nooit geen, das altijd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen68 Bekijk BerichtenIs er niemand die last heeft met kwaliteit van het GPS scherm
groetenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen68 Bekijk BerichtenIs er niemand die last heeft met kwaliteit van het GPS scherm
groeten
Tijdens de eerste poetsbeurt vorig jaar had ik met een spuitbus voor het dashboard wat nevel op het GPS venster... het is nu ook helemaal mat en bevlekt, krijg het niet meer proper...Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk BerichtenHier is de kleur al iets beter op te zien:
En logo's al verwijderd + luchtdeflectors op achterruit geplaatst:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMaar toch staan er ook krassen op mijn scherm...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mary13 Bekijk BerichtenDie luchtdeflectors waar kocht je die, vind ze nergens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk BerichtenBij elke Opel dealer . rond de 60 euro per stuk als ik me ni vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk BerichtenDat lijkt me een dealer om te koesteren
(standaard werktijd voor één zetelbekleding is inderdaad 4u)
als je dat echt belangrijk vindt, zou ik het vooraf zeggen: je kan hun toch moeilijk gratis het werk laten doen om er dan achteraf ruzie over te krijgen
naar aanleiding van het relaas van insigmaniac over het zakje voor aan de stoel, nog getwijfeld om het op voorhand al een zaak van te maken.
Uiteindelijk besloten dit maar te laten omdat ik toch, na garantie, dit vergoed kreeg door de dealer.
Vanmiddag de auto opgehaald en toch met enige verbazing geconstateerd dat ik ook nu weer het zakje terug heb?!
Ik ben er blij mee, maar gezien het relaas van insigmaniac, toch erg vreemd..
Overal zeer tevreden over de nieuwe bekleding en de service van de dealer in deze..
Tinus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mary13 Bekijk BerichtenBuiten het coole uitzicht hebben ze ook nog een wezenlijk effect?
En wss een lager verbruik daar door .
Ik heb ooit ergens op het forum de stuknummers gezet van Opel .
Als je tijd hebt moet je maar eens zoeken , weet zelf ni meer waar het staat .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tinus ISP Bekijk BerichtenVandaag mijn auto binnen gedaan voor de haarscheurtjes in de wang van de bestuurderstoel.
naar aanleiding van het relaas van insigmaniac over het zakje voor aan de stoel, nog getwijfeld om het op voorhand al een zaak van te maken.
Uiteindelijk besloten dit maar te laten omdat ik toch, na garantie, dit vergoed kreeg door de dealer.
Vanmiddag de auto opgehaald en toch met enige verbazing geconstateerd dat ik ook nu weer het zakje terug heb?!
Ik ben er blij mee, maar gezien het relaas van insigmaniac, toch erg vreemd..
Overal zeer tevreden over de nieuwe bekleding en de service van de dealer in deze..
Tinus
Bij mij zijn het de Beige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOnmogelijk om te zeggen zonder dat het type velg vermeld wordt. Zelfs als dit Auto 5-velgjes zijn is het wel een goede offerte als dit BTW en plaatsing inclusief is.
Ja is all inclusief en ik mag kiezen uit een aantal velgen van Dezent.....
dus niet slecht denk ik
ps : ik denk voor de Conti's te gaan zijn volgens verschillende testen toch de betere, zeker tov van die Falken of Nokian...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mary13 Bekijk BerichtenDie luchtdeflectors waar kocht je die, vind ze nergens.
Bij de 2009 modellen stonden die er standaard op.
Daarna hebben ze deze er af gehaald om ze er bij het eco model als ''minder verbruik gadget '' terug op te zetten.
Foefelaars zijn het.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenJa is all inclusief en ik mag kiezen uit een aantal velgen van Dezent.....
dus niet slecht denk ik
ps : ik denk voor de Conti's te gaan zijn volgens verschillende testen toch de betere, zeker tov van die Falken of Nokian...den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenHeb jij de Beige of Zwarte lederen zetels ?
Bij mij zijn het de Beige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtennog redelijk wat geld in mijn ogen.
ik heb 18duims velgen met winterbanden (nokian) uitgebalanceerd en gemonteerd gekocht voor een 1000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenheb je daar links over? (die tests)
want nokian (G2) komt normaal gezien ook steeds goed uit een test.
zie bv : http://www.reifentrends.de/der-adac-...test-2009.html
Comment
Comment