Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Koenkel Bekijk Berichten
    Hoi,

Ik durf al nt meer naar de dealer gaan want ben er de laatste tijd nogal dikwijls geweest.
    Wou eerst een nieuwe astra st kopen maar heb dan met een insignia gereden en deze rijdt beter dan de astra maar deze is natuurlijk iets duurder, ect.......
    Kan moeilijk een keuze maken ivm de wagen en heb reeds verscheidene offertes laten maken en proefritten gedaan.
    De verkoper ziet mij niet graag komen denk ik!!!!!
    Daarom deze post, misschien dat er iemand iets van wist?

Mvg

Koenkel
    Dat is die mens zijn job !
    Zal al blij zijn dat ie een auto verkoopt.
    En zeker van een Astra naar een Insignia...

Comment

Hoi,

Ik durf al nt meer naar de dealer gaan want ben er de laatste tijd nogal dikwijls geweest.
      Wou eerst een nieuwe astra st kopen maar heb dan met een insignia gereden en deze rijdt beter dan de astra maar deze is natuurlijk iets duurder, ect.......
      Kan moeilijk een keuze maken ivm de wagen en heb reeds verscheidene offertes laten maken en proefritten gedaan.
      De verkoper ziet mij niet graag komen denk ik!!!!!
      Daarom deze post, misschien dat er iemand iets van wist?

Mvg

Koenkel
      waarom zo denken ?
      De dealer zou blij moeten zijn dat je interesse toont .
      Dat je twijfelt is normaal, je koopt geen brood hé .
      Dus blijven bestoken zou ik zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
        waarom zo denken ?
        De dealer zou blij moeten zijn dat je interesse toont .
        Dat je twijfelt is normaal, je koopt geen brood hé .
        Dus blijven bestoken zou ik zeggen
        Tot je gekocht hebt ben je meneer, daarna ben je gewoon een nummer...en in de hun ogen een lastige klant...
        Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Op stockwagens krijg je ook de overname premie (ik ben verkoper en mij stoort het helemaal niet als iemand verschillende keren komt!). Voor mij zijn kopers geen nummers....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sus1979 Bekijk Berichten
            Op stockwagens krijg je ook de overname premie (ik ben verkoper en mij stoort het helemaal niet als iemand verschillende keren komt!). Voor mij zijn kopers geen nummers....
            Hoi,

Bedankt voor dit duidelijk antwoord.
            Weet jij per toeval ook op welke termijn ze deze wagens kunnen leveren aan de klant?
            Heb gisteren mijn oude wagen " perte totale " gereden en aangezien wij 2 wagens hadden zal ik die van mijn vrouwke overlaten en overgaan naar 1 wagen.
            Alleen met deze wagen kan ik niet op verlof aangezien hier geen ergonomische sportstoelen in staan --> ben rugpatient en de nieuwe wagen moet uitgerust zijn met " AGR comfortzetels " of iets dergelijks!
            Ik heb eind juli een ritje van 1300 km voor de boeg en als ik dat moet doen met de auto van mijn vrouw ben ik kreupel!!

Mvg

Koenkel

Comment

Hoi,

Bedankt voor dit duidelijk antwoord.
              Weet jij per toeval ook op welke termijn ze deze wagens kunnen leveren aan de klant?
              Heb gisteren mijn oude wagen " perte totale " gereden en aangezien wij 2 wagens hadden zal ik die van mijn vrouwke overlaten en overgaan naar 1 wagen.
              Alleen met deze wagen kan ik niet op verlof aangezien hier geen ergonomische sportstoelen in staan --> ben rugpatient en de nieuwe wagen moet uitgerust zijn met " AGR comfortzetels " of iets dergelijks!
              Ik heb eind juli een ritje van 1300 km voor de boeg en als ik dat moet doen met de auto van mijn vrouw ben ik kreupel!!

