Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Update: ik heb vandaag contact gehad met iemand van de garage n.a.v. een klachtenbrief die ik gestuurd heb i.v.m. Flexride. Uiteraard worden er pogingen ondernomen om de uitleg van Polleke2 te ondergraven. "Ze gaan me alles nog eens uitleggen en dan zal ik misschien begrijpen dat er geen probleem is." Dat lijkt de teneur van het gesprek te gaan worden.
Update: ik heb vandaag contact gehad met iemand van de garage n.a.v. een klachtenbrief die ik gestuurd heb i.v.m. Flexride. Uiteraard worden er pogingen ondernomen om de uitleg van Polleke2 te ondergraven. "Ze gaan me alles nog eens uitleggen en dan zal ik misschien begrijpen dat er geen probleem is." Dat lijkt de teneur van het gesprek te gaan worden.
Wordt vervolgd ... U kijkt toch ook?
Haha, gaan de dealers zich tegenspreken ?
Ik heb het zwart op wit gezien dus...confidential mail...
Wordt vervolgd ... U kijkt toch ook?
mochten ze bij Buga nog een 2e test case nodig hebben, laat maar weten!
Zij zijn ten andere op de hoogte dat mijn Flexride ook niet meer "flex" is
Een kennis van mij claimt dat op zijn 5D Sport de Flexride wel nog marsjeert,
ondanks hij vorige week nog een software upgrade gehad zou hebben.
Ik ga dat met hem eens testen (zal binnen een week of 2 zijn want ik vertrek op conjé).
De zijne is wel een 160PK automaat, maar dat kan volgens mij geen verschil maken?
Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
mochten ze bij Buga nog een 2e test case nodig hebben, laat maar weten!
Zij zijn ten andere op de hoogte dat mijn Flexride ook niet meer "flex" is
Een kennis van mij claimt dat op zijn 5D Sport de Flexride wel nog marsjeert,
ondanks hij vorige week nog een software upgrade gehad zou hebben.
Ik ga dat met hem eens testen (zal binnen een week of 2 zijn want ik vertrek op conjé).
De zijne is wel een 160PK automaat, maar dat kan volgens mij geen verschil maken?
Ze kunnen dat makkelijk uitmeten en zien welke waardes de computer aangeeft als je op eender welke knop drukt van de flexride.
Comment