Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hey,

Ben net terug van redelijk lang weggeweest.
    Ik zie een paar nieuwelingen ?? altijd handig...!
    Volgende donderdag moet de mijne binnen voor wat updates blijkbaar...
    Iemand nog iets van Erwin gehoord ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
      Gewoon naar Uw verzekering gaan, en rechtsbijstand aanvragen.
      Heb ook zaak lopen ivm Insignia tegen OB en dealer...
      Aha ? En welke zaak heb je lopen ?
      En heeft de rechtsbijstand U laten weten dat die zaak kans op slagen heeft ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
        bij mij alleszins niet: ik had die standaard matjes die er reeds na een week als vodjes uitzien. Ik heb dan maar dadelijk de velours-matten besteld aan 69,5 euro
        Ik had dat ook en heb direct velours gevraagd nee, geëist...Na 1000 km hadden die er precies 100.000 opzitten...
        Het was niet met volle goesting (de dealer uiteraard) maar heb de "oude" terug binnen gezwierd en een setje velours meegekregen. Na 44.000 km nog steeds in perfecte staat.
        Ik zou een ander en degelijk setje eisen, je hebt er tenslotte voor betaald...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
          Vandaag aftermarket lampjes gestoken voor daglichten.Moet zeggen mega wit en zeer mooi en dit voor de prijs van 25 eurookes.En geeft geen foutmelding
          Ik zoek er nog voor mijn madam hare corsa. Waar heb je die gekocht ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten
            en de mijne, staat trouwens te koop
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=50048
            Mooie wagen Bruno!

Heb je er nog die chiptuning opgezet?
            En waar verkoop je hem? Heb je er wel veel plezier van gehad?

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
              Ik zoek er nog voor mijn madam hare corsa. Waar heb je die gekocht ?
              Heb deze in nederland gekocht in Best,achter eindhoven.Je kan zijn website eens bekijken.Maar ze zijn weeral uitverkocht.Hij vertelde me dat deze als broodjes verkopen. Levertijd was terug sept
              www.gm-tuningparts.nl

Comment

• @Lucardio: gefeliciteerd met de OPC

ik heb jammer genoeg zelf enkel ervaring met Insignia diesels , maar er zijn wel enkele OPC's op het forum

Comment

Hey,

Ben net terug van redelijk lang weggeweest.
                  Ik zie een paar nieuwelingen ?? altijd handig...!
                  Volgende donderdag moet de mijne binnen voor wat updates blijkbaar...
                  Iemand nog iets van Erwin gehoord ??
                  hey Polleke

over welke updates gaat het eigenlijk?
                  ben vorige maand ook op onderhoud geweest en men zei dat er geen updates waren voor de mijne .

grtjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                    hey Polleke

over welke updates gaat het eigenlijk?
                    ben vorige maand ook op onderhoud geweest en men zei dat er geen updates waren voor de mijne .

grtjes
                    Kzal het laten weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lucardio Bekijk Berichten
                      Mooie wagen Bruno!

Heb je er nog die chiptuning opgezet?
                      En waar verkoop je hem? Heb je er wel veel plezier van gehad?

Groeten
                      Chiptuning is er niet van gekomen wegens een probleem met de koppeling indertijd, na de herstelling was het er niet meer van gekomen en nu is het niet meer van toepassing .

Plezier heb ik er nog steeds van, praktische redenen zijn de belangrijkste ivm de verkoop . 3 tieners op de achterbank is nogal krap voor langere afstanden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
                        @Lucardio: gefeliciteerd met de OPC

ik heb jammer genoeg zelf enkel ervaring met Insignia diesels , maar er zijn wel enkele OPC's op het forum
                        Thanks!

Ik wacht met smart af.
                        Duurt helaas nog wel 3 maanden.

