Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het probleem met de verwarming is het volgende: als je het klimatisatiesysteem op de stand " auto " zet dan stuurt hij de aanjager niet aan evenals de kleppen naar de roosters in je dashboard voorraan en de roosters achteraan; Het gevolg is dat je interieur nauwelijks opwarmt.
    Oplossing is "voorlopig" om de verwarming zelf (manueel) in te stellen op de gewenste temperatuur; de aanjager in te stellen op bijvoorbeeld stand 2, en de aanjagerrichting naar wens te kiezen. Zo krijg je je interieur probleemloos warm. Dit probleem komt door een softwarefout, die er bij één der updates ingesukkeld is.

Het probleem van de verwarmingsmatten in de zetels, is er één uit 2009 tot begin 2010. Vele van die verwarmingsmatten gingen stuk en moesten vervangen worden door nieuwe aangepaste exemplaren. Dit probleem is vanaf de modellen rond 6/2010 niet meer bestaande. Wij hebben dit al niet meer voorgehad.
    Indien je dit hebt worden ze door Opel zondere morren vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Een 6-cilinder diesel klinkt toch niet slecht. En al zeker niet als het een BMW is.
      Best of the rest, zegmaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        Ik heb een 6-cilinder diesel en een onnozel 4-cilinderke benzine en de sound van de benzine vind ik hemels terwijl ik die van de 6-cilinder diesel toch al serieus beu ben
        Hehe... Same here. Maar ik ben aan het aftellen. 6-cil diesel gaat buiten, V8 benzine coming in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          dat tractorgekletter vergeet je snel als je op die gas trapt en die 350Nm duwen in je rug ...en daarna aan de pomp nog netjes onder 9 liter blijft.
          Meen je dat nu? Wat is nu indrukwekkend aan 350Nm EN onder de 9 liter blijven? Dat was er nog aan te kort, zou ik zeggen.

Wat is je gemiddeld verbruik over de ganse lijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
            Meen je dat nu? Wat is nu indrukwekkend aan 350Nm EN onder de 9 liter blijven? Dat was er nog aan te kort, zou ik zeggen.

Wat is je gemiddeld verbruik over de ganse lijn?
            Heb met mijne 6-cil diesel met 500nm koppel een verbruik van 6.5 gemiddeld. Vaak nog iets minder en soms wat hoger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
              Heb met mijne 6-cil diesel met 500nm koppel een verbruik van 6.5 gemiddeld. Vaak nog iets minder en soms wat hoger
              Dat wou ik er nu net niet bijzetten om niemand te bruskeren.

Comment

dat tractorgekletter vergeet je snel als je op die gas trapt en die 350Nm duwen in je rug ...en daarna aan de pomp nog netjes onder 9 liter blijft.
                560 Nm hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                  560 Nm hier
                  605 Nm hier, pauper!

Comment

Daar blijf ik met mijn benzine ook gemakkelijk onder, en die zal toch een pak leuker rijden dan uw diesel. Moest je nu nog met 6 of 7 liter afkomen .. Ik sluit me dan ook aan bij WhN, benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      benzine
                      parels voor de zwijnen in een Insignia topic

Comment

605 Nm hier, pauper!
                        430 hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          430 hier
                          Blijf je onder de 9 liter?

Comment

Blijf je onder de 9 liter?
                            Volgens de boordcomputer 19 momenteel

Comment

• In hoeverre is een Saab 9-5 verwant met de Insignia?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                In hoeverre is een Saab 9-5 verwant met de Insignia?
                                ophanging, dieselmotoren, sommige benzinemotoren, vele knopjes, achterbank, hoofdsteunen en waarschijnlijk nog wel wat minder opvallende delen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Daar blijf ik met mijn benzine ook gemakkelijk onder, en die zal toch een pak leuker rijden dan uw diesel. Moest je nu nog met 6 of 7 liter afkomen .. Ik sluit me dan ook aan bij WhN, benzine
                                  wat een heisa rond één uitspraak zeg even ter verduidelijking;
                                  De auto doet dagelijks meer dan 15km in file...stoppen, vertrekken, 5m rijden en terug stoppen.
                                  Het is de leasewagen van m'n echtgenote. Als je trouwens goed had gekeken had je in m'n voetnoot gezien dat hij hierbij ongeveer 8l/100km verbruikt (spritzmonitor).
                                  Waarom geen benzine dan, zullen velen denken...het bedrijf staat enkel diesels toe als leasewagen

Ik ben eens benieuwd wat jullie "koppelmonsters" dan zouden verbruiken.
                                  Bij een lange rit met autosnelweg daalt het gebruik tot vlot onder de 6 liter.

Tenslotte vind ik 350Nm ( eigenlijk 380Nm in overboost) voor een standaard, niet gechipte, tweeliter niet zo slecht.
                                  We zijn namelijk niet zo rijk om met dikke drieliters rond te rijden.

Trouwens er wordt door mannen over twee zaken het meest gelogen; dat is het verbruik van hun auto en de lengte van hun....
                                  Last edited by ; 09/03/2011, 17:31.

Comment

• Hoe hoger je verbruik, hoe meer fun je hebt!

Simpel, toch?
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                      Hoe hoger je verbruik, hoe meer fun je hebt!

Simpel, toch?
                                      Zeeeeer slecht voor het milieu en je portemonnee !

Comment

U vergeet 1,7t te vermelden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                          U vergeet 1,7t te vermelden.
                                          inderdaad; zelfs nog 50kg meer door het panoramisch dak

Comment

Working...
                                          X