Nog altijd kommer en kwel bij de insignia's. Toch sterk dat Opel de kwaliteit daar niet omhoog krikt. Kunnen ze niet of willen ze niet ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door netebuk Bekijk BerichtenYep
Ik bemerk sedert eergisteren dat ik een "piep" hoor tijdens het indrukken van mijn ontkoppelingspedaal.
Heeft daar nog iemand problemen mee, of iets over meer gehoord?
ne piep of ne kraak,
volgens mij een motorophangingspunt of iets dergelijks dat speling heeft
want vanaf 4e versnelling is het al merkelijk minder
ik zal nog eens langs de dealer moeten gaan...Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
Ik bemerk sedert eergisteren dat ik een "piep" hoor tijdens het indrukken van mijn ontkoppelingspedaal.
Komt mij bekent voor in de oren
Want ik heb dit ook...
Als je gewoon gas geeft in eerste en dan terug los en terug gas en terug gas dan hoor je het ook telkens je u gas los laat dit is ook in tweede en derde... Als je de koppeling indrukt en los laat heb ik het ook want eerst dacht ik dat het aan de koppeling lag maar dit is niet het geval want als je gas geeft en terug los ist ook...
Het geluid komt ongeveer ergens aan de passagiersstoel en het handschoenenkastje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichtenik zie die elke dag , en vandaag bovenop de takelwagen, richting de garage, want de achterremmen staan geblokkeerd ...
Mijne onlangs gechipt. Damn wat koppel heeft hem nu. 565Nm. Echt zo veel beter.
Comment
-
Neen, niet vastgevroren, geblokkeerd, elektronisch mechanisme wordt nog wel geactiveerd maar ze komen niet volledig los ...
Mooi koppel wel, ik heb een tijdje geleden ook met een gechipte gereden, en het verschil in het middengebied is fenomenaal . Ik riskeer het alleen niet met de koppeling, dat is na vervanging niet meer zoals het geweest is . Waar heb je hem laten chippen ?
Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk BerichtenNeen, niet vastgevroren, geblokkeerd, elektronisch mechanisme wordt nog wel geactiveerd maar ze komen niet volledig los ...
Mooi koppel wel, ik heb een tijdje geleden ook met een gechipte gereden, en het verschil in het middengebied is fenomenaal . Ik riskeer het alleen niet met de koppeling, dat is na vervanging niet meer zoals het geweest is . Waar heb je hem laten chippen ?
Bruno
Koppeling wordt onder garantie vervangen Ga er wel een betere ineens insteken.
Ben langs geweest bij BR-Performance. Top service daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenIs inderdaad fenomenaal.
Koppeling wordt onder garantie vervangen Ga er wel een betere ineens insteken.
Ben langs geweest bij BR-Performance. Top service daar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenKomt mij bekent voor in de oren
Want ik heb dit ook...
Als je gewoon gas geeft in eerste en dan terug los en terug gas en terug gas dan hoor je het ook telkens je u gas los laat dit is ook in tweede en derde... Als je de koppeling indrukt en los laat heb ik het ook want eerst dacht ik dat het aan de koppeling lag maar dit is niet het geval want als je gas geeft en terug los ist ook...
Het geluid komt ongeveer ergens aan de passagiersstoel en het handschoenenkastje...
exact hetzelfde!Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenAhum, is dat niet bij de vraagsteller ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenVan de koppeling?
Comment
-
nee is niet van hem
Forumnaam is BrunoL van BRP
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichtenik heb dat ook al 2jaar en gaat ni weg.In de garage spuiten ze wa olie erop en ze zijn der vanaf.Doen geen moeite om daar eens deftig na te kijken.is heel iriterent da gekraak
Ik ben vandaag er mee na de garage geweest en daar hebben ze er eens naar gezien Het probleem kwam bij mij van de luchtfilter die wat los zat en daar hebben ze ook een beetje vet aangedaan aan de rubber dat de luchtfilter vasthoud...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenInderdaad BR-Performance is van hem dacht ik
Ik heb een winkel in autotoebehoren ;-)
Bruno
Comment
-
Mijn Insignia staat te koop, en zeker niet omdat ik ontevreden was!!
Sinds oktober tot nu heb ik nog geen 1000km gedaan,door aankoop van de camionet.
Voor mensen met interesse :
Comment
-
Mijn Insignia wordt binnen 2 weken 3 jaar en nog steeds heel tevreden ervan.
Alleen vrijdag pech gehad dat mijn koplampsproeiers open gingen tijdens het vriesweer. Bijgevolg ben ik nu het linkse afdekplaatje kwijt van de sproeiers.
Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om dat te bestellen en te laten plaatsen?
Comment
Comment