Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
    knap gedaan Wim. Ik denk dat ik ook eens moet langskomen :-)

Prachtige insignia Dami. Kleur staat schitterend op een insignia
    hoi Jurgen, Gino heeft even hard gewerkt als ik hoor...maar je bent welkom;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichten
      ik logde net aan om te vragen hoe ik die TMC moet uitschakelen,
      tot ik dit las...
      't ligt dus nie aan mij

alles qua TMC uitgeschakeld in de navigatieinstellingen,
      en toch komt er om de vijf voet een bericht binnen...
      Idem hier ( En geen radioupdate gehad... Denk ik... :-)

Comment

• problemen electrische koffer

hallo alllemaal

Heeft iemand dit ook al voorgehad
        Int begin van de week vertrokken met insignia en campingcar aan trekhaak gekoppeld ,komen ter plaatsen en electrische koffer gaat niet meer open +parkeersensoren macheren niet meer na afkoppelen van campingcar
        Naar garage gebeld zou blijkbaar een zekering stuk zijn volgens hun,konden het wel niet zeker zeggen omdat we op camping stonden .
        Dus dindag naar garage voor nazicht .
        Als het de zekering is kan toch niet zijn dat je elke keer een nieuwe moet steken als je campingcar of aanhangwagen aan de wagen hangt .

groetje mario

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
          Vorige week mijn 2 jaar oude Insignia laten behandelen door wim.
          Zie website voor het resultaat

http://forum.carclean.nl/cc_postst10875/Insignia-OPCline-pommegranate-red.aspx

Prachtig resultaat Dami
          kleur en afwerking zijn top !!!!

@corsaWim
          ik zou met die van mij ook wel is willen langskomenvoor zo,n prachtig resultaat

mvg mario

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten
            hallo alllemaal

Heeft iemand dit ook al voorgehad
            Int begin van de week vertrokken met insignia en campingcar aan trekhaak gekoppeld ,komen ter plaatsen en electrische koffer gaat niet meer open +parkeersensoren macheren niet meer na afkoppelen van campingcar
            Naar garage gebeld zou blijkbaar een zekering stuk zijn volgens hun,konden het wel niet zeker zeggen omdat we op camping stonden .
            Dus dindag naar garage voor nazicht .
            Als het de zekering is kan toch niet zijn dat je elke keer een nieuwe moet steken als je campingcar of aanhangwagen aan de wagen hangt .

groetje mario
            Je contact moet aanstaan wanneer je de stekker of het verloopstuk uittrekt.
            Wanneer het uitstaat ziet de computer niet dat je de aanhangwagen losgekoppeld hebt en gaat de koffer niet open uit veiligheidsredenen en gaan de sensoren niet omdat je er anders gek van word.
            Last edited by Gixxer; 13/06/2011, 11:23. Reden: spellingsfout
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
              Je contact moet aanstaan wanneer je de stekker of het verloopstuk uittrekt.
              Wanneer het uitstaat ziet de computer niet dat je de aanhangwagen losgekoppeld hebt en gaat de koffer niet open uit veiligheidsredenen en gaan de sensoren niet omdat je er anders gek van word.
              Hey alanus

Het werkt terug ,mercikes alanus

Nu komt er alleen bij mij foutmelding op van parkeerhulp uit ,maar deze werkt wel !!

Groetjes Mario
              Last edited by mario100; 13/06/2011, 12:45.

Comment

• BC problemen op nieuwe wagen.

Hallo, sinds verleden week de trotse bezitter van een Insigna, 5 deurs Cosmo,Ecoflex 160pk., Mahonie. Nu sinds vrijdag (3 dagen na levering!!!) doet de BC raar. Navigatie valt weg en het Dest scherm verschijnt, normaal scherm Radio verwijnt en het Favorieten scherm of instellingen FM verschijnt, Parkeersensoren schakelen steeds uit en ja dat met die TCM berichten heb ik ook gehad deze verschijnen sinds gisteren niet meer. Heb garage gecontacteerd maar mag pas volgende week (!) eens langs gaan.Resetten op fabrieksinstellingen bracht niets op. Enig iemand een idee?
                Kom van Peugeot 407 HDI Coupé en had nooit enig probleem.

Comment

• Ik heb sinds enkele dagen een Samsung Galaxy S II.

De koppeling via Bluetooth verliep zonder één enkel probleem. In tegenstelling tot mijn vroegere telefoon (Iphone 3GS) werden de contacten niet onmiddellijk opgeslagen in de BT module van de wagen.

