Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    @ Erwin: Wtf zuipt die insigina zoveel.
    Hoe rij jij wel met die auto?
    De volvo d5 zuipt minder, ook bij sportief gedrag.
    oi,

wel als ik ermee rijd rijd ik wel sportief , maar hier zit het probleem " ALS " , de wagen is 6 maand oud en heeft amper 1400 km ,ik weiger nog met een wagen die niet in orde is te rijden. eerst moet de wagen goed in orde zijn en dan beginnen we km te bollen.
    hij zit dus eigenlijk nog in zijn inloop periode , hoop dat het aan dat ligt , moest er nu nog iets anders bij aan zijn waardoor het verbruik stijgt weet ik het ook niet meer hoor . hoop het echt niet ..... anders ga ik aandelen in de olie industrie kopen

groetjes
    Erwin

ps : volgens de BC is het 9.5 maar het verschil is te verwaarlozen

Comment

• .....
      Last edited by ; 17/03/2011, 22:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk Berichten
        Zo, auto opgehaald...
        Vandaag is er de nieuwste versie motormanagement-software geinstalleerd en is de motorophanging "ontspannen".
        Helaas, geen verbetering !!

Heb nog een uitgebreide proefrit gemaakt met de Werkstattmeister en gelukkig zitten we wat betreft het probleem op één lijn.

Ook hij bemerkt het trillen/resoneren/dreunen/onbalans verhaal en zegt dat dit niet hoort.
        Nu wachten we op de nieuwe aandrijfas en als dat het niet is komt wat hem betreft de automatenbak als hoofdverdachte in aanmerking.
        Maar, we moeten voorgaande stappen nu eenmaal doorlopen om richting Opel een goed verhaal te hebben.
        oi,

heb dit ondertussen al doorgemaild naar mijn dealer , heeft de uwe toevallig iets vermeld dat patrick contact heeft opgenomen met hem , heb alle gegevens doorgemaild

groetjes
        Erwin

Comment

• .....
          Last edited by ; 17/03/2011, 22:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            We hebben het hier eens ooit gehad over het verdichten van velgen.
            Ik dacht dat er iemand in Ekeren zat die dat deed ?
            Maar ik kan nergens die zijn adres niet terugvinden.
            Heb de zoekfunctie al gebruikt maar die brengt mij niet naar de juiste pagina.
            Pol,

Ik heb mijn velg late herstellen bij Laswerken Eric in Ekeren.
            Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
            Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
            Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
            Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
            Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Heb nog een mooi plaatje gevonden voor de cabriorijders !
              is da ne insignia cabrio...daar staat op de foto Calibra?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
                is da ne insignia cabrio...daar staat op de foto Calibra?
                De Coupé (en cabrio) zouden mogelijk de naam Calibra krijgen als ze d'r ooit komen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                  Pol,

Ik heb mijn velg late herstellen bij Laswerken Eric in Ekeren.
                  Dat is degene die ik zocht.
                  Die doet ook aan verdichten van velgen. (dacht ik)
                  Heb een offerte gevraagd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                    oi,

wel als ik ermee rijd rijd ik wel sportief , maar hier zit het probleem " ALS " , de wagen is 6 maand oud en heeft amper 1400 km ,ik weiger nog met een wagen die niet in orde is te rijden. eerst moet de wagen goed in orde zijn en dan beginnen we km te bollen.
                    hij zit dus eigenlijk nog in zijn inloop periode , hoop dat het aan dat ligt , moest er nu nog iets anders bij aan zijn waardoor het verbruik stijgt weet ik het ook niet meer hoor . hoop het echt niet ..... anders ga ik aandelen in de olie industrie kopen

groetjes
                    Erwin

ps : volgens de BC is het 9.5 maar het verschil is te verwaarlozen
                    Ik hoop het voor u dat die auto een beetje minder drinkt. Wat wel kan met die km's.
                    Volgens mij heb je een insignia vol met problemen, als ik u was dan zou ik hem wegdoen. Enkel maar miserie en ik kan niet geloven dat je die auto weer voor de volle 100% gaat vertrouwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                      Ik hoop het voor u dat die auto een beetje minder drinkt. Wat wel kan met die km's.
                      Volgens mij heb je een insignia vol met problemen, als ik u was dan zou ik hem wegdoen. Enkel maar miserie en ik kan niet geloven dat je die auto weer voor de volle 100% gaat vertrouwen.
                      Wegdoen ? Wat bedoel je daarmee ? Naar het autokerkhof brengen ? Verkopen aan de dealer (die waarschijnlijk geen interesse zal hebben, of wel voor een paar duizend euro onder de aankoopprijs), aan een andere nietsvermoedende sukkelaar verkopen en hem opzadelen met heel wat problemen ? Lijken me alle drie slechte opties... Je zal die hoe dan ook moeten bijhouden en rekenen op Opel om deze problemen definitief van de baan te helpen.

Comment

• foutje...
                        Last edited by ; 10/02/2011, 10:57.

Comment

Wegdoen ? Wat bedoel je daarmee ? Naar het autokerkhof brengen ? Verkopen aan de dealer (die waarschijnlijk geen interesse zal hebben, of wel voor een paar duizend euro onder de aankoopprijs), aan een andere nietsvermoedende sukkelaar verkopen en hem opzadelen met heel wat problemen ? Lijken me alle drie slechte opties... Je zal die hoe dan ook moeten bijhouden en rekenen op Opel om deze problemen definitief van de baan te helpen.
                          Dat is een feit.

