Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DVD

http://www.opel.be/nl/News/actions/DVDPack.aspx?Campaignid=ezine&Advertiserid=60SecsB Eemail&Bannerid=60SecsBEemailarticle

Na de testcase die Erwin zijn wagen was, weten ze nu hopelijk hoe ze het moeten installeren.
    Last edited by Gixxer; 25/02/2011, 10:58.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
      Btw, blijkt op site van Heinz dat de Insignia's te tunen zijn vanaf nu !
      Klopt inderdaad. Als enige in België zijn we in staat alle insignia's 2.0cdti te tunen. Dus ook my 2010 en 2011.
      Stuur gerust een pm als je wat meer info wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dieter2301 Bekijk Berichten
        Ons vader zijn Insignia is geleverd! Spijtig genoeg staat hij nog in de garage maar dinsdag kunnen we hem afhalen! Bij deze wil ik onze vreugde met jullie delen

Specs:

Insignia 5 deurs Cosmo (130pk)

- Carbon Black
        - Siena zwart geperforeerd leder
        - Adaptive xenon
        - Advantage Pack
        - Bandenspanningscontrole
        - Anti - diefstalalarm
        - Trekhaak wegklapbaar
        - Donker getinte ruiten achteraan
        - 18" Design 3/F
        - Bestuurderszetel 8-voudig elektrisch verstelbaar

Een paar shots uit de garage (sorry voor slechte kwaliteit, betere foto's volgen later!)

]

Ziet er knap uit
        Hoelang heb je op moeten wachten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
          Ziet er knap uit
          Hoelang heb je op moeten wachten ?
          Hij is besteld begin December, en was voorzien voor week 8. Dus hij is netjes op tijd geleverd

Comment

• gelukwensen met de nieuwe wagen, ik heb zo veel geluk niet heb mijne besteld 25december en wordt maar geleverd 18 maart was nog thans voor de 9 week van 2011 beloofd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
              gelukwensen met de nieuwe wagen, ik heb zo veel geluk niet heb mijne besteld 25december en wordt maar geleverd 18 maart was nog thans voor de 9 week van 2011 beloofd
              Best wel jammer.. Toch aangezien die van ons wel op tijd is geleverd.
              Hopelijk komt hij toch wat vroeger en als het zo ver is, foto's posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
                Neen, die zal je dus zelf moeten kopen. Je had die beter als accessoire mee in je lease offerte laten opnemen, wat ik gedaan heb. Op het einde van de rit gaan die terug mee met de wagen. Wanneer je die zelf moet kopen (toch 260 euro), zit je ermee aan het eind van het leasecontract
                Dakdragers kosten 185 euro bij de dealer...

Comment

• Weet er iemand of de lichtsensor minder gevoelig af te regelen is?
                  Heb mijn insignia sinds enkele dagen, maar mijn koplampen zijn slecht nog maar 1 maal automatisch uitgeschakeld. Hij blijft dus signaal geven ondanks dat het al overdag is.

groeten

Comment

• hoi rainflower

ik de mijne vanaf begin januari en dacht het zelfde als jouw met het licht sensor maar als het weer iets beter word gaat de sensor beter werken denk dat ze bij opel nu de teveel de veilige kant hebben gekozen

gr

Comment

• vraagje binnen enkele weken wordt mijn nieuwe wagen geleverd daarom zou ik graag weten wat zo de gemiddelde kilometer stand bij levering, daar het een 1.6 t is en er in belgie er zeer weinig worden van verkocht zou ik zeker niet willen dat hij als testrit wagen wordt gebruik, heb zelf 2 jaar geprobeerd om een test rit te doen maar er waren nergens geen modellen beschikbaar zelf niet in antwerpen

Comment

• 4 tot 10 kilometer en dat is dan al veel.
                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• de onze had 9 km gereden.

Comment

• de mijne 18, maar die moest dan ook naar een ander filiaal overgebracht worden.

Comment

• Goede morgen, ik zal me even voorstellen, Ik ben Erwin en kom uit nederland. sinds kort rijdt ik een insignia 20 CDTI 160 pk automaat, heb een tijdje zitten lezen en heb een vraag waar jullie misschien antwoord op hebben, op het schermpje tussen de tellers zou de snelheid afgelezen kunnen worden, maar bij mij is die optie niet aanwezig, is dit normaal of een software probleem? mijn collega heeft deze optie wel..

Mvg Erwin

Comment

• Dat is de 'Opel Eye' optie, misschien heb jij die niet genomen en je collega wel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinr Bekijk Berichten
                                  Goede morgen, ik zal me even voorstellen, Ik ben Erwin en kom uit nederland. sinds kort rijdt ik een insignia 20 CDTI 160 pk automaat, heb een tijdje zitten lezen en heb een vraag waar jullie misschien antwoord op hebben, op het schermpje tussen de tellers zou de snelheid afgelezen kunnen worden, maar bij mij is die optie niet aanwezig, is dit normaal of een software probleem? mijn collega heeft deze optie wel..

Mvg Erwin
                                  Deze functie zit in elke Insignia die een boordcomputer heeft.
                                  Gewoon switchen tussen verbruik,dagteller enz tot je dit tegenkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinr Bekijk Berichten
                                    op het schermpje tussen de tellers zou de snelheid afgelezen kunnen worden, maar bij mij is die optie niet aanwezig, is dit normaal of een software probleem? mijn collega heeft deze optie wel..
                                    De allereerste insignia's hebben deze functie niet.
                                    Edit, ook niet als de wagen boordcomputer heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
                                      De allereerste insignia's hebben deze functie niet.
                                      Edit, ook niet als de wagen boordcomputer heeft.
                                      Sinds kort zegt hij, dus ik veronderstel dat de wagen niet één van de eerste is ?

Comment

• de auto is van eind 2009, die van mijn collega is van mei 2009 en die heeft de functie wel.

Comment

• Dat is raar. Normaal pagina 7 van je boordcomputer.
                                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                                          X