Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
    Mijn Insignia wordt binnen 2 weken 3 jaar en nog steeds heel tevreden ervan.

Alleen vrijdag pech gehad dat mijn koplampsproeiers open gingen tijdens het vriesweer. Bijgevolg ben ik nu het linkse afdekplaatje kwijt van de sproeiers.

Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om dat te bestellen en te laten plaatsen?
    ik dacht 70 euro het stuk (het plaatsen weet ik jammer niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk Berichten
      Mijn Insignia wordt binnen 2 weken 3 jaar en nog steeds heel tevreden ervan.

Alleen vrijdag pech gehad dat mijn koplampsproeiers open gingen tijdens het vriesweer. Bijgevolg ben ik nu het linkse afdekplaatje kwijt van de sproeiers.

Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om dat te bestellen en te laten plaatsen?
      Dat hebben er al veel voorgehad en ik dacht dat het bij de meesten onder garantie vervangen is.
      Ze hebben er een buitendienstoplossing voor, je moet er maar eens naar vragen.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vandaag na het werk even langs gaan.

Veel geld voor een plastiek klepje!
        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Zojuist bij de garage geweest.

Zou tussen de 60 en 70 euro kosten voor een gespoten plastiekje
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Iemand ervaring met Insignia en A4?
            Wat rijdt het beste bij een dynamische rijstijl?
            Niet zot doen, maar wel vlot rijden en vooral vlot een bocht nemen?

Hoe is het verschil tussen een Sport en een Cosmo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
              Ik ben vandaag er mee na de garage geweest en daar hebben ze er eens naar gezien Het probleem kwam bij mij van de luchtfilter die wat los zat en daar hebben ze ook een beetje vet aangedaan aan de rubber dat de luchtfilter vasthoud...
              supertip Stevie!
              zondag namiddag efkes wat silicone olie op die rubber gespoten.
              Gedaan met het gekraak en gepiep.
              't Is wel geen permanente fix, ma bon...
              Insignia 5D Sport 130pk
              Cooper D
              KTM 250 EXC-F
              KTM 200 EXC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                Iemand ervaring met Insignia en A4?
                Wat rijdt het beste bij een dynamische rijstijl?
                Niet zot doen, maar wel vlot rijden en vooral vlot een bocht nemen?

Hoe is het verschil tussen een Sport en een Cosmo?
                De Insignia is wat strakker afgeveerd dan de audi en helt daardoor minder over in de bochten.
                Qua sturen vind ik de Insignia ook wat directer aanvoelen.
                De audi is iets meer op comfort afgestemd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichten
                  heb ik ook sinds kort,
                  ne piep of ne kraak,
                  volgens mij een motorophangingspunt of iets dergelijks dat speling heeft
                  want vanaf 4e versnelling is het al merkelijk minder
                  ik zal nog eens langs de dealer moeten gaan...
                  En?
                  ik moet zaterdag gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netebuk Bekijk Berichten
                    En?
                    ik moet zaterdag gaan
                    Ik laat dan iets weten
                    Last edited by ; 09/02/2012, 20:33. Reden: Mag weg

Comment

Ik laat dan iets weten
                      gij praat tegen uw eigen ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        gij praat tegen uw eigen ??
                        da é ouder worden é

Comment

da é ouder worden é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichten
                            heb ik ook sinds kort,
                            ne piep of ne kraak,
                            volgens mij een motorophangingspunt of iets dergelijks dat speling heeft
                            want vanaf 4e versnelling is het al merkelijk minder
                            ik zal nog eens langs de dealer moeten gaan...
                            En al opgelost?
                            Ik moet zaterdag gaan, ik laat dan iets weten

Comment

• Een vraagje aan iemand die ook een 8-voudige elektrische verstelbare bestuurdersstoel met geheugen heeft

Horen de cijfers 1 en 2 en mem nu te zijn verlicht met lampen aan of zit hier geen licht functie onder. Dacht dat ze altijd verlicht waren maar kan aan mij liggen maar nu niet meer!

