Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
    mag ik een lijstje publiceren van wat er WEL goed is aan de insi bij mij , das minder werk en veel korter , sorry moest eruit , heb een maandagwagen en een kl*te dealer die als hij de wagen binnenneemt het altijd klaar speelt om de wagen slechter en slechter terug te geven , dingen die hij dan echt niet klaar krijgt probeert hij af te schilderen als normaal terwijl hij dan een paar maand later afkomt dat er toch een oplossing voor het probleem is maar dat ze deze niet van opel mogen uitvoeren.
    mijn wagen is eerlijk gezegd geen afspiegeling van hoe een insi normaal moet en gewoonlijk wel is.

Erwin.
    En wat voor problemen heb je dan ?

Comment

• Dat was ik die dat vroeg! Bij het parkeren moet je natuurlijk met alle velgen uitkijken. Het zijn voornamelijk de stoepranden waar je op moet rijden als je ergens moet afslaan. Of als je op een drukke weg ergens snel wil terugdraaien en je er niet niet geraakt, moet je dikwijls wel eens over een of ander borduur. Met de 20" moet je daar altijd hééél rustig oprijden en soms heb ik geen tijd om rustig te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyG Bekijk Berichten
        Dat was ik die dat vroeg! Bij het parkeren moet je natuurlijk met alle velgen uitkijken. Het zijn voornamelijk de stoepranden waar je op moet rijden als je ergens moet afslaan. Of als je op een drukke weg ergens snel wil terugdraaien en je er niet niet geraakt, moet je dikwijls wel eens over een of ander borduur. Met de 20" moet je daar altijd hééél rustig oprijden en soms heb ik geen tijd om rustig te rijden.
        sorry JohnnyG , dacht dat ik je citaat had opgenomen .... bij nazicht toch wel zo , het is inderdaad wel zeker dat je met 18" veel minder kans hebt dat je bij het afdraaien je velg beschadigd , of je moest de pech hebben dat je juist op de rand zit , maar ja life is a adventure .
        nog veel succes met de config en hopelijk heb je hem rap , en laat vooral ok weten wat het uiteindelijk is geworden he

Erwin

Comment

Zo, na weken configs samen stellen, wakker liggen, testritjes maken, van dealer naar dealer om alle kleurtjes en combinaties met velgen te bekijken had ik de knoop door gehakt en dit ging'm worden :

ST 130 PK Cosmo Olympic white
          20 Duimers
          Leder Siena zwart
          DVD Navi 800, park pilot, bluetooth
          AFL
          FlexRide
          Quickheat
          Bandenspanningscontrole

De combinatie wit-20" is geweldig mooi, je ziet ze vanop een kilometer aankomen en je blijft er naar kijken tot ze al een kilometer gepasseerd zijn.
          Maar... Ik denk niet dat ik me gerust ga voelen met de 20". het is contine opletten en voorzichtig zijn. Daarom ben ik vandaag nog eens een paar dealers afgereden tot ik een ST vondt in het wit met de 18" velgen. Ik heb er ene gevonden en zelfs die combinatie wit-18" staat de ST heel goed.
          De 1000€ die ik bespaar ga ik stoppen in de betere zetels (Siena zwart geperforeerd).
          Ik heb dan nog 400€ over die ik zou kunnen spenderen aan het infinity sound system of het OpelEye systeem. Dat wordt nog een nachtje nadenken, want morgen ga ik bestellen!
          Beste JohnnyG,

Misschien wil je het wel helemaal niet overwegen maar wil het toch even kwijt.
          Ondergetekende heeft zijn Insi te koop staan in een configuratie die die van jou behoorlijk benaderd
          Ik loop even door:
          ST 130 PK Cosmo Olympic white :check
          20 Duimers :check
          Leder Siena zwart : (de standaard stof/leder bekleding)
          DVD Navi 800, park pilot, bluetooth :check
          AFL :check
          FlexRide :check
          Quickheat :
          Bandenspanningscontrole :

maar wel nog:
          elektrisch panoramadak
          8-voudig verstelbare bestuurdersstoel
          19 inch winterset
          irmscher-grille

en.....niet te vergeten: je houdt een paar duizend euries in je zak

In elk geval heb je een smaakvolle configuratie samengesteld maar zou toch nog eens een nachtje gaan nadenken over de 20 inchers t.o.v. de 18 inch velgen.
          Het is wat Erwin schrijft, de 18 inchers zijn ook gevoelig, en de 20 inch staan hem gewoon 10x mooier....

