Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
    Dat is raar. Normaal pagina 7 van je boordcomputer.
    mijne loopt tot 6

Comment

• ff langs de dealer langs gaan en hen vragen of het niet via software update mogelijk is deze functie op je boordcomputer te krijgen.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
        Anderzijds, hij rijdt als een trein, geen spatje trilling, perfect uitgelijnd (aan 120 op de autosnelweg stuur loslaten, en hij blijft kaarsrecht gaan). Zetels zitten heerlijk, en de dvd800 navigatie werkt uitmuntend, madam is zelfs zo vriendelijk mij alle mogelijke opties voor te stellen bij files, alleen weet ze ook geen uitwijkmogelijkheid meer wanneer haar alternatieve routes ook verzadigd zijn, en ....
        Blijft een giller : Touring Mobilis heeft het fileprobleem in Belgie opgelost ...

En er zijn mensen die dat echt geloven he ...

Comment

• Is het mogelijk om achteraf alsnog de bluetoothfunctie te installeren op de DVD800?
          'k Zou dit graag in mijn Insignia hebben maar wil geen parrot-systeem of dergelijke op m'n dashboard.
          Last edited by McClane; 27/02/2011, 21:38.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Mijn parrot heb ik ingebouwd in het asbakje
            werkt iig pakken beter dan die originele rommel

Comment

Is het mogelijk om achteraf alsnog de bluetoothfunctie te installeren op de DVD800?
              'k Zou dit graag in mijn Insignia hebben maar wil geen parrot-systeem of dergelijke op m'n dashboard.
              Ik heb deze vraag vorige week nog gesteld aan mijn Opel garage.
              Ik dacht tijdens 't bestellen van de wagen dat dit standaard in de dvd800 zat als je 't platinum pack had. Dat is ook zo, maar niet voor een platinum pack op een edition versie (zoals de mijne). Bugger...
              Nu, zijn antwoord was dat ze een Parrot systeem kunnen inbouwen voor 450€ (geplaatst). Hij had 't in zijn email niet meer over 't origineel bluetooth systeem. Dus ik veronderstel dat ze dat er niet meer kunnen bijplaatsen...

Comment

• Mijn Insi vandaag binnengebracht voor zijn 2de onderhoud en het wisselen van winterlaarzen naar (nieuwe)zomersloefen.Eens benieuwd wat die grap weeral gaat kosten.. Gelukkig is het altijd dezelfde die aan mijn auto werkt,die kent hem, de auto dus,
                (en mij) al een beetje. Bekwame gast, no-nonsens.
                Ook nog even de verwarming aangehaald.Opel weet er ondertussen dus van maar ze hebben nog geen oplossing. Het zal wel in orde komen tegen dat de mijne afgeschreven is. Dat is dan goed voor mijn volgende Insignia
                Alleen al voor de service die ik bij de dealer mag genieten zou je merktrouw blijven.

Comment

Is het mogelijk om achteraf alsnog de bluetoothfunctie te installeren op de DVD800?

hier kan je een binnspiegel installeren met bluethoot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk Berichten
                    Nu, zijn antwoord was dat ze een Parrot systeem kunnen inbouwen voor 450€ (geplaatst). Hij had 't in zijn email niet meer over 't origineel bluetooth systeem. Dus ik veronderstel dat ze dat er niet meer kunnen bijplaatsen...
                    Dju, 450 euro... en die gasten krijgen dat verkocht voor die prijs ... Kost bij mij 299 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
                      De allereerste insignia's hebben deze functie niet.
                      Edit, ook niet als de wagen boordcomputer heeft.
                      De mijne is van maart 2009 en had die functie al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        Sinds kort zegt hij, dus ik veronderstel dat de wagen niet één van de eerste is ?
                        Doeme, te rap gelezen. (Kon een occasie zijn. )

Ik heb laatst een instrumentenpaneel van een insignia vervangen (niks werkte nog) en nergens moest ik bij het programmeren die functie extra aanduiden.

Comment

Ze zullen dit waarschijnlijk nog wel kunnen, maar dan zal je die prijs *x mogen doen.
                          (Bij navraag voor navigatie naplaatsen in mijn Astra GTC kwam het op 6000€ voor onderdelen alleen, terwijl dit bij het bestellen van de wagen op zo'n 1250€ komt. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APPELGOEDJE Bekijk Berichten
                            De mijne is van maart 2009 en had die functie al
                            Daarom snap ik er ook niks van, waarom de ene wel en de andere niet, de dealer heeft ook geen antwoord.

Comment

Ik heb deze vraag vorige week nog gesteld aan mijn Opel garage.
                              Ik dacht tijdens 't bestellen van de wagen dat dit standaard in de dvd800 zat als je 't platinum pack had. Dat is ook zo, maar niet voor een platinum pack op een edition versie (zoals de mijne). Bugger...
                              Euhhhh.......na dit te lezen toch even mijn eigen bestelling nog eens gecheckt. Blijkt dat een Edition Platinum toch een Bluetooth met voicecontrol bevat. Enfin, via de website toch. Indien dit verkeerd is heb ik een serieus probleem.
                              Verder nog 2 vragen:
                              - gaan mijn vectra-break rails op de ST?
                              - Klapt ook de passagiersstoel neer? (zoals in de Zafira A)

Greetz.

Comment

• Past mijn vectra-break dakdrager op mijn ST bedoel ik natuurlijk.

Comment

• Slepen Caravan met Insignia

Normaal vertrekken we op 11 juli naar de provence aangezien de levering van onze Insignia plaats zal vinden half juni (besteld zaterdag j.l.) is onze vraag hoeveel km's moet de insignia gereden hebben volgens de handleiding vooraleer er een aanhangwagen of caravan achter mag . Met onze huidige 4x4 staat in het boekje de eerste 2 a 3000 km niks slepen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                                    Euhhhh.......na dit te lezen toch even mijn eigen bestelling nog eens gecheckt. Blijkt dat een Edition Platinum toch een Bluetooth met voicecontrol bevat. Enfin, via de website toch. Indien dit verkeerd is heb ik een serieus probleem.
                                    Verder nog 2 vragen:
                                    - gaan mijn vectra-break rails op de ST?
                                    - Klapt ook de passagiersstoel neer? (zoals in de Zafira A)

Greetz.
                                    Ik zou toch eens dubbelchecken bij je garage zelf (en niet echt vertrouwen op de config op pc). Bij mij (Edition & Platinum) zit Bluetooth er niet op !

Comment

• hoe moet ik straks mijn 1.6 T goed inrijden?

Comment

Ik zou toch eens dubbelchecken bij je garage zelf (en niet echt vertrouwen op de config op pc). Bij mij (Edition & Platinum) zit Bluetooth er niet op !

Ik heb een platinum pack en kan bevestigen dat blutooth met voicecontrol er wel opzit. De tel via BT verbinden, knopke drukken, "bellen" zeggen en de "naam" die je gegeven hebt aan het tel nummer... dat doe je door in uw adresboek de naam te zoeken, dan commando te klikken en naam opnemen... werkt perfect

Comment

• Reserve band

Weet er iemand de juiste band-afmetingen/geg. van het "volwaardig reservewiel 17" "?
                                          Last edited by ; 01/03/2011, 16:08.

Comment

Working...
                                          X