Volgens "Autoweek" wordt de 1.6 en 1.8 benzine motor vervangen door de 1.4 Turbo met 140 pk. Ook zou de 2.0 liter diesel met 110 pk geschrapt worden. Of dit voor België ook zo wordt is nog even afwachten. Ook is er sprake dat de Nav500 en 800 worden vervangen door nieuwere exemplaren.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk BerichtenVolgens "Autoweek" wordt de 1.6 en 1.8 benzine motor vervangen door de 1.4 Turbo met 140 pk. Ook zou de 2.0 liter diesel met 110 pk geschrapt worden. Of dit voor België ook zo wordt is nog even afwachten. Ook is er sprake dat de Nav500 en 800 worden vervangen door nieuwere exemplaren.
Voor België zullen we het wat later weten.
Oorspronkelijk geplaatst door OpelconfiguratorMomenteel wordt onze database aangepast in verband met wijzigingen van het Opel gamma. We hopen dat u daar begrip voor hebt en we zetten vanzelfsprekend alles op alles om de Configurator zo snel mogelijk weer toegankelijk te maken.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Een tijdje geleden stond er nog een 2.0 CDTI in de prijslijst met dubbele turbo en 190pk. Maar deze is weer verwijderd. Iemand een idee of deze nog komt? Op de duitse configurator staat de 2.0 CDTI 130pk aan 116gr/km, de 160pk aan 115 gr/km met start/stop. NetjesLast edited by prins207; 28/07/2011, 11:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenEen tijdje geleden stond er nog een 2.0 CDTI in de prijslijst met dubbele turbo en 190pk. Maar deze is weer verwijderd. Iemand een idee of deze nog komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk BerichtenVolgens "Autoweek" wordt de 1.6 en 1.8 benzine motor vervangen door de 1.4 Turbo met 140 pk. Ook zou de 2.0 liter diesel met 110 pk geschrapt worden. Of dit voor België ook zo wordt is nog even afwachten. Ook is er sprake dat de Nav500 en 800 worden vervangen door nieuwere exemplaren.
de 2.0 CDTI 110 blijft en krijgt zelfs een EcoFlex-versie
de EcoFlex-diesels krijgen start/stop-systeem, de 1.4T en 2.0T ook - op termijn krijgen meer motoren start/stop (of worden die zonder geschrapt ?)
de CD500 en DVD800 worden opgevolgd door de 600 en 900: grotendeels dezelfde units, maar de kaarten staan nu op een SD en ze krijgen een groter geheugen
Comment
-
Sinds men de motormngmtsoft geherporgrammeerd heeft, heb ik het niet meer voorgehad dat de wagen (ecoflex 130) af en toe eens zelf gas geeft . Ook is het verbruik super gedaald. Heen en terug naar parijs vorige maand met 6l verbruik. Nu in de Brussel stad 6,4, terwijl dat voordien een 7,4-7,6 was... precies wel iets serieus veranderd.
Ivm het Inifity probleem (bas) heeft men mij bevestigd 'stukken zijn besteld'... dus ze gaan iets veranderen, maar wat?? Afwachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk BerichtenMag ik weten bij welke garage men dat herprogrammeerd heeft? Misschien kan ik daar eens te rade gaan en dat er dan een oplossing inzit voor mijn Flexride ook. Want die werkt ondertussen al meer dan 10.000 km niet meer ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk BerichtenSinds men de motormngmtsoft geherporgrammeerd heeft, heb ik het niet meer voorgehad dat de wagen (ecoflex 130) af en toe eens zelf gas geeft . Ook is het verbruik super gedaald. Heen en terug naar parijs vorige maand met 6l verbruik. Nu in de Brussel stad 6,4, terwijl dat voordien een 7,4-7,6 was... precies wel iets serieus veranderd.
Ivm het Inifity probleem (bas) heeft men mij bevestigd 'stukken zijn besteld'... dus ze gaan iets veranderen, maar wat?? Afwachten...
Comment
-
Onderhoud komt niet op het scherm
Hallo,
als autoleek heb ik eens een vraagje.
Ik rij sinds 1,5 jaar met een Opel Insignia Sports Tourer en ging van de veronderstelling uit dat er een boodschap op het display ging komen wanneer de auto op onderhoud moest.
