Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• aangezien er ook Insinia rijders zijn met het Infinity Sound System met problemen. Ik heb ne facebook groep opgericht. Hoe meer mensen we samen krijgen, hoe beter.

http://www.facebook.com/pages/My-Infinity-Sound-System-Opel-has-a-volume-problem/141045185963753?sk=wall#!/pages/My-Infinity-Sound-System-Opel-has-a-volume-problem/141045185963753
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichten
      hallo,

Ik ben sinds vorige week ook een Insignia eigenaar
      Moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen echte hinderingen heb ondervonden met airco/verwarming/ipod of dergelijke.

Ik vroeg me wel af als iemand zijn insignia al had laten verlagen? En zo ja, hoeveel?
      Want hij ligt me toch wat hoog vind ik.

Grtz,
      Roberto
      Ja
      4cm met Eibach veren , rond de 180 euro maar wel zelf geplaatst.

Comment

• Kleine 2500km op de teller en nog steeds tevreden.

Waar ik wel last van had, was een soort gekraak uit het dashboard, nabij het gps scherm. Dit gekraak liet van zich liet horen bij de minste oneffenheid in de weg. Wanneer ik er mijn vlakke hand tegen hield, verdween het geluid.

Het was zeker niet tergend storend, maar het deed het solide gevoel van de wagen wel behoorlijk teniet. Daarom een afspraak gemaakt bij dealer en mocht vandaag binnen. Ik vond het vooral tof dat ik au serieux genomen werd en er snel een afspraak kon gemaakt worden. Het resultaat is voor mij persoonlijk een wereld van verschil. Waar ervoor bij (stevig) optrekken en (stevig) remmen een hels gekraak uit het dashboard opsteeg, hoor je nu niets. Enkel de motor die zich laat horen, maar binnenin blijft alles geruisloos.

Het is blijkbaar opgelost door er mousse tussenin te steken. Volgens de reactie van de garagist een "gekend probleem". Waarom gekende problemen nog steeds opduiken in een pas nieuwe wagen (paar weken oud), is een andere vraag.

Ik ben in ieder geval opnieuw tevreden en zoals bij zo vele problemen hier in dit topic: zijn looks zorgen ervoor dat je door de (kleine) problemen heen kijkt!

Enkele foto's toegevoegd...
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glider8 Bekijk Berichten
          Kleine 2500km op de teller en nog steeds tevreden.

Waar ik wel last van had, was een soort gekraak uit het dashboard, nabij het gps scherm. Dit gekraak liet van zich liet horen bij de minste oneffenheid in de weg. Wanneer ik er mijn vlakke hand tegen hield, verdween het geluid.

Het was zeker niet tergend storend, maar het deed het solide gevoel van de wagen wel behoorlijk teniet. Daarom een afspraak gemaakt bij dealer en mocht vandaag binnen. Ik vond het vooral tof dat ik au serieux genomen werd en er snel een afspraak kon gemaakt worden. Het resultaat is voor mij persoonlijk een wereld van verschil. Waar ervoor bij (stevig) optrekken en (stevig) remmen een hels gekraak uit het dashboard opsteeg, hoor je nu niets. Enkel de motor die zich laat horen, maar binnenin blijft alles geruisloos.

Het is blijkbaar opgelost door er mousse tussenin te steken. Volgens de reactie van de garagist een "gekend probleem". Waarom gekende problemen nog steeds opduiken in een pas nieuwe wagen (paar weken oud), is een andere vraag.

Ik ben in ieder geval opnieuw tevreden en zoals bij zo vele problemen hier in dit topic: zijn looks zorgen ervoor dat je door de (kleine) problemen heen kijkt!

Enkele foto's toegevoegd...
          Sommige hebben last van die gekende problemen, anderen weer juist niet.
          Daarom dat ze die aanpakken wanneer die zich voordoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
            Ja
            4cm met Eibach veren , rond de 180 euro maar wel zelf geplaatst.

wat mij opviel is dat van voor veel meer opening is tussen wiel en wielkast, als je hem dan 4cm lager legt, is het dan niet vervelend vanachter als je goed geladen bent?
            M.a.w. loopt het wiel niet tegen de wielkast?

Hoe valt het mee kwa comfort? En waar heb je de veren besteld?

Ik weet het wat veel vragen in één keer zeg

Comment

wat mij opviel is dat van voor veel meer opening is tussen wiel en wielkast, als je hem dan 4cm lager legt, is het dan niet vervelend vanachter als je goed geladen bent?

Heb jij flexride ? Gaat dat dan wel ?
              Misschien dat Insigmaniac hier meer kan over vertellen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                Heb jij flexride ? Gaat dat dan wel ?
                Misschien dat Insigmaniac hier meer kan over vertellen ?
                Nee heb een Sports Tourer Cosmo met een Advantage pack op dus geen flexride.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door split-second Bekijk Berichten
                  Echt raar dat ik dit nooit gehad heb. Misschien iets foutgelopen tijdens de eerste updates ofzo.
                  03/2009 en altijd gehad.Ik zie er wel het nut niet van in

Comment

Die opening wordt mooi opgevangen als je veren steekt .
                    Ik ben al serieus geladen geweest en nergens raakt de band de kast ,valt er mooi binnen.

Kwa comfort is het nog goed te doen , maar ja 20 ers en verlaagd is altijd harder dan normaal hé

Comment

• @scott

waar had je ze gehaald, de veren? Had je enkel veren of volledige schroefkit?

Comment

@scott

enkel de veren ,schroefkit was me iets te duur

ik heb ze in de Mechelse banden centrale gekocht ,maar je kan ze bestellen bij elke Eibach dealer .

Comment

@scott

Deze ST is verlaagd met H&R schroefkit...

De vraag is, hoeveel cm wil je verlagen...
                          3 à 4 cm : veren
                          Meer dan 4 cm : schroefkit

Comment

• Geen schrik dat de bodem iets raakt bij verkeersdrempels en zo? Het lijkt me verschrikkelijk laag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
                              Deze ST is verlaagd met H&R schroefkit...

De vraag is, hoeveel cm wil je verlagen...
                              3 à 4 cm : veren
                              Meer dan 4 cm : schroefkit
                              Heeeey....Erwin alweer nieuwe velgen op zijn bolide?....

Nog iemand iets van d'n Erwin gehoord trouwens???
                              2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                              2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                              2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                              2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                              http://www.originelevelgen.be

Comment

• reserve wiel

graag had ik te weten gekomen of bij het plaatsen van een besparend reserve wiel ook de dubbele bodem weg moet en dit bij een insignia sport tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                  graag had ik te weten gekomen of bij het plaatsen van een besparend reserve wiel ook de dubbele bodem weg moet en dit bij een insignia sport tourer
                                  ik heb een thuiskomertje liggen, ik weet niet of je dat bedoelt, en dan is er nog altijd plaats voor de dubbele bodem.

Comment

• Denk wel dat het dat is wat ze bedoelen met een plaats besparend reserve wiel. Daar ik met de 20 wielen rij kon ik geen reserve wiel bestellen daar er een reparatie set is voorzien. Maar ik indien op reis zou gaan zou ik geruster zijn met een reserve wiel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                      Denk wel dat het dat is wat ze bedoelen met een plaats besparend reserve wiel. Daar ik met de 20 wielen rij kon ik geen reserve wiel bestellen daar er een reparatie set is voorzien. Maar ik indien op reis zou gaan zou ik geruster zijn met een reserve wiel.
                                      Mijn 18 inch past daar ook niet in...

Comment

• Weet iemand dit, ik heb 19" velgen op het oog van een bmw maar ben niet zeker als dit gaat passen het zijn 8,5j x 19" en steek is ook 5 x 120 maar het centergat en ET35 ben ik niet zeker van.

Iemand een idee?

Comment

Weet iemand dit, ik heb 19" velgen op het oog van een bmw maar ben niet zeker als dit gaat passen het zijn 8,5j x 19" en steek is ook 5 x 120 maar het centergat en ET35 ben ik niet zeker van.

Iemand een idee?
                                          Insignia is 5x120,ET 35 naafgat 67,1.
                                          BMW heeft geen enkele auto met ET 35 en het naafgat is minstens 72,5.
                                          Dus je zal sowieso centreerringen moeten hebben om het naafgat op te vullen en dan zal je nog de exacte ET moeten weten van de velg, want als die 20 is zoals de meeste BMW velgen gaan die te ver naar buiten komen vrees ik. Kan ook 47 zijn en dan kunnen die misschien tegen de schokdemper komen. Misschien beter die velgen eerst passen alvorens te kopen...of je goed informeren van en tot welke ET je mag gaan.
                                          Last edited by ; 17/04/2011, 15:26.

Comment

Working...
                                          X