Mvg

Koenkel
              wij hebben ook een insignia stockwagen. Deze zijn allemaal reeds gemaakt dus in principe kan het vrij snel gaan, afhankelijk van waar de auto staat. Wij hadden onze op 2 weken tijd. HIj stond ergens aan de kust en is tot in DE Limburg geraakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                wij hebben ook een insignia stockwagen. Deze zijn allemaal reeds gemaakt dus in principe kan het vrij snel gaan, afhankelijk van waar de auto staat. Wij hadden onze op 2 weken tijd. HIj stond ergens aan de kust en is tot in DE Limburg geraakt
                Ocharme voor die Insignia...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                  Ocharme?... die Insi mag blij zijn dat hij in zo een wonderschone omgeving mag rondrijden....

...sorry Pol, ff plagen
                  Last edited by Baarsje; 29/05/2011, 12:16.
                  2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                  2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                  2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                  2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                  http://www.originelevelgen.be

Comment

• heb op 25 maart insignia 5d. 1800 cosmo besteld.
                    dealer heeft laten weten dat de wagen op 27 mei inde transport zone is aangekomen.
                    dus nu nog wachten op de leverings dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                      hahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                        Ocharme?... die Insi mag blij zijn dat hij in zo een wonderschone omgeving mag rondrijden....

...sorry Pol, ff plagen
                        das gesproken Baarsje !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten

...sorry Pol, ff plagen
                          Awel ik moet u nog gelijk geven ook
                          Jammer dat het bij ons voor jaaaaren naar de knoppen is...
                          Het ruikt hier nog wat aangebrand

Comment

• Graag gedaan! De normale leveringstermijn bedraagt nu een kleine 3maanden (meestal twee maar met de vakantieperiode kan dit wel nog eens uitlopen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sus1979 Bekijk Berichten
                              Graag gedaan! De normale leveringstermijn bedraagt nu een kleine 3maanden (meestal twee maar met de vakantieperiode kan dit wel nog eens uitlopen)
                              Sus, je moet quoten als je op iemand wil antwoorden.
                              Anders wordt het een beetje onduidelijk...

Comment

• schokken

Hoi,

Even een update over de problemen van mijn isignia automaat na de update ( schokken in zesde bij 80km/h ) . Na maanden wachten op een nieuwe update en aandringen door mijzelf en de dealer hebben ze vanuit duitsland software opgestuurd om de vorige update terug te zetten . Direct getest en hij schokte niet meer ( hout vast houden ) . Ga de volgende dagen ook eens testen dat de tour knop terug werkt .
                                Had ook een probleem met het schermpje van de navigatie dat krassen en strepen vertoonde en is keurig vervangen in garantie door de dealer .
                                Nog een paar dagen testen ,maar met wat geluk zijn de problemen van de baan en kan ik terug voor 100 % genieten .
                                voorlopig geen update meer voor mij .

Comment

• vakantie Italie

Hey,

We zijn momenteel met onze Insi in Italie aan het rond cruisen. Echt zalige wagen voor dit soort dingen. 1300km gereden en geen pijn in de rug of stijve spieren. Super auto.

See ya soon back in Belgium

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    Bij mij is de egr klep getest en deze vertoond geen problemen, ook de balans van de cilinders hebben ze uitgetest en nog een paar dingen.
                                    Wegens tijdsgebrek hebben we niet verder kunnen zoeken.
                                    Volgende week moet ik er terug zijn.

Alanus hoe is het met jou insignia ?
                                    Schokt de wagen nog altijd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                                      Alanus hoe is het met jou insignia ?
                                      Schokt de wagen nog altijd ?

Je hebt een PB.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• plaatsbesparend reservewiel

Goede middag,

kan iemand mij bevestigen of de mogelijkheid bestaat dat een plaats besparend reserve wiel mag op een insignia sport tourer met de 20 inch wielen en of de ruimte in de koffer dan nog mogelijk is met de dubbele bodem.

Dank bij voorbaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                          Goede middag,

kan iemand mij bevestigen of de mogelijkheid bestaat dat een plaats besparend reserve wiel mag op een insignia sport tourer met de 20 inch wielen en of de ruimte in de koffer dan nog mogelijk is met de dubbele bodem.

Dank bij voorbaat
                                          Mag NIET !
                                          dat is ook de reden waarom je het niet origineel kan bij bestellen .
                                          Je banden maat mag max 2 " verschillen ,een plaatsbesparend is een 17" dus das 1 " te veel verschil.

Comment

Working...
                                          X