Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
    oi,

Ik denk dat ik iets meer moest betalen ( wacht trouwens nog een mailtje ), maar dat was dan met band en met sensor . Insignia Meeting prijs was toen 1425,00 Euro voor de vier.
    Hier kan ik ook niet voor sukkelen he , t'zijn wel geen OPC velgen maar de originele 20" Opel velgen type Q9U

Groetjes
    Erwin
    Je hebt mail Erwin
    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
    http://www.originelevelgen.be

Comment

• Onze insignia 5 deurs cdti cosmo is besteld op 26 februari en tegen ons hebben ze gezegd dat hij de week van 15 juni in de garage zou zijn. wat bij de reacties hier wel een redelijk lange wachttijd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk Berichten
        Onze insignia 5 deurs cdti cosmo is besteld op 26 februari en tegen ons hebben ze gezegd dat hij de week van 15 juni in de garage zou zijn. wat bij de reacties hier wel een redelijk lange wachttijd is.
        Mijn vrouw wou een nieuwe Astra bestellen, 3,5 maand wachten...
        Dan was voor haar ook een Meriva goed als ze hem maar sneller kon hebben, 3.5 maand wachten...
        Ze heeft dan maar een Corsa gekocht, die stond in stock in Spanje en was op 3 weken hier.
        Dus is 3,5 maand wachten niet zo gek. Hou er wel rekening mee dat de dealer zich altijd indekt met de leveringstermijn. Als ze over deze termijn gaan kan je een compensatie of inloopwagen eisen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
          Graag info waar ik eventueel mijn opc wiel kan laten repareren of een tweede hands kan kopen.
          Heb vandaag na drie dagen al een stoeprand geramd
          http://auto-onderdelen.marktplaats.n...ta_ind=31&fs=1

of deze

is wel aan de duurdere kant, die prijs van 250 klinkt mooier

Ik heb bij deze persoon mijn 18" winterbanden met velg gekocht stonden voor 1400 heb ze voor 1100 gekocht

Nieuwe set(4) Winterbanden op Lichtmetalen 18Inch originele Opel velgen type 'Design 4/G' (Q56).
          Compleet met nieuwe Pirelli Sottozero Winter 240 banden.
          De bandenmaat is 235-45-R18 98V.
          De velgenspecs zijn: 18Inch, steek 5 X 120, 8J ET42.

@ wittyruddy de eerste schade is altijd het ergst (steenslag) maar dit is wel heel snel.

Remmy
          Last edited by ; 05/04/2011, 21:44.

Comment

Hoi Pol,

Ik weet niet of scott hier nog rondhangt , maar die zal beamen dat er een schrijven is geweest naar de dealers/garages toe waarin staat dat er alleen maar updates mogen gedaan worden indien de klant klaagt en dan nog moeten ze proberen de klant wijs te maken dat alles in orde is .
            Echt , dit zuig ik niet uit de duim hoor , heb het document zelf gelezen

uvm het terug zetten van oudere soft , wel dit zou ervoor zorgen dat bv de flexride terug werkt , het vervelende hangen van toeren tijdens schakelen ( manueel ) en nog iets weg zou zijn.
            daar tegenover staat dan weer dat je de vroegere fouten zoals ineens naar 4000 rpm schieten tijdens rijden ( automaat ) of in de file ( manueel ) weer terug zou hebben , ook zou hij terug meer lawaai maken en dan vooral als het koud is ( maar tis toch bijna zomer )

Wel op dat punt vind ik dat de klant de keuze moet kunnen maken en eventueel toch voor het ander ongemak moet kunnen kiezen. Natuurlijk is het wel zo dat ze bij Opel wel eens sneller en beter naar de klant mogen luisteren en met oplossingen komen , ik heb vandaag op een italiaans forum gezeten ....mensen...mensen...mensen wat een miserie die schreeuwen daar met de pet op .
            Maar ze hebben wel haar op hun tanden , ze hebben een artikel geschreven over hoe je als klant bij Opel wordt behandeld en deze is blijkbaar in een van de grootste Italiaanse auto-bladen gepubliceerd.

Eigenlijk zouden wij dat ook moeten doen vind ik , mss niet zo een groot blad maar bv in autowereld

groetjes
            Erwin
            Dan heb ik ook nog wel een paar interessante mailtjes van de customercare (of we don't care).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
              Dan heb ik ook nog wel een paar interessante mailtjes van de customercare (of we don't care).
              Laat het maar weten hé, we zijn benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                Laat het maar weten hé, we zijn benieuwd
                yeps

Erwin

Comment

• Vandaag langs garage geweest voor groot onderhoud (2 jaarlijks)

Motorolie
                  Oliefilter
                  Pakking carterstop
                  Contr. + bijv. vloeistof
                  Battery afstandsbediening
                  Carbon interieurfilter
                  Brandstof filter
                  Moer
                  Remvloeistof + verversen
                  Onderhoudsbeurt

274.68 euro...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
                    Vandaag langs garage geweest voor groot onderhoud (2 jaarlijks)

Motorolie
                    Oliefilter
                    Pakking carterstop
                    Contr. + bijv. vloeistof
                    Carbon interieurfilter
                    Brandstof filter
                    Moer
                    Remvloeistof + verversen
                    Onderhoudsbeurt

274.68 euro...
                    Heb ook zoiets betaald na 25.000 km, valt nog goed mee vind ik.

