Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk BerichtenHeb dit inmiddels al een stuk of 4, 5 keer voorgehad, maar het gebeurt enkel als ik bv in de file sta, ontkoppel en in neutraal zet. Nooit bij het rijden zelf! Alsof de gaspedaal blijft hangen dus... een paar keer stoempen en hij zakt terug... heb al gemaild naar dealer maar die antwoordt daar niet op. Het is nu al een poosje geleden dat het nog voorgevallen is, twijfel dus nog of het maar een paar keer slecht contact was of niet. Mocht het nu nog gebeuren doe ik'm wel zonder excuus binnen.
De dealer heeft alles nog eens uitgelezen, fout verwijdert en nu is alles weer in orde. Op 10min was alles gefixt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichtenhopelijk voor jou was het wel jouw wagen zoniet denk ik toch dat er iets goed fout gelopen is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dieter2301 Bekijk BerichtenWij hebben een 130pk eco in cosmo uitvoering. Van die chroom aan de deurgrepen, ok. Maar die zichtbare chroom uitlaat is bij ons ook geen spoor te zien.. Of komt dit door de 130pk?
Ik denk dat het meer te maken heeft met de eco versie.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBij de lancering maakte de motorversie geen verschil, enkel de uitvoering.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de eco versie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichtenhopelijk voor jou was het wel jouw wagen zoniet denk ik toch dat er iets goed fout gelopen is
Mooier of niet? Zal persoonlijk smaak zijn. Maar in mijn ogen is het een verdoken besparing bij Opel! Nadat ze net voor het salon de prijzen van de Insignia verhoog hebben halen ze ook nog eens iets af waarvan ze verwachten dat niemand het zal missen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk BerichtenHallo maandag komt mijn insignia binnen en had graag nog eens langs deze weg info gevraagd wat er in het pakket zit voor ingebruiksname kit van €99.
Dank bij voorbaat
Zo ja graag wat foto's (kiekjes) ben reuze benieuwd naar de kleur!
Remmy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyG Bekijk BerichtenHet is inderdaad de mijne en de zichtbare uitlaten zijn voor zover ik kan nagaan verdwenen vanaf modeljaar 2011!
Mooier of niet? Zal persoonlijk smaak zijn. Maar in mijn ogen is het een verdoken besparing bij Opel! Nadat ze net voor het salon de prijzen van de Insignia verhoog hebben halen ze ook nog eens iets af waarvan ze verwachten dat niemand het zal missen...
Cosmo uitvoering
1.6 Turbo (180PK)
Sport Tourer
Levering April,
Anders schroef de dealer er ze maar op voor me, vind het juist wel wat hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBij de lancering maakte de motorversie geen verschil, enkel de uitvoering.
Ik denk dat het meer te maken heeft met de eco versie.
De mijne is in februari 2010 geleverd met zichtbare uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door remmy Bekijk BerichtenHeb je hem al opgehaald?
Zo ja graag wat foto's (kiekjes) ben reuze benieuwd naar de kleur!
Remmy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door remmy Bekijk BerichtenHoop dat ze bij mij der wel op zitten
Cosmo uitvoering
1.6 Turbo (180PK)
Sport Tourer
Levering April,
Anders schroef de dealer er ze maar op voor me, vind het juist wel wat hebben!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk BerichtenZal iets laten weten komt normaal binnen vandaag heb dezelde uitvoering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Smb Bekijk BerichtenOok de eco versie heeft de zichtbare uitlaat hoor.
De mijne is in februari 2010 geleverd met zichtbare uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichtenhoe plaats ik mijn foto's van mijn wagen?
Bij bestanden toevoegen en beheer bijlagen.
Comment
-
Hoe zet je de ruitenwissers omhoog wanneer contact uitgeschakeld is, bvb om antivries doek tussen te steken?
Bij mijn vorige Astra, was dit gewoon motor stilleggen en dan ruitenwisser hendel even naar beneden houden. Bij de Insignia werkt dit blijkbaar niet. In de handleiding vind ik er ook niets over terug.
Comment
-
grootlichtassistent?
klein vraagje; het afgelopen weekend een tripje gemaakt naar de Ardennen.
Daar zijn vele donkere wegen zonder straatverlichting. De vorige keren was het een plezier om daar de grootlichtassistent te hebben. Deze keer werkte deze blijkbaar niet....kan ik die toevallig ergens uitgeschakeld hebben per ongeluk, en merk je dit dan aan iets?
Verder heeft de auto het daar schitterend gedaan en de eerste 10000 kilometers staan op de teller.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichtenklein vraagje; het afgelopen weekend een tripje gemaakt naar de Ardennen.
Daar zijn vele donkere wegen zonder straatverlichting. De vorige keren was het een plezier om daar de grootlichtassistent te hebben. Deze keer werkte deze blijkbaar niet....kan ik die toevallig ergens uitgeschakeld hebben per ongeluk, en merk je dit dan aan iets?
Verder heeft de auto het daar schitterend gedaan en de eerste 10000 kilometers staan op de teller.
Op u toerenteller zie je of grootlichtassistent is ingeschakeld door het incoontje van het grootlicht met een A in. Als dit er niet staat moet je u grootlicht twee keer naar voor doen dan komt er een incoontje te staan met een A in dan staan u grootlichtassistent aan alle dit is zo bij mijne toch....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenStomme vraag misschien Maar hoe rijd je u nieuwe auto het best in ?
Bedankt Stevie. (het "A"-lampje was inderdaad uit) Ik was te lui om m'n handleiding in te duiken
inrijden doe je het best vlot; als hij warm is rij je het best wisselend. Je trekt vlot op en laat hem in het begin best niet te ver in toerental terugzakken (onder de 1500 tr/min blijven rijden is zeker niet goed tijdens het inrijden). Ook best niet te lang hoog in toeren (+ 3500tr/min) houden. Gewoon vlot rijden; optrekken tot ongeveer 3000tr/min is hierbij voldoende. Na een tijdje af en toe is tot 4000tr/min doortrekken als hij warm is kan ook zeker geen kwaad)
Je verbruik zal dan in het begin wel wat hoger liggen....
Comment
Comment