@ Bruno
                        Ruimte speelt gelukkig bij mij voorlopig nog geen rol

Comment

Kzal het laten weten...
                          ok, zeker doen, en wat betreft Erwin, heb er ook niets meer van gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                            ok, zeker doen, en wat betreft Erwin, heb er ook niets meer van gehoord

Verleden week nog een sms gekregen van Erwin ,iets van een virus van proximus of iets dergelijks .
                            Voor de rest ook niks

Comment

Aha ? En welke zaak heb je lopen ?
                              En heeft de rechtsbijstand U laten weten dat die zaak kans op slagen heeft ?
                              Had barstjes in het leder van bestuurderszetel.
                              Dealer ging dit vervangen in garantie.
                              Toen ik wagen ging terughalen, had ik opgemerkt, dat "zetelhoes" niet dezelfde is, dan originele die vervangen was.
                              Bij mijn wagen, zit er vooraan in zetelhoes een "zakje" om zonnebril of dergelijks in te steken. bij vervanging is dit niet meer aanwezig.
                              Na klacht bij dealer, heb ik te horen gekregen van OB, dat deze "zetelhoezen met zakje" niet meer gemaakt worden...en dus heb ik nu één zetel mét zakje, en één zonder zakje.
                              OB heeft me "telefonisch" laten weten, dat dit dus maar een detail is, en voor hen afgehandeld is...

Verzekering eist nu vervanging door "originele" zetelhoes, of om zetelhoes van passagierszetel ook te vervangen door zelfde zetelhoes van bestuurderszetel...

Kans op slagen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lucardio Bekijk Berichten
                                Goedenmiddag allemaal,

Lees al een tijdje mee en heb me nu ook maar geregistreerd.

Vorige week ook de Insignia besteld met volgende specs:

2.8 V6 OPC 4x4 4D
                                Kleur: Olympic White
                                Verder full option behalve het Trailer Pakket en Opel Eye.

Ik heb in de OPC ST proef gereden en moet zeggen dat dit erg goed beviel.

Zijn er hier meerdere OPC rijders, en zoja, wat zijn jullie ervaringen ermee?

Groeten
                                Proficial met uwe OPC, ga je echt veel plezier aan beleven. De Unlimited (Performance Pack Super Sport) besteld?
                                Manueel of automaat?
                                Opel Insignia OPC
                                BMW X5 3.0i
                                Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
                                  Had barstjes in het leder van bestuurderszetel.
                                  Dealer ging dit vervangen in garantie.
                                  Toen ik wagen ging terughalen, had ik opgemerkt, dat "zetelhoes" niet dezelfde is, dan originele die vervangen was.
                                  Bij mijn wagen, zit er vooraan in zetelhoes een "zakje" om zonnebril of dergelijks in te steken. bij vervanging is dit niet meer aanwezig.
                                  Na klacht bij dealer, heb ik te horen gekregen van OB, dat deze "zetelhoezen met zakje" niet meer gemaakt worden...en dus heb ik nu één zetel mét zakje, en één zonder zakje.
                                  OB heeft me "telefonisch" laten weten, dat dit dus maar een detail is, en voor hen afgehandeld is...

Verzekering eist nu vervanging door "originele" zetelhoes, of om zetelhoes van passagierszetel ook te vervangen door zelfde zetelhoes van bestuurderszetel...

Kans op slagen ???
                                  Ik hoop van niet. Jij bent de reden waarom mensen met ECHTE problemen aan hun auto telkens moeten aandringen op een tussenkomst van de dealer of de invoerder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                    Ik hoop van niet. Jij bent de reden waarom mensen met ECHTE problemen aan hun auto telkens moeten aandringen op een tussenkomst van de dealer of de invoerder.
                                    Dus als ik het goed begrijp, hoeft een onderdeel van Uw wagen dat ze vervangen NIET door een zelfde origineel onderdeel vervangen worden...

Comment

Iedereen heeft het recht om op een deftige manier geholpen te worden, en zeker voor iets waar hij véél geld voor betaald heeft. Uw argumentering slaat nergens op en ik geef Insigmaniac 100% gelijk dat hij opkomt voor datgene waar hij recht op heeft : namelijk een garantie en dito reparatie zoals het hoort...

Comment

²²²²²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                                          Proficial met uwe OPC, ga je echt veel plezier aan beleven. De Unlimited (Performance Pack Super Sport) besteld?
                                          Manueel of automaat?
                                          Thanks!

Nee, heb geen unlimited besteld. In Nederland mag je maar 130 helaas.
                                          Heb manueel genomen, vind dat een lekkerder gevoel geven dan automaat.

Groeten

Comment

Working...
                                          X