gene ecoflex maar ecotec 130pk
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Schokken en prutsers
Betse Opel liefhebbers ... wij zijn nu 2 jaar in het bezit van een 2l td 160pk . Deze is voor groot onderhoud een paar maanden geleden binnen geweest bij Gman wilrijk. Deze reed perfect trouwens . Eenmaal we de wagen terugkregen begon deze te schokken . Telkens dat we van 4de naar 5de schakelen
Dit meteen de volgende dag gemeld en met de wagen terug richting gman gereden . Ze hebben dit bekeken en ze zeiden dat waarschijnlijk de turboslang beschadigd is . Ok dit werd besteld en en de herstelling ging een paar dagen later door . Dus opnieuw daar aan de garage uren staan wachten . Nu bleek er meer stuk te zijn waaronder ook het deel dat de kleppen regelt . DUs weer bestelling , eenmaal binnengekomen de wagen 2 dagen achtergelaten . Ze zeiden dat het ok was
getest en weer schokken . Nu werd ik dat wel grondig beu kreeg er ook altijd ne ttechnische uitleg van hier tot in China . Hier heb ik als klant nix aan vertelde ik hem ..ze zijn dan ook vrij brutaal vind k bij gman wilrijk. Dus nu nog 1 maal teruggereden voor testrit samen met de mechanieker..tuurlijk dan schokte die wagen weer juist niet De technieker vertelde neem eens andere tankstation..maar we heb hem ook duidelijk gemaakt dat dat dikke zever is .
Dus uiteindelijk naar garage Hens gereden in Lier . Deze hebben de wagen een week bij hun gehad . En ze hebben mijn vliegwiel moeten vervangen . Ok Dus nu dag 3 eigentlijk en juist uit garantie btw ! begint deze terug te schokken ...lichter dan voorheen maar hij heeft het duidelijk nog. Ook vind ik de versnellingpook stroever werken ....Morgen keer ik terug naar de garage en ga dit voorleggen .
Maar mijn vraag ..is er iemand die een oplossing weet voor dit probleem .. of toch enigszins een deftige uitleg krijgt vanuit opel ?
alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sickrick77 Bekijk BerichtenBetse Opel liefhebbers ... wij zijn nu 2 jaar in het bezit van een 2l td 160pk . Deze is voor groot onderhoud een paar maanden geleden binnen geweest bij Gman wilrijk. Deze reed perfect trouwens . Eenmaal we de wagen terugkregen begon deze te schokken . Telkens dat we van 4de naar 5de schakelen
Dit meteen de volgende dag gemeld en met de wagen terug richting gman gereden . Ze hebben dit bekeken en ze zeiden dat waarschijnlijk de turboslang beschadigd is . Ok dit werd besteld en en de herstelling ging een paar dagen later door . Dus opnieuw daar aan de garage uren staan wachten . Nu bleek er meer stuk te zijn waaronder ook het deel dat de kleppen regelt . DUs weer bestelling , eenmaal binnengekomen de wagen 2 dagen achtergelaten . Ze zeiden dat het ok was
getest en weer schokken . Nu werd ik dat wel grondig beu kreeg er ook altijd ne ttechnische uitleg van hier tot in China . Hier heb ik als klant nix aan vertelde ik hem ..ze zijn dan ook vrij brutaal vind k bij gman wilrijk. Dus nu nog 1 maal teruggereden voor testrit samen met de mechanieker..tuurlijk dan schokte die wagen weer juist niet De technieker vertelde neem eens andere tankstation..maar we heb hem ook duidelijk gemaakt dat dat dikke zever is .
Dus uiteindelijk naar garage Hens gereden in Lier . Deze hebben de wagen een week bij hun gehad . En ze hebben mijn vliegwiel moeten vervangen . Ok Dus nu dag 3 eigentlijk en juist uit garantie btw ! begint deze terug te schokken ...lichter dan voorheen maar hij heeft het duidelijk nog. Ook vind ik de versnellingpook stroever werken ....Morgen keer ik terug naar de garage en ga dit voorleggen .
Maar mijn vraag ..is er iemand die een oplossing weet voor dit probleem .. of toch enigszins een deftige uitleg krijgt vanuit opel ?
alvast bedankt
Leg hier uit wat er gebeurd is met de datum's er bij , daardoor blijft dit probleem onder garantie te herstellen (probleem vastgesteld door klant in de garantieperiode).
Zeg ook dat de klantendienst er van op de hoogte is (mail hen met dit probleem) .
Dat van dat vliegwiel is bullshit,dit had er niets mee te maken .
Is het een automaat ?
Wss heeft uw wagen een softwareupdate gekregen terwijl hij binnen was ,en dit zal het probleem zijn denk ik .
