Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
    Weet er iemand de juist afmetingen/geg. van het "volwaardig reservewiel 17" "?
    niet direct, maar toen ik met de opc naar Frankrijk reed heb ik er een 245/40-19 (originele OPC) ingelegd, en dat paste qua diameter perfect, hij was juist een kleine cm te breed .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
      Mijn Insi vandaag binnengebracht voor zijn 2de onderhoud en het wisselen van winterlaarzen naar (nieuwe)zomersloefen.Eens benieuwd wat die grap weeral gaat kosten..
      Nog niet een beetje vroeg om al te wisselen naar zomerbanden? Het is nog maar net maart en de (nacht) vorst is nog verre van over!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
        hoe moet ik straks mijn 1.6 T goed inrijden?
        Zoals je gewend was bij je vorige auto's .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten
          Nog niet een beetje vroeg om al te wisselen naar zomerbanden? Het is nog maar net maart en de (nacht) vorst is nog verre van over!
          Misschien rijdt hij 's nacht niet rond met zijn Insignia ?

Comment

• ik moet mij eerlijk gezegd toch ook inhouden hoor voor de 'wissel'

Comment

vooral goed in de achteruitkijkspiegel kijken.
              ze durven soms wel eens een andere kant opgaan dan je in gedachten had.
              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten
                ik moet mij eerlijk gezegd toch ook inhouden hoor voor de 'wissel'
                ik zou nog wachten
                maartse buien, aprilse grillen.
                eind maart wissel ik.
                wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
                  Ik heb een platinum pack en kan bevestigen dat blutooth met voicecontrol er wel opzit. De tel via BT verbinden, knopke drukken, "bellen" zeggen en de "naam" die je gegeven hebt aan het tel nummer... dat doe je door in uw adresboek de naam te zoeken, dan commando te klikken en naam opnemen... werkt perfect
                  En heb je ook de Edition versie ? of Sport of Cosmo ?

Indien Edition, van wanneer is je wagen ? De mijne is Oct-10, en heeft geen BT !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk Berichten
                    En heb je ook de Edition versie ? of Sport of Cosmo ?

Indien Edition, van wanneer is je wagen ? De mijne is Oct-10, en heeft geen BT !
                    Dat is een Cosmo versie. Geleverd 2e week van januari dit jaar. Opties: platinum pack, infinity, airbags... ik zie inderdaad nergens een vermelding van blutooth op de bestelbon. Maar mijn tel en blackberry werken wel via blu en voicecontrol ?

Comment

Ik moest binnen voor onderhoud en ik heb ze maar laten wisselen anders moest ik weer een afspraak maken etc en zoveel tijd heb ik daar allemaal niet voor.Het zijn wel nieuwe zomerbanden dus dat scheelt in profiel ( voorlopig toch nog). Ik denk ook dat we het zwaarste van de winter wel gehad hebben ( winterbanden slijten sneller bij warmere temperaturen en verliezen een deel van hun functie)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Misschien rijdt hij 's nacht niet rond met zijn Insignia ?
                        Ik heb een krantenwinkel en rij waarschijnlijk elke dag al rond terwijl jij nog in je warme bedje ligt.

Comment

Een paar keer rustig naar de garage rijden voor de zoveelste update en je komt wel aan de nodige kilometers.

Comment

• nog een vraagje wat zit er allemaal begrepen in kit voor in gebruiksname van€99

Comment

Even serieus. Misschien belangrijker dan inrijden, is dat je uw motor altijd goed warm rijdt alvorens je plankgas geeft. Staar je daarbij niet blind op je watertemperatuurmeter, dat geeft vaak al de juiste bedrijfstemperatuur aan na 10km, terwijl je op het dubbele mag rekenen. Verder de eerste X.000 kilometer met wisselende snelheden en toerentallen rijden.
                              Staat daar niets over in het instructieboekje?

Comment

• heb hem nog niet maar is beloofd rond 18 maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  Even serieus. Misschien belangrijker dan inrijden, is dat je uw motor altijd goed warm rijdt alvorens je plankgas geeft. Staar je daarbij niet blind op je watertemperatuurmeter, dat geeft vaak al de juiste bedrijfstemperatuur aan na 10km, terwijl je op het dubbele mag rekenen. Verder de eerste X.000 kilometer met wisselende snelheden en toerentallen rijden.
                                  Staat daar niets over in het instructieboekje?
                                  heb hem nog niet beloofd rond 18 maart

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                                    Ik heb een krantenwinkel en rij waarschijnlijk elke dag al rond terwijl jij nog in je warme bedje ligt.
                                    Aha, natuurlijk, dat verklaart je nickname.....

ps. je hebt een pm
                                    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                    http://www.originelevelgen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                                      Aha , dat verklaart de zin van GJB dus ...

Chapeau , is ook zo ne stiel waar je veel te vroeg moet voor opstaan

Ps : vanmorgen ook begonnen om 4uur hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                                        Past mijn vectra-break dakdrager op mijn ST bedoel ik natuurlijk.
                                        Neen, je mag nieuwe lastdragers aanschaffen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk Berichten
                                          Ik zou toch eens dubbelchecken bij je garage zelf (en niet echt vertrouwen op de config op pc). Bij mij (Edition & Platinum) zit Bluetooth er niet op !
                                          Zonet mijn offertes nog eens nagekeken van mijn dealer. Blijkt dat bij Platinum pack "telefoonvoorbereiding met bluetooth en voicecontrol" inbegrepen is, voor zowel Edition als Cosmo. Net zoals op de website staat bij "Fleet".

Gelukkig!

Comment

Working...
                                          X