NIET dus, intussen zit ik al op 34.000 km terwijl de auto normaal op 30.000 km binnenmoest . De garage zegt dat ik wel degelijk een boodschap moet gekregen hebben en dat ik er die blijkbaar zelf heb afgehaald .
Vraag is dus :
1. Normaal krijg je toch een bericht op het display ?
2. Als bestuurder krijgt je die boodschap er toch niet zelf af ?
3. Kan dat nu kwaad dat ik er al 4 à 5.000 km ga overzitten want ik mag pas binnen 10 dagen op onderhoud ?
Comment
-
suprise
Net terug van een paar dagen elzas met onze ST. Zalig gewoon die wijnroute met het pano-dakje open.
Verder ook nog iets niet-alledaags gespot, maar die pics post ik binnen een paar dagen. Begin alvast maar al te kwijlen.
Maar........de surprise kwam nog bij thuiskomst. Brief in de bus van de leasemaatschappij.
In mijn contract zitten ook winterbanden. Men vraagt me nu reeds contact op te nemen met de bandenboer, want................er zit een bon in voor 4 GRATIS velgen (??) voor deze winterbanden. (op de bijhorende foto blijken het alu's te zijn)
Ik hou jullie op de hoogte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil... en een Parrot.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korten Bekijk BerichtenHallo,
als autoleek heb ik eens een vraagje.
Ik rij sinds 1,5 jaar met een Opel Insignia Sports Tourer en ging van de veronderstelling uit dat er een boodschap op het display ging komen wanneer de auto op onderhoud moest.
NIET dus, intussen zit ik al op 34.000 km terwijl de auto normaal op 30.000 km binnenmoest . De garage zegt dat ik wel degelijk een boodschap moet gekregen hebben en dat ik er die blijkbaar zelf heb afgehaald .
Vraag is dus :
1. Normaal krijg je toch een bericht op het display ?
2. Als bestuurder krijgt je die boodschap er toch niet zelf af ?
3. Kan dat nu kwaad dat ik er al 4 à 5.000 km ga overzitten want ik mag pas binnen 10 dagen op onderhoud ?
Op een paar 1000 km steekt het niet, maar ben je in die 1,5 jaar nooit eerder binnengeweest ??
Kijk eens op hoeveel % de olie nu staat (knop menu en dan draaien aan het wieltje op hendel richtingaanwijzer)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichtenik heb de mijne zelf nog niet lang genoeg maar ik dacht dat je enkel meldingen kreeg als er iets grondig mis is of als de auto toe is aan een oliewissel. Dat laatste kun je inderdaad gemakkelijk wegklikken (of je je kan die zelf terug op 100% gezet hebben).
Op een paar 1000 km steekt het niet, maar ben je in die 1,5 jaar nooit eerder binnengeweest ??
Kijk eens op hoeveel % de olie nu staat (knop menu en dan draaien aan het wieltje op hendel richtingaanwijzer)
De auto is eigenlijk al veel binnengeweest, ik werk in een industriegebied waar blijkbaar nogal veel nagels op de baan liggen , telkens ik hem binnendeed voor een platte band te maken kreeg ik het verhaal dat ook al de rest intussen gedaan was en aangezien dit een leasingwagen is krijg ik niet de faktuur dus ik heb eigenlijk geen weet welk onderhoud er allemaal al gedaan is. Hopelijk dus geen problemen in de toekomst wegens het te laat zijn nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korten Bekijk BerichtenDe olie staat staat op 34%, maar wat betekend dit juist ?
Oorspronkelijk geplaatst door korten Bekijk BerichtenDe auto is eigenlijk al veel binnengeweest, ik werk in een industriegebied waar blijkbaar nogal veel nagels op de baan liggen , telkens ik hem binnendeed voor een platte band te maken kreeg ik het verhaal dat ook al de rest intussen gedaan was en aangezien dit een leasingwagen is krijg ik niet de faktuur dus ik heb eigenlijk geen weet welk onderhoud er allemaal al gedaan is. Hopelijk dus geen problemen in de toekomst wegens het te laat zijn nu.
Je kan natuurlijk vragen om het onderhoudsboekje in te vullen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichtenparrotje zit bij mij handig in het asbakje weggestoken
Is het enkel de Parrot aanschaffen of moet je ook nog zo een verloop kabelset kopen?1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenErgens foto's van?
Is het enkel de Parrot aanschaffen of moet je ook nog zo een verloop kabelset kopen?
Comment
Comment