Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Bij de 2009 modellen stonden die er standaard op.
    Daarna hebben ze deze er af gehaald om ze er bij het eco model als ''minder verbruik gadget '' terug op te zetten.
    Foefelaars zijn het.
    Ik heb een 2009 en die deflectors nooit gehad op de mijne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      op de mijne (03/2009) staan ze wel.
      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
        Heb jij de Beige of Zwarte lederen zetels ?
        Bij mij zijn het de Beige.
        Ih heb de zwarte.. Zou dat de reden zijn???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
          Ik heb dat ook maar dan in de achterste zetel.Vrees dat ze dat ni meer gaan vervangen omdat mijn garantie voorbij is
          Hoi pnoo!

Was bij mij ook buiten de garantie. Welliswaar 1,5 maand, maar toch..

Gewoon proberen en vasthouden aan het feit dat dit niet mag gebeuren met leer..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
            Bij de 2009 modellen stonden die er standaard op.
            Daarna hebben ze deze er af gehaald om ze er bij het eco model als ''minder verbruik gadget '' terug op te zetten.
            Foefelaars zijn het.
            Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            op de mijne (03/2009) staan ze wel.
            Die vinnen waren standaard vanaf MJ2009,5 op alle ST en vanaf MJ2010 nog enkel op ecoFLEX en OPC en vanaf MJ2011 enkel op ecoFLEX
            Last edited by ; 04/09/2011, 18:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tinus ISP Bekijk Berichten
              Ih heb de zwarte.. Zou dat de reden zijn???
              Zwarte lederen bekleding komt meer voor dan beige.

Misschien worden daarom de beige (met zakje) niet meer gemaakt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                Koen,

Tijdens de eerste poetsbeurt vorig jaar had ik met een spuitbus voor het dashboard wat nevel op het GPS venster... het is nu ook helemaal mat en bevlekt, krijg het niet meer proper...

Is ook bij mij opgetreden na het grondig kuisen van het dasboard, waarschijnlijk ook het scherm geraakt met de spuitbus en afgekuisd, is nu wat mat en veel krassen te zien
                met zonlicht .
                Iemand ervaring om dit te demonteren en kan dit scherm afzonderlijk gekocht worden.
                Zit de gps acher dit scherm of is het scherm enkel een scherm ?

groeten
                Koen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koen68 Bekijk Berichten
                  Is ook bij mij opgetreden na het grondig kuisen van het dasboard, waarschijnlijk ook het scherm geraakt met de spuitbus en afgekuisd, is nu wat mat en veel krassen te zien
                  met zonlicht .
                  Iemand ervaring om dit te demonteren en kan dit scherm afzonderlijk gekocht worden.
                  Zit de gps acher dit scherm of is het scherm enkel een scherm ?

groeten
                  Koen
                  Het is enkel een scherm.
                  Zo veel werk kan dat niet zijn.

Comment

Het is enkel een scherm.

het is wel enkel een scherm maar dat "schermke" kost wel zoveel als ne schone grote plasma

dik over de 1000 euro's

Comment

Het is enkel een scherm.
                      weet niet zeker of het bij de Insignia nog steeds zo is, maar bij de Signum/Vectra was dat 'scherm' ook een stuureenheid waar nog heel wat programmeerwerk bij komt kijken

benevel het eens met gewoon water en wrijf het droog met een zachte doek
                      via eBay (D) zijn er ook 3M-folies te koop voor elk type display
                      Last edited by ; 08/09/2011, 21:16.

Comment

• Dit "probleem" werd in 2009 al behandeld op een Duits forum.
                        Deze beschadigingen zie je bijna alleen als het scherm niet geactiveerd is.
                        De werkende oplossing is inderdaad er een folie over te plakken, dan zie je niets meer van deze "beschadigingen".

Comment

• Ben van plan om winterbanden te steken onder de insignia maar mijn vraag is als je een andere velg koopt of je dan alleen na de steekwijze moet kijken of nog iets anders?

Bij de insignia is dit 5*120

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                            Ben van plan om winterbanden te steken onder de insignia maar mijn vraag is als je een andere velg koopt of je dan alleen na de steekwijze moet kijken of nog iets anders?

Als je geen "originele" opel insignia velgen koopt, moet ook kijken naar de naafdiameter, en de ET waarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                              Ben van plan om winterbanden te steken onder de insignia maar mijn vraag is als je een andere velg koopt of je dan alleen na de steekwijze moet kijken of nog iets anders?

Comment

• Passen niet op mijn insignia....

Comment

• hoofdsteunen

Insignia drivers,

Ik moest vanavond een aantal OSB-platen gaan halen. Ik ben hierdoor tot de constatatie gekomen dat je de hoofdsteunen van de voorste stoelen niet meer kan verwijderen. Ook opgezocht in de handleiding, maar hierover niets gevonden.

Klopt dit?

Fijn weekend iedereen.

Comment

• Opel vermeldt dat de voorste hoofdsteunen actief zijn. Dat kan een mogelijke reden zijn. Er lopen immers draadjes doorheen de steunen. Als je wat googlet op internet vind je vast wel hier en daar de wijze raad om er NIET aan te beginnen.

Wat je onder actief moet verstaan vertelt het plaatje niet. Misschien even actief als hun Flexride die niet langer werkt ...
                                    Last edited by Marc_Truien; 17/09/2011, 13:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk Berichten
                                      Opel vermeldt dat de voorste hoofdsteunen actief zijn. Dat kan een mogelijke reden zijn. Er lopen immers draadjes doorheen de steunen. Als je wat googlet op internet vind je vast wel hier en daar de wijze raad om er NIET aan te beginnen.

Wat je onder actief moet verstaan vertelt het plaatje niet. Misschien even actief als hun Flexride die niet langer werkt ...

Actieve hoofdsteunen zijn bedoeld om bij een aanrijding "open" te gaan zodat ze ondersteuning geven aan het hoofd tegen een wiplash .

Er zit een mechanisme in zoals bij een airbag ,zodra de gordelspanners in de zetels afgaan worden de hoofdsteunen ook aangestuurd door een soort "bommetje" .

Comment

• Winterbanden bij Opel zelf zijn blijkbaar een pak duurder geworden !!!!
                                        Last edited by ; 18/09/2011, 11:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
                                          Winterbanden bij Opel zelf zijn blijkbaar een pak duurder geworden !!!!

En zijn er nog wel leverbaar ??
                                          Bij ons (Bmw) ni meer

Comment

Working...
                                          X