Oorspronkelijk geplaatst door MMVV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenNiet alleen over problemen hoor,ik zou zeggen : veel leesplezier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk BerichtenWat een geruststelling te lezen dat de Isignia topic weer naar zijn "normale" niveau gaat, namelijk het spelen op de man in plaats van de bal.
Ik denk dat Arne niet meer of minder dan het volgende bedoelt :
-Zijn probleem is opgelost (had misschien wel duidelijker gekund -enkel flexride ? of ook het trillen ?)
-Blijkbaar is het niet Opel die deze oplossing aangebracht heeft, maar een meer dan gemiddelde medewerker van het Technik Center.
-Vermoedelijk is de oplossing niet langs de geijkte weg tot stand gekomen, of hangt er een prijskaartje aan vast.
Logischerwijs : post dit open en bloot en iedereen loopt naar zijn dealer om zijn probleem ook op die manier opgelost te krijgen, wat misschien wel zal lukken, maar waar Opel niet direkt heel blij mee zal zijn, en (wat nog veel erger is) misschien stapt een hoop Insignia rijders naar het fameuze Technik Center. Er moet toch geen tekening bij gemaakt worden ? Opel zal zoeken waar de verantwoordelijkheid ligt hiervoor en iemand zal ervoor moeten opdraaien (dat is wat de betrokkene vreest, denk ik)
Hoe los je dat nu elegant op ? Verzamel de gegevens van alle Opels met een gelijkaardig, c.q. hetzelfde probleem, leg de volledige lijst "probleemgevallen" voor aan OPEL en sugereer dan fijntjes dat er "misschien een oplossing" is. Die oplossing is er (zie Arne) en zonder dat iemand gezichtsverlies lijdt, wordt iedereen geholpen.
Al zal het waarschijnlijk niet op de manier zijn die iedereen voor zich wenst, of zo snel als iedereen voor zich hoopt.
- Arne heeft GEEN oplossing en is op zoek naar alle informatie van eigenaars die een identiek probleem hebben om dit te kunnen voorleggen en gebruiken. Op zich geen probleem mee dat deze toestemming geven om deze informatie te MOGEN gebruiken.
- Sommige die dergelijk probleem hebben zijn daar ook zelf met hun dealer mee bezig en Ik heb er geen probleem mee dat hij bepaalde zaken probeert op te lossen en te forceren en daarvoor relevante informatie nodig heeft, maar GMAN Brasschaat is ook met mijn flexride bezig en daarom wil ik niet zomaar mijn chassisnummer doorgeven. Dat Mr... van GMAN zwaar bezig is om mijn auto in orde te maken wil ik niet verbrodden door ook andere mensen mee op deze zaak te zetten.
- Ik voor dit probleem een oplossing zou hebben dit onmiddellijk zou meedelen op het forum zodat IEDEREEN die dergelijk probleem heeft kan geholpen worden. Dat opel dit nu leuk vindt of niet zal mij worst wezen,alle eigenaars hebben veel geld betaald voor deze auto en uiteindelijk ook voor deze optie en die moet werken zoals voorheen of zoals het hoort.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat opel de medewerker van het TC in kwestie dankbaar zal zijn voor de geboden oplossing in tegenstelling wat hier wordt geïnsinueerd.
Als er al een oplossing is voor het moment zal ik wel wachten om dit officieel door mijn dealer te laten oplossen...
Amen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWeet je wat ik echt denk ?
- Arne heeft GEEN oplossing en is op zoek naar alle informatie van eigenaars die een identiek probleem hebben om dit te kunnen voorleggen en gebruiken. Op zich geen probleem mee dat deze toestemming geven om deze informatie te MOGEN gebruiken.
- Sommige die dergelijk probleem hebben zijn daar ook zelf met hun dealer mee bezig en Ik heb er geen probleem mee dat hij bepaalde zaken probeert op te lossen en te forceren en daarvoor relevante informatie nodig heeft, maar GMAN Brasschaat is ook met mijn flexride bezig en daarom wil ik niet zomaar mijn chassisnummer doorgeven. Dat Mr... van GMAN zwaar bezig is om mijn auto in orde te maken wil ik niet verbrodden door ook andere mensen mee op deze zaak te zetten.
- Ik voor dit probleem een oplossing zou hebben dit onmiddellijk zou meedelen op het forum zodat IEDEREEN die dergelijk probleem heeft kan geholpen worden. Dat opel dit nu leuk vindt of niet zal mij worst wezen,alle eigenaars hebben veel geld betaald voor deze auto en uiteindelijk ook voor deze optie en die moet werken zoals voorheen of zoals het hoort.
