Ikke dom geweest bij mijn bestelling in 2009.Ik dacht dat er automatisch telefoonvoorbereiding was voorzien.Njet dus.Nu zou ik toch graag een oplossing willen voor mijn i phone.Is er een manier om toch een verbinding te maken met mijn display?En wat is code uxx ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenIkke dom geweest bij mijn bestelling in 2009.Ik dacht dat er automatisch telefoonvoorbereiding was voorzien.Njet dus.Nu zou ik toch graag een oplossing willen voor mijn i phone.Is er een manier om toch een verbinding te maken met mijn display?En wat is code uxx ?
normaal zoi het nog mogelijk moeten zijn om een externe BT module voor handsfree te kunnen bellen te laten installeren type nr. 17 80 716 voor de module , vraag eventueel meer info ivm installatie bij de dealer. ik lees wel dat het voor een iphone is , meestal werken de iphone niet met de meeste carcits wegens gebrekkige BT en PBAP protocol ondersteuning en afwezigheid van (r)SAP mode ( external sim mode , de meeste moderne externe kits durven deze methode gebruiken ) . dus eerst horen of dit wel ondersteund word voor uw phone
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHeb hier nog enkele testen gevonden.
Voor de mensen die graag lezen.
Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.
http://www.vroom.be/nl/autotest/778,...ts-tourer.html
in de tweede zin van het vette inleidend stukje hebben ze twee zwaar fouten gemaakt en een bijna fout. uitstekende afwerking en zuinige diesels , want dat van die afwerking heb ik nog niet mogen ondervinden en 10 op 100 is nu ook niet echt zuinig he ( of zou dat oranje lampje met dat autootje op met twee S'kes onder dat dient om te zeggen dat er slipgevaar dreigt wegens vriezen dat regelmatig brand als ik vertrek daar iets mee te maken hebben ) en toptechnologie is ook niet direct je dat he , kan mss zijn hoor maar die toptech werkt dan toch niet zo best .
groetjes
Erwin
ps : t'moest er weeral uit , t'zal wel beteren als de mijnen ooit eens in orde komt hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenoi,
mooi opgelost , maar heb je voor de beugel de zijkant eraf gehad of heb je het tussen de pianoblack stukken gestoken ? tis maar dat je achteraf geen last van gekraak krijgt in de tunnel .
zulke dingen kunnen eventueel ook met brodits proclips vastgezet worden , dan staat de BB naast de tunnel ( beugel wordt tussen de asbak en zijkant gestoken als ik het goed heb , of anders aan de rooster van de verluchting vast gezet .
je kan ook andere systemen gebruiken bv.de xway of fixway van tetrax , vooral de fixway is een prachtig systeem dat eenders waar op het dashboard te plaatsen is , spijtig dat ik alles al heb aangeschaft ( houders ect ) voor mijn wikango anders had ik dit systeem wel gekocht denk ik vooral omdat het heel onopvallend is als je de houder afneemt.kost wel het dubbele van wat jij hebt uitgegeven maar het is zo onopvallend klein en vooral zeer sterk ( werkt met magneten ) en mee te nemen als je de wagen verlaat in de broekzak dus schrik van pogingen tot diefstal moet je niet hebben , ze gaan nooit vermoeden dat je als je zelfs maar voor even weg bent je toestel bv in de tunnel van je wagen hebt achtergelaten.
groetjes
Erwin
ps : functie geen vergrendeling bij open deur werkt bij wel wel als deze AAN staat , als ik dan de wagen vergrendel met de deur bv nog open slecht dicht springt het slot terug open
Ik zal de vergrendelfunctie nog eens goed uitproberen, ben nog niet bij de dealer geweest.
Gr. Enrico
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenoi koen,
alez we zien wel , bon chance en hopelijk ben je snel geholpen , trouwens voor welke hoofd problemen heb je een ingebrekestelling gestuurd ?
groetjes
Erwin
- Verwarming op AUTO
- USB geluidsniveau
- Lichten gaan aan/uit onder elke brug
- Claxon werkt niet
- iPod regelmatig verwijderd
- Verwarming springt regelmatig naar 19 of 28°
Voorlopig is dit alle, al is dat meeeeeeer dan genoeg voor een auto van
meer dan 1.5 miljoen BFR.Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenVoor
- Verwarming op AUTO
- USB geluidsniveau
- Lichten gaan aan/uit onder elke brug
- Claxon werkt niet
- iPod regelmatig verwijderd
- Verwarming springt regelmatig naar 19 of 28°
Voorlopig is dit alle, al is dat meeeeeeer dan genoeg voor een auto van
meer dan 1.5 miljoen BFR.
Vol bewondering ben ik al een hele tijd deze thread aan het volgen en hoe meer ik lees hoe minder zin ik krijg om een nieuwe Opel Astra ST of Insignia ST aan te schaffen.
Ik kan mijn ogen soms nt geloven welke problemen er zijn met een wagen van gemiddeld 34K.
Uhm
Koenkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenkel Bekijk BerichtenVol bewondering ben ik al een hele tijd deze thread aan het volgen en hoe meer ik lees hoe minder zin ik krijg om een nieuwe Opel Astra ST of Insignia ST aan te schaffen.
Ik kan mijn ogen soms nt geloven welke problemen er zijn met een wagen van gemiddeld 34K.
Uhm
Koenkel
Dit zijn een paar uitzonderingen op die velen die heel wat minder problemen hebben.
Op de verkeerde programmatie van de "auto- stand " van de verwarming is er met de onze niks mis....nog beter we zouden direct dezelfde terug leasen.