Succes met de keuze.

gr. Ron
          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
          http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
            En wat voor problemen heb je dan ?
            wel , de meeste weten het ondertussen wel hoor , wil je het fijne ervan weten dan klik je op het searchventje in mijn handtekening en probeer je de meeste eruit te halen , tis soms om te schreeuwen .......
            kan dit hier nu niet allemaal gaan opschrijven want dan heb ik weeral een paginaatje of twee versleten van de topic
            grootste problemen , resonatie automaat op en rond de 1400rpm , zweven en schudden achterkant wagen vanaf 160 a 170 , trillingen ( soort van shimmy en over een geribbeld betonweg rijdend gevoel ) voortrein 110km/u en hoger, automaat die doodvalt bij kickdown , lakschade en beschadigde interieur onderdelen bij aflevering , ( daarna verschillende beschadigingen van interieur onderdelen door dealer en door hen aangenomen buitenfirma ) bt module gsm defect , ( sinds deze is vervangen blijkt mijn gps als ik naar Edegem scouts rijd mij altijd een km of 5 rond te willen sturen , weet ook niet waarom , ok de stem en sensoren zijn heel stil geworden ) , verschillende foutmeldingen waaronder van mijn ophanging ( flexride) , opel eye dat niet goed werkt ( of ge zou dan toch in de bebouwde kom 130 mogen rijden ). verwarming die niet op volle flow kan blazen en helemaal niet blaast als hij in auto staat , wagen die zichzelf afsluit terwijl je sleutels op het contact zitten ( weet je nog corsawim , was een paar uur oud )
            en dan spreek ik nog niet van lichten ruitenwissers , krakende interieur delen en tunnel en andere dingen .

de meest voorkomende problemen bij andere zijn meestal ipod radio's die niet goed werken ( pinkers die uitvallen ect deze worden door de silverbox/radio behandelt ) en vooral groot verbruik en dpf die niet opgestart is geweest waardoor je verbruik weer dan hoger is (manueel laten opstarten ) , pook die heel moeilijk of niet in tweede zetten is of heel stroef gaat , kletteren motor ( heb ik ook al gehad ) , achterklep die naar beneden durft te vallen , plaatjes van hogedruksproeiers die gaan vliegen en nog een paar dingetjes.en natuurlijk een deel van wat ik heb ,maar die hebben allemaal geluk dat de fouten verspreid zijn

niet voor u bang te maken hoor, laat ons zeggen dat dat dit ongeveer 4% vertegenwoordigd van de insi's die nie thelemaal in orde is , de rest valt best mee

ik stop anders heb ik seffens toch die twee blz van de topic aan mijn been , het vornaamste is in he tbegin even wantrouwig te zijn en op alles te letten , het is meestal in het begin dat je problemen hebt , latere problemen blijken volgens mij mee te vallen.

groetjes
            Erwin
            Last edited by ; 16/01/2011, 20:54.

Comment

• Ron,

Bedankt voor het aanbod. Maar ik wel hem echt wel 100% naar mijn zin. Bij m'n dealer had ik ook de mogelijkheid om binnen een paar maanden de wagen van een verkoper over te nemen? Zo goed als nieuw, weinig kilometers en op de AFL na, helemaal mijn zin. Maar door het missen van de AFL heb ik de aanbieding niet aangenomen. Dat wordt dus een dure AFL...

