Oorspronkelijk geplaatst door mathias1985
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk BerichtenIk heb nog nooit iemand anders misserie gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenWeet iemand hier misschien nog een goed adresje voor het plaatsen van een (vaste/wegklapbaar trekhaak ?
Via de garage vind ik het persoonlijk een beetje te duur
Ik weet wel een adres maar dat is mss 200 km van u ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk BerichtenVan welke streek ben je ?
Ik weet wel een adres maar dat is mss 200 km van u ?
Ben van tessenderlo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenBen van tessenderlo
mmm dan is Mechelen wel wat uit de buurt hé ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenBen van tessenderlo
Mvg,=================
2016 Skoda Octavia RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichtenmmm dan is Mechelen wel wat uit de buurt hé ?
Nee zeg maar hoor....
Momenteel heb ik twee prijzen voor een vaste en afneembare trekhaak bij autex in geel
380€ vast 600€ Afneembaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenNee zeg maar hoor....
Momenteel heb ik twee prijzen voor een vaste en afneembare trekhaak bij autex in geel
380€ vast 600€ Afneembaar
Comment
-
iPod
verleden week telefoon gekregen van Opel belgium, met de melding dat ze het probleem van de iPod erkennen, maar niet meer zullen oplossen.
Het komt er eigenlijk op neer dat de wagen verkocht is , ik een lastige klant ben, en dat ze zich alleen nog bezighouden met nieuwe modellen.
Danny DN had me laatst bevestigd dat alleen de 1ste 2de en 3de generatie iPods ondersteund zou zijn.
Dit zijn er van het jaar 2000 t/m 2003
Ik heb OB gevraagd om alles in een brief te bevestigen maar dat weigeren ze pertinent.
De dealer zou dit moeten doen, volgens hen.
Ik heb destijds het Infinity bijgekocht omdat ik mijn iPod zou kunnen gebruiken en ik dan graag wat betere geluidskwaliteit wou.
Over een financiele compensatie valt met opel Belgium niet te praten.
Opel wil een premium merk worden... het zal da toch niet meer met mij zijn, dit is mijn laatste geweest.Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichtenverleden week telefoon gekregen van Opel belgium, met de melding dat ze het probleem van de iPod erkennen, maar niet meer zullen oplossen.
Het komt er eigenlijk op neer dat de wagen verkocht is , ik een lastige klant ben, en dat ze zich alleen nog bezighouden met nieuwe modellen.
Danny DN had me laatst bevestigd dat alleen de 1ste 2de en 3de generatie iPods ondersteund zou zijn.
Dit zijn er van het jaar 2000 t/m 2003
Ik heb OB gevraagd om alles in een brief te bevestigen maar dat weigeren ze pertinent.
De dealer zou dit moeten doen, volgens hen.
Ik heb destijds het Infinity bijgekocht omdat ik mijn iPod zou kunnen gebruiken en ik dan graag wat betere geluidskwaliteit wou.
Over een financiele compensatie valt met opel Belgium niet te praten.
Opel wil een premium merk worden... het zal da toch niet meer met mij zijn, dit is mijn laatste geweest.
Heb ook zaak lopen ivm Insignia tegen OB en dealer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mathias1985 Bekijk Berichtenmijn vrouw rijt met een golf 5(90pk) we hebben samen naar de garage gereden en zij reed voor.optrekken op de rijksweg kon ik juist bij haar blijven in 1ste en 2de.... das toch echt niet meer normaal.... met een verschil van 75pk!!!!!
Ik heb nu 185000 gereden in mijn Insignia. (160 pk)
Kom maar op met dat golfje.
De eerste 25 meter win je van me.
Dan zie je alleen nog achterlichten.
De eerste 20000 was ie indedaad wat traag.
Maar nu rijd en trekt ie geweldig.
In oktober komt de nieuwe ecoflex.
Ik ben heel benieuwd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door edmus Bekijk BerichtenWeet iemand of je de velours automatten voor de insignia er standaard bij krijgt?
Of moet je die erbij bestellen?
Comment
-
Goedenmiddag allemaal,
Lees al een tijdje mee en heb me nu ook maar geregistreerd.
Vorige week ook de Insignia besteld met volgende specs:
2.8 V6 OPC 4x4 4D
Kleur: Olympic White
Verder full option behalve het Trailer Pakket en Opel Eye.
Ik heb in de OPC ST proef gereden en moet zeggen dat dit erg goed beviel.
Zijn er hier meerdere OPC rijders, en zoja, wat zijn jullie ervaringen ermee?
Groeten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lucardio Bekijk BerichtenThanks, ff spieken
Comment
Comment