Comment

Motorolie
                      Oliefilter
                      Pakking carterstop
                      Contr. + bijv. vloeistof
                      Carbon interieurfilter
                      Brandstof filter
                      Moer
                      Remvloeistof + verversen
                      Onderhoudsbeurt

274.68 euro...
                      MIljaar das goedkoop.Ik heb 343 eurookes kunnen neerleggen

Comment

Motorolie
                        Oliefilter
                        Pakking carterstop
                        Contr. + bijv. vloeistof
                        Carbon interieurfilter
                        Brandstof filter
                        Moer
                        Remvloeistof + verversen
                        Onderhoudsbeurt

274.68 euro...
                        begint stilletjes aan op Audi niveau te komen, heb audi a4 avant van 2008 en op 30d km service gehad. Heb 315 euro betaald incl. mobility garantie van +- 75 euro dacht ik

Comment

Motorolie
                          Oliefilter
                          Pakking carterstop
                          Contr. + bijv. vloeistof
                          Carbon interieurfilter
                          Brandstof filter
                          Moer
                          Remvloeistof + verversen
                          Onderhoudsbeurt

274.68 euro...
                          Vandaag ook binnen geweest voor groot onderhoud: 344€.... (volgende week 2jaar en 31000km)
                          Wel 1 jaar pechverhelping in binnen- en buitenland alsook kaart van de carwash gekregen.
                          Alles hetzelfde als hierboven is aan de wagen gebeurt + zie onder.....

Heb ook een systeem update gehad ivm de verwarming (geen idee of het iets geholpen heeft).
                          Dvd infotainment is ook geupdate en hier heb ik wel een paar nieuwe dingen ontdekt: nu geeft hij op de 3D kaart de rondliggende straatnamen weer, hiervoor had ik enkel bovenaan de naam van de straat waar ik op dat moment was, nu staan er zo'n rode streepjes met daarboven de omliggende straatnamen (geeft wel niet alle namen weer).
                          Kan nu ook als ik een bestemming wil kiezen de noorderlengte en breedtegraad ingeven, hiervoor had ik deze optie gewoonweg niet.

Had ook af en toe een probleem dat de koffer met geen enkele knop meer gesloten kon worden, als ik de auto startte dan ging hij wel terug dicht, hiervoor gaan ze volgende week de knop in de koffer vervangen (is gekend probleem, deze blijft soms openmelding geven zodat je ze niet kan sluiten).

Hup hup naar jaar nummer 3

Comment

• de verwarming? da's tof....'s morgens kan het nog koud zijn hoor....als de aanjager mee aangaat is het inderdaad opgelost. Ik ben benieuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                              de verwarming? da's tof....'s morgens kan het nog koud zijn hoor....als de aanjager mee aangaat is het inderdaad opgelost. Ik ben benieuwd
                              Ik sta momenteel met de nacht, ben eens benieuwd voor morgenvroeg

Mijn Ipod (gen4) werkt nu ook sinds die update (ervoor met geen stokken aan de praat te krijgen, werd nooit herkend).

Dus al bij al een tevreden Insignia driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                                Vandaag ook binnen geweest voor groot onderhoud: 344€.... (volgende week 2jaar en 31000km)
                                Wel 1 jaar pechverhelping in binnen- en buitenland alsook kaart van de carwash gekregen.
                                Alles hetzelfde als hierboven is aan de wagen gebeurt + zie onder.....

Heb ook een systeem update gehad ivm de verwarming (geen idee of het iets geholpen heeft).
                                Dvd infotainment is ook geupdate en hier heb ik wel een paar nieuwe dingen ontdekt: nu geeft hij op de 3D kaart de rondliggende straatnamen weer, hiervoor had ik enkel bovenaan de naam van de straat waar ik op dat moment was, nu staan er zo'n rode streepjes met daarboven de omliggende straatnamen (geeft wel niet alle namen weer).
                                Kan nu ook als ik een bestemming wil kiezen de noorderlengte en breedtegraad ingeven, hiervoor had ik deze optie gewoonweg niet.

Had ook af en toe een probleem dat de koffer met geen enkele knop meer gesloten kon worden, als ik de auto startte dan ging hij wel terug dicht, hiervoor gaan ze volgende week de knop in de koffer vervangen (is gekend probleem, deze blijft soms openmelding geven zodat je ze niet kan sluiten).

Hup hup naar jaar nummer 3

Bij mij zijn er geen (software)updates uitgevoerd ... GOD ZIJ DANK
                                Alles werkt nog zoals voor onderhoudsbeurt... YES

Comment

• De automatische airco doet zijn werk goed ( aanjagen + middentunnel + achteraan ), daar scheelt niets mee.Nu de verwarming nog zover krijgen dat die terug automatisch haar werk doet en het zit weer goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                                    De automatische airco doet zijn werk goed ( aanjagen + middentunnel + achteraan ), daar scheelt niets mee.Nu de verwarming nog zover krijgen dat die terug automatisch haar werk doet en het zit weer goed.
                                    Hoi,

Bij mij geeft hij bijna geen flow en zeker niet achter . Wat bedoel je met het nog zover krijgen dat hij automatisch zijn werk doet ? Heb jij een update gehad in een van de laatste 2 weken voor de verwarming ? Indien niet dan zou de laatste update van dienst kunnen zijn , volgens bepaalde bronnen zou dit DE oplossing zijn en deze zou volgens ik hoorde toch moeten zorgen dat alles automatisch gaat. Indien je dus die laatste update wel hebt gehad hebben we een probleem denk ik , want dan is de boel nog niet opgelost .

Wel ik hoor het wel , Groetjes,
                                    Erwin.

ps offtopic : ben nog bezig aan het verslag van de meeting ( wel moet er eigenlijk nog altijd aan het beginenn , ben de laaste week serieus achteruit gegaan. Kwart tot helft lichaam zwelt op waardoor ik vorige week tel had gekregen ( voor de meeting ) , ik moest dringend naar mechelen bellen . Ze blijken iets gezien te hebben dat ze vorige keer niet echt als dringend werd aanzien ( verdikking mitrallis kleppen rechterkant hart , moet het eens uitzoeken wat het juist is ) . In ieder geval ben het aan het uitstellen omdat ik niet echt weet wat gaan komen en omdat ik wat schrik heb ).

Comment

• Eventuele oplossing voor het pompende bas probleem Infinity

Hoi ,

had daarjuist toevallig iets gevonden en denk dat dit misschien een oplossing zou kunnen zijn voor het pompende bas probleem van de Infinity installatie , het ding kost in nederland ongeveer 99 Euro . Wel zal je het best wat stekkers moeten / kunnen zoeken zodat je het spul snel er tussen uit kan halen. ( Bij eventuele verkoop ). Normaal is dit voor het aansluiten van aftermarket versterkers maar volgens mijn redenering moet dit ook voor ons helpen

MTX RE-Q 3 high level input
                                      > RCA device De Re-Q is ontworpen om het bas signaal te herstellen omdat de meeste OEM systemen de bas elimineren wanneer het volume toeneemt
                                      De Re-Q lost dit probleem op, als er aftermarket versterkers aan een OEM systeem gekoppeld worden zullen deze beter functioneren.
                                      De Re-Q heeft input en outputs voor Front L+R & Sub
                                      *Haal het meeste uit het standaard audio systeem wanneer u een versterker wilt installeren
                                      *Herstelt de bas roll-off van de fabrieks-af equalizer
                                      *Makkelijk te installeren
                                      *Ingebouwde subsonic EQ en low pass filter
                                      *Ideaal voor o.a. het Bose, Infinity en Ford audio systeem

Groetjes en hoop dat er toch iemand hier iets mee kan doen,
                                      Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichten
                                        begint stilletjes aan op Audi niveau te komen, heb audi a4 avant van 2008 en op 30d km service gehad. Heb 315 euro betaald incl. mobility garantie van +- 75 euro dacht ik

Mijn eerste onderhoud met de Insi kostte mij een 156€ :

olie Dexos2
                                        filter
                                        wat klein prul
                                        en daarin zit ook 1 jaar Opel assistance bij voor maar 25€ (dus een pak goedkoper dan bij VAG)

Dus heel redelijk van prijs zou ik zeggen (je moet maar eens kijken wat VAB en Touring vragen voor een jaar.....)

Comment

Hoi,

Bij mij geeft hij bijna geen flow en zeker niet achter . Wat bedoel je met het nog zover krijgen dat hij automatisch zijn werk doet ? Heb jij een update gehad in een van de laatste 2 weken voor de verwarming ? Indien niet dan zou de laatste update van dienst kunnen zijn , volgens bepaalde bronnen zou dit DE oplossing zijn en deze zou volgens ik hoorde toch moeten zorgen dat alles automatisch gaat. Indien je dus die laatste update wel hebt gehad hebben we een probleem denk ik , want dan is de boel nog niet opgelost .

Wel ik hoor het wel , Groetjes,
                                          Erwin.
                                          .
                                          Ik heb geen update gehad, ik ben nog in afwachting.
                                          Ik heb mijn instelling staan op 22° AUTO
                                          Bij de eerste echte warmte begon hij spontaan te blazen tot de auto de gewenste t° bereikt had.Luchtstroom komt wel degelijk uit alle monden ( ook middentunnel en achteraan ). de airco doet bij mij dus wat de verwarming ook zou moeten doen.

Comment

Working...
                                          X