Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
    Mail is weg.

Vermelde problemen : auto stand verwarming , ontbreken speedlock en niet inklappen spiegels via afstandsbediening.

ook verstuurd : zelfde als hierboven...speedlock was ik vergeten..

Comment

• Ik heb net een mail ontvangen van Opel dat ze mijn opmerkingen ter harte nemen en een dossier geopend hebben op mijn naam. Ben eens benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
        oi,

proficiat gewenst met je nieuwe bolide
        het op en neer gaan van het mp3 geluid kan zelfs op constante snelheid gebeuren , het kan zijn dat je juist op het kantelmoment zat , je kan in de config eventueel het dynamisch volume regeling volgens snelheid op minimum zetten of volledig af . je zal dan op de snelweg wel even zelf het volume moeten aanpassen , maar dat is een kleintje he

en blijkbaar gaat je speedlock ( gaan je spiegels ondertussen ook terug met de ab , of moeten deze nog manueel bediend worden , het in/uitklappen dus) goed ,
        euh stomme vraag nog , vichte ligt dat ver van hier , tis maar kheb een grote gereedschapskist , kzou wel es een speedlockske kunnen gebruiken .

vooral veel chance gewenst met je insi en post eventueel es wat foto's en iets meer aan info ivm optie's ect ( cosmo?? ) .

groetjes
        Erwin

ps : de HTC via gewoon BT of via SAP protocol ?

Spiegels nog altijd manueel inklappen, maar dat vind ik niet zo'n groot probleem. Was bij vorige wagen ook zo...

HTC werkt gewoon via BT, tot nu toe nog altijd super, en ik stap best wel veel in en uit...

Bel opties: xenon, infiniti, navi 800 met bt module voor gsm, lederen geperforeerde zetels, zonneschermen, voor de rest cosmo uitvoering in 130pk ecoflex met verwijderde insignia en ecoflex tekentjes in carbon black met de 5 spaaks velgen

Ook even verwarming getest op auto en doet ook niets tenzij je hem op hi zet. Al even aangehaald in de garage toen ik mijn koffermat ging aanhalen, maar de garagist had daar precies nog niets van gehoord van andere rijders. Volgens zijn uitleg wachtte de chauffage tot ze voldoende warmte had en begon dan pas warme lucht te blazen in plaats van eerst veel koudere... Ben er niet echt op ingegaan aangezien ik niet veel tijd had... :-)

foto's volgen later...
        Last edited by ; 23/12/2010, 17:26. Reden: iets vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tjbarbe Bekijk Berichten
          Spiegels nog altijd manueel inklappen, maar dat vind ik niet zo'n groot probleem. Was bij vorige wagen ook zo...

HTC werkt gewoon via BT, tot nu toe nog altijd super, en ik stap best wel veel in en uit...

Bel opties: xenon, infiniti, navi 800 met bt module voor gsm, lederen geperforeerde zetels, zonneschermen, voor de rest cosmo uitvoering in 130pk ecoflex met verwijderde insignia en ecoflex tekentjes in carbon black met de 5 spaaks velgen

Ook even verwarming getest op auto en doet ook niets tenzij je hem op hi zet. Al even aangehaald in de garage toen ik mijn koffermat ging aanhalen, maar de garagist had daar precies nog niets van gehoord van andere rijders. Volgens zijn uitleg wachtte de chauffage tot ze voldoende warmte had en begon dan pas warme lucht te blazen in plaats van eerst veel koudere... Ben er niet echt op ingegaan aangezien ik niet veel tijd had... :-)

foto's volgen later...
          schoein dink , je zal er zeker van genieten geloof me.......... ene ik vraag me altijd af waarom mensen die kentekentjes eraf willen , heb het al wel zonder gezien en moet zeggen het staat een beetje stoerder maar ik denk niet dat ik het risico zou nemen om lakschade op te lopen door deze te verwijderen de bt module die jij hebt zou er een moeten zijn zonder problemen , bij mij is het zo dat ik mijn pincode moet ingeven om de gsm te gebruiken , wel is het voordeel dan wel dat je een betere verbinding naar buiten hebt omdat je een bijkomende zender/ontvanger in de wagen hebt.

