Oorspronkelijk geplaatst door edmus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk BerichtenMijn insignia turbo uit juli 2009 heeft net een grote (30000 km) beurt gehad bij 29000 km. Ik moest 406 eurootjes achter laten. Dus € 300 valt mij mee! Bij 26000 km is inderdaad wel vroeg. Het is gewoon bij 30000 of twee jaar.
Ze hebben motorolie, oliefilter, remvloeistof, carbon interieurfilter en brandstof filter vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenNormale prijs tussen de 250 en 300 euro.
26.000 km ?? Dan vrees ik dat je inderdaad geen nieuwe matten ga krijgen.
Ik heb na 3000 km de toestand van mijn matten laten zien ( echte vodden dus al) ze begrepen het niet maar ik heb toch een setje velours gekregen. Nu 41.000 km later nog niks aan te zien...1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenVraagje: ben op dit moment op zoek naar een setje velgen/winterbanden voor mijn Insignia.
Weet iemand of alle 5 gaats velgen van alle Types Opel uitwisselbaar zijn?
Heeft iemand misschien een setje te koop?
neen voor insignia is het enkel maat 5 x 120
kijk eens op kapaza of 2ehands of zo ,nu is de moment om te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door louisrr Bekijk BerichtenVraagje: ben op dit moment op zoek naar een setje velgen/winterbanden voor mijn Insignia.
Weet iemand of alle 5 gaats velgen van alle Types Opel uitwisselbaar zijn?
Heeft iemand misschien een setje te koop?
Als het per se winterbanden moeten zijn niet. Anders heb ik wel nog een set 19 inch, 5 spaaks met GoodYear M&S banden ( all-weather band). Set is nieuw. Is misschien iets overdreven als winterset maar ziet wel super uit natuurlijk...2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenInsignia is dus gisteren binnen geweest voor soft-update.
Update voor verwarming en één voor het toerental.
Ik heb de indruk dat hij iets "vlotter" rijdt.
probeer morgen een grotere uitleg te geven he nu ondertussen al 5 berichten geschreven en allemaal lost in the network van gasthuisberg.
die update voor de verwarming hebben ze bij mij er een een drietal maand geleden al geinstalleerd
ook hebben ze de FR geresetted , nog niet geprobeerd dus.
update toerental > was die update die de FR naar de blksemgedaan heeft > nieuwe update zou de motor soepeler en zuiniger moeten laten lopen indien er in deze kernvelden is geschreven en de wagen is gechipt zou je deze moeten laten herchippen . er is maar een manier om zeker te zijn , de meetbank.
groetjes en ik probeer morgen een verslag van mijzelf uit te brengen (tja morgen ga ik mijn vijfde maand in leuven in )
Erwin
Comment
-
ERWIN!!!!....Welcome back
Ben benieuwd naar je verslag. Ik hoop toch op iets positiefs.2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk
http://www.fabrieksbanden.nl
http://www.originelevelgen.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenoi,
probeer morgen een grotere uitleg te geven he nu ondertussen al 5 berichten geschreven en allemaal lost in the network van gasthuisberg.
die update voor de verwarming hebben ze bij mij er een een drietal maand geleden al geinstalleerd
update toerental > was die update die de FR naar de blksemgedaan heeft > nieuwe update zou de motor soepeler en zuiniger moeten laten lopen indien er in deze kernvelden is geschreven en de wagen is gechipt zou je deze moeten laten herchippen . er is maar een manier om zeker te zijn , de meetbank.
groetjes en ik probeer morgen een verslag van mijzelf uit te brengen (tja morgen ga ik mijn vijfde maand in leuven in )
Erwin
HIERSé GVDoemme !!!!!!!!!!
Eindelijk zien we hier terug diegene die we al zo lang "missen" !
En laat dat verslag maar komen zou ik zeggen...
Zoals ge weet heb ik hem ook laten chippen en de tuning zit er nog steeds in.
Beter nog, daar ik voorheen in 2de en 3de versnelling de tuning niet echt voelde is dit, vind ik nu, wel het geval. Auto trekt beter en koppel is lekker soepel. Ik ga er nog geen vliegmachien van maken maar de tuning is zijn geld meer waard zo !
Comment
-
Erwin
Veel sterkte man!! Blij terug van je te horen.
Comment
-
Erwin
Hoi Erwin,
Welkom terug!
Comment
-
40.000 km
Na 8 maanden en 40.000 km verder met mijn insignia ST 160pk ecoflex
Op 29000 km 4 nieuwe gloeikaarsen na een foutmelding (drukverschil op de sensors)
Na 36000km nieuwe regelaar voor de turboklep (blijkbaar kinderziekte van insignia)
Na 36000km foutmelding op de sensor ivm positie krukas!!!!
Aan die 36000km ook een software-update van vanalles en nog wat:
Sindsdien minder vermogen en koppel, veel meer motortrillingen (wat dan ook een rammeling in het dashbord weergeeft) en schokkend in het accelereren in lagere toeren.
Iemand tips?
Op 1 september gaat hij terug binnen voor een reisnazicht en ben van plan eens op tafel te kloppen...
Catalogusprijs 36 en sjiek duizend €... met alles erop en eraan... voor die prijs mag men toch een degelijke wagen verwachten?
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ce_gusse Bekijk BerichtenNa 36000km nieuwe regelaar voor de turboklep (blijkbaar kinderziekte van insignia)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ce_gusse Bekijk BerichtenNa 8 maanden en 40.000 km verder met mijn insignia ST 160pk ecoflex
Op 29000 km 4 nieuwe gloeikaarsen na een foutmelding (drukverschil op de sensors)
Na 36000km nieuwe regelaar voor de turboklep (blijkbaar kinderziekte van insignia)
Na 36000km foutmelding op de sensor ivm positie krukas!!!!
Aan die 36000km ook een software-update van vanalles en nog wat:
Sindsdien minder vermogen en koppel, veel meer motortrillingen (wat dan ook een rammeling in het dashbord weergeeft) en schokkend in het accelereren in lagere toeren.
Iemand tips?
Op 1 september gaat hij terug binnen voor een reisnazicht en ben van plan eens op tafel te kloppen...
Catalogusprijs 36 en sjiek duizend €... met alles erop en eraan... voor die prijs mag men toch een degelijke wagen verwachten?
mvg
Welke maand heb je die software-update gehad ? Maart ?
Heb je het schokken tussen de 1500/2000 toeren ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenWelke maand heb je die software-update gehad ? Maart ?
Heb je het schokken tussen de 1500/2000 toeren ?
Altijd of enkel als ie nog "koud" is ?
Is het zo'n klein schokje, net of hij krijgt een fractie van een seconde geen diesel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWat bedoel je met schokken en wanneer juist ?
Is het zo'n klein schokje, net of hij krijgt een fractie van een seconde geen diesel ?
Het speelt allemaal geen rol.
Schokken doet hij al hij er zin in heeft sinds de motorupdate in maart.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenKoud -warm, lange - korte afstand, droog - regen.
Het speelt allemaal geen rol.
Schokken doet hij al hij er zin in heeft sinds de motorupdate in maart.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenWat bedoel je met schokken en wanneer juist ?
Hij doet dit zowel warm als koud...;
Sinds de update... 2 weken terug
grtz
Comment
Comment