Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is er niemand die last heeft met kwaliteit van het GPS scherm
groeten
Koen,
Tijdens de eerste poetsbeurt vorig jaar had ik met een spuitbus voor het dashboard wat nevel op het GPS venster... het is nu ook helemaal mat en bevlekt, krijg het niet meer proper...
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989) Kadett E 1.6 GT Rood (1990) Astra F 1.6i Break Blauw (2002) Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003) Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
Dat lijkt me een dealer om te koesteren
(standaard werktijd voor één zetelbekleding is inderdaad 4u)
als je dat echt belangrijk vindt, zou ik het vooraf zeggen: je kan hun toch moeilijk gratis het werk laten doen om er dan achteraf ruzie over te krijgen
Vandaag mijn auto binnen gedaan voor de haarscheurtjes in de wang van de bestuurderstoel.
naar aanleiding van het relaas van insigmaniac over het zakje voor aan de stoel, nog getwijfeld om het op voorhand al een zaak van te maken.
Uiteindelijk besloten dit maar te laten omdat ik toch, na garantie, dit vergoed kreeg door de dealer.
Vanmiddag de auto opgehaald en toch met enige verbazing geconstateerd dat ik ook nu weer het zakje terug heb?!
Ik ben er blij mee, maar gezien het relaas van insigmaniac, toch erg vreemd..
Overal zeer tevreden over de nieuwe bekleding en de service van de dealer in deze..
Vandaag mijn auto binnen gedaan voor de haarscheurtjes in de wang van de bestuurderstoel.
naar aanleiding van het relaas van insigmaniac over het zakje voor aan de stoel, nog getwijfeld om het op voorhand al een zaak van te maken.
Uiteindelijk besloten dit maar te laten omdat ik toch, na garantie, dit vergoed kreeg door de dealer.
Vanmiddag de auto opgehaald en toch met enige verbazing geconstateerd dat ik ook nu weer het zakje terug heb?!
Ik ben er blij mee, maar gezien het relaas van insigmaniac, toch erg vreemd..
Overal zeer tevreden over de nieuwe bekleding en de service van de dealer in deze..
Tinus
Heb jij de Beige of Zwarte lederen zetels ?
Bij mij zijn het de Beige.
Kreeg een offerte voor winterbandjes wat denk jullie ?
set alu velgen 5 spaak met 225/50x17 winterbanden : met Falken Winter à 1105,€ met Dunlop Winter à 1222,€ met Conti Winter à 1300,€ met Uni Royal Winter à 1150,€
Onmogelijk om te zeggen zonder dat het type velg vermeld wordt. Zelfs als dit Auto 5-velgjes zijn is het wel een goede offerte als dit BTW en plaatsing inclusief is.
Onmogelijk om te zeggen zonder dat het type velg vermeld wordt. Zelfs als dit Auto 5-velgjes zijn is het wel een goede offerte als dit BTW en plaatsing inclusief is.
Ja is all inclusief en ik mag kiezen uit een aantal velgen van Dezent.....
dus niet slecht denk ik
ps : ik denk voor de Conti's te gaan zijn volgens verschillende testen toch de betere, zeker tov van die Falken of Nokian...
Die luchtdeflectors waar kocht je die, vind ze nergens.
Bij de 2009 modellen stonden die er standaard op.
Daarna hebben ze deze er af gehaald om ze er bij het eco model als ''minder verbruik gadget '' terug op te zetten.
Foefelaars zijn het.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment