@ Erwin: ik heb deze morgen even geprobeerd. Het merkwaardige is dat het bedienen van de knop auto geen resultaat heeft. Uitschakelen lukt enkel via de knop airco (links bovenaan). Na het terug inschakelen komt op het display geen aanduiding over ventilatorsnelheid (ik dacht eerst 0, maar er staat auto naast). Bij het instellen van de temperatuur hoor je de ventilatorsnelheid toenemen, dit is echter afhankelijk van je instellingen (zwak, normaal, sterk). Mijn auto werd alleszins snel warm. Ook het spelen met de insteltemperatuur heeft een onmiddellijke reactie van de ventilatoren tot gevolg. Zou het dan toch een goede softwareupdate geweest zijn?
@ Hansa: de terugroepactie voor de airbag had toch te maken met het mogelijk loskomen van het afdekplaatje en niet van de airbag zelf? Ik heb jammer genoeg de mail met dit bericht reeds gewist, maar bij mij was het inderdaad op een half uurtje opgelost. Over nieuwe onderdelen is niks gezegd en bij garage Houttequiet wisten ze perfect waarover het ging.
Ter vervollediging voor de sneeuwkettingen; bandencentrale Lambrechts in Sint-Niklaas (aan de autokeuring).
Groeten,
Glenn
@ Hansa: de terugroepactie voor de airbag had toch te maken met het mogelijk loskomen van het afdekplaatje en niet van de airbag zelf? Ik heb jammer genoeg de mail met dit bericht reeds gewist, maar bij mij was het inderdaad op een half uurtje opgelost. Over nieuwe onderdelen is niks gezegd en bij garage Houttequiet wisten ze perfect waarover het ging.
Ter vervollediging voor de sneeuwkettingen; bandencentrale Lambrechts in Sint-Niklaas (aan de autokeuring).
Groeten,
Glenn
Comment