Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik hoop het echt voor u dat het opgelost zal zijn!
Ik kan alleen voor mijzelf spreken en bij mij is het zeker niet opgelost en ik heb wel degelijk een versterker gekregen van de nieuwe reeks!!
In de PC staat duidelijk dat het oude ordernr. niet meer mag besteld worden, en bij het leveren van de nieuwe versterker heeft mijn dealer direkt gecheckt of het wel ene van de nieuwe serie was!
Hoe lang is het geleden dat je de "nieuwe" ontvangen hebt ?
Gisteren heeft men bij mij de infinity versterker vervangen door een nieuwe... Vandaag grondig getest gedurende een paar uren en alle problemen zijn van de baan: de bass knalt serieus zonder dat het volume naar beneden gaat, ook meer details hoorbaar en ik moet het sowieso minder luid zetten om het effect te krijgen dat ik wou. Als het zo blijft ben ik dik tevreden.... Heeft nu wel alles samen meer dan negen maanden geduurd voor een swap maar kom, het blijkt opgelost dus we mogen niet meer klagen hè :->
Mijn nieuwe Infinity versterker is ook geleverd en word de 15 december gemonteerd in men Astra Sports Tourer, ik ben curieus naar het resultaat! Want ik ben niet snel tevreden.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Mijn nieuwe Infinity versterker is ook geleverd en word de 15 december gemonteerd in men Astra Sports Tourer, ik ben curieus naar het resultaat! Want ik ben niet snel tevreden.
Ik morgen bellen se, hopelijk de problemen opgelost dan na vervanging
Zo net iets vreemds mee gemaakt.... Ik was gaan uit eten en toen ik mee de familie wou vertrekken startte de wagen niet er kwam op het display tussen de toeren en de snelheidsmeter iets te staan van controle,alarm,diefstal. hoe het er stond weet ik niet echt meer want mijn familie vertrok ook en wou ff iemand nog tegen houden. Ook toen ik iemand wou roepen merkte ik dat mijn radio bleef spelen terwijl ik mijn sleutel in mijn hand had... Eerst dacht ik dat de auto de sleutel niet kende en daarom niet wou starten maar mijn broer rijd mee een Astra j en heb zijn sleutel is geprobeerd en kon de sleutel niet draaien dus dat kan het al niet zijn... Maandag is naar de garage want als dit nog eens voorvalt kunne ze mij misschien is komen takelen Heeft misschien iemand zo iets gelijkaardigs mee gemaakt ?
zat uw broer vooraan bij u in de auto ?
mss zijn transponder die storing geeft op uw auto ?
tis maar gedacht hè...
ken iemand die het al meegemaakt heeft met zijn moto's vandaar...
zat uw broer vooraan bij u in de auto ?
mss zijn transponder die storing geeft op uw auto ?
tis maar gedacht hè...
ken iemand die het al meegemaakt heeft met zijn moto's vandaar...
Nee die reed mee zijn eigen auto...
Toen ik de wagen niet kreeg gestart ben ik die gaan roepen dat die even moest wachten
Zal er maandag is mee na de garage gaan maar denk niet dat het iets zal uithalen.
De OPC mag dan wel de allersportiefste Opel Insignia zijn, dieselrijders hoeven zich vanaf komend jaar zeker niet tekort gedaan te voelen. Er komt namelijk een nieuwe topdiesel voor de Insignia beschikbaar.
Het gaat om de OpelInsignia 2.0 Biturbo CDTI. Door twee sequentiële turbo’s is het vermogen 195 pk. Het maximumkoppel is 400 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 8,7 seconden en de topsnelheid is 230 km/h. De handgeschakelde versies hebben standaard een start-stopsysteem. Ondanks het forse vermogen blijft het gemiddeld verbruik beperkt tot 4,9 liter per 100 km (vierdeurs sedan). De CO2-uitstoot is 129 g/km (sedan).
