hoe plaatst ik mijn foto's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
-
Black sapphire zeker?Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk BerichtenHallo,
'k Heb vrijdag ook een Insignia besteld en in de garage gaven ze een levertijd van 3 maanden maar hebben jullie zo lang op de Insignia moeten wachten ?
In het voorjaar 2010 besteld en 8 weken erna geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenIn het voorjaar 2010 besteld en 8 weken erna geleverd.
Groetjes, Celle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
Mooie wagen, speciaal kleurtje maar het staat hem goed.Last edited by Gixxer; 03/04/2011, 14:32.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenVraagt je verzekering niet om een alarm installatie te plaatsen?
Best gek dat je dit achterwege laat, das een beetje zoals een dure fiets kopen en er dan een slotje van €10 rond hangen.
is dit niet als je wagen meer dan 30k ex btw kost ? , in ieder geval heb ik er wel eentje bijgenomen ge kunt niet gerust genoeg zijn.
Het enige wat me wel stoort is dat dat ding wel moet werken , heb een situatie ( kan ze direct laten optreden) waarin het alarm gewoon niet actief komt. In mijn geval wel een chance had de wagen nog maar een paar uur of ze konden al inbreken dus chance dat dat alarm ( samen met deadlock ) niet actief was
Groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk BerichtenHallo,
'k Heb vrijdag ook een Insignia besteld en in de garage gaven ze een levertijd van 3 maanden maar hebben jullie zo lang op de Insignia moeten wachten ?
Valt mee , ik mocht maand wachten Het meeste oponthoud komt van bepaalde optie's ( en in mijn geval de kleur )
Groetjes,
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk BerichtenAllee dan kunnen wij misschien met de nieuwe Insignia op verlof einde juni
Groetjes, Celle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenEind februari besteld eind augustus geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichtenamai, dat was wel lang wachten Pol
4 weken extra moeten wachten omdat de 20 inch niet geleverd konden worden.
Dan gaat ie nog naar dat speciaal center waar ze die plaatsen,duurde ook 2 weken.
En als het dan tijd was om hem te leveren, namen de Duitsers 3 weken vakantie.
Hij hing echt net voor ie de trim binnen ging, net uit de spuiterij...
Dus als die 2 dagen vroeger op de lijn was gekomen had ik die eind juli gehad...
Resultaat 9 weken langer moeten wachten om diverse redenen...
Heb wel heel de maand augustus gratis een nieuwe vervangwagen gekregen !
Comment
Comment