Comment

• De eerste ritjes zitten er op met de nieuwe bak. Ik moet zeggen, de ST is toch wel een compleet andere wagen dan de vectra break... die zetels zitten super, alles voelt steviger, 130 tov 120pk, geeft toch wel serieus verschil (veel vinniger dan de lomere vectra)..enfin, al dik tevreden. Die xenon lampen echt super, wat een zicht op de weg, nice! Oh en den ipod touch g4 werkt tot hier toe perfect ;-)

Vraagje, is er geen mogelijkheid om de spiegels automatisch te laten inklappen zodra je de wagen sluit? Ik kan dat precies niet vinden? Druk nu gewoon op het knopje, but...
                Last edited by Clicquot; 16/01/2011, 21:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
                  De eerste ritjes zitten er op met de nieuwe bak. Ik moet zeggen, de ST is toch wel een compleet andere wagen dan de vectra break... die zetels zitten super, alles voelt steviger, 130 tov 120pk, geeft toch wel serieus verschil (veel vinniger dan de lomere vectra)..enfin, al dik tevreden. Die xenon lampen echt super, wat een zicht op de weg, nice! Oh en den ipod touch g4 werkt tot hier toe perfect ;-)

Vraagje, is er geen mogelijkheid om de spiegels automatisch te laten inklappen zodra je de wagen sluit? Ik kan dat precies niet vinden? Druk nu gewoon op het knopje, but...
                  oi

sorry , is eruit genomen vanaf my2011 , het probleem was als je de spiegels met de AB liet dicht klappen je ruiten mee dicht gingen en andersom , volgens mij zijn ze daar nu druk mee bezig en zal dit mss binnen 6 a 12 maand terug in de software zitten , tis natuurlijk te hopen he , hoop dat ze niet werken volgens principe niet goed eruit en we zwijgen erover .

voor voorlopig manueel inklappen met het knopje , kweet het dat je zoiets van bak van zoveel geld mag verwachten dat zo iets werkt , terwijl je weet dat deze functies vlekkeloos werken bij een skoda en 407 sw , citroen c5 en vele andere .

je kan natuurlijk ook naar de dealer gaan en zeggen dat er een fout zit in je spiegels , en dat je met een test hebt gereden die dat wel deed via AB .
                  eens zien wat ze zeggen .
                  het kan wel zijn dat de functie gekoppeld is aan zetelgeheugen , maar zeit er zeker van , functie is in alle gevallen eruit genomen .

Erwin

ps : de nieuwere lichting ipods zou door de nieuwe silverbox my2011 wel perfect worden ondersteund , voor de oudere modellen komt er / of is er ondertussen al op de rand af een update
                  Last edited by ; 16/01/2011, 21:19.

Comment

• ahh oops, straf ja, zelfs in de C3 van mijn vrouw marcheert dat degelijk achja lig er niet van wakker, 't zou wel makkelijk zijn,
                    merci voor de feedback!
                    btw: ne c5 met dezelfde opties als nen insignia kost een pak meer zenne... :-)

Comment

wel , de meeste weten het ondertussen wel hoor , wil je het fijne ervan weten dan klik je op het searchventje in mijn handtekening en probeer je de meeste eruit te halen , tis soms om te schreeuwen .......
                      kan dit hier nu niet allemaal gaan opschrijven want dan heb ik weeral een paginaatje of twee versleten van de topic
                      grootste problemen , resonatie automaat op en rond de 1400rpm , zweven en schudden achterkant wagen vanaf 160 a 170 , trillingen ( soort van shimmy en over een geribbeld betonweg rijdend gevoel ) voortrein 110km/u en hoger, automaat die doodvalt bij kickdown , lakschade en beschadigde interieur onderdelen bij aflevering , ( daarna verschillende beschadigingen van interieur onderdelen door dealer en door hen aangenomen buitenfirma ) bt module gsm defect , ( sinds deze is vervangen blijkt mijn gps als ik naar Edegem scouts rijd mij altijd een km of 5 rond te willen sturen , weet ook niet waarom , ok de stem en sensoren zijn heel stil geworden ) , verschillende foutmeldingen waaronder van mijn ophanging ( flexride) , opel eye dat niet goed werkt ( of ge zou dan toch in de bebouwde kom 130 mogen rijden ). verwarming die niet op volle flow kan blazen en helemaal niet blaast als hij in auto staat , wagen die zichzelf afsluit terwijl je sleutels op het contact zitten ( weet je nog corsawim , was een paar uur oud )
                      en dan spreek ik nog niet van lichten ruitenwissers , krakende interieur delen en tunnel en andere dingen .