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat opel de medewerker van het TC in kwestie dankbaar zal zijn voor de geboden oplossing in tegenstelling wat hier wordt geïnsinueerd.
Als er al een oplossing is voor het moment zal ik wel wachten om dit officieel door mijn dealer te laten oplossen...
Amen
Pol goes loco.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk BerichtenMocht dat zo zijn was ik heel gelukkig... op de Corvette in de showroom krijg ik meer commissie dan op een Insignia.
Raar maar waar komt 99.9 procent... niet voor de Corvette.
meestal als mensen auto's vergelijken zetten ze hetzelfde type prijsklasse bij elkaar.
hierna kijken ze meestal naar bij welk merk of model ze het meeste PK's krijgen.
maar kijken ze niet hoeveel koppel beide wagens hebben ofzo.
je moet morgen eens rondvragen aan een paar niet zo autofanatieke mensen hoeveel koppel hun wagen heeft, en hoeveel pk.
op de PK's gaan ze meestal kunnen antwoorden. het koppel daarintegen is vaak een vraag.
ma swat, je zal het wel beter weten. succes met de verkoop van de corvette ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik hoop dat je dit voorbeeld niet serieus neemt ?
meestal als mensen auto's vergelijken zetten ze hetzelfde type prijsklasse bij elkaar.
hierna kijken ze meestal naar bij welk merk of model ze het meeste PK's krijgen.
maar kijken ze niet hoeveel koppel beide wagens hebben ofzo.
je moet morgen eens rondvragen aan een paar niet zo autofanatieke mensen hoeveel koppel hun wagen heeft, en hoeveel pk.
op de PK's gaan ze meestal kunnen antwoorden. het koppel daarintegen is vaak een vraag.
ma swat, je zal het wel beter weten. succes met de verkoop van de corvette ....Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichtenthanks, but no thanks...
Vergewis U eerst van de inhoud en geef dan commentaar en niet andersom of zelfs helemaal niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenPol goes loco.
Het stond hier al eens, maar om de één of de andere reden is het weg.
"Polleke maakt makkelijk vrienden, denk ik."
@Polleke2, ik zal niet op je hieropvolgende reactie reageren, want enkel Insi-rijders mogen hier off-topic blijven posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenI concurr.
Het stond hier al eens, maar om de één of de andere reden is het weg.
"Polleke maakt makkelijk vrienden, denk ik."
@Polleke2, ik zal niet op je hieropvolgende reactie reageren, want enkel Insi-rijders mogen hier off-topic blijven posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEr is een voorlopige oplossing, nu nog een beetje geduld tot ze gevalideerd wordt.
Niet willen lopen voor je kan gaan.
Jij weet precies meer vertel het me mijn arme rug zal je dankbaar zijn .
Groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk BerichtenOi,
Jij weet precies meer vertel het me mijn arme rug zal je dankbaar zijn .
Groetjes
Erwin
Arne zijn geval werd bekeken en er is mogelijks vastgesteld dat er een probleem is. Nu moet dit getest, ontwikkeld, en rondgetrokken worden via "de geijkte procedures" eer anderen ook van de oplossing kunnen genieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk zal je die reden geven : off topic posten is nog niet eens zo erg maar het zijn de respectloze en persoonlijk beledigende posts die je de das omdoen. Nu je dat weet kan je er misschien iets aan doen ? Tot zolang staan "jullie" op mijn blocklist en was dit mijn laatste antwoord daarop...
"Ik niet gewenst, topic sluiten!" Wat een mentaliteitOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk BerichtenHet verwondert me al een tijd, die Insignia's worden veel verkocht. Maar ik zie er nooit een rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenZijde gij hier moderator ofzo?
"Ik niet gewenst, topic sluiten!" Wat een mentaliteit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWie heeft dat gezegd ? Ik ben toch vrij van te antwoorden op wie en wat ik wil zeker ?Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWie heeft dat gezegd ? Ik ben toch vrij van te antwoorden op wie en wat ik wil zeker ?
ICM dan ook he. Jij bent niet 'meer' dan hem.
Beter nadenken over je argumenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenExactly.
ICM dan ook he. Jij bent niet 'meer' dan hem.
Beter nadenken over je argumenten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEnkel als het ontopic en niet persoonlijk is
Comment
Comment