Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten

Heb op mijn OPC winterbandjes liggen in 245/40-20, dat in combinatie met 4x4 en 325pk was zalig in de sneeuw
    ge ziet waar het geld zit he , knappe velgjes trouwens , welk merk dacht niet dat deze van opel zelf waren he.

Erwin.

ps : maak es een paginaatje aan onder "mijn duitse wagen" en kap daar maar nen hoop fotookes in en optielijst, kwestie van der een paar zot te krijgen

Comment

• Brunodr zijn eerste post op AW is er één die kan tellen. Jawadde.

Very Nice

Comment

• D'as nu nog eens nen Opel sè !!!

Comment

• Het zijn mijn wintervelgen : BBS CX-R, heb ik laten poedercoaten in het wit . Mijn gewone velgen zijn ASA-GT1 black met pirelli Pzero .
          Ik zal morgen ofzo eens kijken voor mijn opc deftig voor te stellen met wat fotokes
          thanks voor de commentaren trouwens

Bruno

Comment

Het zijn mijn wintervelgen : BBS CX-R, heb ik laten poedercoaten in het wit . Mijn gewone velgen zijn ASA-GT1 black met pirelli Pzero .
            Ik zal morgen ofzo eens kijken voor mijn opc deftig voor te stellen met wat fotokes

Bruno

je bent nieuw op het forum, maar zal uiteraard nog veel positieve reacties krijgen de komende dagen...
            Wij wachten vol spanning op de mooie foto's van de eerste OPC op dit forum

Comment

Heb op mijn OPC winterbandjes liggen in 245/40-20, dat in combinatie met 4x4 en 325pk was zalig in de sneeuw

Comment

• machtig machien....zeker in die kleur valt het bij vele (niet Insigniarijders) nog niet op dat het een OPC is....tot bij het eerste verkeerslicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                  machtig machien....zeker in die kleur valt het bij vele (niet Insigniarijders) nog niet op dat het een OPC is....tot bij het eerste verkeerslicht

Comment

• sjieken bak! Past perfect bij de kleur van de garagepoort!

Comment

• speciaal daarvoor ben ik gaan verhuizen

Comment

• Ferme OPC.
                        Had hem vorige week reeds zien voorbijrijden...

PS: Ben dorpsgenoot...

Comment

• Ik weet het, den uwe staat naast Dirk Vercruyssen zeker hé, met welke verlaging rijdt jij rond ?

Bruno

Comment

Het zijn mijn wintervelgen : BBS CX-R, heb ik laten poedercoaten in het wit . Mijn gewone velgen zijn ASA-GT1 black met pirelli Pzero .

Bruno
                            Heel sjieke velgen die ASA maar mijn persoonlijke mening : op een OPC horen de echte OPC velgen...

Comment

• Zoals ook al in mijn post bij 'mijn duitse auto' vermeld ... Ik ben anti-originele velg , gewoon door het feit dat ik niet wil dat er dezelfde auto als de mijne rondrijdt !! Al vind ik de originele OPC 20" supermooi

Comment

Zoals ook al in mijn post bij 'mijn duitse auto' vermeld ... Ik ben anti-originele velg , gewoon door het feit dat ik niet wil dat er dezelfde auto als de mijne rondrijdt !! Al vind ik de originele OPC 20" supermooi
                                Heb je die originele nog ??

Comment

• Njet, de originele 19"velgen heb ik verkocht .

Comment

• oi allemaal,

juist nog es gebeld met GMAN A'pen ivm geval eurologics ( dvd pack geplaatst waardooor er verschillende beschadigingen werden aangebracht in de wagen , + ik van het kasje naar de muur wordt gebold ivm brom en alternator fluiten ) , eurologics komt nu met een oplossing voor het brommen . ik moet het geluid van de dvdspeler op zijn hoogst zetten , als je weet dat dit zorgt dat de hoofdtelefoon dan op bijna minimum al een hoop geluid geeft en ik geen controle heb over de knop aan de hoofdtelefoon en de kids is dit dus onaanvaardbaar als oplossing .
                                    denk dat de kids na een film of 2 doof zijn ( tja vond geen moticonneke met oren ).
                                    blijft dan natuurlijk nog het fenomeen fluiten , eurologics blijkt hier ook van geen hulp te zijn , na 4tal getelefoneerd te hebben naar nederland nog geen oplossing , volgende week gaat hij terug naar de dealer , tenslotte is het systeem daar gezet , zij moeten maar eens van hun oren maken.

verder nog eens gehoord ivm dreunen/trillen rond 1400rpm , nog geen oplossing tot op heden . hoop hier omtrent nog iets te horen van arne , blijkbaar zijn ze in duitsland iets sneller en toegeeflijker wat garantie betreft.
                                    voor de verwarming , nog geen oplossing

MAAR nu komt het , Opel heeft de fout blijkbaar gevonden wat het trillen ( shimmy rond 110km/u , het precies over een geribbelde beton baan te rijden , en waarschijnlijk is de fout dat hij vanaf 160 a 170 begint te zweven en schudden achtersteven hier ook mee opgelost ) betreft , bijna ALLE wagens met 18" Q02 velgen zouden deze fout vertonen. deze velgen zouden een groot onbalans vertonen .
                                    Opel gaat over tot het vervangen van de velgen ( natuurlijk alleen voor de mensen die hiervoor gereclameerd / reclameren ) , dit zou de oplossing zijn.
                                    moesten er dus nog mensen zijn met dit probleem ( bij gman a'pen zijn er drie geweten ) , deze oplossing is juist bij patrick van de tech dienst van gman a'pen binnengekomen vanwege opel , het vervangen van de bussen voortrein zou dus idd geen oplossing zijn.
                                    dus nu nog wachten tot er velgen voorhanden zijn ( ik ben natuurlijk altijd tevreden met 20"ers in de plaats van die ik nu heb ) en natuurlijk dat ze niet alleen maar de voorste velgen vervangen.

wij zijn benieuwd , indien zo is toch een groot probleem opgelost en kan dan overgegaan worden tot het zoeken naar een oplossing voor verwarming/blower output en resonatie automaat.

nu nog mijn madam van de gps harder krijgen , sinds vervanging BT GSM module klapt ze nogal stillekes en hoor ik mijn pinkers en park pilot heel slecht . in de menu staan de pinkers op het hardst en de madam staat ook op vol vermogen. toch nog eerst den truuk met de volume knop terwijl madam klapt proberen mss dat dit helpt. .

dan nog het volgende , de samenscholing begint dichter bij te komen , als er nog nieuwkomers zijn die op deze dag ( 4 april aan Brasschaat zwambad als ik het goed heb ) ook nog willen komen , laat het weten
                                    bedoeling is een dag te organiseren waarbij we de mens achter het profiel leren kennen.

groetjes
                                    Erwin
                                    Last edited by ; 13/01/2011, 15:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                      oi allemaal,

juist nog es gebeld met GMAN A'pen ivm geval eurologics ( dvd pack geplaatst waardooor er verschillende beschadigingen werden aangebracht in de wagen , + ik van het kasje naar de muur wordt gebold ivm brom en alternator fluiten ) , eurologics komt nu met een oplossing voor het brommen . ik moet het geluid van de dvdspeler op zijn hoogst zetten , als je weet dat dit zorgt dat de hoofdtelefoon dan op bijna minimum al een hoop geluid geeft en ik geen controle heb over de knop aan de hoofdtelefoon en de kids is dit dus onaanvaardbaar als oplossing .
                                      denk dat de kids na een film of 2 doof zijn ( tja vond geen moticonneke met oren ).
                                      blijft dan natuurlijk nog het fenomeen fluiten , eurologics blijkt hier ook van geen hulp te zijn , na 4tal getelefoneerd te hebben naar nederland nog geen oplossing , volgende week gaat hij terug naar de dealer , tenslotte is het systeem daar gezet , zij moeten maar eens van hun oren maken.

verder nog eens gehoord ivm dreunen/trillen rond 1400rpm , nog geen oplossing tot op heden . hoop hier omtrent nog iets te horen van arne , blijkbaar zijn ze in duitsland iets sneller en toegeeflijker wat garantie betreft.
                                      voor de verwarming , nog geen oplossing

MAAR nu komt het , Opel heeft de fout blijkbaar gevonden wat het trillen ( shimmy rond 110km/u , het precies over een geribbelde beton baan te rijden , en waarschijnlijk is de fout dat hij vanaf 160 a 170 begint te zweven en schudden achtersteven hier ook mee opgelost ) betreft , bijna ALLE wagens met 18" Q02 velgen zouden deze fout vertonen. deze velgen zouden een groot onbalans vertonen .
                                      Opel gaat over tot het vervangen van de velgen ( natuurlijk alleen voor de mensen die hiervoor gereclameerd / reclameren ) , dit zou de oplossing zijn.
                                      moesten er dus nog mensen zijn met dit probleem ( bij gman a'pen zijn er drie geweten ) , deze oplossing is juist bij patrick van de tech dienst van gman a'pen binnengekomen vanwege opel , het vervangen van de bussen voortrein zou dus idd geen oplossing zijn.
                                      dus nu nog wachten tot er velgen voorhanden zijn ( ik ben natuurlijk altijd tevreden met 20"ers in de plaats van die ik nu heb ) en natuurlijk dat ze niet alleen maar de voorste velgen vervangen.

wij zijn benieuwd , indien zo is toch een groot probleem opgelost en kan dan overgegaan worden tot het zoeken naar een oplossing voor verwarming/blower output en resonatie automaat.

nu nog mijn madam van de gps harder krijgen , sinds vervanging BT GSM module klapt ze nogal stillekes en hoor ik mijn pinkers en park pilot heel slecht . in de menu staan de pinkers op het hardst en de madam staat ook op vol vermogen. toch nog eerst den truuk met de volume knop terwijl madam klapt proberen mss dat dit helpt. .

dan nog het volgende , de samenscholing begint dichter bij te komen , als er nog nieuwkomers zijn die op deze dag ( 4 april aan Brasschaat zwambad als ik het goed heb ) ook nog willen komen , laat het weten
                                      bedoeling is een dag te organiseren waarbij we de mens achter het profiel leren kennen.

groetjes
                                      Erwin
                                      Erwin,

En welke velgen zijn dat dan ?
                                      Heb gisteren mijn wagen gaan terughalen bij GMAN Brasschaat.
                                      Daar is dus een nieuwe radio ingestoken (de derde al) om de gekende problemen op te lossen met het audiosysteem. Vorige week hadden ze al eens een nieuwe geplaatst maar daar bleek het niet mogelijk te zijn om DAB te selecteren. Heb toen met die een week rondgereden. Wat me opviel was : helderheid van het navi-scherm zeer donker,stil geluid parkeersensoren achteraan. Dus dat zou wel eens goed uw probleem kunnen zijn.
                                      Heb dus een nieuwe radio en tot op heden werkt alles zoals het moet. We houden onze vingers gekruist dat het nu eindelijk wel opgelost is. Ik moet er ook nog wel even bij vermelden dat ik deze keer wél au serieux ben genomen en 1ste klasse ben geholpen door Danny D.N van GMAN. Uiteraard bijgestaan door de bekwame technieker Philippe en uiteraard Jürgen Op De Beeck die me als verkoper van mijn Insignia altijd als een blok achter mij staat ! Moet ook wel zeggen dat ik voor Danny D.N een serieuze e-mail heb gestuurd naar de klantendienst en dat die nieuwe daar waarschijnlijk gene gemakkelijke is !

Comment

• .....
                                        Last edited by ; 17/03/2011, 22:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                          Erwin,

En welke velgen zijn dat dan ?
                                          Heb gisteren mijn wagen gaan terughalen bij GMAN Brasschaat.
                                          Daar is dus een nieuwe radio ingestoken (de derde al) om de gekende problemen op te lossen met het audiosysteem. Vorige week hadden ze al eens een nieuwe geplaatst maar daar bleek het niet mogelijk te zijn om DAB te selecteren. Heb toen met die een week rondgereden. Wat me opviel was : helderheid van het navi-scherm zeer donker,stil geluid parkeersensoren achteraan. Dus dat zou wel eens goed uw probleem kunnen zijn.
                                          Heb dus een nieuwe radio en tot op heden werkt alles zoals het moet. We houden onze vingers gekruist dat het nu eindelijk wel opgelost is. Ik moet er ook nog wel even bij vermelden dat ik deze keer wél au serieux ben genomen en 1ste klasse ben geholpen door Danny D.N van GMAN. Uiteraard bijgestaan door de bekwame technieker Philippe en uiteraard Jürgen Op De Beeck die me als verkoper van mijn Insignia altijd als een blok achter mij staat ! Moet ook wel zeggen dat ik voor Danny D.N een serieuze e-mail heb gestuurd naar de klantendienst en dat die nieuwe daar waarschijnlijk gene gemakkelijke is !
                                          oi Pol,

velgen zijn van het type 18" 5dubbel spaak , als je even op het linkje insignia...... in mijn handtekening klikt kan je ze in volle glorie zien.
                                          wat betreft het au serieux nemen ben ik eigenlijk vandaag redelijk geschrokken , ik had hem al die foto's bezorgt met het verkeerd gemonteerde piano black paneeltjes , moest er zelf nog niets over zeggen ik kreeg direct antwoord dat de tech naar zijn voeten heeft gekregen.
                                          had maandag al gebeld toen hij juist uit congé was maar toen was hij in vergadering , vandaag door omstandigheden maar pas kunnen terug bellen , vriendelijk ontvangen aan telefoon en kreeg direct het aanbod de wagen ineens terug te brengen , moet alleen nog maar een lijst met mankementen opmaken zodat nu voor eens en altijd alles kan opgelost worden.
                                          denk dat er die dag van de vergadering wel het een en ander is gezegd , heb ook serieus gereclameerd bij de klantendienst. heb nog wel geen mail of tel van deze gehad ivm opvolging maar soit als het zo in orde komt bon...... had al contact opgenomen met rechtsbijstand ............... spel is al 5 maand aan de gang
                                          .
                                          wat betreft silverbox , dacht niet dat ze deze vervangen hadden ( hebben het vervangen gehad maar terug uitgenomen wegens niet opgelost zijn van de fout ) volgens mij hebben ze ergens een stekker slecht ingestoken met het vervangen van de bt module , het scherm is volgens mij nog in orde , het is gewoon het geluid dat te stil is geworden.
                                          zal in ieder geval zeggen dat je hetzelfde probleem hebt gehad ivm geluid sensoren en madam, vreemd genoeg is de rest wel helemaal goed , dus dab radio ( de rest niet geprobeerd ) zijn zeer luid

groetjes
                                          Erwin

ps ; zit nog wel met het probleem stuur , dacht dat deze scheef stond maar mijn vader vertelde me dat als je stuur recht staat in stuurslot dit dus de juiste stand is , nu bij mij gaat het stuur scheef vanaf ik begin te rijden , bij remmen naar stilstand neigt deze naar rechtstand .............. dus ik twijfel hier , ofwel stuur scheef ofwel iets met de uitlijning

Comment

Working...
                                          X