de meest voorkomende problemen bij andere zijn meestal ipod radio's die niet goed werken ( pinkers die uitvallen ect deze worden door de silverbox/radio behandelt ) en vooral groot verbruik en dpf die niet opgestart is geweest waardoor je verbruik weer dan hoger is (manueel laten opstarten ) , pook die heel moeilijk of niet in tweede zetten is of heel stroef gaat , kletteren motor ( heb ik ook al gehad ) , achterklep die naar beneden durft te vallen , plaatjes van hogedruksproeiers die gaan vliegen en nog een paar dingetjes.en natuurlijk een deel van wat ik heb ,maar die hebben allemaal geluk dat de fouten verspreid zijn

niet voor u bang te maken hoor, laat ons zeggen dat dat dit ongeveer 4% vertegenwoordigd van de insi's die nie thelemaal in orde is , de rest valt best mee

ik stop anders heb ik seffens toch die twee blz van de topic aan mijn been , het vornaamste is in he tbegin even wantrouwig te zijn en op alles te letten , het is meestal in het begin dat je problemen hebt , latere problemen blijken volgens mij mee te vallen.

groetjes
                      Erwin
                      Ja dat ziet er allemaal niet zo echt tof uit...
                      Ik hoop dat ik niet zoveel problemen ga krijgen met mijn insig...
                      Want als hij zoals mij vectra gaat zijn dan ziet het er ook niet positief uit... (Vliegwiel op 40.000 km kapot en op 75.000km de versnellingsbak) Opel kwam er wel telkens tussen maar dit zijn geen normale stukken hè... Vele mensen begrijpen ook niet waarom ik dan ook terug een opel koop... Maar de insignia is nu ook wel echt een mooie wagen!

Comment

groetjes
                        Erwin
                        Wel,

Ik heb al gehad : kadett GT, Astra GSI 16v, Calibra Turbo 4x4, Omega B 2.5 TD Break, Vectra B 2.0 dti, Sintra 2.2 dti (wel geen échte Opel), Vectra C 1.9 120pk Cosmo Break (huidge).

En voor zover ik mij kan herinneren heb ik buiten een afgebroken koppeling en een paar luchtmassameters nooit échte problemen gehad. Ik zou niet weten waarom ik geen Opel meer zou kopen.

Ik ga er vanuit dat mijne Insignia binnenkort dit lijstje zonder blosen gaat aanvullen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
                          ahh oops, straf ja, zelfs in de C3 van mijn vrouw marcheert dat degelijk achja lig er niet van wakker, 't zou wel makkelijk zijn,
                          merci voor de feedback!
                          btw: ne c5 met dezelfde opties als nen insignia kost een pak meer zenne... :-)
                          oi;

alez ja ge verstaat wat ik wil zeggen he , ge zegt zelf dat bij een c3 dit perfect werkt
                          ik heb dit wel en moesten ze dit eruit halen zou ik dat zeer erg vinden ( en eigenlijk aanzien als diefstal ) tenslotte heb ik hiervor samen met andere dingen in een bepaald pack hiervoor moeten bijbetalen " elektrisch bedienbare en inklapbare verwarmde spiegels" , aangezien ik beeldmateriaal heb waarop staat dat die spiegels wel degelijk inklappen kan ik eisen dat dit degelijk werkt en als deze er bij mij uitgenomen worden ook eisen deze er terug in te zetten

maar ja , zoals ge zegt een klein overkomelijk probleempje dat hopelijk in de toekomst mss dan toch in orde komt , ik zou liever zelfs hebben dat ze de rest van mijnen bak in orde brengen

groetjes
                          Erwin

Comment

Wel,

Ik heb al gehad : kadett GT, Astra GSI 16v, Calibra Turbo 4x4, Omega B 2.5 TD Break, Vectra B 2.0 dti, Sintra 2.2 dti (wel geen échte Opel), Vectra C 1.9 120pk Cosmo Break (huidge).

En voor zover ik mij kan herinneren heb ik buiten een afgebroken koppeling en een paar luchtmassameters nooit échte problemen gehad. Ik zou niet weten waarom ik geen Opel meer zou kopen.

