Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mathias1985 Bekijk Berichten
    ja kweet;tis idd een schoon vergelijking..... tzijn idd 2 auto's da je niet naast elkaar moet gaan vergelijken maar ze zitten wel in dezelfde prijsklasse.... vandaar.kvin et gewoon jammer da de prestaties zo ondermaats zijn....
    Ja inderdaad ze vallen in dezelfde prijsklasse, maar dan hebt ge wel een nieuwe auto! Ik heb nog nooit iemand anders misserie gekocht liever iets poverder dan een auto tweedehands. Hiernaast ook tweedehands SLK gekocht amaai mooie auto vanbuiten maar kosten dat ze er al aan hebben gehad man man. Geef mij mijn Insignia 160 pk maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk Berichten
      Ik heb nog nooit iemand anders misserie gekocht

Comment

• Weet iemand hier misschien nog een goed adresje voor het plaatsen van een (vaste/wegklapbaar trekhaak ?

Via de garage vind ik het persoonlijk een beetje te duur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
          Weet iemand hier misschien nog een goed adresje voor het plaatsen van een (vaste/wegklapbaar trekhaak ?

Via de garage vind ik het persoonlijk een beetje te duur
          Van welke streek ben je ?
          Ik weet wel een adres maar dat is mss 200 km van u ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
            Van welke streek ben je ?
            Ik weet wel een adres maar dat is mss 200 km van u ?

Ben van tessenderlo

Comment

Ben van tessenderlo

mmm dan is Mechelen wel wat uit de buurt hé ?

Comment

Ben van tessenderlo
                Alfa autoshop in Hasselt?

Mvg,
                =================
                2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                  mmm dan is Mechelen wel wat uit de buurt hé ?

Nee zeg maar hoor....
                  Momenteel heb ik twee prijzen voor een vaste en afneembare trekhaak bij autex in geel

380€ vast 600€ Afneembaar

Comment

Nee zeg maar hoor....
                    Momenteel heb ik twee prijzen voor een vaste en afneembare trekhaak bij autex in geel

380€ vast 600€ Afneembaar

Comment

• ik zou ook zeggen alfashop in hasselt, heb zelf vaste gezet voor den Ibiza 160 euro geplaatst

Comment

• iPod

verleden week telefoon gekregen van Opel belgium, met de melding dat ze het probleem van de iPod erkennen, maar niet meer zullen oplossen.
                        Het komt er eigenlijk op neer dat de wagen verkocht is , ik een lastige klant ben, en dat ze zich alleen nog bezighouden met nieuwe modellen.
                        Danny DN had me laatst bevestigd dat alleen de 1ste 2de en 3de generatie iPods ondersteund zou zijn.

Dit zijn er van het jaar 2000 t/m 2003

Ik heb OB gevraagd om alles in een brief te bevestigen maar dat weigeren ze pertinent.
                        De dealer zou dit moeten doen, volgens hen.

Ik heb destijds het Infinity bijgekocht omdat ik mijn iPod zou kunnen gebruiken en ik dan graag wat betere geluidskwaliteit wou.
                        Over een financiele compensatie valt met opel Belgium niet te praten.
                        Opel wil een premium merk worden... het zal da toch niet meer met mij zijn, dit is mijn laatste geweest.
                        Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                          verleden week telefoon gekregen van Opel belgium, met de melding dat ze het probleem van de iPod erkennen, maar niet meer zullen oplossen.
                          Het komt er eigenlijk op neer dat de wagen verkocht is , ik een lastige klant ben, en dat ze zich alleen nog bezighouden met nieuwe modellen.
                          Danny DN had me laatst bevestigd dat alleen de 1ste 2de en 3de generatie iPods ondersteund zou zijn.

Dit zijn er van het jaar 2000 t/m 2003

Ik heb OB gevraagd om alles in een brief te bevestigen maar dat weigeren ze pertinent.
                          De dealer zou dit moeten doen, volgens hen.

Ik heb destijds het Infinity bijgekocht omdat ik mijn iPod zou kunnen gebruiken en ik dan graag wat betere geluidskwaliteit wou.
                          Over een financiele compensatie valt met opel Belgium niet te praten.
                          Opel wil een premium merk worden... het zal da toch niet meer met mij zijn, dit is mijn laatste geweest.
                          Gewoon naar Uw verzekering gaan, en rechtsbijstand aanvragen.
                          Heb ook zaak lopen ivm Insignia tegen OB en dealer...

Comment

• Weet iemand of je de velours automatten voor de insignia er standaard bij krijgt?

Of moet je die erbij bestellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mathias1985 Bekijk Berichten
                              mijn vrouw rijt met een golf 5(90pk) we hebben samen naar de garage gereden en zij reed voor.optrekken op de rijksweg kon ik juist bij haar blijven in 1ste en 2de.... das toch echt niet meer normaal.... met een verschil van 75pk!!!!!

Ik heb nu 185000 gereden in mijn Insignia. (160 pk)

Kom maar op met dat golfje.
                              De eerste 25 meter win je van me.
                              Dan zie je alleen nog achterlichten.

De eerste 20000 was ie indedaad wat traag.

Maar nu rijd en trekt ie geweldig.

In oktober komt de nieuwe ecoflex.

Ik ben heel benieuwd

Comment

• Vandaag aftermarket lampjes gestoken voor daglichten.Moet zeggen mega wit en zeer mooi en dit voor de prijs van 25 eurookes.En geeft geen foutmelding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edmus Bekijk Berichten
                                  Weet iemand of je de velours automatten voor de insignia er standaard bij krijgt?

Of moet je die erbij bestellen?
                                  bij mij alleszins niet: ik had die standaard matjes die er reeds na een week als vodjes uitzien. Ik heb dan maar dadelijk de velours-matten besteld aan 69,5 euro

Comment

• Goedenmiddag allemaal,

Lees al een tijdje mee en heb me nu ook maar geregistreerd.

Vorige week ook de Insignia besteld met volgende specs:

2.8 V6 OPC 4x4 4D
                                    Kleur: Olympic White
                                    Verder full option behalve het Trailer Pakket en Opel Eye.

Ik heb in de OPC ST proef gereden en moet zeggen dat dit erg goed beviel.

Zijn er hier meerdere OPC rijders, en zoja, wat zijn jullie ervaringen ermee?

Groeten

Comment

• @Lucardio http://www.autoforum.be/showthread.php?t=50905

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                        Thanks, ff spieken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lucardio Bekijk Berichten
                                          Thanks, ff spieken
                                          en de mijne, staat trouwens te koop

Comment

Working...
                                          X