Is iemand van jullie al eens buiten dit topic geweest?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk BerichtenIs iemand van jullie al eens buiten dit topic geweest?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenNee,is ook niet nodig. Ik bemoei me enkel met dingen die mijn aangaan en waar ik een bijdrage aan kan leveren. Niet om mijn vrije tijd te vullen en onnodige reacties los te weken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dpgl Bekijk BerichtenLangs de liknker kand komt wordt er gloeiend hete lucht geblazenInsignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenSorry, ik weet niet wat het jullie dus doet maar hier word ik stil van.
En ook sorry voor die hier wat komen lachen met de mensen hun miserie en dat heeft niks met medelijden e.d. te maken maar gewoon met respect, en als je dat niet kan opbrengen blijf hier dan weg aub...
Doe dan alstublieft ook niet of dat hetgeen is wat hier gebeurt (tenzij ik je verkeerd versta).
En al de problemen met de wagen in kwestie die hier ondertussen staan, dat is vervelend ja, maar dat heet ik geen miserie.
Relativeren is gezond, en ik zie er geen graten in om daar af en toe eens een grapje over te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenKijk, ik denk dat niemand hier zo laaghartig gaat zijn om met de eerste alinea te lachen.
Doe dan alstublieft ook niet of dat hetgeen is wat hier gebeurt (tenzij ik je verkeerd versta).
En al de problemen met de wagen in kwestie die hier ondertussen staan, dat is vervelend ja, maar dat heet ik geen miserie.
Relativeren is gezond, en ik zie er geen graten in om daar af en toe eens een grapje over te maken.
Als jij daar geen graten in ziet dan zegt dat genoeg...
Maar ja, je bent nog jong hé.
Comment
-
Da's waar, maar zo lang de wagen rijdt (ik heb niet alle problemen gelezen hoor, ik zie hier de laatste pagina's enkel dingen staan over de verwarming) vind ik dat je dat moet relativeren.
Ik zeg niet dat je het erbij moet laten, het zou niet mogen op een nieuwe wagen, punt.
Maar er zijn ergere dingen in het leven.
Comment
-
Ik zie hier eerlijk gezegd ook niemand die lacht met hetgeen Erwin overkomt, zéker niet met zijn gezondheid en ook al niet met de problemen met de Insignia. Of het zou moeten zijn dat iemand mij meent te moeten viseren omdat ik de "bedrogen klanten" aanhaalde. Als er iemand denkt dat dit ook maar een halve miliseconde op bovenstaande sloeg, dan moet hij in psychiatrie. Ik heb zelf ook mijn gezondheidsproblemen, waarom dacht je dat ik o.a. ook een "easy exit" besteld heb, en waarvan de werking mij ook werd "beloofd" (dus geen schriftelijk bewijs) zoals Erwin aanhaalde op de Amerikaanse wagens?
In mijn wagen gebeurt er niks met de bestuurderszetel na het instappen. De garage zou navraag gedaan hebben bij een Opel produkt specialist en zijn antwoord was: "Ik heb niet direct zo'n idee, wat staat er in de handleiding?" Even later kwam dan het antwoord dat het systeem normaal werkt zoals bij mij, dus bij het uitstappen gaat ie naar achter, bij het terug instappen gebeurt er niks en moet je iedere keer op je drukknop 1 of 2 aan de zetel drukken.
Ik voel me in deze dus bedrogen, en ik zal dat laten weten ook ten gepasten tijde.
Erwin, chapeau voor de moed die je opgebracht hebt om zo'n lang verslag uit te brengen. Na het lezen ervan versta ik niet waarom ze je gewoon geen andere wagen geven of op zijn minst alles programmeren naar de softversies zoals mijn wagen was bij levering. Toen was de flexride wel goed. Nu is er geen verschil tussen normal en tour en bij sport wordt de vering weliswaar harder, doch het stuur wordt lichter!! Als ik niet oplet lig ik bij de eerste draai van de weg. Morgen haal ik dit aan in de garage!
Hadden ze na die eerste melding "service dringend vereist (te wijten aan een loszittende kabel van een gloeikaars volgens hun) de software van het motormanagement (?) niet herprogrammeerd, dan had ik enkel nog het probleem van de warme lucht blazers gehad.
En nog een laatste punt: de ruitenwissers en de "auto" verlichting...
Bij regenval worden de dimlichten niet ontstoken, ook niet als de ruitenwisser 6 seconden gewerkt hebben, zelfs niet na een minuut. Verder moet ik zeggen dat ze in een tunnel tot nu toe wel correct aangaan, maar soms helemaal niet meer uitgaan! Ook bij het verlaten van mijn garage gaan ze pas na zo'n 10 kilometer uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenDa's waar, maar zo lang de wagen rijdt (ik heb niet alle problemen gelezen hoor, ik zie hier de laatste pagina's enkel dingen staan over de verwarming) vind ik dat je dat moet relativeren.
Ik zeg niet dat je het erbij moet laten, het zou niet mogen op een nieuwe wagen, punt.
Maar er zijn ergere dingen in het leven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk BerichtenIk zie hier eerlijk gezegd ook niemand die lacht met hetgeen Erwin overkomt, zéker niet met zijn gezondheid en ook al niet met de problemen met de Insignia. Of het zou moeten zijn dat iemand mij meent te moeten viseren omdat ik de "bedrogen klanten" aanhaalde. Als er iemand denkt dat dit ook maar een halve miliseconde op bovenstaande sloeg, dan moet hij in psychiatrie. Ik heb zelf ook mijn gezondheidsproblemen, waarom dacht je dat ik o.a. ook een "easy exit" besteld heb, en waarvan de werking mij ook werd "beloofd" (dus geen schriftelijk bewijs) zoals Erwin aanhaalde op de Amerikaanse wagens?
In mijn wagen gebeurt er niks met de bestuurderszetel na het instappen. De garage zou navraag gedaan hebben bij een Opel produkt specialist en zijn antwoord was: "Ik heb niet direct zo'n idee, wat staat er in de handleiding?" Even later kwam dan het antwoord dat het systeem normaal werkt zoals bij mij, dus bij het uitstappen gaat ie naar achter, bij het terug instappen gebeurt er niks en moet je iedere keer op je drukknop 1 of 2 aan de zetel drukken.
Ik voel me in deze dus bedrogen, en ik zal dat laten weten ook ten gepasten tijde.
Erwin, chapeau voor de moed die je opgebracht hebt om zo'n lang verslag uit te brengen. Na het lezen ervan versta ik niet waarom ze je gewoon geen andere wagen geven of op zijn minst alles programmeren naar de softversies zoals mijn wagen was bij levering. Toen was de flexride wel goed. Nu is er geen verschil tussen normal en tour en bij sport wordt de vering weliswaar harder, doch het stuur wordt lichter!! Als ik niet oplet lig ik bij de eerste draai van de weg. Morgen haal ik dit aan in de garage!
Hadden ze na die eerste melding "service dringend vereist (te wijten aan een loszittende kabel van een gloeikaars volgens hun) de software van het motormanagement (?) niet herprogrammeerd, dan had ik enkel nog het probleem van de warme lucht blazers gehad.
En nog een laatste punt: de ruitenwissers en de "auto" verlichting...
Bij regenval worden de dimlichten niet ontstoken, ook niet als de ruitenwisser 6 seconden gewerkt hebben, zelfs niet na een minuut. Verder moet ik zeggen dat ze in een tunnel tot nu toe wel correct aangaan, maar soms helemaal niet meer uitgaan! Ook bij het verlaten van mijn garage gaan ze pas na zo'n 10 kilometer uit...
Ik lach nooit met de mensen hun miserie ongeacht of ze nu van fysieke of materiële aard zijn.
Hier wordt niemand bij naam genoemd en dus ook jij niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenGaan de huidige, zeer diverse, problemen met de Insignia, opgelost geraken bij een facelift?
Ik vind al wat hier reeds is aangehaald zeer vreemd, dit zijn geen kinderziektes meer, maar regelrechte missers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWim,nu ik je toch te pakken heb,kan ik deze week de wax komen ophalen ?
Mijn vrouwke heeft een nieuwe corsa aangeschaft en dan kan ik die onder handen nemen...