Ik ga er vanuit dat mijne Insignia binnenkort dit lijstje zonder blosen gaat aanvullen.
                            oi

pasop he , ik beweer niet dat een opel ne slechten oto is he ( ondertussen toch al mijn 4e ) , maar ik heb toch aan alle kosten gehad , mijn omega bv heeft zelfs bij opel belgium gestaan voor zijn problemen , de minste ( eigenlijk nog geen ) zijn de huidige corsa op de tweede plaats met zeer weinig probs ( probleempje bak , navi, dak gekrast bij levering , kapotte batterij ) de zafira en dan den omega , en den insi das nen oto die terug zou kopen , maar dan in een goeie versie .
                            ik heb altijd al om de 4 jaar ne nieve gekocht om problemen te vermijden , nog nooit problemen gehad met een wagen ( buiten een krakend dashbord dat direct op een paar dagen was opgelost ) totdat ik om papa ( meer dan 28 jaar opel medewerker ) die altijd opel rijder is geweest te plezieren opels ben beginenn te kopen.

Erwin

Comment

• RTL4 Campinglife

Voor de belgische Opel liefhebbers die de Nederlandse zender RTL4 kunnen ontvangen: kijk eens naar het programma Campinglife. Ze rijden rond met een zwarte ST door Europa. Programma wordt ook gesponsord met het FlexFix systeem van Opel.

Comment

• Insignia met stootstrips

Ik volg al iets langer dan 2 maanden dit forum om een beetje op de hoogte te blijven van de ervaringen van Insignia-rijders. Hieronder dan mijn eerst post.
                                Op 12 november een Insignia Cosmo 5-drs2.0 160 pk ecoflex besteld die op 8 januari "eindelijk " kon worden opgehaald nadat in mijn 4 jaar oude Vectra 1,9 GTS 150 PK diesel had ingeleverd.

In het Nederlandse heb ik de keuze gemaakt voor de volgende opties:
                                Carbon Black
                                Bekleding geperforeerd leder Siena Zwart
                                Executive pakket (Nav DVD800, diverse zaken electrisch, enz.)
                                Flexride
                                Parkexpert
                                Zonneschermen achter
                                Achterruitenwisser
                                Infinity Soundsystem
                                18"velgen Q60 (7 dubbel spaak)
                                Stootstrips op de deuren

Met name over de laatste optie heb ik getwijfeld aangezien ik nergens op het internet een afbeelding kon terugvinden (behalve op de Opel site waar een zeer kleine afbeelding kan worden aangeklikt).
                                De reden om deze optie mee te bestellen is het gebrek aan een garage en het feit dat sommige mensen nou eenmaal minder om andermans spullen geven dan dat ik zou willen. De meningen zullen verschillen maar ik krijg een hoop positieve opmerkingen en dan ook met name van Insignia-rijders die het bestaand er niet eens van wisten (zelfs de verkopers in Nederland wisten niet dat deze mee besteld konden worden).
                                Met de dealer afgesproken dat ik de strips eerst wilde zien alvorens ze erop te laten bevestigen. De strips kan je mee laten spuiten in alle kleuren ...behalve in zwart. Is niet erg, de kleur past prima bij de zwarte lak die ik heb gekozen.Ik heb in mijn profiel wat meer foto's geplaatst, oordeel zelf maar.

De auto rijdt fantastisch, positief verrast was ik dat de spiegels wel automatisch in te klappen zijn met de afstandsbediening (schijnbaar standaard bij de Cosmo-variant..?). Een collega rijdt de ST Edition en daarop werkt alleen de schakelaar op de linker portier.
                                Geluid van het Infinity systeem is fantastisch en zeker aan te raden voor de liefhebbers. De vloer in de achterbak komt wel omhoog (ongeveer 10 centimeter) maar echt veel ruimte verlies je er niet door, de opvulling onder de laadvloer kent veel opbergvakken. Geen reserve wiel levert weer wat winst op, wel zo belangrijk voor de vakanties naar Italië.
                                De gekozen stoel met ventilatie lijkt mij in de zomer een uitkomst, de extra steun onder de bovenbenen zorgt voor een fantastische steun en een ongekend zitcomfort.
                                Ben nog wel bezig met de HBO studie van alle koppen en instellingen. Cruisecontrole werkt even anders en met name het gegeven dat cruisecontrole niet meer uit wordt geschakeld wanneer je van 5 naar 6 schakelt is een uitkomst.
                                Waar ik niet uitkom is de volgorde waarop bestanden op een USB stick worden "ingelezen". Benader ik de geheugenstick op de PC dan staat alles juist gesorteerd maar plaats ik de stick in de wagen dan zie ik een andere volgorde..?? Ik maak dan wel een playlist aan maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet begrijp waarop wordt gesorteerd.