De Opel Insignia 2.0 Biturbo CDTI komt als Sport of als Cosmo. De Nederlandse vanafprijs is ook al bekend: 38.795 euro. De Sport is alleen met handbak, bij de Cosmo kan de koper kiezen uit een handbak of een automatische transmissie.
De auto verschijnt in de eerste maanden van 2012 bij de dealers. Ander Insignia-nieuws: de vierwielaangedreven versies kunnen vanaf volgend jaar met een zogenaamd Super Sport-onderstel worden besteld. Deze kopers krijgen de HiPerStrut-voorwielophanging van de OPC voor een extra scherp stuurgedrag.
Meer veiligheidssystemen
Tot slot heeft Opel ook het pakket veiligheidsvoorzieningen uitgebreid met een nieuw radarsysteem achter de voorgrille. Insignia-klanten kunnen voortaan namelijk tevens kiezen voor de radargebaseerde Adaptive Cruise Control (ACC). Dit nieuwe systeem houdt de geselecteerde snelheid niet alleen aan tijdens het rijden, maar past deze ook automatisch aan de verkeersomstandigheden aan om een vooraf ingestelde veiligheidsafstand ten opzichte van de voorliggende auto’s te respecteren. Samen met dit radarsysteem zijn er nog andere functies beschikbaar, zoals de Following Distance Indication (FDI). Dit systeem informeert de bestuurder informeert over de afstand tot de auto voor hem. Het Forward Collision Alert (FCA) zorgt voor een visueel en auditief signaal om de bestuurder te waarschuwen voor een naderende botsing met een voorligger. Tot slot is er de Collision Imminent Braking (CIB), die het voertuig automatisch vertraagt wanneer er een botsingsrisico wordt gedetecteerd.
[quote=lele;4787496]Potente topdiesel voor Opel Insignia
topdiesel voor de Insignia beschikbaar.
Het gaat om de OpelInsignia 2.0 Biturbo CDTI. Door twee sequentiële turbo’s is het vermogen 195 pk. Het maximumkoppel is 400 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 8,7 seconden en de topsnelheid is 230 km/h. De handgeschakelde versies hebben standaard een start-stopsysteem. Ondanks het forse vermogen blijft het gemiddeld verbruik beperkt tot 4,9 liter per 100 km (vierdeurs sedan). De CO2-uitstoot is 129 g/km (sedan).
De Opel Insignia 2.0 Biturbo CDTI komt als Sport of als Cosmo. De Nederlandse vanafprijs is ook al bekend: 38.795 euro. De Sport is alleen met handbak, bij de Cosmo kan de koper kiezen uit een handbak of een automatische transmissie.
Verbruik van 4,9 liter???? woehaaaaaaaaaa
Als hij stilstaat zeker.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Het gaat om de OpelInsignia 2.0 Biturbo CDTI. Door twee sequentiële turbo’s is het vermogen 195 pk. Het maximumkoppel is 400 Nm. De sprint naar 100 km/h kost 8,7 seconden en de topsnelheid is 230 km/h. De handgeschakelde versies hebben standaard een start-stopsysteem. Ondanks het forse vermogen blijft het gemiddeld verbruik beperkt tot 4,9 liter per 100 km (vierdeurs sedan). De CO2-uitstoot is 129 g/km (sedan).
De Opel Insignia 2.0 Biturbo CDTI komt als Sport of als Cosmo. De Nederlandse vanafprijs is ook al bekend: 38.795 euro. De Sport is alleen met handbak, bij de Cosmo kan de koper kiezen uit een handbak of een automatische transmissie.
Verbruik van 4,9 liter???? woehaaaaaaaaaa
Als hij stilstaat zeker.
Inderdaad, ik moet de mijne stilleggen bij het tanken, of ik krijg hem niet vol...
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989) Kadett E 1.6 GT Rood (1990) Astra F 1.6i Break Blauw (2002) Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003) Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
Gisteren namiddag stond ik ergens in Oost-Vlaanderen... stopt er naast mij een tractor Massey Ferguson uit 1973... die had net hetzelfde diesel geluid als mijn Insi uit 2010...
