik ook mooi te blinken , ik heb namelijk gezegd dat ik voor een grote groep van insignia gebruikers met dit probleem spreek , laat me aub niet afgaan als een gieter , denk dat ik dan nog meer problemen krijg dan ik nu heb . dus problemen met verwarming DIRECT mailen naar opel.customercare@be.gm.com
                            of bellen naar de klantendienst van opel Telefonisch (alle werkdagen van 9.00 u. tot 17.30 u.): 03/450.63.29 met dit probleem .
                            gelieve ook indien problemen met dealer dit te melden , problemen met automaat ( inhouden ) en bv shimmy bij bepaalde snelheden ...... nu ineens direct melden , het is de bedoeling dat de klantendienst overspoelt wordt met alle aanwezige klachten ,liefst telefonisch ze moeten dan ineens een dossier aanmaken ,druk ook op de vraag of het gesprek mag opgenomen worden op nummer 1 - hoe meer gesprekken er met deze problemen worden opgenomen hoe serieuzer ze het probleem zullen moeten aanpakken, want blijkbaar komen er weinig klachten binnen .

voor diegene die al een mail hebben gestuurd , stuur een herinnering mail .
                            voor diegene die nog geen antwoord hebben gehad excuseert Sofie van de klantendienst zich vooral omdat er op dit moment er geen voldoende mensen op de klantendienst werken om alles van een leien dakje te laten lopen , bepaalde mensen hebben ontslag genomen en andere hebben op dit moment nog verlof , vanaf morgen zou Sofie in verlof gaan en komen er enkele medewerkers terug ( zoals ik kon horen was op dit moment Sofie alleen aanwezig o de klantendienst , toch volgens haar , we zouden voor haar de laatste dag de dag van haar leven kunnen geven , BELLEN BELLEN en nog eens BELLEN BELLEN.

heren en dames laat me hierin nu niet stikken , het is de moment om een overflow te doe bij de klantendienst....... dan weten ze ook eens wat het is om problemen te hebben .
                            het beste is mailen en tegelijkertijd bellen , bel en schrijf dat in je mail dat je gebeld hebt en dat deze mail een schriftelijke bevestiging is van het telefonisch contact..

heb haar ook gezegd dat er druk met de woorden proces en advocaat gegooid wordt , maar dat dit moet gehouden worden als laatste redmiddel als alles uitgeput is .

dit was het dan , meer kan ik op het ogenblik niet meer doen , doch laat me hier ook ff iets op het forum weten of jullie gemaild en / of gebeld hebben , het zou me een groot plezier doen als ik de stand van zaken een beetje kan opvolgen , publiceer ook eventueel het gekregen antwoord zodat we een vergelijk hebben .

tenslotte vertrekt hier nog een mail van mij naar de klantendienst met de foto's van de bedroevende afwerking.

groetjes
                            Erwin

Comment

• Erwin,

Ik heb mijne insignia nog niet ...maar ik ben blij dat gij er enen hebt

Goed bezig!! Chapeau!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten

Collega vertelde mij deze morgen dat als hij bij zijn Toyota Avensis de ESP afzet , de electronische handrem enkel op de achterwielen 'pakt' .

Heb het nog niet getest op de Insi ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichten
                                  automatische verwarming?: automatisch mijn g@t ja...

ik logde net aan op het forum om even te vragen of er nog iemand vind dat ze niet warm krijgt op auto-stand...

manueel werkt ze prima, maar op automaat doet ze geen knijt,
                                  niet op 21°, niet 22°, nergens
                                  na een kwartier kunt ge zo'n klein beetje warme lucht voelen
                                  sjans da 'k verwarmde zetels heb, en die warmen wel grellig en wreed snel (amai, dat zelfde g@t)

ik voel mij wat nostalgisch worden
                                  - geen electrische inklapbare spiegels meer
                                  - ne sleutel in 't contact steken en draaien
                                  - de verwarming manueel bedienen
                                  ...
                                  en geen speedlock

Join the club.

Comment

Hallo allemaal,

de tijd die ik heb probeer ik dus nuttig en voor allen te gebruiken , dus zoals beloofd heb ik contact opgenomen met de klantendienst van Opel.

het eerst dat opviel was dat ik direct dezelfde persoon aan de lijn kreeg zoals op vrijdag. mvr vond het wel kort dag dat ik terug belde maar na een goede uitleg van mij dat ik niet alleen belde voor mij alleen maar voor een hele groep mensen konden we verder.
                                    na melding dat al deze mensen problemen hadden met de verwarming vond deze dit vooral zeer spijtig , vooral met dit weer doch mvr ( we gaan haar sofie noemen want zo heet ze ) kon deeg technische oplossing geven , dit is voor de dealer ....... uitleg dat zelfs personen die bij opel werken met hetzelfde probleem zitten ( geen namen noemend , of het nu een medewerker is of gewone klant dit blijft hetzelfde ) en geen oplossing van opel uit krijgen zat ze een beetje met de handen in het haar en herhaalde dat dit een probleem tussen de dealer en klant was.
                                    ik herhaal weer dat deze geen oplossing kan geven , maar ze is bezig met mijn dossier en probeert zo snel als mogelijk contacten te leggen.
                                    ik leg uit dat bepaalde mensen een mail voor dit probleem hebben gestuurd en geen antwoord hebben gekregen , er is zelfs een klant bij die op dit moment besloten heeft de aankoop van 7 insignia's te vervangen door een ander merk full option wagens , wat dus zeer spijtijg is .

