Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mijne (2j8m) heeft er 37.000km op staan en geen problemen
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      De mijne (2j8m) heeft er 37.000km op staan en geen problemen
      bij mij ook geen problemen, zelfs de verwarming werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
        Ik heb zo een rammelend, trillend geluid als ik vertrek... net of er hangt iets los. telkens op hetzelfde toerental.

leiding los van de stuurbekrachtiging ... heb dit ook gehad .
        leiding klikt niet vast in de houder en komt daardoor tegen het chassis te liggen ,maakt een vreed lawaai bij optrekken .

is te zien als je naast de luchtfilterbak loodrecht naar beneden kijkt , op het subframe ligt de leiding dan normaal in een plastic houder en die staat open

Comment

• Navi sd900

Ik heb sinds gisteren mijn Insignia Sport Tourer CDTI 2.0 Cosmo.
          Nu heb ik een probleem om mijn gsm (HTC Wildfire) te verbinden met de auto (via bluetooth) NAVI SD900...
          Hij herkent beide, koppelen lukt, GSM staat in de lijst van apparatuur (ik heb bevestigd op de GSMdat de wagen toegang heeft tot de telefoonlijst) maar na enkele seconden geeft de GSM aan dat hij bluetooth headset loskoppeld...

Heeft iemand ooit gelijkaardige problemen gehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
            Gisteren heeft men bij mij de infinity versterker vervangen door een nieuwe... Vandaag grondig getest gedurende een paar uren en alle problemen zijn van de baan: de bass knalt serieus zonder dat het volume naar beneden gaat, ook meer details hoorbaar en ik moet het sowieso minder luid zetten om het effect te krijgen dat ik wou. Als het zo blijft ben ik dik tevreden.... Heeft nu wel alles samen meer dan negen maanden geduurd voor een swap maar kom, het blijkt opgelost dus we mogen niet meer klagen hè :->

Ik heb ook het Infinity Sound System.
            Hoe controleren jullie of de versterker zijn werk goed doet?
            Dan kan ik meteen zien of alles ok is met mijne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rhox Bekijk Berichten
              Ik heb ook het Infinity Sound System.
              Hoe controleren jullie of de versterker zijn werk goed doet?
              Dan kan ik meteen zien of alles ok is met mijne.

Als je nog nooit gehoord hebt is waarschijnlijk alles in orde

Wil je het toch zeker weten:
              -Neem een cd of mp3-stick waar een nummer op staat met flink wat bass en ook stille momenten (algemene dance muziek)
              -Zet je volume op minstens 35, vanaf daar wordt het heel duidelijk
              -luisteren maar... het beste hoor je het wanneer er een vrij stille passage is met daarna een stevig stuk, dan ga je het volume opeens omhoog horen gaan.

Comment

• Ok, dat ga ik dit weekend eens goed uittesten se
                Alvast bedankt voor de toelichting!

Nu nog mijn gsm probleem opgelost krijgen, na wat opzoekwerk zou ik het kunnen oplossen door te zien dat m'n gsm's bluetooth aan staat vóórdat ik de motor van de wagen aanzet... laten we hopen

Comment

• Is er ook op de insignia model 2012 een achteruitrijcamera ?

Heb via http://nl.autoscout24.be/Details.asp...299291&asrc=fa (Duitsland) Gezien op de foto's dat deze achteruitrijcamera heeft en volgens mij is dit een model 2012

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten

Als je nog nooit gehoord hebt is waarschijnlijk alles in orde

Wil je het toch zeker weten:
                    -Neem een cd of mp3-stick waar een nummer op staat met flink wat bass en ook stille momenten (algemene dance muziek)
                    -Zet je volume op minstens 35, vanaf daar wordt het heel duidelijk
                    -luisteren maar... het beste hoor je het wanneer er een vrij stille passage is met daarna een stevig stuk, dan ga je het volume opeens omhoog horen gaan.
                    Nieuwe versterker gisteren geplaatst en speelt super nu, totaal geen schommelingen meer in geluid en ook veel betere klank, madam hoort me afkomen van begin van 't straat nu

Comment

Ik heb sinds gisteren mijn Insignia Sport Tourer CDTI 2.0 Cosmo.
                      Nu heb ik een probleem om mijn gsm (HTC Wildfire) te verbinden met de auto (via bluetooth) NAVI SD900...
                      Hij herkent beide, koppelen lukt, GSM staat in de lijst van apparatuur (ik heb bevestigd op de GSMdat de wagen toegang heeft tot de telefoonlijst) maar na enkele seconden geeft de GSM aan dat hij bluetooth headset loskoppeld...

Heeft iemand ooit gelijkaardige problemen gehad?
                      instelling op gsm mss ?
                      Ies proberen met een andere gsm met bluetooth en zien of et daar ook is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                        leiding los van de stuurbekrachtiging ... heb dit ook gehad .
                        leiding klikt niet vast in de houder en komt daardoor tegen het chassis te liggen ,maakt een vreed lawaai bij optrekken .

is te zien als je naast de luchtfilterbak loodrecht naar beneden kijkt , op het subframe ligt de leiding dan normaal in een plastic houder en die staat open

heb ik ook gehad

Comment

• Voor de bedrijfswagen rijders onder ons. Hebben jullie de nieuwe formule voor voordeel in natura al bekeken?

