Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
    tis al 17u , staan die daar nu nog ni op ......
    Jaja ze staan erop ! van 15u stipt maar ik moest nog even bij mijn schoonzus haar corsa een onderhoud doen. Heb net een paar foto's getrokken tussen de buien door.
    Als het zonneke terugkomt zal ik er nieuwe posten.
    Ondertussen is hier een zoethoudertje

Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 28/04/2011, 16:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      Jaja ze staan erop ! van 15u stipt maar ik moest nog even bij mijn schoonzus haar corsa een onderhoud doen. Heb net een paar foto's getrokken tussen de buien door.
      Als het zonneke terugkomt zal ik er nieuwe posten.
      Ondertussen is hier een zoethoudertje

Pol,

Ik zeg het heel eerlijk. Ik heb nog niet direct een waaaauw gevoel. Misschien heeft het ook inderdaad te maken met de kwaliteit van de foto's, lees het sombere weer. Toen ik de eerste foto's van de velgen alleen zag vond ik ze wel schitterend. Binnenkort een paar foto's met een stralend zonnetje en wellicht moeten we onze mening herzien....maar goed, als jij maar tevreden bent, toch?

veel plezier ermee en let op voor de stoeprandjes.....

gr. Ron
      2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
      2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
      2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
      2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
      http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
        Pol,

Ik zeg het heel eerlijk. Ik heb nog niet direct een waaaauw gevoel. Misschien heeft het ook inderdaad te maken met de kwaliteit van de foto's, lees het sombere weer. Toen ik de eerste foto's van de velgen alleen zag vond ik ze wel schitterend. Binnenkort een paar foto's met een stralend zonnetje en wellicht moeten we onze mening herzien....maar goed, als jij maar tevreden bent, toch?

veel plezier ermee en let op voor de stoeprandjes.....

gr. Ron
        Als je de link aanklikt ziet het er wel beter uit.
        Het is de kwaliteit van het uploaden, op Picasa is de kwaliteit beter.

Comment

• idd , als't zonneke schijnt zullen de velgen beter tot zijn recht komen .

in ieder geval uniek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
            idd , als't zonneke schijnt zullen de velgen beter tot zijn recht komen .

in ieder geval uniek
            Ik heb ze van dichtbij mogen aanschouwen en voelen in de zon; geloof me een zonnebril is op die moment echt wel een noodzaak.
            Ik kan me dus best inbeelden hoe het er nu in het echt zal uitzien.
            Knap Pol.

Ik ben zo vrij geweest om de foto even anders up te loaden :

Geeft al direct een beter beeld vind ik ...
            Last edited by ; 27/04/2011, 21:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
              Ik heb ze van dichtbij mogen aanschouwen en voelen in de zon; geloof me een zonnebril is op die moment echt wel een noodzaak.
              Ik kan me dus best inbeelden hoe het er nu in het echt zal uitzien.
              Knap Pol.

Ik ben zo vrij geweest om de foto even anders up te loaden :

Geeft al direct een beter beeld vind ik ...
              Wim, dat bedoel ik.
              Dat moet je me toch nog eens uitleggen hoe ik die foto's zo upload...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                Wim, dat bedoel ik.
                Dat moet je me toch nog eens uitleggen hoe ik die foto's zo upload...

Je klikt de foto aan in het picassa-album. (de foto opent daar)
                Ga op de foto staan en klik op de rechter muisknop.
                Kies in de pull down menu "eigenschappen"
                klik heel die link aan (hetgeen achter "adres URL" staat) en en kopieer deze.
                Klik nu (hier in je post reply) het icoontje aan (landschapje met zonnetje)
                er opent een ander venstertje; doe nu paste.

en voilà...
                Last edited by ; 27/04/2011, 22:22.

Comment

• Aha !

Last edited by ; 27/04/2011, 23:15.

Comment

• ziedewel dat ge het kunt

Comment

ziedewel dat ge het kunt
                      Inderdaad, nooit te oud om te leren hé

Comment

• Knap polleke!

Heel origineel en het staat de ST prima

Maar zoals al gezegd; oppassen met die stoepranden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                          Knap polleke!

Heel origineel en het staat de ST prima

Maar zoals al gezegd; oppassen met die stoepranden
                          ...als hij nu wat dicht bij de stoeprand komt worden die door de weerkaatsing van de zon in z'n velgen alvast goed verlicht

Comment

...als hij nu wat dicht bij de stoeprand komt worden die door de weerkaatsing van de zon in z'n velgen alvast goed verlicht
                            haha

op het moment dat em denkt dat hij geflitst is moet em naar zijn velgen kijken!

Comment

• Gans Bling-Bling. Knap.

Comment

• Ondertussen 4 dagen een Insignia ST driver en ik moet zeggen, zeer aangenaam verrast.
                                - Xenons: fantastisch
                                - Interieur (beige leder): klassevol
                                - Exterieur: nog steeds de knapste break
                                - Panoramisch dak: een zee van licht
                                - ruimte: valt absoluut niet tegen in vergelijking met mijn oude Vec break
                                - Motor (130PK) : dient nog los te komen, maar dat gaat de goede richting uit

Tot op heden zeer tevreden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                                  Ondertussen 4 dagen een Insignia ST driver en ik moet zeggen, zeer aangenaam verrast.

fijn te horen....ik deel trouwens je mening volkomen (zelfs na 11 maanden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                                    Ondertussen 4 dagen een Insignia ST driver en ik moet zeggen, zeer aangenaam verrast.

Over dat ruimteverschil Vectra C Break en Insignia ben ik het toch niet eens. In de Vectra hed je achterin meer ruimte. Ook de koffer kan je in de Vectra beter benutten. Weliswaar de Insignia in vijfzitsconfiguratie tien liter meer kan slikken krijg je er toch minder in door de rondingen.
                                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• en we staan weer in pan

Wat is er beter dan in het paasweekend toc heven in pan te vallen ???

gisteren avond na een rit op de snelweg , die behoorlijk vlot rolde ,verlieten we de snelweg voor naar huyis te rijden , halverwege , ping DRINGEND SERVICE NODIG al het motorvermogen weg en in veilige modus dan denk je GODV......... , verder naar huis gereden met turbo uitgeschakeld ..... das dus fun . thuis opel assistance opgebeld , uw abonnement is 8 dagen geleden vervalllen ... GODV..... touring opgebeld voor 251 euro !

na vorige keer op 40000 kilometer denk ik dat ik al lang weet wat er scheelt nl de roetfilter die het weer vertikt heeft om te regenereren en we zitten juist 20000 km verder .

touring vind geen diagnose fouten zoals vorige keer ook hetzelfde ... en ka nniks doen ook weer zoals vorige keer .

nieuwe software heeft dus geen reet geholpen en zeker niet als je weet dat de wagen iedere dag snelweg doet !!!!

Het geluk is dat mijn dealer vandaag namiddag voor mij zijn garage open doet op 1mei !! das dus service , maar ik kan er ook niet mee lachen dat een opel software probleem mij voor ellende en kosten zet die niet nodig zijn !

alle direct naar de garage , als het toch niet de roetfilter is moet ik menne stront intrekken ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        Over dat ruimteverschil Vectra C Break en Insignia ben ik het toch niet eens. In de Vectra hed je achterin meer ruimte. Ook de koffer kan je in de Vectra beter benutten. Weliswaar de Insignia in vijfzitsconfiguratie tien liter meer kan slikken krijg je er toch minder in door de rondingen.
                                        Ik volg je McClane mbt de koffer. Echter kan ik in de Insig alle spullen die met mijn werk te maken hebben kwijt in de dubbele bodem, waardoor de eigenlijke koffer geheel vrij blijft.
                                        Mocht je hem volduwen met koffers of dozen was de Vec inderdaad makkelijker belaadbaar, maar............het weegt niet op tegen zijn uiterlijk zeer mooie kont. Zoals bij ons eens een interieurarchitect zei: "design en functionaliteit valt moeilijk te combineren"
                                        Op vlak van passagiersruimte merk ik weinig verschil. Vooraan heb ik persoonlijk een "gevoel" van nog meer ruimte door de rondingen in het dashboard.

Have a nice sunday!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door T190 Bekijk Berichten
                                          Wat is er beter dan in het paasweekend toc heven in pan te vallen ???

gisteren avond na een rit op de snelweg , die behoorlijk vlot rolde ,verlieten we de snelweg voor naar huyis te rijden , halverwege , ping DRINGEND SERVICE NODIG al het motorvermogen weg en in veilige modus dan denk je GODV......... , verder naar huis gereden met turbo uitgeschakeld ..... das dus fun . thuis opel assistance opgebeld , uw abonnement is 8 dagen geleden vervalllen ... GODV..... touring opgebeld voor 251 euro !

na vorige keer op 40000 kilometer denk ik dat ik al lang weet wat er scheelt nl de roetfilter die het weer vertikt heeft om te regenereren en we zitten juist 20000 km verder .

touring vind geen diagnose fouten zoals vorige keer ook hetzelfde ... en ka nniks doen ook weer zoals vorige keer .

nieuwe software heeft dus geen reet geholpen en zeker niet als je weet dat de wagen iedere dag snelweg doet !!!!

Het geluk is dat mijn dealer vandaag namiddag voor mij zijn garage open doet op 1mei !! das dus service , maar ik kan er ook niet mee lachen dat een opel software probleem mij voor ellende en kosten zet die niet nodig zijn !

alle direct naar de garage , als het toch niet de roetfilter is moet ik menne stront intrekken ...

Het was dus weer de roet filter na 20.000km , maar de tegendruk was niet abnormaal hoog , heb bij willemoons in de garage alles mooi mogen meevolgen , het drukverschil is even ergens te hoog geweest ( door miss een prop) dat de km juist het zelfde zijn als vorige keer zullen we later pas weten .
                                          auto aan laptop gehangen en laten bollen op 3500 toeren en 600 graden uitlaat ( amai nie)
                                          na 10 min was hij gere.genereerd en terug ok

duim omhoog voor mijn opel dealer !! op een zondag namiddag , Als je in de buurt van ham tessenderlo laakdal diest woont zeker eens bij garage WILLEMOONS langs gaan , das tenminste nog een familie bedrijf met service en een oor voor problemen.

Merci Dominique !

Comment

Working...
                                          X