en wat je verwarming betreft , tja ik zou in de plaats van die garagist verlegen zijn , als het kindje maar een naam heeft he . geloof me uw verwarming begint normaal te blazen vanaf dat uw contact nog maar wordt opgezet , hij begint aan de vooruit ( meestal ineens volle kracht ,en voor ontwaseming en ontvriezen van de vooruit heb je geen warme lucht nodig daar is koude lucht meer als voldoende , de verschil temperatuur tussen de geblazen koude lucht en de temperatuur van je bevrozen raam maakt dat je geblazen koude lucht eigenlijk warm is in vergelijking met je raamtemp, gewone natuurkunde zodoende) en dan zo verder naar voor/onder als de temp hoger wordt. zal anders eens de werking van de dualzone proberen op te zoeken , zal wel in het engels zijn dan.
          de reden dat hij iets doet als hij op HI staat is dat hij dan niet meer in automatische mode staat maar zich in manueel mode zet met als ik het goed heb de blowers/blazers op volle output.
          de beste manier om te testen is een thermo mee te nemen een toerke van een 10tal ..30tal km te doen en het verloop van temp te zien , het is mogelijk dat hij zijn temp gewoon niet haalt , hoe hoger de gevraagde temp hoe moeilijker hij het gaat hebben deze te halen. bij de meeste valt het gewoon niet op omdat ze met een dikke frak de wagen instappen ( tis koud buten he onderweg ) en dan merk je het gewoon niet op dat hij niet op temp komt omdat je je ondertussen aanpast aan de binnentemp met je warme jas , het beste om te testen is zonder jas te rijden

groetjes
          Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
            Ik heb net een mail ontvangen van Opel dat ze mijn opmerkingen ter harte nemen en een dossier geopend hebben op mijn naam. Ben eens benieuwd.

hier ook...

Comment

schoein dink , je zal er zeker van genieten geloof me.......... ene ik vraag me altijd af waarom mensen die kentekentjes eraf willen , heb het al wel zonder gezien en moet zeggen het staat een beetje stoerder maar ik denk niet dat ik het risico zou nemen om lakschade op te lopen door deze te verwijderen de bt module die jij hebt zou er een moeten zijn zonder problemen , bij mij is het zo dat ik mijn pincode moet ingeven om de gsm te gebruiken , wel is het voordeel dan wel dat je een betere verbinding naar buiten hebt omdat je een bijkomende zender/ontvanger in de wagen hebt.

en wat je verwarming betreft , tja ik zou in de plaats van die garagist verlegen zijn , als het kindje maar een naam heeft he . geloof me uw verwarming begint normaal te blazen vanaf dat uw contact nog maar wordt opgezet , hij begint aan de vooruit ( meestal ineens volle kracht ,en voor ontwaseming en ontvriezen van de vooruit heb je geen warme lucht nodig daar is koude lucht meer als voldoende , de verschil temperatuur tussen de geblazen koude lucht en de temperatuur van je bevrozen raam maakt dat je geblazen koude lucht eigenlijk warm is in vergelijking met je raamtemp, gewone natuurkunde zodoende) en dan zo verder naar voor/onder als de temp hoger wordt. zal anders eens de werking van de dualzone proberen op te zoeken , zal wel in het engels zijn dan.
              de reden dat hij iets doet als hij op HI staat is dat hij dan niet meer in automatische mode staat maar zich in manueel mode zet met als ik het goed heb de blowers/blazers op volle output.
              de beste manier om te testen is een thermo mee te nemen een toerke van een 10tal ..30tal km te doen en het verloop van temp te zien , het is mogelijk dat hij zijn temp gewoon niet haalt , hoe hoger de gevraagde temp hoe moeilijker hij het gaat hebben deze te halen. bij de meeste valt het gewoon niet op omdat ze met een dikke frak de wagen instappen ( tis koud buten he onderweg ) en dan merk je het gewoon niet op dat hij niet op temp komt omdat je je ondertussen aanpast aan de binnentemp met je warme jas , het beste om te testen is zonder jas te rijden

groetjes
              Erwin

Het is idd een keuze, de tekentjes eraf, maar vind ik persoonlijk iets mooier... Zeer voorzichtig geweest met de haardroger en de flosdraad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk Berichten