nu komt het , voor diegen die nog geen mail hebben gestuurd voor dit probleem wordt gevraagd zo dringend als mogelijk een mail te sturen met uitleg van dit probleem , dus verwarming werkt niet op stand auto , de dealer waar U bent aangesloten , naam adres ( adres niet direct nodig denk ik , maar wel vooral de nummerplaat vermelden die verbonden is aande wagen , er wordt dan zo snel als mogelijk een dossier aangemaakt voor dit probleem .
                                    mensen DOE DIT , anders sta ik ook mooi te blinken , ik heb namelijk gezegd dat ik voor een grote groep van insignia gebruikers met dit probleem spreek , laat me aub niet afgaan als een gieter , denk dat ik dan nog meer problemen krijg dan ik nu heb . dus problemen met verwarming DIRECT mailen naar opel.customercare@be.gm.com
                                    of bellen naar de klantendienst van opel Telefonisch (alle werkdagen van 9.00 u. tot 17.30 u.): 03/450.63.29 met dit probleem .
                                    gelieve ook indien problemen met dealer dit te melden , problemen met automaat ( inhouden ) en bv shimmy bij bepaalde snelheden ...... nu ineens direct melden , het is de bedoeling dat de klantendienst overspoelt wordt met alle aanwezige klachten ,liefst telefonisch ze moeten dan ineens een dossier aanmaken ,druk ook op de vraag of het gesprek mag opgenomen worden op nummer 1 - hoe meer gesprekken er met deze problemen worden opgenomen hoe serieuzer ze het probleem zullen moeten aanpakken, want blijkbaar komen er weinig klachten binnen .

voor diegene die al een mail hebben gestuurd , stuur een herinnering mail .
                                    voor diegene die nog geen antwoord hebben gehad excuseert Sofie van de klantendienst zich vooral omdat er op dit moment er geen voldoende mensen op de klantendienst werken om alles van een leien dakje te laten lopen , bepaalde mensen hebben ontslag genomen en andere hebben op dit moment nog verlof , vanaf morgen zou Sofie in verlof gaan en komen er enkele medewerkers terug ( zoals ik kon horen was op dit moment Sofie alleen aanwezig o de klantendienst , toch volgens haar , we zouden voor haar de laatste dag de dag van haar leven kunnen geven , BELLEN BELLEN en nog eens BELLEN BELLEN.

heren en dames laat me hierin nu niet stikken , het is de moment om een overflow te doe bij de klantendienst....... dan weten ze ook eens wat het is om problemen te hebben .
                                    het beste is mailen en tegelijkertijd bellen , bel en schrijf dat in je mail dat je gebeld hebt en dat deze mail een schriftelijke bevestiging is van het telefonisch contact..

heb haar ook gezegd dat er druk met de woorden proces en advocaat gegooid wordt , maar dat dit moet gehouden worden als laatste redmiddel als alles uitgeput is .

dit was het dan , meer kan ik op het ogenblik niet meer doen , doch laat me hier ook ff iets op het forum weten of jullie gemaild en / of gebeld hebben , het zou me een groot plezier doen als ik de stand van zaken een beetje kan opvolgen , publiceer ook eventueel het gekregen antwoord zodat we een vergelijk hebben .

tenslotte vertrekt hier nog een mail van mij naar de klantendienst met de foto's van de bedroevende afwerking.

groetjes
                                    Erwin

ik moet deze week nog langs bij de dealer ivm. verwarmingsprobleem....zo gauw dit ook uitdraait op niks dan stuur ik m'n mail. Ik hou je op de hoogte.
                                    Bedankt al voor je lobbywerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                      ik moet deze week nog langs bij de dealer ivm. verwarmingsprobleem....zo gauw dit ook uitdraait op niks dan stuur ik m'n mail. Ik hou je op de hoogte.
                                      Bedankt al voor je lobbywerk
                                      wim,

ik zou al een mail sturen als ik u was , er is nog geen oplossing voor deze , vorige week vrijdag heb ik de mijne afgehaald en er was toen ook geen oplossing , het zou me verbazen dat er nu een oplossing zou zijn , moest dit zo zijn zouden ze me al gebeld hebben.
                                      het probleem blijkt als onbestaande te worden afgedaan bij opel.
                                      eventueel es ff bellen naar je dealer om te horen of er een update voorhanden is voor het probleem.

groetjes
                                      Erwin

Comment

• Mannen,

Ik heb een dakkoffer van Thule en zou mij dwarsliggers willen aanschaffen...

Hebben jullie tips waar ik dat zou kunnen doen voor een goeie prijs ?!

Alvast bedankt voor de tips !

Grtz,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                                          Mannen,

Ik heb een dakkoffer van Thule en zou mij dwarsliggers willen aanschaffen...

Hebben jullie tips waar ik dat zou kunnen doen voor een goeie prijs ?!

Alvast bedankt voor de tips !

Grtz,

...in Kontich

Comment

Working...
                                          X