Na een week rijden staan de eerste 1200 kilometers erop en ik kan dus uit ervaring zeggen dat de Insignia een hele grote stap vooruit is in vergelijking met de Vectra.;
                                Last edited by ; 17/01/2011, 01:59.

Comment

• mooie wagen, en die stootstrips zien er best wel ok uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enricovos Bekijk Berichten
                                    Ik volg al iets langer dan 2 maanden dit forum om een beetje op de hoogte te blijven van de ervaringen van Insignia-rijders. Hieronder dan mijn eerst post.
                                    Op 12 november een Insignia Cosmo 5-drs2.0 160 pk ecoflex besteld die op 8 januari "eindelijk " kon worden opgehaald nadat in mijn 4 jaar oude Vectra 1,9 GTS 150 PK diesel had ingeleverd.

In het Nederlandse heb ik de keuze gemaakt voor de volgende opties:
                                    Carbon Black
                                    Bekleding geperforeerd leder Siena Zwart
                                    Executive pakket (Nav DVD800, diverse zaken electrisch, enz.)
                                    Flexride
                                    Parkexpert
                                    Zonneschermen achter
                                    Achterruitenwisser
                                    Infinity Soundsystem
                                    18"velgen Q60 (7 dubbel spaak)
                                    Stootstrips op de deuren

Met name over de laatste optie heb ik getwijfeld aangezien ik nergens op het internet een afbeelding kon terugvinden (behalve op de Opel site waar een zeer kleine afbeelding kan worden aangeklikt).
                                    De reden om deze optie mee te bestellen is het gebrek aan een garage en het feit dat sommige mensen nou eenmaal minder om andermans spullen geven dan dat ik zou willen. De meningen zullen verschillen maar ik krijg een hoop positieve opmerkingen en dan ook met name van Insignia-rijders die het bestaand er niet eens van wisten (zelfs de verkopers in Nederland wisten niet dat deze mee besteld konden worden).
                                    Met de dealer afgesproken dat ik de strips eerst wilde zien alvorens ze erop te laten bevestigen. De strips kan je mee laten spuiten in alle kleuren ...behalve in zwart. Is niet erg, de kleur past prima bij de zwarte lak die ik heb gekozen.Ik heb in mijn profiel wat meer foto's geplaatst, oordeel zelf maar.

De auto rijdt fantastisch, positief verrast was ik dat de spiegels wel automatisch in te klappen zijn met de afstandsbediening (schijnbaar standaard bij de Cosmo-variant..?). Een collega rijdt de ST Edition en daarop werkt alleen de schakelaar op de linker portier.
                                    Geluid van het Infinity systeem is fantastisch en zeker aan te raden voor de liefhebbers. De vloer in de achterbak komt wel omhoog (ongeveer 10 centimeter) maar echt veel ruimte verlies je er niet door, de opvulling onder de laadvloer kent veel opbergvakken. Geen reserve wiel levert weer wat winst op, wel zo belangrijk voor de vakanties naar Italië.
                                    De gekozen stoel met ventilatie lijkt mij in de zomer een uitkomst, de extra steun onder de bovenbenen zorgt voor een fantastische steun en een ongekend zitcomfort.
                                    Ben nog wel bezig met de HBO studie van alle koppen en instellingen. Cruisecontrole werkt even anders en met name het gegeven dat cruisecontrole niet meer uit wordt geschakeld wanneer je van 5 naar 6 schakelt is een uitkomst.
                                    Waar ik niet uitkom is de volgorde waarop bestanden op een USB stick worden "ingelezen". Benader ik de geheugenstick op de PC dan staat alles juist gesorteerd maar plaats ik de stick in de wagen dan zie ik een andere volgorde..?? Ik maak dan wel een playlist aan maar ik kan het niet uitstaan dat ik niet begrijp waarop wordt gesorteerd.

