Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten
    Koppeling op 14000km . Stoplichtsprintje op OPC-stand . toerental op 2500/3000tr en koppeling lossen met zo goed als turbodruk ... en dat mag niet met een dubbel-massa vliegwiel ... gemengde gevoelens, maar ja het is nu zo ... Het was wel serieus tijd om de boel te laten vervangen want er zat zeer veel speling tussen de vliegwielen ...

    Ik ga het in ieder geval niet meer proberen nu of het nog hetzelfe is ... Ik zal er wel mee leren leven dat Opel nog niet de ervaring heeft van het 'echte' werk . Al ben ik er voor de rest nog steeds zeer tevreden over

    Is ook verlaagd nu ; 2cm, niet veel dus, maar net genoeg :-)

    aaaaaaaaaaa the beast is back.......

    kunnen we enkele pic's van de verlaging.....

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      Bij mij is de egr klep getest en deze vertoond geen problemen, ook de balans van de cilinders hebben ze uitgetest en nog een paar dingen.
      Wegens tijdsgebrek hebben we niet verder kunnen zoeken.
      Volgende week moet ik er terug zijn.


      Bij mij is het geschok weg

      Had het tegen een kameraad gezegt die toch iets van auto kent die zei ook dat oeral slecht was (Wat ik ondertussen al weet) maar die rade mij aan er een product bij te doen bij de diesel (Marly C2i http://www.marly.com/lang/nl-nl/wink...-additief.aspx)

      Resultaat is het geschok is weg

      Hopelijk blijft het nu ook weg

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
        aaaaaaaaaaa the beast is back.......

        kunnen we enkele pic's van de verlaging.....
        Daar zal ik zo snel mogelijk werk van maken schoonbroer

        Comment


        • Ik mag weer een nieuwe uitzoeken.
          Wordt vrijwel zeker weer een insignia.

          Klopt het dat de ECOflex modellen (ja 20% bijtelling in Nederland) pas in september leverbaar zijn?

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
            Ik zit met een volgend probleem sinds 2/3 weken ongeveer stottert de wagen soms bij lage toeren
            Het komt vooral voor als ik vrij rustig rij en rustig optrek tussen 2000/2500 toeren

            Maar sinds vandaag is het al iets erger

            Het is precies dat er ergens een riem of iets anders word geblokkeerd

            Wagen heeft nog maar 3500km...

            Is er nog iemand die dit probleem miss kent ?
            Stevie, is het een automaat?
            Groeten, Koen

            Kadett D 1.3SR Rood (1989)
            Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
            Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
            Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
            Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

            www.adoewa.be

            Comment


            • Defecte lampen

              Vorige week op de BC... Linker dagrijlicht defect... dus ik stop en ga kijken en inderdaad geen licht.

              Een dag later rij ik onze garage in, BC - Linker dimlicht defect. Ik stap uit en ga kijken, alles werkt perfect, ook het dagrijlichtje.

              Als ik de lichten op manueel zet werken alle lampen.... het éne probleem is nog niet opgelost en de volgende zijn er al...
              Groeten, Koen

              Kadett D 1.3SR Rood (1989)
              Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
              Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
              Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
              Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

              www.adoewa.be

              Comment


              • status

                Tijd voor nog eens een positieve noot...

                Opel Insignia Sportstoure Ecoflex Cosmo (What's in a name ) met volgende uitrusting:
                * 130pk Ecoflex
                * powerbox (161pk/400Nm)
                * geventileerde lederen sportzetels
                * AFL Bi-Xenon
                * Wegklapbare trekhaak
                * trailer-pack met automatische niveauregeling
                * DVD800 navigatie met bluetooth
                Wagen is een MY 2010

                Nu iets meer dan 55.000km en nog steeds super tevreden. Wat is er aan gebeurd?
                1) zoemend geluid uit soort ventiel/klep net achter de grille => op 2 minuten kosteloos vervangen
                2) wagen in noodloop op 2.000km, na 10minuten contact afzetten probleem opgelost => defect in powerbox, in garantie nieuw exemplaar toegestuurd gekregen binnen de 24u.
                3) drukknop op koffer automatische kofferklep defect => garantie
                4) zetelverwarming kapot => vervangen onder garantie, sindsdien geen probleem en ben intensieve gebruiker)
                5) auto stand verwarming kan beter (airco werkt perfect en verwarming doet het prima als je eerst op auto zet en dan de richting manueel instelt, de rest blijft automatisch) => zou opgelost worden bij volgend onderhoud.

                Speedlock heb ik altijd irritant gevonden dus dat mis ik niet. Ik duw wel zelf op het knopje als ik de deuren op slot wil. De automatische lichten storen me niet. Als ik trouwens eens rondkijk dan zie ik wel meer (en duurdere) merken die hetzelfde aan/uit ritme volgen als de Insignia.

                Bij een stevige rijstijl en ongeveer 65% stad en agglomeratie en 35% snelweg schommelt het verbruik tussen de 6.1 en de 6.8l/100km. Zeker niet verkeerd.

                Ben eigenlijk super tevreden, zou onmiddellijk dezelfde nemen. Enige nadeel is misschien de lange 5de en 6de als je met een aanhanger rijdt (met het frontale oppervlak van een zeecontainer ). Misschien daarom de volgende keer geen Ecoflex meer maar een gewone, al verbruikt die wel een liter meer bij dezelfde rijstijl). Ik vind het nog steeds een prachtige wagen, comfortabel, snel genoeg (als ik het echte werk wil, neem ik de hobbyauto wel) en super op lange afstanden. Vakantieritje van 2.500km enkel verbaast zowel rijder als bijrijder, geen greintje pijn ondanks 27u in de wagen

                Zolang het budget geen vergelijkbaar uitgeruste BMW 5 touring toelaat, doe mij maar weer een Insignia. Heb nu al met verschillende concurrenten gereden, met mijn eisen nog geen beter of betrouwbaarder alternatief gebonden. Mag al eens een positief berichtje gepost worden ook hé...

                ps: nog iemand iets van Erwin gehoord?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                  Tijd voor nog eens een positieve noot...

                  Opel Insignia Sportstoure Ecoflex Cosmo (What's in a name ) met volgende uitrusting:
                  * 130pk Ecoflex
                  * powerbox (161pk/400Nm)
                  * geventileerde lederen sportzetels
                  * AFL Bi-Xenon
                  * Wegklapbare trekhaak
                  * trailer-pack met automatische niveauregeling
                  * DVD800 navigatie met bluetooth
                  Wagen is een MY 2010

                  Nu iets meer dan 55.000km en nog steeds super tevreden. Wat is er aan gebeurd?
                  1) zoemend geluid uit soort ventiel/klep net achter de grille => op 2 minuten kosteloos vervangen
                  2) wagen in noodloop op 2.000km, na 10minuten contact afzetten probleem opgelost => defect in powerbox, in garantie nieuw exemplaar toegestuurd gekregen binnen de 24u.
                  3) drukknop op koffer automatische kofferklep defect => garantie
                  4) zetelverwarming kapot => vervangen onder garantie, sindsdien geen probleem en ben intensieve gebruiker)
                  5) auto stand verwarming kan beter (airco werkt perfect en verwarming doet het prima als je eerst op auto zet en dan de richting manueel instelt, de rest blijft automatisch) => zou opgelost worden bij volgend onderhoud.

                  Speedlock heb ik altijd irritant gevonden dus dat mis ik niet. Ik duw wel zelf op het knopje als ik de deuren op slot wil. De automatische lichten storen me niet. Als ik trouwens eens rondkijk dan zie ik wel meer (en duurdere) merken die hetzelfde aan/uit ritme volgen als de Insignia.

                  Bij een stevige rijstijl en ongeveer 65% stad en agglomeratie en 35% snelweg schommelt het verbruik tussen de 6.1 en de 6.8l/100km. Zeker niet verkeerd.

                  Ben eigenlijk super tevreden, zou onmiddellijk dezelfde nemen. Enige nadeel is misschien de lange 5de en 6de als je met een aanhanger rijdt (met het frontale oppervlak van een zeecontainer ). Misschien daarom de volgende keer geen Ecoflex meer maar een gewone, al verbruikt die wel een liter meer bij dezelfde rijstijl). Ik vind het nog steeds een prachtige wagen, comfortabel, snel genoeg (als ik het echte werk wil, neem ik de hobbyauto wel) en super op lange afstanden. Vakantieritje van 2.500km enkel verbaast zowel rijder als bijrijder, geen greintje pijn ondanks 27u in de wagen

                  Zolang het budget geen vergelijkbaar uitgeruste BMW 5 touring toelaat, doe mij maar weer een Insignia. Heb nu al met verschillende concurrenten gereden, met mijn eisen nog geen beter of betrouwbaarder alternatief gebonden. Mag al eens een positief berichtje gepost worden ook hé...

                  ps: nog iemand iets van Erwin gehoord?
                  Mooie uiteenzetting.
                  Erwin ligt in het ziekenhuis en bij gebrek aan het volledige verhaal laten we het daarbij.
                  De details die we hebben gekregen klinken niet goed. Duimen maar !

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                    Mooie uiteenzetting.
                    Erwin ligt in het ziekenhuis en bij gebrek aan het volledige verhaal laten we het daarbij.
                    De details die we hebben gekregen klinken niet goed. Duimen maar !
                    Ik duim... Ik wens hem veel beterschap...

                    Comment


                    • wie heeft er zijn insignia laten tunen door apec ?
                      tevreden van het resultaat of niet ?

                      Ik overweeg stage 1 te laten doen dus van 130 pk naar 180 pk ....

                      Comment


                      • Ik duim mee voor Erwin. laten we afwachten.

                        Ondertussen is mijn wagen binnen geweest bij een Tech center. De garage heeft wel nagelaten me tijdig te verwittigen zodat ik hals over kop om 18u de wagen ben gaan afhalen. Een praatje met de technicus die hem herprogrammeerd heeft was dus niet meer mogelijk.De klassieke truuk dus.

                        Er was wel nog een iets oudere man aanwezig (meestergast?) die me zei dat hij precies hetzelfde probleem had gehad met zijn flexride en het probleem bij hem ook na herprogrammatie opgelost was. Dit stemde me hoopvol na drie dagen herprogrammeren.

                        Wat hebben ze dan precies geherprogrammeerd aan mijn wagen? Hij wist me te vertellen dat de motormanagement upgrade in de oorspronkelijke garage niet correct gebeurd was, sommige submodules (?) daardoor niet correct upgraded waren en dat dit de reden van het euvel was.

                        Ik ben met de auto buitengereden en durfde de flexride de eerste kilometers zelfs niet testen,ik wou eerst gewennen aan de "normal" stand.

                        Nadien heb ik de "Tourer" stand zeer uitvoerig getest, uiteraard ook op een kasseiweg. Die straat ligt ergens in Herk-de-Stad. Op aanvraag zal ik de straatnaam wel eens posten. En wat dacht je? TOTAAL GEEN VERSCHIL! Je zou hoogstens kunnen zeggen dat op kort bij elkaar liggende oneffenheden, te vergelijken met de lasnaden van oude betonnen landwegen het geluid ietsje gedempt is. Op een verkeersdrempel voel je echter nog steeds geen verschil. De "vette demping" zoals we ze kennen op veel Amerikaanse sleeën is totaal niet op deze wagen aanwezig.

                        Ik ben het beu, kotsbeu. En wat ik hieraan ga doen weet ik nog niet. 't Wordt me allemaal wat teveel. Als er iemand uit de omgeving SInt-Truiden is die een splinternieuwe Insi heeft met een flexride en die zeker is dat zijn/haar flexride terdege werkt op zijn wagen, aub stuur me een privé berichtje. Dan spreken we af om eens een toertje te maken, kwestie dat ik toch één argument heb om aan Opel te bewijzen dat mijn flexride niet werkt.

                        Zucht ...

                        Comment


                        • Vandaag goed nieuws gekregen i.v.m. Erwin.
                          Ligt dus in Leuven en mocht vandaag intensieve zorgen verlaten naar een gewone kamer.
                          Het gaat dus de goede kant op !!

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                            wie heeft er zijn insignia laten tunen door apec ?
                            tevreden van het resultaat of niet ?

                            Ik overweeg stage 1 te laten doen dus van 130 pk naar 180 pk ....

                            Scott,

                            Ik heb mijne laten doen bij APEC en in 1,2 en 3 (misschien een beetje maar dat gevoel had ik al met de sport-knop) geen echt merkbaar verschil.
                            4,5 en 6 daarentegen is er wel merkbaar verschil daarom dat ik het eigenlijk een tuning vind voor de snelweg en niet om de eerste aan het licht weg te zijn. Heb nu 205 pk. Als je van 130 naar 180 gaat denk ik dat het verschil meer merkbaar zal zijn. Of ik het terug zou laten doen ?
                            Cru gezegd : nee. Dat heeft niks met APEC te maken maar met het feit dat ze niet deftig te tunen zijn en cijfers zeggen ook niet alles. Mijn GTS had 190 pk en daar kan de insi een poepje aan ruiken. Ik ga er nog wel eens terug heen om de software iets te laten bijstellen maar wacht de eerstvolgende motorupdate af. Hoedt U ook voor diegene die alles uit de motor willen persen om je tevreden te stellen. Maar dat hoef ik je uiteraard niet uit te leggen.
                            Last edited by ; 17/05/2011, 19:47.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk Berichten
                              Ik duim mee voor Erwin. laten we afwachten.

                              Ondertussen is mijn wagen binnen geweest bij een Tech center. De garage heeft wel nagelaten me tijdig te verwittigen zodat ik hals over kop om 18u de wagen ben gaan afhalen. Een praatje met de technicus die hem herprogrammeerd heeft was dus niet meer mogelijk.De klassieke truuk dus.

                              Er was wel nog een iets oudere man aanwezig (meestergast?) die me zei dat hij precies hetzelfde probleem had gehad met zijn flexride en het probleem bij hem ook na herprogrammatie opgelost was. Dit stemde me hoopvol na drie dagen herprogrammeren.

                              Wat hebben ze dan precies geherprogrammeerd aan mijn wagen? Hij wist me te vertellen dat de motormanagement upgrade in de oorspronkelijke garage niet correct gebeurd was, sommige submodules (?) daardoor niet correct upgraded waren en dat dit de reden van het euvel was.

                              Ik ben met de auto buitengereden en durfde de flexride de eerste kilometers zelfs niet testen,ik wou eerst gewennen aan de "normal" stand.

                              Nadien heb ik de "Tourer" stand zeer uitvoerig getest, uiteraard ook op een kasseiweg. Die straat ligt ergens in Herk-de-Stad. Op aanvraag zal ik de straatnaam wel eens posten. En wat dacht je? TOTAAL GEEN VERSCHIL! Je zou hoogstens kunnen zeggen dat op kort bij elkaar liggende oneffenheden, te vergelijken met de lasnaden van oude betonnen landwegen het geluid ietsje gedempt is. Op een verkeersdrempel voel je echter nog steeds geen verschil. De "vette demping" zoals we ze kennen op veel Amerikaanse sleeën is totaal niet op deze wagen aanwezig.

                              Ik ben het beu, kotsbeu. En wat ik hieraan ga doen weet ik nog niet. 't Wordt me allemaal wat teveel. Als er iemand uit de omgeving SInt-Truiden is die een splinternieuwe Insi heeft met een flexride en die zeker is dat zijn/haar flexride terdege werkt op zijn wagen, aub stuur me een privé berichtje. Dan spreken we af om eens een toertje te maken, kwestie dat ik toch één argument heb om aan Opel te bewijzen dat mijn flexride niet werkt.

                              Zucht ...
                              Beste Marc,

                              Alle nieuwe insi's met flexride werken hetzelfde als de uwe. Heb met iemand gesproken die er meer over weet en heb ook mijn flexride laten uitmeten. Gemakkelijkheidshalve zal ik het iets vereenvoudigen. Zo was het :

                              - tour waarde 1000
                              - normaal waarde 1500
                              - sport waarde 2000

                              En nu is het :

                              - tour waarde 1500
                              - normaal waarde 1500
                              - sport waarde 2000

                              Vanaf nu is tour steeds 1500 en als je normaal selecteert wordt het adaptief.
                              Dat wil zeggen als je sportiever gaat rijden hij onmiddellijk de waarden gaat aanpassen tot max 2000.
                              Sport is altijd waarde 2000.

                              Flexride software wordt aangepast voor elke insi die een update krijgt en elke nieuwe is met deze software uitgerust. Het waarom is reeds aangekaart en het enigste dat je kan doen is om bij je dealer te melden dat je niet akkoord bent en dat je terug een aanpassing wil naar de vroegere toestand. Of ze er in Duitsland iets mee doen is een andere vraag natuurlijk.
                              Ik heb in ieder geval gemeld dat dit waardeloos is aan zowel de dealer als de klantendienst.
                              Hopen maar dat de software terug wordt aangepast naar de "normale" waardes.
                              Dealer kan zelf geen OUDE software over nieuwe versies installeren omdat hij enkel de laatste nieuwe binnen krijgt via het netwerk en dus niet kan kiezen om een eerdere versie te installeren.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Vandaag goed nieuws gekregen i.v.m. Erwin.
                                Ligt dus in Leuven en mocht vandaag intensieve zorgen verlaten naar een gewone kamer.
                                Het gaat dus de goede kant op !!
                                veel beterschap voor Erwin
                                Last edited by ; 17/05/2011, 22:24.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                  Vorige week op de BC... Linker dagrijlicht defect... dus ik stop en ga kijken en inderdaad geen licht.

                                  Een dag later rij ik onze garage in, BC - Linker dimlicht defect. Ik stap uit en ga kijken, alles werkt perfect, ook het dagrijlichtje.

                                  Als ik de lichten op manueel zet werken alle lampen.... het éne probleem is nog niet opgelost en de volgende zijn er al...
                                  hey Koen, misschien iets te maken met dagrijlichten die je hebt veranderd?

                                  Comment


                                  • @ erwin: veel sterkte en hopelijk blijft het de betere kant opgaan.
                                    Weet wat jij meemaakt, ik heb namelijk een vrouw die al 6.5j tegen kanker vecht zonder succes.
                                    Ligt sinds maandag morgen in Bordet te brussel. Ziet er allemaal niet goed uit, en dit vlak voor mijn zoon zijn plechtige communie.Wss zal ze toch de feestelijkheden kunnen bijwonen.
                                    Duimen maar

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Beste Marc,

                                      Alle nieuwe insi's met flexride werken hetzelfde als de uwe. Heb met iemand gesproken die er meer over weet en heb ook mijn flexride laten uitmeten. Gemakkelijkheidshalve zal ik het iets vereenvoudigen. Zo was het :

                                      - tour waarde 1000
                                      - normaal waarde 1500
                                      - sport waarde 2000

                                      En nu is het :

                                      - tour waarde 1500
                                      - normaal waarde 1500
                                      - sport waarde 2000

                                      Vanaf nu is tour steeds 1500 en als je normaal selecteert wordt het adaptief.
                                      Dat wil zeggen als je sportiever gaat rijden hij onmiddellijk de waarden gaat aanpassen tot max 2000.
                                      Sport is altijd waarde 2000.

                                      Flexride software wordt aangepast voor elke insi die een update krijgt en elke nieuwe is met deze software uitgerust. Het waarom is reeds aangekaart en het enigste dat je kan doen is om bij je dealer te melden dat je niet akkoord bent en dat je terug een aanpassing wil naar de vroegere toestand. Of ze er in Duitsland iets mee doen is een andere vraag natuurlijk.
                                      Ik heb in ieder geval gemeld dat dit waardeloos is aan zowel de dealer als de klantendienst.
                                      Hopen maar dat de software terug wordt aangepast naar de "normale" waardes.
                                      Dealer kan zelf geen OUDE software over nieuwe versies installeren omdat hij enkel de laatste nieuwe binnen krijgt via het netwerk en dus niet kan kiezen om een eerdere versie te installeren.
                                      Bedankt Polleke2 voor je uitleg.
                                      Zoals je het hier beschrijft beantwoordt dit totaal niet aan de verwachtingen die ik had van een Flexride. Ik destilleer: Normaal is hard en kan enkel harder worden door adaptive. Sport is altijd hard, daar is het ook sport voor, en tour is hard en blijft hard.

                                      Het is goed om weten dat men niet de enige is, maar verder dan dat gaat het ook niet.

                                      Mij werd in de gewone garage verteld dat ze eerst een soort blanco versie dienden te installeren in m'n wagen met precies dezelfde opties als de wagen bevat, vervolgens deze blanco versie naar de versie af-fabriek programmeren (precies zoals de wagen was toen hij de fabriek verliet, met een zeer goed werkende flexride) en ten derde een procedure om mijn serienummer toe te kennen aan deze blanco versie.

                                      Immens complex allemaal, doch dit was wat me beloofd was, en wat ze gingen doen in Oevel.Ze hadden me echt beloofd om de Flexride terug te programmeren zoals ie was, af-fabriek.

                                      Dus in feite zou ik iemand moeten vinden met een Insignia met Flexride van zo'n 6 maand oud, waar ze nooit een update op gedaan hebben en waar de flexride dus wél werkt zoals beloofd. Als er iemand zich geroepen voelt ... maar 'k vrees dat op dit forum allemaal mensen zitten met hetzelfde probleem.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk Berichten
                                        Bedankt Polleke2 voor je uitleg.
                                        Zoals je het hier beschrijft beantwoordt dit totaal niet aan de verwachtingen die ik had van een Flexride. Ik destilleer: Normaal is hard en kan enkel harder worden door adaptive. Sport is altijd hard, daar is het ook sport voor, en tour is hard en blijft hard.

                                        Het is goed om weten dat men niet de enige is, maar verder dan dat gaat het ook niet.

                                        Mij werd in de gewone garage verteld dat ze eerst een soort blanco versie dienden te installeren in m'n wagen met precies dezelfde opties als de wagen bevat, vervolgens deze blanco versie naar de versie af-fabriek programmeren (precies zoals de wagen was toen hij de fabriek verliet, met een zeer goed werkende flexride) en ten derde een procedure om mijn serienummer toe te kennen aan deze blanco versie.

                                        Immens complex allemaal, doch dit was wat me beloofd was, en wat ze gingen doen in Oevel.Ze hadden me echt beloofd om de Flexride terug te programmeren zoals ie was, af-fabriek.

                                        Dus in feite zou ik iemand moeten vinden met een Insignia met Flexride van zo'n 6 maand oud, waar ze nooit een update op gedaan hebben en waar de flexride dus wél werkt zoals beloofd. Als er iemand zich geroepen voelt ... maar 'k vrees dat op dit forum allemaal mensen zitten met hetzelfde probleem.
                                        Ze kunnen hem dus enkel programmeren zoals ie nu wordt aangeboden en verkocht en niet meer zoals het bij aanschaf van uw insi was. Dat is onmogelijk laat U niks anders wijsmaken. Ze hebben hem geprogrammeerd af-fabriek, zoals ie nu uit het fabriek komt.
                                        En wat probeer je te bereiken als je zo iemand vindt ?
                                        Aantonen dat je uw flexride ook zo wil ? Dat zou een goed geïnformeerde dealer normaal ook moeten weten wat ik je nu heb verteld. Ze gaan en kunnen je flexride heus niet aanpassen.
                                        Het enigste dat je kan doen is meegeven dat de nieuwe toestand waardeloos is en je terug de oude programmatie wilt. Als iedereen die niet tevreden is over de huidige flexride dit doen, gaan ze in Duitsland misschien inzien dat ze het best terug aanpassen. Zo niet, heb je net zoals ik (en met ons nog meer) een flexride die zijn geld niet waard is en een optie,moesten we ooit van plan zijn dezelfde wagen te kopen,die we absoluut niet meer zouden nemen.
                                        Last edited by ; 18/05/2011, 10:29.

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                          Scott,

                                          Ik heb mijne laten doen bij APEC en in 1,2 en 3 (misschien een beetje maar dat gevoel had ik al met de sport-knop) geen echt merkbaar verschil.
                                          4,5 en 6 daarentegen is er wel merkbaar verschil daarom dat ik het eigenlijk een tuning vind voor de snelweg en niet om de eerste aan het licht weg te zijn. Heb nu 205 pk. Als je van 130 naar 180 gaat denk ik dat het verschil meer merkbaar zal zijn. Of ik het terug zou laten doen ?
                                          Cru gezegd : nee. Dat heeft niks met APEC te maken maar met het feit dat ze niet deftig te tunen zijn en cijfers zeggen ook niet alles. Mijn GTS had 190 pk en daar kan de insi een poepje aan ruiken. Ik ga er nog wel eens terug heen om de software iets te laten bijstellen maar wacht de eerstvolgende motorupdate af. Hoedt U ook voor diegene die alles uit de motor willen persen om je tevreden te stellen. Maar dat hoef ik je uiteraard niet uit te leggen.

                                          Thx voor de uitleg .

                                          Ik twijfel omdat ik weinig autostrade doe .
                                          Ik zou het eerder doen om wat "overschot" aan koppel te hebben en minder verbruik .

                                          Nog eens een nachtje over slapen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X