Enkele dagen later stonden ze er op miraculeuze wijze wél in. Als iemand hiervoor een technische uitleg heeft, dan hoor ik het graag. :-)

Comment

• De TMC-meldingen zijn eindelijk gestopt, er zou een vermoeden zijn dat er verkeerde prioriteiten werden doorgestuurd.
                    Zodat ook de gewone verkeersberichten doorkwamen als hoogste prioriteit.

Ergens iemand bij den BRT die beetje tilt sloeg zeker van de eerste warmte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
                      De TMC-meldingen zijn eindelijk gestopt, er zou een vermoeden zijn dat er verkeerde prioriteiten werden doorgestuurd.
                      Zodat ook de gewone verkeersberichten doorkwamen als hoogste prioriteit.

Ergens iemand bij den BRT die beetje tilt sloeg zeker van de eerste warmte
                      oef eindelijk,m'n vinger werd het al beu om elke minuut op "anuleren" te klikken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                        Dag insignia rijders en lovers,

hierbij terug een vraagje kan iemand mij zeggen waar ik zo'n plaats besparend reserve wiel kan bestellen en kopen. Want blijkbaar kan mijn garage dit niet afzonderlijk bestellen vind ik wel raar.

met vriendelijke groeten
                        Dus indien je nu reeds dergelijk reservewiel hebt. En om één of andere reden raak je het kwijt is is het kapot. Dan kan je volgens uw garage geen nieuw meer bestellen?

Comment

• Heeft er nog iemand nieuws van Erwin? Het is nu al een tijdje geleden dat we hem niet meer op het forum mochten lezen. Ik hoop dat alles toch een beetje goed gaat, naar omstandigheden.

Comment

• Hallo,

Voor de kenners onder ons, moet het 2-vliegwiel mee vervangen worden als de koppeling wordt vervangen?

Mvg,

Roberto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rony Bekijk Berichten
                              Hallo, sinds verleden week de trotse bezitter van een Insigna, 5 deurs Cosmo,Ecoflex 160pk., Mahonie. Nu sinds vrijdag (3 dagen na levering!!!) doet de BC raar. Navigatie valt weg en het Dest scherm verschijnt, normaal scherm Radio verwijnt en het Favorieten scherm of instellingen FM verschijnt, Parkeersensoren schakelen steeds uit en ja dat met die TCM berichten heb ik ook gehad deze verschijnen sinds gisteren niet meer. Heb garage gecontacteerd maar mag pas volgende week (!) eens langs gaan.Resetten op fabrieksinstellingen bracht niets op. Enig iemand een idee?
                              Kom van Peugeot 407 HDI Coupé en had nooit enig probleem.
                              Sorry hoor maar is er nu echt niemand die weet hoe ik kan voorkomen dat de favorietenlijs of instellingen FM in modus Radio en het scherm Dest in Nav steeds op het scherm verschijnt?
                              De TCM's blijven weg nu oef!

Comment

• Bij mijn Astra Sports Tourer kwamen die vervelende TMC berichten ook tevoorschijn, ook de Meriva B van men ouders had er last van. Nu zijn ze idd gestopt.
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichten
                                  Hallo,

Voor de kenners onder ons, moet het 2-vliegwiel mee vervangen worden als de koppeling wordt vervangen?

Mvg,

Roberto
                                  Als er geen speling op zit niet , maar een versleten koppeling kan te maken hebben met te veel speling op het vliegwiel en anders om .

Je kunt het pas zien als het gedemonteerd is ,of er moest al lawaai van komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                    Dus indien je nu reeds dergelijk reservewiel hebt. En om één of andere reden raak je het kwijt is is het kapot. Dan kan je volgens uw garage geen nieuw meer bestellen?
                                    de garage is aan het proberen om deze te bestellen, zal verdere details geven vanaf het moment dat ik meer info heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                                      Ja
                                      4cm met Eibach veren , rond de 180 euro maar wel zelf geplaatst.

op de site van eibach vind ik deze veren niet..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kristof505 Bekijk Berichten
                                        op de site van eibach vind ik deze veren niet..

staat wel bij dat het 3 cm is maar hij zakt dieper in werkelijkheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                                          http://eibach.verlagings-veren.nl/contents/nl/d255.html

staat wel bij dat het 3 cm is maar hij zakt dieper in werkelijkheid

ah ok, is hij bij jou dan tussen de 3 en 4 cm gezakt?
                                          en zie je nog veel van ruimte boven de band?
                                          want vind hem standaard best hoog staan, heb zelf een edition en wil hem ook zo snel mogelijk verlagen

greetz

Comment

Working...
                                          X