Na een week rijden staan de eerste 1200 kilometers erop en ik kan dus uit ervaring zeggen dat de Insignia een hele grote stap vooruit is in vergelijking met de Vectra.;
                                    van die stootstrips is er een foto op het forum , op deel twee , anders neem ik straks wel ff een nieuwe voor u , of zoek hem ff op heb je een idee , laat ze wel spuiten , plat zijn ze zeer mat . een goede dealer kan ze spuiten , gewoon de juiste carrosserie nemen, volgens mij wil ie er snel vanaf
                                    ben juist nog maar een uurtje wakker end e medicatie moet nog inkicken , ik zorg tegen de middag ervoor dat je een foto hebt
                                    wat ab en spiegels betreft , is vanafmy2011 eruit gehaald , doe eens een test , dus op de ab de deuren ontgrendelen en blijven duwen totdat je spiegels open gaan ( bij het dicht gaan zie jet veel beter ) indien je ramen mee open en dicht gaan , zou ik toch eens je vin dorsturen naar WhN via pb hij kan zien of je een my2010 of my2011 hebt , het zou spijtig zijn dat je een stockwagen hebt die al even staat he

usb , zeer simpel bij je pc kan je sorteren op alles wat je wil , dus naam datum grootte ect , pure windows , je radio loopt op een linux derivaat , volgens mij eerst geschreven eerst getoond of op naam , het beste wat je kan doen en wat ik iedereen aanraad is de stick klaar maken op pc en dan ineens in een trek overtrekken naar je stick , dit is de meest betrouwbare handeling , ook letten dat je nooit meer dan 1000 songs op de stick zet de speler van de wagen flipt hierop

alez de groetjes en ik ga nog wel ff achter die foto aan
                                    Erwin

ps ; zoals beloofd de foto , staat wel op een st maar volgens mij gaat er weinig verschil zijn tussen de achterdeuren van deze en een 4 of 5 deurs. zoals je ziet is deze op kleur gezet
                                    net zo mooi , en die carbon black heeft ook mooie glinsteringetjes in de verf naar ik meen , niet gespoten gaat hij de deur te hard breken , geloof me

hij was wel niet juist gewassen toen , sorry
                                    Last edited by ; 17/01/2011, 08:16. Reden: foto gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vern Bekijk Berichten
                                      Voor de belgische Opel liefhebbers die de Nederlandse zender RTL4 kunnen ontvangen: kijk eens naar het programma Campinglife. Ze rijden rond met een zwarte ST door Europa. Programma wordt ook gesponsord met het FlexFix systeem van Opel.
                                      he vern,

hebben die geen site anders waar we op kunnen kijken , anders als Nederlander eens een goe woordeke placeren voor ons , en vragen of ze die afleveringen niet op hun site kunnen zetten , en natuurlijk zorgen dat we ze kunnen zien he ( heb al gehad dat ik iets wou zien van een comm. site en dat ik gewoon een bericht kreeg dat door de rechten wij geografisch niet in hun gebied lagen

doet Uw best is he
                                      Erwin

Comment

he vern,

hebben die geen site anders waar we op kunnen kijken , anders als Nederlander eens een goe woordeke placeren voor ons , en vragen of ze die afleveringen niet op hun site kunnen zetten , en natuurlijk zorgen dat we ze kunnen zien he ( heb al gehad dat ik iets wou zien van een comm. site en dat ik gewoon een bericht kreeg dat door de rechten wij geografisch niet in hun gebied lagen

doet Uw best is he
                                        Erwin
                                        Erwin,

Alle uitzendingen zijn te bekijken via de volgende site:
                                        http://www.rtl.nl/xl/#/gemist/ en vervolgens doorklikken naar de uitzendingen van zaterdag.

Vééél kijkplezier.

gr. Ron
                                        2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                        http://www.originelevelgen.be

Comment

he vern,

doet Uw best is he
                                          Erwin
                                          Of je verhuist naar Nederland Als hiervoor aangegeven: probeer de site van RTL XL, zal wel lukken denk ik.

Comment

Working...
                                          X