Zou het dan toch een tractor motor zijn bij Opel?
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989) Kadett E 1.6 GT Rood (1990) Astra F 1.6i Break Blauw (2002) Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003) Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
Als al die zogenaamde radarsystemen even goed werken als hun rommel van Flexride, en als alle dealers die problemen even goed kunnen oplossen, dan zou ik persoonlijk met zo'n Adaptive Cruise Control de baan niet opdurven.
Ze zijn bij Opel gvd nog niet bekwaam om een verwarming deftig te laten werken in de winter, wat gaan ze zich dan bezig houden met doppler radars ...
Als al die zogenaamde radarsystemen even goed werken als hun rommel van Flexride, en als alle dealers die problemen even goed kunnen oplossen, dan zou ik persoonlijk met zo'n Adaptive Cruise Control de baan niet opdurven.
Ze zijn bij Opel gvd nog niet bekwaam om een verwarming deftig te laten werken in de winter, wat gaan ze zich dan bezig houden met doppler radars ...
Volledig akkoord Marc...
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989) Kadett E 1.6 GT Rood (1990) Astra F 1.6i Break Blauw (2002) Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003) Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
als ik mijn cdti start dan is er (soms) een rammelend - dreunend - geluid te horen, en dat voor maar 1 a 2 seconden.
Eens motor draait is alles ok, ook tijdens het rijden.
Heb het ook al een 2-tal maanden geleden ook gehad, maar na 2 dagen was het weg.
Toen bij de dealer konden we natuurlijk het fenomeen NIET herhalen, ik dacht eerst dat de startermotor bleef hangen maar volgens hen is dat niet mogelijk (heel ander geluid zeggen ze ).
Zij opteerden eerder op het dubbele-massa-vliegwiel-koppeling die het geluid veroorzaakte, ze zeiden ook dat dit type D-M-V eerst eens moet gecentreerd worden tijdens het starten maar dat het normaal geen geluid of rammel veroorzaakt.
Iemand al ervaring mee?
ps : het geluid is alsof er iets los is in of aan de motor !!!!
als ik mijn cdti start dan is er (soms) een rammelend - dreunend - geluid te horen, en dat voor maar 1 a 2 seconden.
Eens motor draait is alles ok, ook tijdens het rijden.
Heb het ook al een 2-tal maanden geleden ook gehad, maar na 2 dagen was het weg.
Toen bij de dealer konden we natuurlijk het fenomeen NIET herhalen, ik dacht eerst dat de startermotor bleef hangen maar volgens hen is dat niet mogelijk (heel ander geluid zeggen ze ).
Zij opteerden eerder op het dubbele-massa-vliegwiel-koppeling die het geluid veroorzaakte, ze zeiden ook dat dit type D-M-V eerst eens moet gecentreerd worden tijdens het starten maar dat het normaal geen geluid of rammel veroorzaakt.
Iemand al ervaring mee?
ps : het geluid is alsof er iets los is in of aan de motor !!!!
Ik heb zo een rammelend, trillend geluid als ik vertrek... net of er hangt iets los. telkens op hetzelfde toerental.
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989) Kadett E 1.6 GT Rood (1990) Astra F 1.6i Break Blauw (2002) Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003) Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
Ik heb zo een rammelend, trillend geluid als ik vertrek... net of er hangt iets los. telkens op hetzelfde toerental.
bij mij altijd goed hoorbaar zo rond de 2000-2200 toeren,
vooral in 1ste en 2e versnelling
(deed hij vanaf nieuw zijnde)
en sinds vorige: een "klik" bij het opschakelen (vooral hoorbaar van 1 naar 2 en 2 naar 3)
precies alsof dit komt vanuit de middenconsole?
(alle vakskes al eens leeggemaakt, maar dat hielp niks)
natuurlijk moet ook gezegd: de wagen is AL 1 jaar oud,
en heeft AL 17000 Km
normale sleet zeker eh
Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment