Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie heeft er de nieuwe navi zitten met SD kaart ?
    Er zouden extra POI's beschikbaar zijn die je zelf kan inladen.
    Waar kan ik die vinden (link naar website of zo)?
    Wie heeft dat al gedaan en wat is uw ervaring daarmee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      Wie heeft er de nieuwe navi zitten met SD kaart ?
      Er zouden extra POI's beschikbaar zijn die je zelf kan inladen.
      Waar kan ik die vinden (link naar website of zo)?
      Wie heeft dat al gedaan en wat is uw ervaring daarmee ?
      ik heb er nog niet zelf mee gespeeld, maar het gaat er om dat je zelf POI kunt toevoegen (niet dat ze ergens beschikbaar zijn). Je kunt ze dus zelf rechtstreeks ingeven of inladen via USB na zelf een lijst gemaakt te hebben in het juiste formaat via tools op het internet (zie http://www.routeconverter.de/, http://www.poigenie.co.uk/)
      De Navi 900 kan die POI tonen via een pop up en/of geluid (de Navi 600 niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
        ik heb er nog niet zelf mee gespeeld, maar het gaat er om dat je zelf POI kunt toevoegen (niet dat ze ergens beschikbaar zijn). Je kunt ze dus zelf rechtstreeks ingeven of inladen via USB na zelf een lijst gemaakt te hebben in het juiste formaat via tools op het internet (zie http://www.routeconverter.de/, http://www.poigenie.co.uk/)
        De Navi 900 kan die POI tonen via een pop up en/of geluid (de Navi 600 niet)
        bedankt voor uw reactie !
        maar blijkbaar is er van Opel zelf een website waar je die kan downloaden ?
        Staat dat misschien in het instructieboekje ?

Comment

• Raar maar waar , maar een vriendin van mij zoekt een "nieuwe" auto , en de Insignia ziet ze zeer graag ... iemand die de zijne verkoopt?
          Of binnen hier en 6maand ofzo?
          Wel geen flashy kleur rood ofzo ( jammer)

Comment

• 9 actieve gebruikers ...en nougabollen van reakties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Raar maar waar , maar een vriendin van mij zoekt een "nieuwe" auto , en de Insignia ziet ze zeer graag ... iemand die de zijne verkoopt?
              Ik lach mijn eigen bijna dood

Comment

Ik lach mijn eigen bijna dood

Mo how zeg ...

en waarom?

Vindt je het ook grappig dat ze een Insignia wil Polleke repelsolleke ?

Comment

Mo how zeg ...

en waarom?

Vindt je het ook grappig dat ze een Insignia wil Polleke repelsolleke ?
                  Nee, jij hebt hier altijd komen lachen met ons en nu wil je zelf één ???

Comment

Nee, jij hebt hier altijd komen lachen met ons en nu wil je zelf één ???
                    Ik wil geen , maar een vriendin van mij ...

Comment

• Hallo zeg ,

en het lachen was met jullie vreemde reacties soms ,
                      niet met de Insignia want zelf vind ik dit een knappe auto : touring en rood exterieur =

Comment

Ik wil geen , maar een vriendin van mij ...
                        En jij raadt die dat niet af ?
                        Heb je al eens gezegd van dit topic hier te komen lezen ?

Comment

Hallo zeg ,

en het lachen was met jullie vreemde reacties soms ,
                          niet met de Insignia want zelf vind ik dit een knappe auto : touring en rood exterieur =
                          Die kwamen als ik me niet vergis van jullie hoor !
                          Enfin, de mijne kan ze al niet meer kopen wegens niet meer in mijn bezit

Comment

En jij raadt die dat niet af ?
                            Heb je al eens gezegd van dit topic hier te komen lezen ?

Neen ik raad dit niet af omdat ik dit ook een mooie auto vind

Comment

Raar maar waar , maar een vriendin van mij zoekt een "nieuwe" auto , en de Insignia ziet ze zeer graag ... iemand die de zijne verkoopt?

Voor de juiste prijs mag de mijne altijd weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                                Voor de juiste prijs mag de mijne altijd weg

Bwj ?
                                Richtprijs?
                                Opties?

Comment

• en de mijne ook

Comment

• Alle de Continantel (winter conti contact) winterbanden zijn besteld incl velgskes in 17 duim, zodat we de 19 duims velgen kunnen sparen in de winter

Comment

• Kitpower box

omdat ik toch wat ontgoocheld ben over mijn 130pk zoals hiervoor al enige keren vermeld overweeg ik de aanschaf van een kitpower powerbox

Aan alle mensen die een kitpower hebben...

Eerst en vooral: zijn jullie er tevreden van?

Moet je als je dit installeert iets melden aan verzekering of garage of maakt het eigenlijk niet uit?

Al enige nadelen ondervonden?

merci voor de info!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tjbarbe Bekijk Berichten
                                        omdat ik toch wat ontgoocheld ben over mijn 130pk zoals hiervoor al enige keren vermeld overweeg ik de aanschaf van een kitpower powerbox

Aan alle mensen die een kitpower hebben...

Eerst en vooral: zijn jullie er tevreden van?

Moet je als je dit installeert iets melden aan verzekering of garage of maakt het eigenlijk niet uit?

Al enige nadelen ondervonden?

merci voor de info!
                                        Ondertussen zijn de ecu's al te herschrijven, dus blijf van die powerbox toestanden af!
                                        Neem beter contact op met een serieuze tuner zoals PPE of andere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                          Ondertussen zijn de ecu's al te herschrijven, dus blijf van die powerbox toestanden af!
                                          Neem beter contact op met een serieuze tuner zoals PPE of andere...

idd ... 200% akkoord

en uw verzekeringspremie is voor een gedeelte gebaseerd op het vermogen van je wagen. Wil je 100% in orde zijn dan moet je dit doorgeven. Waarschijnlijk ga je dan ook een kleine bijpremie moeten betalen.
                                          Ik denk echter dat er zeer weinig mensen zijn die dit doorgeven aan hun verzekeringsmaatschappij

Comment

Working...
                                          X