Geen probleem, stuur me maar een mailtje om af te spreken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenMag je dan niet lachen met een tekst van meer dan 100 regels zonder ook maar één leesteken?
ik weet niet of u de definitie kent van leestekens en wat leestekens zijn , naar ik kan begrijpen vind u het grappig een tekst te lezen van meer dan 100 regels te lezen. niet dat ik dat snap hoor! wat vind u daar grappig aan ?
als u goed ziet zal u merken dat er verschillende malen in de tekst punten en komma"s worden gebruikt , bij mijn weten nog altijd leestekens.
mvg
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtengeachte ,
ik weet niet of u de definitie kent van leestekens en wat leestekens zijn , naar ik kan begrijpen vind u het grappig een tekst te lezen van meer dan 100 regels te lezen. niet dat ik dat snap hoor! wat vind u daar grappig aan ?
als u goed ziet zal u merken dat er verschillende malen in de tekst punten en komma"s worden gebruikt , bij mijn weten nog altijd leestekens.
mvg
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk vind ook dat er nogal op details wordt bekritiseerd. Als je geen asbak wilt die 3mm te ver naar links staat, dan moet je een Audi kopen.
of zou u het normaal vinden dat als u bv uw wagen binnen doet voor een olie wissel , dat de garage bv de filter er maar een klein beetje scheef opdraait en dat u daardoor een olie lek zou hebben met resultaat dat u op een bepaald moment indien u uw lampekes niet in het oog houd met een vastloper te maken heeft.
het gaat idd hier niet over een audi , alhoewel ik die perfect met mijn budget had kunnen kopen maar ik nu eenmaal ,iets met dat merk. sorry hoor!
indien u de tekst had gelezen had u gelezen dat dit een opmerking was en dat ik dit zelf maar heb opgelost niettegenstaande dat ik mocht verwacht hebben dat dit door de garage was gedaan omdat dit evenveel werk was deze juist te monteren dan scheef. verder staan er ander dingen in die niet gecatalogeerd kunnen worden onder "details" dit omdat
1. ik 10 kapotte ruggewervels heb en 4 beschadigde nekwervels welke maken dat de fout aan vering voor mij een prioritaire zaak word , mss niet voor andere maar we zijn niet allemaal hetzelfde dacht ik zo.
2. dat ik door de resonantie in de wagen er gerust mag rekenen dat ik na een rit met de wagen minstens 1/2 dag tot 2 dagen verkrampte handen heb waardoor ik berichten zoals vorige en deze met twee kromme vingers mag schrijven wat een mooie hel is
3. wat de verwarming betreft is het volgens mij echt niet normaal dat je na 60km maar 18° in de wagen heb , een juiste regeling is voor mij ( dubbel longtransplant ) ivm mijn longen van groot belang.
+ ik blijf erbij voor 36k ex btw mag je verwachten dat je functionaliteit en vooral kwaliteit krijgt, vooral als je weet dat een opel die gemaakt is en een laag loon land veel beter afgewerkt is dit omdat deze mensen voor de kleine pree die ze hebben toch nog job fierheid kunnen opbrengen terwijl ik meer en meer merk dat de opel medewerkers ( en andere duiste fabrieksmedewerkers van zowel auto industrie als andere industrie ) van de duitse fabrieken er met de klak naar gooien als het wagens betreft voor uitvoer.
en ik dacht ook in de tekst gezegd te hebben dat sommige punten maar aandachtspunten waren die ofwel niet dringend zijn maar wel vervelend ofwel onlogisch werken en dusdanig ook vervelend. het is daarom maar een kleinigheid om deze punten ook aan te halen bij het reclameren , en ik vind dat ik geduld genoeg heb gehad voor verschillende punten de wagen is ondertussen 7 maand oud en heeft minstens daarvan 2/5 van de tijd in de garage gestaan voor verschillende dingen die fout waren en waarvan nu dan ook wel een deel zijn opgelost.
weeral met vriendelijke groeten en leestekens .,!?
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenJullie hadden beter een Italiaan gekocht, dan had je er tenminste nog de charme van een zuiderse kar bij gekregen
wel je moet weten dat ik vroeger altijd al met fiat gereden heb en nooit noemenswaardige problemen , daar ik iemand ben die nogal lang op dezelfde plaats blijf hangen en me uiteindelijk heb laten overhalen door mijn vader om eens een opel te kopen ben ik daar uiteindelijk blijven hangen de laatste 3 wagens
groetjes
Erwin
Comment
Comment