Dit is een eerlijk forum....op vele andere worden de problemen dikwijls gezwegen. Lees de duitse fora van audi, volkswagen en mercedes er maar eens op na
Vele problemen hebben te maken met de software en de halstarrige koppigheid waarmee de dealers de klanten benaderen. Voor de rest is het een prima wagen; vraag maar aan de voorgaande mensen...ze zullen dit bevestigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenkel Bekijk BerichtenVol bewondering ben ik al een hele tijd deze thread aan het volgen en hoe meer ik lees hoe minder zin ik krijg om een nieuwe Opel Astra ST of Insignia ST aan te schaffen.
Uhm
Koenkel
die van mij is al van dag 1 slecht en toch , maar moest ik terug een wagen kopen zou het terug deze bolide worden doch bij een dealer die niet met mijn voeten speelt ( alhoewel deze de eene keer eraan vliegt gelijk zot en dan toch als ge hem afhaalt is er nix aan gebeurd erger nog , hij blijkt soms slechter eruit te komen dan ervoor ) .
ik heb met die van corsawim meegereden en eerlijk moest de mijnen rijden zoals de zijne zoude mij niet meer uit de wagen krijgen . en idd ik heb zelfs nog meer betaald dan 34k , de mijnen kost op een paar euroos na 36k zonder btw , dus rekent maar uit he daar kocht ik een 18 jaar terug bijna een huis mee .
ik blijf eerlijk , de wagen is een bloedmooie wagen en als in orde een pracht van een ding , spijtig dat mijn lijst ongeveer 10 keer erger is/was dan die van koen.
wat de verwarming betreft , ik heb dit een twee maand voor dat het iemand opmerkte gemeld , het spijtige is dat ze er nooit iets aan gedaan hebben , nu zitten ze te klooien en krijgen ze van overal op hun dak ..............opel en vooral hun dealers moeten leren luisteren naar hun klanten , andere die slim waren hebben gevraagd geen update te doen van de verwarming
groetjes
Erwin.
@corsawim, seg wim tis te hopen dat ik niet zo lang moet wachten op de rep van de wagen dan gij op uw gewenst item , was da seg, als dat bij mij gebeurd kunnen ze op mijn graf zetten
" hier rust de man die dacht ooit nog met de wagen van zijn dromen te rijden die in orde was maar die het wachten niet overleefd heeft"
Comment
-
Uhm
Koenkel
Hier ook nog altijd een zéér contente Insignia rijder .
18000km op 7maand en nog niks voorgehad .
Ok mijn AUTO stand van de verwarming doet ook niet echt zijn ding maar Opel is er mee bezig dus....
Ik kan ni wachten tot het lente is ,20" er terug op , wasbeurt incl, waxen en go..
Comment
-
Hier ook hééeeeeel tevreden van de wagen... Er zijn natuurlijk uitzonderingen, en bij elk merk heb je wel eens een maandagmorgend of een vrijdagavond-wagen.
@Erwin, ik heb net foto's gemaakt van het speedlock menu, maar ik veronderstel dat die nu niet meer nodig zijn .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk BerichtenHier ook hééeeeeel tevreden van de wagen... Er zijn natuurlijk uitzonderingen, en bij elk merk heb je wel eens een maandagmorgend of een vrijdagavond-wagen.
@Erwin, ik heb net foto's gemaakt van het speedlock menu, maar ik veronderstel dat die nu niet meer nodig zijn .
geen probleem hoor, die foto's waren van eene my2011 , is die van u ook my2011 of nog my2010 want hier was nog niet helemaal duidelijk of nu de speedlock al beschikbaar is voor ons .
ik denk dat ik een wreede uitzondering heb , ik heb een vrijdagavondwagen die afgewerkt is op maandagochtend , zolang we nog kunnen lachen is het ok , begin wel jeuksel te krijgen "t word tijd dat hij klaar geraakt , vooral de zware problemen waar ze bij opel beslissingen moeten voor nemen laten op zich wachten
groetjes
Erwin
Comment
-
de speedlock werkt wel degelijk
vanmorgen ingesteld en na het wegrijden klikken de deuren vast
mijn wagen is geleverd einde november 2010, en ik denk niet dat de optie toen in het menu stond
vorige week heb ik waarschijnlijk een update gehad:
de wagen moest binnen daar ik een "raar" geluid hoorde tussen de 2000 en 2500 toeren (de wagen heeft nog maar 2000 km op de teller, maar ik heb dat geluid vanaf km 0 al waargenomen)
na vele tests kon de concessiehouder het geluid toeschrijven aan een mankement in de turbo
volgende week wordt een nieuwe turbo gemonteerd
prima service tenandere bij garage Buga te St-Truiden
Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
Hoi,
Auto is bij de dealer geweest voor de zetelverwarming, net op tijd, alles wordt weer lekker warm en ook de verwarming werkt weer iets beter op de auto stand (nog steeds niet zoals bij aflevering maar ik vermoed dat er nog geen oplossing is).
Na 41.000km nog steeds een happy Insignia rijder...
Comment
-
Ook ik ben nog steeds super tevreden met de wagen (sinds 2 november toch al net iets over de 8.000 km en overmorgen nog eens over en weer naar Hannover - ik hoop dat de A2 vrij is). Aangenaam rijcomfort, aanvaardbaar verbruik (6,5 liter).
Vorige week echter even geschrokken: bij het snel schakelen van achteruit naar 1ste ging de wagen achteruit bij gasgeven in plaats van vooruit. Op een haartje na een brievenbus gemist. En ik stond daadwerkelijk in 1ste versnelling. Iemand een mogelijke technische verklaring?
Heeft iemand reeds ervaring met het plaatsen van sneeuwkettingen op de 245-banden?
Groeten,
Glenn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenHier is de kleur al iets beter op te zien:
En logo's al verwijderd + luchtdeflectors op achterruit geplaatst:
Comment
Comment