In ieder geval Gman niet sparen !! Al die mannen denken dat ze het warm water hebben uitgevonden .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sickrick77 Bekijk BerichtenBetse Opel liefhebbers ... wij zijn nu 2 jaar in het bezit van een 2l td 160pk . Deze is voor groot onderhoud een paar maanden geleden binnen geweest bij Gman wilrijk. Deze reed perfect trouwens . Eenmaal we de wagen terugkregen begon deze te schokken . Telkens dat we van 4de naar 5de schakelen
alvast bedankt
Ze zijn blijkbaar hard aan het werken om dit euvel te verhelpen via een nieuwe update
Het geen de dealers proberen zoals vervangen van vliegwielen, egr kleppen en andere dingen helpt niet omdat het een software matig probleem is.
Als ze dit bij Gman nog niet door hebben is dit een teken dat ze nooit eens opzoeken of deze problemen ook bij andere modellen voorkomen en dus gekend is.
Mijn garage hebben ze laten weten dat het voor augustus zou zijn.
Alsook alle dingen die de 2009 modellen minder hebben dan de rest zouden tegen dan klaar moeten zijn, we zullen zien.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenEen avondje lezen kan geen kwaad en dan zal je alles wel weten denk ik !
incl. een behoorlijke stapel deprimerende posts... Wel al verschillende namen ontdekt die ik ken van het Vectra/Signum-forum
Ik rij dus sinds 2 weken met een Insignia Cosmo 2.0 CDTI 130 pk:
- Waterworld blue
- 18 inch dubbele spaak velgen
- DVD800, bluetooth, parkeersensoren, etc.
- 16 inch thuiskomertje (is wel echt klein )
Binnenkort mag hij voor het eerst terug naar de dealer... niet voor problemen, maar omwille van de hagelbui van eerder deze week
Gelukkig heb ik van al de hier genoemde problemen niets gemerkt: de auto is gelukkig geheel kraakvrij - er staat wel nog maar 1500 km op de teller.
Ophanging is enorme verbetering in vergelijking met de vorige Signum Cosmo; motor is ook iets soepeler. Verbruik staat (voorlopig) op 7,6. Navigatie, ECC, bluetooth werkt perfect. Enkel die lichtsensor ergert me (gaat veel te snel aan en te laat uit!). Andere ergernis zijn de waardeloze matten en de prehistorische mechanische hendels voor pinkers en ruitenwissers (het enige wat ik echt mis uit de Signum).
Maar voor het overige ben ik in de wolken en hard op zoek naar Polarg M13 lampen die blijkbaar overal uitverkocht zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHet schokken bij sommige versies is er gekomen na een motor update van in maart.
Ze zijn blijkbaar hard aan het werken om dit euvel te verhelpen via een nieuwe update
Het geen de dealers proberen zoals vervangen van vliegwielen, egr kleppen en andere dingen helpt niet omdat het een software matig probleem is.
Als ze dit bij Gman nog niet door hebben is dit een teken dat ze nooit eens opzoeken of deze problemen ook bij andere modellen voorkomen en dus gekend is.
Mijn garage hebben ze laten weten dat het voor augustus zou zijn.
Alsook alle dingen die de 2009 modellen minder hebben dan de rest zouden tegen dan klaar moeten zijn, we zullen zien.
men belooft allang een update voor de 2009 modellen, heb er mijn twijfels over, en zo ja, worden de mensen dan verwittigd indien deze update werkelijk uitkomt.
heb tot dit ogenblik nog geen enkele belangrijke update laten doen, alles werkt nog perfekt bij mij.
wil echt zeker weten wanneer ze z'on update doen, dat alles nog perfect werkt zoals voordien.
grtjes
Gino
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk BerichtenEen avondje ?! ik ben hier al dagen bezig duizenden posts te doorworstelen
incl. een behoorlijke stapel deprimerende posts... Wel al verschillende namen ontdekt die ik ken van het Vectra/Signum-forum
Ik rij dus sinds 2 weken met een Insignia Cosmo 2.0 CDTI 130 pk:
- Waterworld blue
- 18 inch dubbele spaak velgen
- DVD800, bluetooth, parkeersensoren, etc.
- 16 inch thuiskomertje (is wel echt klein )
Binnenkort mag hij voor het eerst terug naar de dealer... niet voor problemen, maar omwille van de hagelbui van eerder deze week
Gelukkig heb ik van al de hier genoemde problemen niets gemerkt: de auto is gelukkig geheel kraakvrij - er staat wel nog maar 1500 km op de teller.
Ophanging is enorme verbetering in vergelijking met de vorige Signum Cosmo; motor is ook iets soepeler. Verbruik staat (voorlopig) op 7,6. Navigatie, ECC, bluetooth werkt perfect. Enkel die lichtsensor ergert me (gaat veel te snel aan en te laat uit!). Andere ergernis zijn de waardeloze matten en de prehistorische
mechanische hendels voor pinkers en ruitenwissers (het enige wat ik echt mis uit de Signum).