En nu ook de issue vd winterbanden. Heb dezelfde velgen als de uwe, met winterbanden. Vrijdag vertrek ik naar de Alpen , en donderdag mag ik naar de bandencentrale om een set kettingen die ik mocht gebruiken. Hopelijk beseffen die mannen dit probleem van de dikke/dunne schakels.
                Waar zou ik anders nog om kettingen geraken donderdag , mochten die vd bandencentrale niet passen ? (245/45/1

H

Ik heb m'n kettingen gevonden. Perfect bij Lambrecht in Aalst ... 't zijn schakels van 9mm, hopelijk passen ze in de wielkast. ('t is een splinternieuwe doos, en mocht ze niet opendoen, tenzij ik ze zou gebruiken)

Met het nieuwe sneeuwfront dat overkomt, zou 'k misschien beter de kettingen hier in mijn garage al leggen... Dat wordt een zwaar ritje door Duitsland vrijdagnacht

H

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk Berichten
                  Ik heb m'n kettingen gevonden. Perfect bij Lambrecht in Aalst ... 't zijn schakels van 9mm, hopelijk passen ze in de wielkast. ('t is een splinternieuwe doos, en mocht ze niet opendoen, tenzij ik ze zou gebruiken)

Met het nieuwe sneeuwfront dat overkomt, zou 'k misschien beter de kettingen hier in mijn garage al leggen... Dat wordt een zwaar ritje door Duitsland vrijdagnacht

H
                  Waarom mag je ze niet opendoen? Moest ik van u zijn ik zou ze opendoen en nu al eens opleggen, dan weet je meteen of ze passen.

Comment

• Erwin en co,

Auto is binnen bij Deleersnyder ivm Bluetooth, klok en buitengeluid...

Ben eens curieus wat ze mij straks gaan vertellen wanneer ik er terug achter mag gaan...

Opgelost moet het zijn of op te lossen.

Hou jullie op de hoogte !

Grtz,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                      Erwin en co,

Auto is binnen bij Deleersnyder ivm Bluetooth, klok en buitengeluid...

Ben eens curieus wat ze mij straks gaan vertellen wanneer ik er terug achter mag gaan...

Opgelost moet het zijn of op te lossen.

Hou jullie op de hoogte !

Grtz,
                      alez hoop het mee voor U .

btw vanmorgen met mijn koersmachien uitgerust met 24" 7.5 wielen/banden nog es buitengeweest , jawaddde t'had weer es bijgesneeuwd ....... was weer geen doorkomen aan.
                      beloofd voor het weekend en de feestdagen wat me daar nog gewoon rest te zeggen

mensen zeit veurzichteg , nie valle botse en andere onleuke dingen en voor de rest goe fieste, frette en zuppe en hou ulle warm he ,

PRETTIGE KERST
                      Erwin

Comment

• Voor iedereen hier :

EEN PRETTIGE EN DEUGDDOENDE KERST!

Comment

• DVD800NAVI Kaart Updates

Oi,

ondertussen eens aan de klap geraakt met de collega's in nederland, blijkt dat voor my2009..2010 voor de DVD800NAVI er geen kaartupdates meer uit zouden komen ( die van diegene die nu uitkomen zouden niet aangenomen worden door onze dvd800 ).
                          er is sprake van maart 2011 maar ook, sprake dat je gewoon geen update meer zou kunnen krijgen .
                          iemand hier al van op de hoogte.
                          de raad je silverbox ( de dvd800 dus)nog te laten vervangen in garantie omdat hij naar de eeuwige jachtvelden zou zijn door een fout zou ook niet helpen ( ze zouden nog genoeg stock hebben om de oude te vervangen ).

zou dit mogelijk kunnen zijn dat ze dit flikken , tzou spijtig zijn want naar't schijnt zou de interface er netter uit zien in vanaf my2011

groetjes en vooral seffens nie te zat
                          Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                            Vriend van mij heeft een nieuwe Opel Astra en die is er ook niet zo content van zoals hij wel was van zijn vorig model Astra , waar hij dan wel super tevreden van was .
                            Kraakjes in het interieur , kleine defekten zoals een raam die niet meer dicht gaat , afstansbediening die niet meer werkt enz...
                            hij zou (moest hij kunnen ) direkt wisselen met zijn vorige Astra
                            Ahum, bullshit !!
                            Dat hij naar diegene gaat die nu zijn astra heeft en zijn nieuwe in de plaats aanbiedt.
                            Wedden dat hij zijn oude terug heeft ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tjbarbe Bekijk Berichten
                              Het is idd een keuze, de tekentjes eraf, maar vind ik persoonlijk iets mooier... Zeer voorzichtig geweest met de haardroger en de flosdraad
                              Ik heb dit bij de dealer laten doen.
                              Ze hebben er lijmoplosser op gespoten en de letters vielen er haast gewoon af.
                              Dus weinig kans op lakschade.

Comment

Oi,

ondertussen eens aan de klap geraakt met de collega's in nederland, blijkt dat voor my2009..2010 voor de DVD800NAVI er geen kaartupdates meer uit zouden komen ( die van diegene die nu uitkomen zouden niet aangenomen worden door onze dvd800 ).
                                er is sprake van maart 2011 maar ook, sprake dat je gewoon geen update meer zou kunnen krijgen .
                                iemand hier al van op de hoogte.
                                de raad je silverbox ( de dvd800 dus)nog te laten vervangen in garantie omdat hij naar de eeuwige jachtvelden zou zijn door een fout zou ook niet helpen ( ze zouden nog genoeg stock hebben om de oude te vervangen ).

zou dit mogelijk kunnen zijn dat ze dit flikken , tzou spijtig zijn want naar't schijnt zou de interface er netter uit zien in vanaf my2011

groetjes en vooral seffens nie te zat
                                Erwin
                                Dus wat wil je nu zeggen ?
                                Dat we allemaal een nieuwe DVD800 moeten claimen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Ahum, bullshit !!
                                  Dat hij naar diegene gaat die nu zijn astra heeft en zijn nieuwe in de plaats aanbiedt.
                                  Wedden dat hij zijn oude terug heeft ??

Tuurlijk bullshit want het komt uit mijn mond he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                    Tuurlijk bullshit want het komt uit mijn mond he
                                    Nee,gewoon omdat NIEMAND zijn nieuwe wagen zou inruilen voor zijn oude...
                                    Zoals ik in mijn vorige post zei : Dat hij naar diegene gaat die nu zijn astra heeft en zijn nieuwe in de plaats aanbiedt. Wedden dat hij zijn oude terug heeft ??
                                    En ben er zeker van dat hij dat niet zal doen...dààrom is het bullshit wat je beweert...

Comment

• Hallo,

Ik volg reeds lange tijd dit topic en heb nu een dikke maand geleden mijn nieuwe leaseauto besteld:
                                      Insignia sports tourer CDTI 110PK
                                      Carbon black
                                      17 alu velgen 7 spaaks
                                      Gold pack
                                      bluetooth UPH
                                      getinte ramen achteraan
                                      Nu maar afwachten...

Nu vroeg ik me wel iets af, in de optielijst zag ik het volgende staan:
                                      ALC (automatic light control)

en dan als standaard uitrusting:

Automatische koplampontsteking

Weet er iemand wat het verschil eigenlijk is tussen de 2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rainflower Bekijk Berichten
                                        Hallo,

Ik volg reeds lange tijd dit topic en heb nu een dikke maand geleden mijn nieuwe leaseauto besteld:
                                        Insignia sports tourer CDTI 110PK
                                        Carbon black
                                        17 alu velgen 7 spaaks
                                        Gold pack
                                        bluetooth UPH
                                        getinte ramen achteraan
                                        Nu maar afwachten...

Nu vroeg ik me wel iets af, in de optielijst zag ik het volgende staan:
                                        ALC (automatic light control)

en dan als standaard uitrusting:

Automatische koplampontsteking

Weet er iemand wat het verschil eigenlijk is tussen de 2?
                                        Is volgens mij net hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                          Dus wat wil je nu zeggen ?
                                          Dat we allemaal een nieuwe DVD800 moeten claimen ??
                                          oi,

wel eerlijk gezegd weet ik het ook niet , het zou idd zeer straf zijn dat voor de my2009..10 geen kaartupdates meer zouden komen en alleen de nieuwere nog zouden ondersteund worden.
                                          ik heb hierover een mailtje geschreven naar de klantendienst met de vraag om enige opheldering. en wat betreft een nieuwe dvd800 claimen .....wel persoonlijk denk ik niet dat dit onder de term garantie valt ( het niet meer voorradig zijn van kaart updates voor oud model dvd800)

groetjes
                                          Erwin

Comment

Working...
                                          X