Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• bedankt allemaal voor de tips.

brengt me op huidige configuratie:
    -Cosmo 160 pk black
    -18" (10 spaak)
    -platinum pack (AFL, leer, bluetooth, DVD900, parkeersensors)
    -berstuurd elek 8 voudig + geheugen
    -230 volt AR
    - flexride --> hier twijfel ik nog of ik nietde Infinity sound neem ipv flexride

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erik0001 Bekijk Berichten
      bedankt allemaal voor de tips.

brengt me op huidige configuratie:
      -Cosmo 160 pk black
      -18" (10 spaak)
      -platinum pack (AFL, leer, bluetooth, DVD900, parkeersensors)
      -berstuurd elek 8 voudig + geheugen
      -230 volt AR
      - flexride --> hier twijfel ik nog of ik nietde Infinity sound neem ipv flexride
      GEEN FLEXRIDE EN INFINITY NEMEN.
      Flexride is een nutteloze optie van veel te veel geld en met het infinity systeem zijn ook nog niet alle problemen opgelost heb ik gehoord. Uitspraken als : schandalig dat opel daar 600 euro voor vraagt enz. De versterkers zouden volumeschommelingen weergeven waardoor het luisteren naar muziek een irritante bezigheid wordt...
      Ze gaan naar het schijnt alle versterkers vervangen maar is het dan opgelost ??

Comment

• als ze de versterker vervangen is het toch de bedoeling dat het probleem opgelost is nadien he, met wat zijn ze anders bezig...
        Nu terug een week verder en nog geen nieuws over de beschikbaarheid/levering ervan, dat bureaucratisch gedoe, zijn ze ook goed in zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
          als ze de versterker vervangen is het toch de bedoeling dat het probleem opgelost is nadien he, met wat zijn ze anders bezig...
          Nu terug een week verder en nog geen nieuws over de beschikbaarheid/levering ervan, dat bureaucratisch gedoe, zijn ze ook goed in zenne
          Zo zeker ben ik er nog niet van hoor, hoe lang zijn ze al met wat allemaal niet bezig dat ook NIET opgelost geraakt...

Comment

• kogel door de kerk.

Als ik jullie ervaringen zo lees; ga ik voor de inklapbare trekhaak ipv infinity of flexride.

Bedankt voor jullie comments.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
              Zo zeker ben ik er nog niet van hoor, hoe lang zijn ze al met wat allemaal niet bezig dat ook NIET opgelost geraakt...
              correct, maar dit is geen "ingewikkeld" software ding ozo... er is al bewezen dat een andere amp (niet opel amp) wel perfect werkt ... en het hoeft niet veel te kosten, dus als ze dit ook al niet meer kunnen, dan heb ik toch vette twijfels over opel zenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                GEEN FLEXRIDE EN INFINITY NEMEN.
                Flexride is een nutteloze optie van veel te veel geld en met het infinity systeem zijn ook nog niet alle problemen opgelost heb ik gehoord. Uitspraken als : schandalig dat opel daar 600 euro voor vraagt enz. De versterkers zouden volumeschommelingen weergeven waardoor het luisteren naar muziek een irritante bezigheid wordt...
                Ze gaan naar het schijnt alle versterkers vervangen maar is het dan opgelost ??

De infinty vind ik schitterend en ik zou ze direkt terug nemen.
                Wat een verschil met de standaard radio.
                Van volumeschommelingen heb ik nog nooit last gehad.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Heeft er reeds iemand de nieuwe 18" velgen (10 spaaks) onder zijn insignia staan? foto's?

Groeten

Erik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                    De infinty vind ik schitterend en ik zou ze direkt terug nemen.
                    Wat een verschil met de standaard radio.
                    Van volumeschommelingen heb ik nog nooit last gehad.
                    idem bij mij. Blijf het (voor in een auto) een mooi geluid vinden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smb Bekijk Berichten
                      idem bij mij. Blijf het (voor in een auto) een mooi geluid vinden !
                      Klopt,
                      Heb ook geen probleem van volumeschommelingen en ben tevreden met Infinity .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erik0001 Bekijk Berichten
                        Heeft er reeds iemand de nieuwe 18" velgen (10 spaaks) onder zijn insignia staan? foto's?

Groeten

Erik
                        ik kan me niet inbeelden dat er zo al veel rondrijden, maar ik vermoed dat je deze bedoelt: http://www.youtube.com/watch?v=xEdBk_Wz5Iw

Comment

• Hier ook geen problemen met de infinity...een pak beter dan het standaard geluid

Comment

• Hier ook Infinity, idd geluid is toch goed ze!

Spijtig genoeg wel met schommelingen

Comment

• Ik ben ook zeer teverden over de Infinity...

Over de AFL ben ik ook zeer tevreden maar dat de lichten automatisch aan gaan (vèèèèl te snel) vind ik heel irritant

Onder elke brug ik onder door rij gaan die aan maar eens er onder door gaan ze terug uit...
                              Soms als de zon laag staat en ik start de wagen gaan de lichten ook aan en dan blijven ze ook aan terwijl de zon heel laag hangt en op u vooruit schijnt zoude juist denken dat ze uit gaan

Heb dit al eens in de garage gemeld dan krijg je het antwoord zet ze op manueel...

Maar dan is er mij ook iets opgevallen ik heb int menu ingesteld dat de kleur van het navi scherm automatisch moet veranderen als de lichten aan staan

En als ik de lichten op manueel zet (Enkel de dagrijdlichten leds branden fel) en ik rij onder een brug door veranderd het scherm van mijn navi int donker en branden de dagrijlichten minder fel

Dus als je de lichten op stand automatisch zet gaat voor het minste prulletje de lichten aan/uit of blijven ze aan

En als ik ze op manueel zet dan gaat voor het minste prulletje de dagrijlichten veranderen van fel naar minder fel branden

Is dit normaal ?
                              En hebben hier nog mensen last van ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                                Is dit normaal ?
                                En hebben hier nog mensen last van ?
                                Is bij mij ook zo; ik word er gek van. Niet zozeer omwille van de lichten die blijven branden, maar wel omwille van het gedimde display

Ik las op het Duitse forum dat de gevoeligheid van de sensor aangepast werd omdat men in Scandinavië kloeg dat de lichten te laat aan gingen. Bij mij (MJ2011) gaan ze nu aan onder elke brug, doorgaans gaan ze dan snel weer uit, maar niet als de zon laag zit; en zelfs nu -schitterende zon- denkt mijn auto bij het starten dat het donker is

Ik snap wel iets niet in jouw verhaal: wat bedoel je met manueel? Ofwel kan ik de automatische schakeling uit zetten (en dan heb ik geen dagrijlichten), ofwel zet ik de schakelaar manueel op standlichten of op dimlichten.
                                Maar eender hoe, de sensor regelt toch telkens weer het display en de interieurverlichting.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
                                  Is bij mij ook zo; ik word er gek van. Niet zozeer omwille van de lichten die blijven branden, maar wel omwille van het gedimde display

Ik las op het Duitse forum dat de gevoeligheid van de sensor aangepast werd omdat men in Scandinavië kloeg dat de lichten te laat aan gingen. Bij mij (MJ2011) gaan ze nu aan onder elke brug, doorgaans gaan ze dan snel weer uit, maar niet als de zon laag zit; en zelfs nu -schitterende zon- denkt mijn auto bij het starten dat het donker is

Ik snap wel iets niet in jouw verhaal: wat bedoel je met manueel? Ofwel kan ik de automatische schakeling uit zetten (en dan heb ik geen dagrijlichten), ofwel zet ik de schakelaar manueel op standlichten of op dimlichten.
                                  Maar eender hoe, de sensor regelt toch telkens weer het display en de interieurverlichting.

1.Kijk je hebt de stand dat je alles kunt uitschakelen de lichten en de dagrijlichten
                                  2.Dan heb je de automatische schakeling dan als het donker is dat u dimlichten aan gaan
                                  3.En dan heb je de stand enkel dagrijlichten (of standlicht)
                                  4.En dan heb je de stand van u dagrijlichten en u dimlichten

Ik bedoelde dus regel 3 manueel de dagrijlichten of standlichten opzetten...

Ik word er eigenlijk wel gek van licht aan licht uit licht aan licht uit...
                                  Hopelijk is het nu iets duidelijker

Comment

1.Kijk je hebt de stand dat je alles kunt uitschakelen de lichten en de dagrijlichten
                                    2.Dan heb je de automatische schakeling dan als het donker is dat u dimlichten aan gaan

als ik het juist voor heb is uw 'stand 3' de stand voor de standlichten: de DRL's branden dan wel maar ook de achterlichten!

Comment

Heb zelfde probleem op mijn Astra sportstourer, ze hebben de software geupdate maar dit hielp niet, nu hebben ze een nieuwe sensor besteld die het probleem zou verhelpen...

Mss dat dit dezelfde is voor de insignia... is trouwens 1 sensor voor regen EN licht heeft den technieker me vandaag gezegd...

Comment

• Ik heb vandaag wat velgschade opgelopen.

Daarom zoek ik een lakstift met het juiste kleur. Heeft er hier al iemand al het juiste type (merk, kleurcode, waar,....) gevonden.

Heb al eens een lakstift gekocht en daar bleek het zilverkleur veel te donker te zijn voor de velg.

PS ; het zijn de 18" type velgen.

(mn garage en bandencentrale konden mij niet helpen ......)

Comment

• Nog even wachten om uw 2.0 cdti 160 pk in te schrijven, vanaf 2012 zakt de BIV meer dan €1000!!!
                                          Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Working...
                                          X