Oorspronkelijk geplaatst door GT250F
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichtenik heb ook een 160 pk automaat en mijn Flexride werkt nog zoals het hoort.Ze blijven met hun updates van mijn auto af tot ik de zekerheid heb dat alles blijft werken zoals het hoort en enkel die dingen geupdate worden die nodig zijn.Laat ze maar eens eerst met een oplossing komen voor de verwarming. Want ik hou mijn hart al vast: update voor de verwarming en plots werken je elektrische ruiten niet meer ( of erger nog, plots maar 100 pk meer ipv 160) ik sta van niets meer verwonderd.Neenee,afblijven.
Ondertussen is mijn flexride al maanden kapot. Ik weet op de lange duur ook niet meer zeker hoe een normaal werkende Flexride precies aanvoelt, en misschien is het dat wel waar "iemand" bij Opel op uit is. Ik herhaal in ieder geval mijn oproep: als ik eens met iemand mag meerijden wiens Flexride wél correct functioneert, dan maak ik graag een afspraak. Al moest ik er voor naar de kust rijden vanuit Limburg!
Ik herinner me dat ik zonder enig probleem aan 50 km/u over een kleine snelheidsremmer kon rijden zonder dit noemenswaardig te voelen binnen in de auto. Sinds de update is het een wezenlijk verschil geworden!
Als men probeert om mij met een kluitje in het riet te sturen, dan geef ik je op een briefje dat ik er de pers bijhaal. Volt, Peters en Pichal, noem maar op! Ik ben dit klantenbedrog ondertussen kotsbeu.Last edited by Marc_Truien; 26/05/2011, 14:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk BerichtenWat betreft de verwarming heeft diezelfde man per mail mij gemeld dat er al een update is, maar die is nog niet in België verkrijgbaar. Dus ik denk wel dat het probleem met de verwarming in orde komt. De airco doet het tot nu toe trouwens prima.
Ondertussen is mijn flexride al maanden kapot. Ik weet op de lange duur ook niet meer zeker hoe een normaal werkende Flexride precies aanvoelt, en misschien is het dat wel waar "iemand" bij Opel op uit is. Ik herhaal in ieder geval mijn oproep: als ik eens met iemand mag meerijden wiens Flexride wél correct functioneert, dan maak ik graag een afspraak ik het graag. Al moest ik er voor naar de kust rijden vanuit Limburg!
Ik herinner me dat ik zonder enig probleem aan 50 km/u over een kleine snelheidsremmer kon rijden zonder dit noemenswaardig te voelen binnen in de auto. Sinds de update is het een wezenlijk verschil geworden!
Als men probeert om mij met een kluitje in het riet te sturen, dan geef ik je op een briefje dat ik er de pers bijhaal. Volt, Peters en Pichal, noem maar op! Ik ben dit klantenbedrog ondertussen kotsbeu.
Het is niet zo dat die in België wordt afgeleverd hé.
Ze moeten inloggen op de computer in Duitsland dus als er een update op de computer staat in Duitsland moeten wij daar toch ook aan kunnen ? Of zie ik dat verkeerd...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk BerichtenWat betreft de verwarming heeft diezelfde man per mail mij gemeld dat er al een update is, maar die is nog niet in België verkrijgbaar. Dus ik denk wel dat het probleem met de verwarming in orde komt. De airco doet het tot nu toe trouwens prima.
Ondertussen is mijn flexride al maanden kapot. Ik weet op de lange duur ook niet meer zeker hoe een normaal werkende Flexride precies aanvoelt, en misschien is het dat wel waar "iemand" bij Opel op uit is. Ik herhaal in ieder geval mijn oproep: als ik eens met iemand mag meerijden wiens Flexride wél correct functioneert, dan maak ik graag een afspraak ik het graag. Al moest ik er voor naar de kust rijden vanuit Limburg!
Als men probeert om mij met een kluitje in het riet te sturen, dan geef ik je op een briefje dat ik er de pers bijhaal. Volt, Peters en Pichal, noem maar op! Ik ben dit klantenbedrog ondertussen kotsbeu.
(kan gerust een verkeersdrempel tegen 60 kmh nemen )
alleen als ik de sportstand afzet dan schakeld hij stroef en moet ik even met de pook rammelen
(ik heb al veel gelezen hier op dit forum over updates je zou haast bang hebben om je auto binnen te brengen bij een vod (vriendelijke opel dealer)
tot nu heb ik alleen de zetelverwarming aan bestuurderskant defect maar dat is maar een klein euvel
mvg dcat
Comment
-
Comment
-
Ik zie eerlijk gezegd een petitie niet als beste drukkingsmiddel. Een petitie van 10 Insi eigenaars zal niet veel indruk maken hé.Maar als iedereen zijn dealer onder druk zet om te reageren bij de moederfabriek, dan zie ik er wel schot inkomen.
Ik heb de mail nog eens nagekeken:
Daar er meerdere klachten van bekend waren heeft Opel een verbetering uitgewerkt.
Deze is nog niet beschikbaar in België maar binnen enkele dagen ( weken ) is deze verbetering ter beschikking van de dealers en kunnen ze de klacht oplossen.
Nogmaals, ik wil gerust geloven dat de dealers tegoedentrouw zijn. Niemand ziet graag zijn klant om de paar dagen/weken in de garage verschijnen met steeds weer dezelfde klacht. Een dealer in mijn ogen wil zijn klanten tevreden houden en hen in de toekomst liefst ook nog een 2de,3de, ... wagen verkopen.
Trouwens de dealer kan er ook niks aan doen als de moederfabriek hem oplegt om shittige firmware in een box te pompen. Maar ik reken wel op mijn dealer als bondgenoot om mijn problemen op te lossen. Hij is per slot van rekening mijn directe contactpersoon.
GT250F: ik denk dat je beter ook eens in je pen kruipt en een mailtje/briefje naar onze garage stuurt! Je kan me altijd privé contacteren voor meer info!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DCAT Bekijk Berichtenben er niet zeker van maar ik denk dat mijn flexride nog goed werkt mijn insi heeft nog geen enkele update gehad zover ik weet (btw ik woon in neeroeteren )
(kan gerust een verkeersdrempel tegen 60 kmh nemen )
alleen als ik de sportstand afzet dan schakeld hij stroef en moet ik even met de pook rammelen
(ik heb al veel gelezen hier op dit forum over updates je zou haast bang hebben om je auto binnen te brengen bij een vod (vriendelijke opel dealer)
tot nu heb ik alleen de zetelverwarming aan bestuurderskant defect maar dat is maar een klein euvel
mvg dcat
Straks moet ik nog blij zijn dat ik de flexride niet als optie genomen heb als ik dat hier allemaal hoor.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk heb geen flexride en kan met de 20 duims ook tegen 60 over die eilandjes zonder er iets van te voelen.
Straks moet ik nog blij zijn dat ik de flexride niet als optie genomen heb als ik dat hier allemaal hoor.
Comment
-
Ondertussen is mijn flexride al maanden kapot. Ik weet op de lange duur ook niet meer zeker hoe een normaal werkende Flexride precies aanvoelt, en misschien is het dat wel waar "iemand" bij Opel op uit is. Ik herhaal in ieder geval mijn oproep: als ik eens met iemand mag meerijden wiens Flexride wél correct functioneert, dan maak ik graag een afspraak. Al moest ik er voor naar de kust rijden vanuit Limburg!
Die vinden het namelijk niet leuk als je negatief bent over opel .
Hopelijk komt er snel een oplossing en kunnen jullie weer met een gerust hart de baan op.
Comment
-
6e internationale unlimited opel meeting
24 juni 2011 om 10:00
Meerhout Belgium
kunnen mischien daar eens bijeenkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenpuur uit interesse
kan er iemand uitleggen wat de flexride doet/deed, en hoe je nu voelt dat hij niet meer werkt?
In één van mijn vorige posts staat uitgelegd hoe ie vroeger werkte en hoe ie nu werkt.
Ze hebben de software aangepast zodat de demping is veranderd in de comfortabelste stand TOUR genaamd. Deze is nu gelijk aan normaal. Dus waar deze optie initieel is voor uitgebracht en genomen door de koper, is voor deze stand. Die is dus nu weg.
Comment
-
heb je een link naar je post. want er staan er hier nogal veel.
als ik het dus goed begrijp had je vroeger keuze uit 2 standen en zijn die nu gelijkgeschakeld.
lijkt me nogal vreemd te zijn. een fout in hun software aanpassing ofzo. of zeggen ze dat er toch nog een verschil zou moeten zijn?
voelde je dat vroeger hard die verschillende standen?
ik heb een verlaging steken en volgens mijn garagist voelde hij dat ernorm, terwijl hij ermee naar hier reed. ik merk eigenlijk weinig verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenheb je een link naar je post. want er staan er hier nogal veel.
als ik het dus goed begrijp had je vroeger keuze uit 2 standen en zijn die nu gelijkgeschakeld.
lijkt me nogal vreemd te zijn. een fout in hun software aanpassing ofzo. of zeggen ze dat er toch nog een verschil zou moeten zijn?
voelde je dat vroeger hard die verschillende standen?
ik heb een verlaging steken en volgens mijn garagist voelde hij dat ernorm, terwijl hij ermee naar hier reed. ik merk eigenlijk weinig verschil.