Maar voor het overige ben ik in de wolken en hard op zoek naar Polarg M13 lampen die
blijkbaar overal uitverkocht zijn!
Hallo sig 63
Als je de polarg m13 lampjes moest vinden ,ik ben er ook naar op zoek
Misschien kunnen we verzendkosten delen dan ?
Mvg Mario 100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk BerichtenHallo sig 63
Als je de polarg m13 lampjes moest vinden ,ik ben er ook naar op zoek
Misschien kunnen we verzendkosten delen dan ?
Mvg Mario 100
kan dit mischien helpen voor de lampjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DCAT Bekijk Berichten
Comment
-
DVD Navi 800
Het eerste probleem is er, als ik op het navigatie systeem onze vakantie tocht naar Z-Frankrijk wil uitstippelen vinden we 60% van de kleine wegen niet terug, ook met de creteria zware aanhanger en imperial (ingesteld omdat we met de caravan gaan) stuurd hij ons langs de meeste absurde wegen om met de caravan te doen. ook een functie om te navigeren via autosnelweg nr. ontbreekt vb navigeren via A31 (metz). Dus met andere woorden een prachtwagen maar op de voorruit zal er een tom tom kleven ipv de Navi 800 te kunnen gebruiken triestig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk BerichtenHet eerste probleem is er, als ik op het navigatie systeem onze vakantie tocht naar Z-Frankrijk wil uitstippelen vinden we 60% van de kleine wegen niet terug, ook met de creteria zware aanhanger en imperial (ingesteld omdat we met de caravan gaan) stuurd hij ons langs de meeste absurde wegen om met de caravan te doen. ook een functie om te navigeren via autosnelweg nr. ontbreekt vb navigeren via A31 (metz). Dus met andere woorden een prachtwagen maar op de voorruit zal er een tom tom kleven ipv de Navi 800 te kunnen gebruiken triestig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichtenbedankt, eautoworks.com had ik ook gevonden... vragen $ 98 verzendkostenGroeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenIk heb ook nog maar 1 reserve Polarg... ben ook nog op zoek om betaalbare exemplaren...
koro en sig63
Kunnen we ze misschien samen bestellen als we er vinden?
Ik heb hier nog van iemand gelezen die ze via eBay heeft besteld
Ikzelf heb geen ebay account ,misschien kunnen jullie is kijken
Mvg mario
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichtenkoro en sig63
Mvg mario
- bij de ene is het veel te duur;
- bij de andere is het $7,99 per lamp - verzending voor 6 is $38; voor 8 is $42; voor 12 ... $465 ; dus ca € 20 voor 2 lampjes (zonder reserve)
- bij de derde moet je vooraf prijs vragen, wat ik net gedaan heb, maar zal wel gelijkaardig zijn...
Nog interesse?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichtenop eBay zijn er voorlopig geen te vinden; ik heb wel 3 Amerikaanse shops gevonden:
- bij de ene is het veel te duur;
- bij de andere is het $7,99 per lamp - verzending voor 6 is $38; voor 8 is $42; voor 12 ... $465 ; dus ca € 20 voor 2 lampjes (zonder reserve)
- bij de derde moet je vooraf prijs vragen, wat ik net gedaan heb, maar zal wel gelijkaardig zijn...
Nog interesse?
Spijtig wel dat je ze hier nergens kan vinden
Mvg Mario100
Comment
-
tomtom/navi800
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichtenik koop nooit navi op een wagen de prijs is waanzinig hoog , hiervoor kan je 3 of 4 smartphones kopen met navi (tomtom) op , TOMtom blijft de beste navi.
problemen met navi800 niet gehad, alles perfect maar den tomtom was ook geplaast om zeker te zijn,of te zien welke betrouwbaar was.tomtom was meermaals zijn weg kwijt, de pijl op het scherm stond meermaals in het groene veld ergens waar geen weg tevinden was en maar herberekenen, gelieve omtekeren ,draai hier af en dergelijk. Blij dat de navi800 in de auto was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichtenkoro en sig63
Mvg mario
Comment
-
Vandaag is er mij iets op gevallen aan mijn insig maar weet niet of dit normaal is. Als ik gewoon overdag rij en mijn dagrijlichten staan aan op stand auto dan schijnen de leds zeer vel als ik ze op manueel zet dan schijnen ze minder hard is dit bij iedereen zo ?
Rede dat ik ze op manueel wil zetten is omdat als ze op auto stand staat dat telkens als ik onder een brug door rij gaan de lichten aan en ook meteen terug uit maar ook mee momenten is het totaal niet donker en schijnt de zon en gaan mijn lichten ook aan dit meteen als ik de wagen start daarom wil ik ze op manueel zetten maar bij die van mij gaan de leds minder hard schijnen
Comment
Comment