Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Begint
    Spjikmedaille vo Toere!!!
    I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
      Spjikmedaille vo Toere!!!
      Als moderator in opleiding neem ik mijn werk serieus hoor !!!

Comment

• 20 inch

Gisteren mijn 20 inchkes gaan ophalen.
        Spijtig genoeg lagen ze er nog niet onder bij de afgelopen meeting.
        Volgende keer zal het wel het geval zijn
        Voor diegene die niet kunnen wachten post ik enkele fotokes
        Heb even op mijn website onder LINKS een pagina gezet met VELGEN voor de grote foto's.
        De kwaliteit van de geüploade foto's hier is niet zo "goed" zullen we maar zeggen...
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 23/04/2011, 11:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
          Heb even op mijn website onder LINKS een pagina gezet met VELGEN voor de grote foto's.
          De kwaliteit van de geüploade foto's hier is niet zo "goed" zullen we maar zeggen...
          Dat ziet er alvast prachtig uit Pol. Ben benieuwd hoe ze staan als ze er onder steken.
          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
          http://www.originelevelgen.be

Comment

mmmm lekkerrrrrrr

post maar vlug foto's als ze er op staan .

Comment

• Heb de foto's op de website en op mijn vorige post aangepast.

Comment

• Vette rimzzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                  Vette rimzzz
                  fo shizzle Don Magic Pol!

Comment

hey Polleke

is echt prachtig gedaan, hopelijk staan ze er rap onder.
                    mag ik weten hoeveel je hebt betaald voor de 4, wil dit misschien ook laten doen.

grtjes

Gino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                      hey Polleke

is echt prachtig gedaan, hopelijk staan ze er rap onder.
                      mag ik weten hoeveel je hebt betaald voor de 4, wil dit misschien ook laten doen.

grtjes

Gino
                      No, moet exclusief blijven hé

Nee, grapje hoor ! 650 eurokes !
                      Last edited by ; 23/04/2011, 13:35.

Comment

• 650€ was dat enkel om ze te lakken of voor de gehele velg?

prijs van je banden zal ook wel omhooggaan natuurlijk en misschien dat een verlaging ook nog moet om hem dan mooi te leggen ipv hem een suv look te geven.

post zeker foto's als ze eronder liggen, wan tik heb nog de 20duimers onder men mondeo willen leggen maar toen waren ze enkel verkrijgbaar met een geheel sportpack.( skirts rondomrond en verlaging plus velgen) en dat pack vond ik nogal overdreven toen qua prijs
                        wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          650€ was dat enkel om ze te lakken of voor de gehele velg?

prijs van je banden zal ook wel omhooggaan natuurlijk en misschien dat een verlaging ook nog moet om hem dan mooi te leggen ipv hem een suv look te geven.

post zeker foto's als ze eronder liggen, wan tik heb nog de 20duimers onder men mondeo willen leggen maar toen waren ze enkel verkrijgbaar met een geheel sportpack.( skirts rondomrond en verlaging plus velgen) en dat pack vond ik nogal overdreven toen qua prijs
                          Lakken ??? Da's zuivere aluminium dat je hier ziet...Prijs was voor 4 velgen te prepareren.
                          Banden ?? Die heb ik nog liggen uiteraard, en verlagen zal niet gaan met de Flexride.

Comment

Lakken ??? Da's zuivere aluminium dat je hier ziet...Prijs was voor 4 velgen te prepareren.
                            Banden ?? Die heb ik nog liggen uiteraard, en verlagen zal niet gaan met de Flexride.
                            je had al 20inch liggen?
                            wist ik niet.

en lakken gaat hoor, 3m heeft chroomlak.
                            wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                              je had al 20inch liggen?
                              wist ik niet.

en lakken gaat hoor, 3m heeft chroomlak.
                              Inderdaad, het zijn mijn zomervelgen en banden.

Comment

Kleine correctie Pol, verlagen i.c.m. flexride gaat wel degelijk.

zie bv. [http://cgi.ebay.de/H-R-Federsatz-m-A...ht_1013wt_1139
                                2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                                http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                  Kleine correctie Pol, verlagen i.c.m. flexride gaat wel degelijk.

zie bv. [http://cgi.ebay.de/H-R-Federsatz-m-A...ht_1013wt_1139
                                  Het zal wel gaan maar ik bedoel dat ik hem niet ga verlagen want anders had ik zeker geen flexride genomen.

Comment

• hey polleke,

dat gaat er ferm uit zien, ben echt jaloers op u. Vrouwke hier staat er niet op te springen om velgen te gaan kopen en dergelijke met de kleine die op komst is.

Ik zou zeggen geniet er van

Comment

• knap Pol; zet ze maar goed in de wheelwax!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk Berichten
                                        Proficiat, hopelijk gaat het bij ons ook wat vooruit gaan het begind te kriebelen om met de Insignia op pad te gaan.
                                        Welk type Insignia is het geworden bij jullie?
                                        Edition ST 130PK Ecoflex Technical Grey met als opties:

Platinum pack (beige leder interieur)
                                        17" velgen
                                        donkere ruiten
                                        paronamisch open dak

T'is een leasing firmawagen. Cosmo kon ook, maar dan kon het panoramisch dak niet. Ik zal dus mijn koffer manueel moeten dichttrekken, maar kan dan wel van het open dak genieten. (ne mens moet toch soms moeilijke keuze's maken hé) ;-)

Dat het maar vlug dinsdag is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                          knap Pol; zet ze maar goed in de wheelwax!
                                          Hebt ge zo niks om "rauw" aluminium te beschermen Wim ?

Comment

Working...
                                          X