Voor 2011 was de bijdrage voor de meeste onder ons +/- 1600 euro.
                          Voor 2012 zal dit voor mij +/- 2600 euro bedragen gezien de nieuwe formule die gehanteerd wordt.

(( ‘prijs’ *(((( ‘co’ – 95)* 0.1)+ 5.5)/100))*0.857143)/12

bron: http://www.dailybits.be/item/bereken...bedrijfswagen/

Dit is niet normaal, heb mijne insi van April en moet volgend jaar plots 1000 euro bijleggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichten
                            Voor de bedrijfswagen rijders onder ons. Hebben jullie de nieuwe formule voor voordeel in natura al bekeken?

Voor 2012 zal dit voor mij +/- 2600 euro bedragen gezien de nieuwe formule die gehanteerd wordt.

Dit is niet normaal, heb mijne insi van April en moet volgend jaar plots 1000 euro bijleggen
                            Ik heb "sjans", ik woon 10km van het werk en moest zowiezo betalen voor 7500km
                            Heb de astra 1,7CDTI 125pk en moet met de nieuwe fiscale berekening ong. 30€ minder betalen as nu, maar er zijn bij mij collega's die ineens per maand 230€ moeten bijbetalen ( collega die A4 2.0 genomen heeft bv ) Die kan der ook nie echt mee lachen...
                            Heb zelfs weet van een directeur die met een Mercedes ML rijdt en die moet per maand 520€ meer betalen vanaf januari... PER MAAND hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                              Heb zelfs weet van een directeur die met een Mercedes ML rijdt en die moet per maand 520€ meer betalen vanaf januari... PER MAAND hé...
                              Alle zware diesels/benzine's gaan in die richting ( en zelfs dik er boven )
                              denk dat er veel auto's te koop gaan komen volgend jaar.

Comment

ik heb krek hetzelfde aan de hand man
                                net geen 1000 lappen opleggen...
                                Insignia 5D Sport 130pk
                                Cooper D
                                KTM 250 EXC-F
                                KTM 200 EXC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                                  instelling op gsm mss ?
                                  Ies proberen met een andere gsm met bluetooth en zien of et daar ook is...
                                  Met andere gsm geen problemen.
                                  Het ligt dus aan de koppeling van mijn HTC Wildfire en de NAVI SD900... weet er iemand of er ergens een lijst is met overzicht van de goed werkende modellen?

Comment

Met andere gsm geen problemen.
                                    Het ligt dus aan de koppeling van mijn HTC Wildfire en de NAVI SD900... weet er iemand of er ergens een lijst is met overzicht van de goed werkende modellen?
                                    Ik heb het in orde gekregen.
                                    Post hier even de oplossing, mochten er gelijkaardige problemen ooit nog eens voorkomen (met HTC gsm's):
                                    - verwijder alle bestaande bluetooth koppeling in de gsm
                                    - zet de gsm uit
                                    - verwijder de batterij gedurende 30 seconden
                                    - herplaats batterij, herstart gsm, herstart koppelingsprocedure met de wagen

En dan lukte het wel.
                                    Alles werkt nu naar behoren
                                    Blijkbaar een groot probleem met HTC gsm's...

Comment

Voor de bedrijfswagen rijders onder ons. Hebben jullie de nieuwe formule voor voordeel in natura al bekeken?

Ik heb het ook eens uitgerekend. Indien de nieuwprijs zonder fleetkorting is ( 30.000 € ) , scheelt het mij 85 euro / maand.

Dit is dan bruto , netto zal het ongeveer 50 euro netto meer zijn. Veel geld , maar nog steeds verwaarloosbaar t.o.v. de maandelijkse kost van een privewagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
                                        Gisteren voor de tweede maal de zetelverwarming (verwarmingsmat) aan bestuurderszijde laten vervangen
                                        Eerste maal vervangen in voorjaar 2010, en was sinds begin nov. 2011 terug defect.
                                        Gelukkig heb ik verlengde garantie genomen, anders geschenk van 244 euro...
                                        Bij mij schakelt de zetelverwarming van de bestuurdersstoel uit na een minuut of 3, terwijl deze tevoren gewoon bleef opwarmen.
                                        Om de zetel warm te krijgen , moet ik deze een 3-tal maal opnieuw activeren.
                                        Had jij hetzelfde probleem of werkte ze helemaal niet meer ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
                                          Bij mij schakelt de zetelverwarming van de bestuurdersstoel uit na een minuut of 3, terwijl deze tevoren gewoon bleef opwarmen.
                                          Om de zetel warm te krijgen , moet ik deze een 3-tal maal opnieuw activeren.
                                          Had jij hetzelfde probleem of werkte ze helemaal niet meer ?
                                          Hetzelfde probleem hier, ga in het nieuwe jaar naar de dealer

Comment

Working...
                                          X