Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
    Na drie dagen poetsen heb ik mijn Insignia weer kras- en swirlvrij gekregen.
    Moest nog even foto's posten met de velgen erop en heb dan maar gewacht op de poetsbeurt.

Knap polleke ,

Juist terug een nieuwe

Mag ik vragen of je de crome omlijsting aan ramen en voor en achterkant van de wagen met special product gedaan of mee behandeld de wax ?

Mvg mario

Comment

• die omlijstingen, dakrailing en gril zet je gewoon mee in de wax zoals de lak.
      Pol zal dit ook wel gedaan hebben...
      ze zijn trouwens niet gechromeerd maar gemaakt uit een soort van RVS. De gril en klinken zijn uit plastiek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten
        Knap polleke ,

Juist terug een nieuwe

Mag ik vragen of je de crome omlijsting aan ramen en voor en achterkant van de wagen met special product gedaan of mee behandeld de wax ?

Mvg mario
        Beste Mario,
        Die heb ik gewoon met klei ontdaan van alle vervuiling zodoende dat die terug in hun "pure" vorm waren. Achteraf inderdaad over alles een laagje wax gezet.

Comment

• Eindelijk 'the beast' terug na 2 weken half pension in de garage ...

Comment

• vraagje heeft er al iemand zelf een trekhaak geintsaleerd op de insignia(5deurs)??
            ik ben aan het twijfelen de mijne zelf te steken. maar weet niet hoe het zit met de bekabeling. grtjs Peter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peter SL Bekijk Berichten
              vraagje heeft er al iemand zelf een trekhaak geintsaleerd op de insignia(5deurs)??
              ik ben aan het twijfelen de mijne zelf te steken. maar weet niet hoe het zit met de bekabeling. grtjs Peter

ni doen ,dat is can-bus gestuurd en moet dus geprogrammeerd worden .
              zeker niet liggen klooien met de bekabeling

Comment

vraagje heeft er al iemand zelf een trekhaak geintsaleerd op de insignia(5deurs)??
                heb de mijne na dat hij geleverd was in opelgarage laten plaatsen, werkt perfect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                  heb de mijne na dat hij geleverd was in opelgarage laten plaatsen, werkt perfect

Na-plaatsen is idd geen probleem ,kan je desnoods wel zelf doen met de originele bekabeling van Opel .
                  Hier zit een stuurdoosje bij ,en juist dit moet gelinkt worden met de andere stuurapparaten ,anders ga je ni veel licht krijgen op je remorke .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                    Na-plaatsen is idd geen probleem ,kan je desnoods wel zelf doen met de originele bekabeling van Opel .
                    Hier zit een stuurdoosje bij ,en juist dit moet gelinkt worden met de andere stuurapparaten ,anders ga je ni veel licht krijgen op je remorke .

Waarom het tegenwoordig zo moeilijk maken hé.
                    Vroeger was dat met wat tape allemaal opgelost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                      Hallo,
                      hier een vraagje van een tevreden insignia sport tourer cosmo 1.6t rijder. Namelijk weet iemand of er al een oplossing is gekomen voor de automatische tunnel detectie die gaat namelijk niet automatisch aan in een grote tunnel maar werk wel in kleine tunnels.

groetjes
                      Tegen augustus 2011 zou er nieuwe software moeten zijn ivm tunneldetectie, sluiten van deuren enz voor de modellen van 2009. De 2011 modellen zouden al in orde moeten zijn.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Tegen augustus 2011 zou er nieuwe software moeten zijn ivm tunneldetectie, sluiten van deuren enz voor de modellen van 2009. De 2011 modellen zouden al in orde moeten zijn.
                        En hopelijk ook voor de Flexride, DVD 800, Opel Eye, speedlock enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten
                          Eindelijk 'the beast' terug na 2 weken half pension in de garage ...
                          En alles terug in orde? Vanaf wanneer kreeg je last van de koppeling enz?
                          Van de mijne ben ik nog super content.
                          Opel Insignia OPC
                          BMW X5 3.0i
                          Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                            Na drie dagen poetsen heb ik mijn Insignia weer kras- en swirlvrij gekregen.
                            Moest nog even foto's posten met de velgen erop en heb dan maar gewacht op de poetsbeurt.

Mooi gedaan Polleke

Hoe hebt je dit allemaal juist gedaan ?
                            En met welke producten ?

Comment

• Dat kan je hier lezen Stevie

Na drie dagen poetsen heb ik mijn Insignia weer kras- en swirlvrij gekregen. Met 41.000 km ziet ie er nog goed uit al zeg ik het zelf...$$) Met DAP 500 op witte pad met mezzo. Daarna met vloeibare Collinite 845 verzegeld. Vervolgens velgen eraf gehaald en met S100 polish gereinigd.(geen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                heb namelijk al model 2011 maar de tunneldetectie werkt toch nog altijd niet correct

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                  heb namelijk al model 2011 maar de tunneldetectie werkt toch nog altijd niet correct
                                  Ga dat maar eens melden bij Wim.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• OPC

den borre

Int3x0r

Comment

• merci voor de info ivb met de trekhaak.
                                      zal dan bij dealer paseren om te laten doen.
                                      groetjes Peter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                        En alles terug in orde? Vanaf wanneer kreeg je last van de koppeling enz?
                                        Van de mijne ben ik nog super content.
                                        Koppeling op 14000km . Stoplichtsprintje op OPC-stand . toerental op 2500/3000tr en koppeling lossen met zo goed als turbodruk ... en dat mag niet met een dubbel-massa vliegwiel ... gemengde gevoelens, maar ja het is nu zo ... Het was wel serieus tijd om de boel te laten vervangen want er zat zeer veel speling tussen de vliegwielen ...

Ik ga het in ieder geval niet meer proberen nu of het nog hetzelfe is ... Ik zal er wel mee leren leven dat Opel nog niet de ervaring heeft van het 'echte' werk . Al ben ik er voor de rest nog steeds zeer tevreden over

Is ook verlaagd nu ; 2cm, niet veel dus, maar net genoeg :-)

Comment

merci voor de info ivb met de trekhaak.
                                          zal dan bij dealer paseren om te laten doen.
                                          groetjes Peter
                                          wat kost het bij de dealer? Voor de mijne aftermarket 420 euro (afneembare trekhaak).

Comment

Working...
                                          X