Je hebt 3 standen. Tour,normaal en sport.
Comment
-
als ik het goed begrijp hebben ze van 3 standen er 2 gemaakt.
ééntje die vast zit als comfort, en ééntje die adaptief is van comfort naar sportief.
waar je vroeger gewoon zelf comf, normaal en sportief kon kiezen.
het zou idd kunnen dat ze de nieuwe lichting zo maken, maar waarom ze dan de oude hun gewoonte afnemen?
ik denk dat het het best is om eens met z'n allen naar een keuringscentra of iemand met een veringtestbank) te gaan en ze daar één voor één een veringtest te laten ondergaan in alle standen. dat kunnen ze toch uitprinten en dan zie je direct of er verschil is qua demping in de standen.
en indien er geen verschil is heb je direct een papier in handen om nog maar eens aan te kloppen bij opel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenals ik het goed begrijp hebben ze van 3 standen er 2 gemaakt.
ééntje die vast zit als comfort, en ééntje die adaptief is van comfort naar sportief.
waar je vroeger gewoon zelf comf, normaal en sportief kon kiezen.
het zou idd kunnen dat ze de nieuwe lichting zo maken, maar waarom ze dan de oude hun gewoonte afnemen?
ik denk dat het het best is om eens met z'n allen naar een keuringscentra of iemand met een veringtestbank) te gaan en ze daar één voor één een veringtest te laten ondergaan in alle standen. dat kunnen ze toch uitprinten en dan zie je direct of er verschil is qua demping in de standen.
en indien er geen verschil is heb je direct een papier in handen om nog maar eens aan te kloppen bij opel.
Als je een stand kiest kan de computer perfect uitlezen wat de waarde is van die stand.
Is maar software en je kan dus de parameters zien zonder daar voor te moeten testen.
Zo is het ook bij mij gebeurd. Opel is op de hoogte dat de eigenaars niet tevreden zijn.
Maar of ze dat terug gaan aanpassen is een ander paar mouwen. Dat heeft een Duits ingenieurke beslist om dat aan te passen en die mannen krijgen nu éénmaal nie graag ongelijk...Die zullen daar wel één of andere draai aan geven waarom dat zo moet blijven.
veiligheidsissue of iets dergelijks zoals bij de speedlock...(die nu wel voorzien is maar niet geprogrammeerd kan worden voor de "oude" modellen...)
Comment
-
Hoi allemaal,
Weet nt of dit in deze topic kan maar het gaat in ieder geval over een insignia?
Ik ben eens gaan kijken tssn de stockwagens op de opelsite en kom tot de vaststelling dat er wel enkele tssn staan die mij aanspreken.
Normaal krijg je bij aankoop van een nieuwe een overnamepremie van 1850 euro boven op de prijs die je krijgt van de wagen die je overlaat. Zou dit bij aankoop van een insignia st stockwagen ook gelden of niet?
Iemand een idee?
Mvg en bedankt
Koenkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koenkel Bekijk BerichtenHoi allemaal,
Weet nt of dit in deze topic kan maar het gaat in ieder geval over een insignia?
Ik ben eens gaan kijken tssn de stockwagens op de opelsite en kom tot de vaststelling dat er wel enkele tssn staan die mij aanspreken.
Normaal krijg je bij aankoop van een nieuwe een overnamepremie van 1850 euro boven op de prijs die je krijgt van de wagen die je overlaat. Zou dit bij aankoop van een insignia st stockwagen ook gelden of niet?
Iemand een idee?
Mvg en bedankt
Koenkel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDat kan je beter aan de dealer vragen.
Ik durf al nt meer naar de dealer gaan want ben er de laatste tijd nogal dikwijls geweest.
Wou eerst een nieuwe astra st kopen maar heb dan met een insignia gereden en deze rijdt beter dan de astra maar deze is natuurlijk iets duurder, ect.......
Kan moeilijk een keuze maken ivm de wagen en heb reeds verscheidene offertes laten maken en proefritten gedaan.
De verkoper ziet mij niet graag komen denk ik!!!!!
Daarom deze post, misschien dat er iemand iets van wist?
Mvg
Koenkel
Comment
Comment