+ te koop zetten op het forum is ook niet direct een optie

Comment

oi,

er zijn nog 2 optie's
                            1. deze omvat 1 insignia 1gemeente hemiksem en 1 de zogenaamde dodenbocht + omringende bomen ........ zeer pijnlijke optie
                            2. als ze bij arne deze fout goed krijgen ga ik het idee krijgen dat wij hier in belgie niet goed bediend worden door de klantendienst en onze dealers , dus zou ik voor deze optie gaan.
                            men neme 1 grote envelope , ge steekt daar den oto in , plakter nen noep tembers oep en de brievenbus in richting duitsland . alleen nog een brievenbus vinden die groot genoeg is of zo ik dat in het postkantoor mogen laten afgeven

...... alleen positiviteit houd me der op den ogenblik er bovenop , indien ik dit hier in belgie klaar krijg en dat ze door mijn gezaag en geklaag alles opgelost krijgen ga ik niet alleen mezelf helpen maar vele andere die ook nog problemen hebben ....... dus laten we hopen dat alles hier in orde kan gebracht worden. wat de klantendienst betreft ...... zielige boel hoor , ik heb verleden week excuses aangeboden gekregen omdat ze mij vergeten te betreken waren in het dossier en wat denk je , ik stuur een mail dacht drie dagen terug en nog geen antwoord . straf dat ze zo snel terug in hun oude habbits vervallen.
                            ik denk dat ik eens met arne contact ga leggen en vragen of hij het geknoei van de belgische klantendienst en omringende diensten eens aan de kaak kan laten stellen.
                            tenslotte schaad dit zeer erg het imago dat al zeer geschaad is de laatste tijd , het is niet alleen een mooie verpakking die telt maar ook de volledige dienstverlening om het product zelf .
                            ge moet hier in belgie maar eens iets gedaan krijgen he , iemand hier die dhr hugo hamers kent , mss langs deze weg ..... BEL MIJ , WILT GE IK VRAAG DIT AL 3 WEKEN !!!!!

Groetjes
                            Erwin.

ps : polleke , bij het kerkhof wouden ze'm nie , kreeg de prijs van de banden moest ik hem toch kwijt willen
                            ps2: verkopen aan een niets vermoedende sukkelaar , nee dan nog liever mijn optie 1 . het spijtige is dat ik er drie jaar aan vast hang .... heeft te maken met invaliditeit en vrijstelling

dhr hamers hoeft niet meer te bellen , heb hem eindelijk zelf te pakken gekregen , hij had volgens hem geen weet van briefjes en berichten dat hij mij moest bellen, weeral een bewijs dat bij gman de communicatie spaak loopt. denk dat ze daar beter postduiven in dienst nemen dan een pc
                            Last edited by ; 10/02/2011, 12:38. Reden: hamers

Comment

• Opel staat niet onmiddellijk gekend om zijn goede klantenservice. Ik denk dat je ijdele hoop koester, dat het toch maar in orde komt.
                              Maar ge weet nooit natuurlijk.

Comment

• .....
                                Last edited by ; 17/03/2011, 22:05.

Comment

• Heeft er iemand ooit al een andere Insigniarijder aangesproken die niet op het forum zit?
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Op het Franse Insignia forum had er iemand last van trillingen met de 130 pk diesel. Blijkbaar hebben ze daar het vliegwiel veranderd, en was het probleem opgelost. http://www.forum-opel.fr/index.php/topic,14611.0.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                      Heeft er iemand ooit al een andere Insigniarijder aangesproken die niet op het forum zit?
                                      yeps,

voor de verwarming , onze burgemeester Patrick Janssens .... deze blijkt niet gelukkig te zijn als deze rond gereden wordt , hij heeft het altijd te koud terwijl de chauffeur het iets beter heeft.

oplossing aangeboden naar hem , zet het niet automatisch maar manueel.

Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk Berichten
                                        Op het Franse Insignia forum had er iemand last van trillingen met de 130 pk diesel. Blijkbaar hebben ze daar het vliegwiel veranderd, en was het probleem opgelost. http://www.forum-opel.fr/index.php/topic,14611.0.html
                                        oi,

volgens wat ik kan lezen had deze last van een dreunende motor na het herstarten van de motor ( soort tractor geluid ) ook had deze een redelijke km stand ( 48000km ) , er is geen sprake dat deze dit heeft onder onze omstandigheden , wat niet maakt dat dit prima info is , je kan maar nooit weten.

het zou wel straf zijn ( naar mijn mening ) dat er dan alleen maar in de automaten een slecht vliegwiel zit .
                                        in ieder geval bedankt voor de info , ik speel deze naar de dealer door

groetjes
                                        Erwin

Comment

• hoi ,
                                          wou de gegevens van het franse forum doorspelen aan mijn dealer en kijk hier een mailtje terug van mijn mail die ik eergisteren heb gestuurd

Geachte heer Van Onderbergen,
                                          Hierbij bevestigen wij u de goede ontvangst van uw e-mail van gisteren die onze volle aandacht heeft genoten. Zoals wij u tijdens ons telefonisch gesprek van 4 februari jongstleden hebben meegedeeld, zijn wij op dit moment bezig met de behandeling van uw dossier en zullen wij opnieuw contact met u opnemen, zodra wij over meer informatie beschikken.
                                          Met vriendelijke groeten,
                                          General Motors Belgium N.V.
                                          Sofie Bertels
                                          Opel Customer Care
                                          Tel: +32 03/450.63.29
                                          Fax: +32 03/450.63.21
                                          opel.customercare@be.gm.com

Comment

Working...
                                          X