Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb voor mijn Insignia hier een set stalen velgen met winterbanden gekocht.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      Ik heb voor mijn Insignia hier een set stalen velgen met winterbanden gekocht.

Heb ik ook al naar gezien maar als je stalen velgen pakt dan is er alleen maar R16
      En helaas passen deze niet op de mijne

Welk merk van winterband heb je gepakt ?
      Last edited by ; 18/09/2011, 15:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
        Winterbanden bij Opel zelf zijn blijkbaar een pak duurder geworden !!!!
        heb ik deze week ook gemerkt: 100 a 150 euro ! Terwijl de prijs in Duitsland die al veel goedkoper was, constant gebleven is

heeft er al iemand winterwielen gekocht én ook bevestiging gekregen dat ze zeker geleverd worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          Ik heb voor mijn Insignia hier een set stalen velgen met winterbanden gekocht.
          ik ook

Comment

• Opel Insignia was found to have the lowest faults rate in the midsize-car segment.

Comment

• Zijn er vele hier die ervaring hebben mee www.autobandenmarkt.be ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                Zijn er vele hier die ervaring hebben mee www.autobandenmarkt.be ???
                jep, al paar keer besteld. Alles in orde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
                  heb ik deze week ook gemerkt: 100 a 150 euro ! Terwijl de prijs in Duitsland die al veel goedkoper was, constant gebleven is

heeft er al iemand winterwielen gekocht én ook bevestiging gekregen dat ze zeker geleverd worden ?
                  Heb de mijne al besteld in augustus maar niet bij Opel, te duur en kon voor minder bij mijn bandenboer betere banden krijgen....

(alu-velg met Conti 830 op 17" , te leveren en monteren in de loop van oktober)
                  Last edited by ; 19/09/2011, 17:53.

Comment

Heb ik ook al naar gezien maar als je stalen velgen pakt dan is er alleen maar R16

Stalen velgen met winterbanden met Semperit SPEED-GRIP 2 BSW 205/60 R16 96H
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Zijn er vele hier die ervaring hebben mee www.autobandenmarkt.be ???
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk Berichten
                      jep, al paar keer besteld. Alles in orde!
                      Idem. Twee werkdagen na betaling werd de bestelling geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Bij baarsje kon je de originele 18'' wintervelgen voor ongeveer 1000€ kopen.

1100€ om juist te zijn.>1800€ in garage...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Bij baarsje kon je de originele 18'' wintervelgen voor ongeveer 1000€ kopen.
                          Oorspronkelijk geplaatst door Circo Bekijk Berichten
                          1100€ om juist te zijn.>1800€ in garage...
                          ....en helaas nu al alles weg Spijtig genoeg al mensen moeten teleurstellen
                          2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                          2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                          2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                          2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
                          http://www.originelevelgen.be

Comment

• Deze ochtend de krant gaan halen. Bij het terug instappen volgende melding op het display : "bandenlocaties onbekend".
                            Uitgestapt en even gekeken, gelukkig stonden de 4 wielen er nog onder. Na het starten van de motor gaf ie braaf de bandenspanning weer.
                            Bijna 10 maand in bezit, 33.000 km op de teller, gemiddeld verbruik onder de 6 liter...
                            Kortom : een heerlijke wagen om mee te rijden.

Comment

• ik ben nog maar 3 maand en een goeie 8000 km ver, maar kan dit enkel bevestigen

enkel die 6 liter is voor mij onbereikbaar (geen ecoFlex en 18"-velgen)... en dan is er nog die verdomde lichtsensor

Comment

• Iemand interesse in een paar originele dakdragers van een tourer ?
                                Eventueel met afsluitbare Thule fietsdrager (nooit gebruikt).
                                Prijs voor beide 135 euro, prijs voor de dragers alleen 100 euro.

Pol.

Comment

• Voor diegenen met infinity sound problemen, opel heeft beslist de versterkers die het probleem met geluidsschommelingen geven (allemaal wss ) te vervangen, effe mail naar opel.customercare@be.gm.com sturen met gegevens van uw auto, een uur later had ik reactie dat ik bij mijn dealer binnen mag om de versterker te laten vervangen, ze gingen de garage op de hoogte stellen...

Heb wel een astra sportstourer van 2011 maar zal voor den insignia ook wel zijn hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                    Voor diegenen met infinity sound problemen, opel heeft beslist de versterkers die het probleem met geluidsschommelingen geven (allemaal wss ) te vervangen, effe mail naar opel.customercare@be.gm.com sturen met gegevens van uw auto, een uur later had ik reactie dat ik bij mijn dealer binnen mag om de versterker te laten vervangen, ze gingen de garage op de hoogte stellen...

Heb wel een astra sportstourer van 2011 maar zal voor den insignia ook wel zijn hé...

Ik heb op 13/05 een "ticket" bij opel geopend re Inifinity.(het probleem aan dealer gemeld in februarin enkele weken na aflevering wagen). Op 15/07 (na veeel mails over en 't weer) van mijn Opel dealer bevestiging gekregen dat het onderdeel (nieuwe versterker) in bestelling staat. Op 30/08 ging men mij meer info sturen ivm de status van de bestelling...op 16/09 nog eens gepolst, VANDAAG nog altijd geen antwoord daarop ontvangen. 'k zal nog maar es proberen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Iemand interesse in een paar originele dakdragers van een tourer ?

Pol.
                                      ik ben wel geïnteresseerd in de dragers alleen.

groeten,

Smon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                        Iemand interesse in een paar originele dakdragers van een tourer ?

Pol.
                                        Heb interesse in je aanbod..
                                        Eventueel enkele foto's van je dakdragers en fietsdrager??
                                        alvast bedankt..

Comment

waarom zouden die niet passen?

Comment

Working...
                                          X