Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk Berichten
    Best Polleke,

Je schijnt een ding niet te begrijpen.....mijn probleem is opgelost !

Als het alleen mijn probleem is hoeven we hier verder niet over te praten.
    Erwin heeft gelijk, ik heb in een privegesprek zaken te horen gekregen waarvan ik beloofd heb ze niet naar buiten te brengen.

Nogmaals, wilde op deze manier deze persoon met jullie dealer in contact brengen maar als alleen ik dit probleem had is het toch opgelost.
    Mede dankzij jouw negativiteit!
    Ha,dan snap ik het nog minder eigenlijk...
    Dat heb ik nergens gelezen in uw vorige post
    Misschien had je dat kunnen melden i.p.v. dat geheimzinnig gedoe.
    Als jij dan weet wat de oplossing is vind ik het niet meer dan normaal dat je deze met ons deelt uiteraard en ik denk niet dat ik de enige ben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
      Pol,

volgens ik had begrepen is het niet Opel die de oplossing denkt te hebben ( deze willen er eigenlijk liever vanaf dan dat ze er iets aan moeten doen , zie naar onze verwarming waar ik nu via een expert iets wil forceren , hoe lang zijn we daar al niet mee bezig ) maar dat iemand
      van het tech center iets heeft , nu mss wil die man niet dat bepaalde info nu direct aan de grote klok komen te hangen maar probeert die man eerst een deel probleem probleem gevalen bijeen te krijgen om zo slagkracht te krijgen.
      tot op heden hebben we altijd bij mijn weten de info gehad van arne wat ze op verschillende momenten aan zijn wagen aan het doen waren ( bv spanning aflaten van motor ( heb dit aan de dealer doorgegeven en deze heeft dit bij mij ook gedaan doch met heel klein resultaat ) de as dei speciaal zou gemaakt zijn en voor probleem gevallen opgestuurd zou worden naar dealers ( of deze nu al opgestuurd zijn weet ik niet door het feit dat ik een tijdje inactief ben geweest spijtig genoeg )

ik persoonlijk stel toch mijn vertrouwen in arne en denk dat hij echt iets wil bijdragen doch bepaalde dingen kunnen of mogen nog niet gemeld worden spijtig genoeg.

groetjes
      Erwin
      Erwin,

Dat Tech Center, is dat niet van Opel misschien ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        torque wins races,
        horsepower sells cars
        Mocht dat zo zijn was ik heel gelukkig... op de Corvette in de showroom krijg ik meer commissie dan op een Insignia.

Raar maar waar komt 99.9 procent... niet voor de Corvette.

Comment

• .....
          Last edited by ; 17/03/2011, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Erwin,

Dat Tech Center, is dat niet van Opel misschien ?
            oi Pol,

idd is van Opel maar ik vermoed dat daar iets gebeurd is wat normaal het daglicht niet zou mogen gezien hebben en dat ze bij het grote opel zelf daar niets van weten .mss wil arne vragen of hij een slipje van de sluier mag oplichten zonder teveel te zeggen, uit de boot te klappen .

arne , probeer je anders eens te vragen of ze iets meer onfo willen geven?

alez groetjes nog en goed slapen dan denken we er morgen mss heel anders over
            slopel
            Erwin

Comment

• De ECO varianten gaan wel vaker sneller dan de gewone versies qua topsnelheid.
              Simpel te verklaren, smallere banden, lagere luchtweerstand. Logisch gevolg dat die versie indien ze dezelfde verhoudingen hebben harder gaat.

Misschien was de auto van de dealer gechipt? Dat zou wel vaker gebeuren wordt gefluisterd. Het verbruik van een testwagen is niet van belang, de prestaties wel, mensen rijden er immers maar een stukje mee. Verbruik is pas te bepalen als je zelf enkele tanks hebt leeg gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk Berichten
                Erwin, hier kunnen we beter over ophouden.
                Kijk dat jij nu exact begrijpt wat er gaande is, wil nog niet zeggen dat anderen dit begrijpen.
                Shit, verkeerd gezegd, stom zeg: wil niet zeggen dat Polleke2 dit begrijpt...
                Anders ga ik iedereen over dezelfde kam scheren en dat is absoluut niet m'n bedoeling.

Erwin, je zit dichter bij de waarheid dan je denkt...
                Respect is dus vér te zoeken...Hoe oud ben jij eigenlijk ? Laat maar zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                  oi Pol,

idd is van Opel maar ik vermoed dat daar iets gebeurd is wat normaal het daglicht niet zou mogen gezien hebben en dat ze bij het grote opel zelf daar niets van weten .mss wil arne vragen of hij een slipje van de sluier mag oplichten zonder teveel te zeggen, uit de boot te klappen .

arne , probeer je anders eens te vragen of ze iets meer onfo willen geven?

alez groetjes nog en goed slapen dan denken we er morgen mss heel anders over
                  slopel
                  Erwin
                  Dat wil dus zeggen dat het gevaarlijk is om met deze auto rond te rijden ?
                  Moet wel zo zijn denk ik...
                  Enfin, ik ben toch te lomp om het te begrijpen dus...

Comment

• Arne,

nog een kleine stomme vraag , lag te piekeren en kon niet in slaap geraken daardoor .
                    je vermeld dat je probleem is opgelost , wil dit zeggen dat je flexride probleem is opgelost of dat ook samen met je flexride probleem het trillen/resonantie probleem en schudden automaat aan 80km/u in 6e is opgelost want dit laatste zou een groten vooruitgang zijn als ze dit met mijn bolide kunnen doen.

groetjes
                    Erwin

Comment

Beste ArneK,wat is uw probleem eigenlijk ???
                      Waarom doe jij zo ?
                      Zeg dan wat het probleem is en hoe het komt dat de F niet degelijk werkt.
                      Dan kunnen WIJ ook iets doen, en trouwens hebben ze de mijne gisteren ook getest op F.
                      En nee niet rijdend maar gewoon aan de computer of de parameters zich tijdens het switchen tussen de verschillende standen zich veranderden. Zwartkijker ?? Absoluut niet. Realist ? Dat wel. Maar jij komt hier wel verkondigen dat je de oorzaak kent van het F-probleem maar het lekker niet zegt. Maar wij MOETEN wel alles tegen U zeggen zodat wij UW probleem moeten gaan oplossen ? Hoe hypocriet kan je zijn ! Ik dacht, nee ik ben er zeker van dat alle problemen hier zijn aangepakt geweest door de nodige feedback (=lees ALLE) van IEDEREEN te verzamelen om SAMEN deze proberen op te lossen...
                      Zolang jij niet al uw informatie met ons deelt (wat hier altijd zo geweest is) los je uw problemen maar zelf op en hoef je van mij ook geen feedback te verwachten...
                      En gelieve mij niet als zwarte piet naar voor te schuiven dit heb je louter aan jezelf te danken...
                      Oi,

Pol heeft gelijk! Arne gaat hier duidelijk in tegen het zelfhulpgroep principe! Elkaar steunen is belangrijk om de problemen verwerkt te krijgen!
                      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                        Oi,

Pol heeft gelijk! Arne gaat hier duidelijk in tegen het zelfhulpgroep principe! Elkaar steunen is belangrijk om de problemen verwerkt te krijgen!
                        Nee, Pol plukt de vruchten van zijn eigen gezaai.

Hij zei van te wachten tot er een oplossing was, want 100.000 Insignia's aan het Technik Center was niet nodig.

Dat hij dan nu wat verder blijft wachten!
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                          Nee, Pol plukt de vruchten van zijn eigen gezaai.

Hij zei van te wachten tot er een oplossing was, want 100.000 Insignia's aan het Technik Center was niet nodig.

En gelijk dat ik had !
                          één Insignia was genoeg en er is een oplossing...

Comment

Nee, Pol plukt de vruchten van zijn eigen gezaag.

Even geholpen, geen dank
                            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

En gelijk dat ik had !
                              één Insignia was genoeg en er is een oplossing...
                              Er is een voorlopige oplossing, nu nog een beetje geduld tot ze gevalideerd wordt.

Niet willen lopen voor je kan gaan.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

Er is een voorlopige oplossing, nu nog een beetje geduld tot ze gevalideerd wordt.

Niet willen lopen voor je kan gaan.
                                Oplossing is oplossing of ze nu voorlopig is of niet

Comment

Oplossing is oplossing of ze nu voorlopig is of niet
                                  Als jij het had willen weten, had je zelf moeten doorduwen om naat Technik Center te gaan.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

Als jij het had willen weten, had je zelf moeten doorduwen om naat Technik Center te gaan.
                                    Kwestie van tijd...en die heb ik zat...
                                    Wagen rijdt perfect zo...kan alleen maar beter worden en dat is een mooi vooruitzicht

Comment

• Wat een geruststelling te lezen dat de Isignia topic weer naar zijn "normale" niveau gaat, namelijk het spelen op de man in plaats van de bal.
                                      Ik denk dat Arne niet meer of minder dan het volgende bedoelt :
                                      -Zijn probleem is opgelost (had misschien wel duidelijker gekund -enkel flexride ? of ook het trillen ?)
                                      -Blijkbaar is het niet Opel die deze oplossing aangebracht heeft, maar een meer dan gemiddelde medewerker van het Technik Center.
                                      -Vermoedelijk is de oplossing niet langs de geijkte weg tot stand gekomen, of hangt er een prijskaartje aan vast.

Logischerwijs : post dit open en bloot en iedereen loopt naar zijn dealer om zijn probleem ook op die manier opgelost te krijgen, wat misschien wel zal lukken, maar waar Opel niet direkt heel blij mee zal zijn, en (wat nog veel erger is) misschien stapt een hoop Insignia rijders naar het fameuze Technik Center. Er moet toch geen tekening bij gemaakt worden ? Opel zal zoeken waar de verantwoordelijkheid ligt hiervoor en iemand zal ervoor moeten opdraaien (dat is wat de betrokkene vreest, denk ik)

Hoe los je dat nu elegant op ? Verzamel de gegevens van alle Opels met een gelijkaardig, c.q. hetzelfde probleem, leg de volledige lijst "probleemgevallen" voor aan OPEL en sugereer dan fijntjes dat er "misschien een oplossing" is. Die oplossing is er (zie Arne) en zonder dat iemand gezichtsverlies lijdt, wordt iedereen geholpen.
                                      Al zal het waarschijnlijk niet op de manier zijn die iedereen voor zich wenst, of zo snel als iedereen voor zich hoopt.

Comment

Kwestie van tijd...en die heb ik zat...
                                        Wagen rijdt perfect zo...kan alleen maar beter worden en dat is een mooi vooruitzicht
                                        Waar gaan uw bijna 700 berichten dan over?

@Arne: wil je AUB die oplossing hier uiteen doen, plzzzz

Het ganse forum dankt u!

Comment

Hey Wim,
                                          Even een fotootje van een gewassen,gekleide en in de wax gezette nieuwe corsa.
                                          Tenks voor die wax,die is echt bangelijk !
                                          Hey Pol, blij dat je tevreden bent van je wax...da's inderdaad superspul

@ Erwin : ik bel je nog

Comment

Working...
                                          X