Remmy

Voor de rest heeeeeeeeeel tevreden over de Insignia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door remmy Bekijk Berichten
                                Een vraagje aan iemand die ook een 8-voudige elektrische verstelbare bestuurdersstoel met geheugen heeft

Horen de cijfers 1 en 2 en mem nu te zijn verlicht met lampen aan of zit hier geen licht functie onder. Dacht dat ze altijd verlicht waren maar kan aan mij liggen maar nu niet meer!

Remmy

Voor de rest heeeeeeeeeel tevreden over de Insignia
                                deze zijn bij ons niet verlicht.

Comment

• hey allemaal hier,heeft er iemand ervaring met de 1.4 turbo met 140 PK;hij zou bij mij dan wel in de zavira tourer komen te zitten.
                                  Wat denken julie van deze combinatie,ben best wel een rustige chauffeur.
                                  Ik heb hem besteld in dat magahony kleur in cosmo uitvoering,maar begin nu te twijfelen aan dat blauw metaalkleur(ben naamvergeten)bestaat dat blauw ook niet in de insignia eigelijk?
                                  Ben vooral benieuwd naar het uiteindelijke verbruik in deze combinatie.
                                  Had eigelijk wel de voorkeur voor de 18" velgen maar was toch beetje bang voor het comfort dat hierdoor zou verminderen,alhoewel dat ik het flexride systeem voorzien heb op deze wagen ,iemand enige ervaring met dit (veer)systeem?
                                  Laat me aub iets weten,dank u ;groeten allemaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MARC V Bekijk Berichten
                                    hey allemaal hier,heeft er iemand ervaring met de 1.4 turbo met 140 PK;hij zou bij mij dan wel in de zavira tourer komen te zitten.
                                    Wat denken julie van deze combinatie,ben best wel een rustige chauffeur.
                                    Ik heb hem besteld in dat magahony kleur in cosmo uitvoering,maar begin nu te twijfelen aan dat blauw metaalkleur(ben naamvergeten)bestaat dat blauw ook niet in de insignia eigelijk?
                                    Ben vooral benieuwd naar het uiteindelijke verbruik in deze combinatie.
                                    Had eigelijk wel de voorkeur voor de 18" velgen maar was toch beetje bang voor het comfort dat hierdoor zou verminderen,alhoewel dat ik het flexride systeem voorzien heb op deze wagen ,iemand enige ervaring met dit (veer)systeem?
                                    Laat me aub iets weten,dank u ;groeten allemaal.
                                    Als de flexride nog niet verbeterd is t.o.v. de Insignia zou ik het NOOIT van mijn leven meer nemen. Waardeloze optie van veel te veel geld en er zijn er hier die er nog zo over denken.
                                    Ik heb op mijn astra 19 inch staan zonder flexride en die zit helemaal niet hard. (met mijn winterbanden van michelin in 17 inch voelt de auto zelfs harder aan)
                                    Op mijn vectra GTS stond 18 inch en daar waren ze volgens mij veringen vergeten te steken...(had wel een verlaagd sportchassis)
                                    En op mijn Insignia had ik 20 inch met flexride maar de stand TOUR was ondertussen "afgeschaft" zodat ie altijd op NORMAAL stond. Die was met 20 inch nog verbazend comfortabel...! Het zal van auto tot auto verschillen maar volgens mij zal 18 inch, zelfs zonder flexride, op deze auto helemaal niet hard zijn...
                                    140 pk lijkt me voldoende voor die auto en de turbo zal wel voor een goed koppel zorgen zodat je wel vlot zal functioneren in de stad. Anders deze vraag ook eens stellen in het astra J topic, daar zitten er meer met deze motor.
                                    Indien je zelf de wagen (kleur) goed kan onderhouden zijn die donkere kleuren het mooist. Denk er wel aan dat ze om mooi te blijven veel onderhoud vergen en indien die niet is/kan, je best een lichtere kleur neemt. Ik ken er veel die spijt hebben van een donkere kleur en jaloers zijn op de kleur die ik heb omdat deze zo makkelijk in onderhoud is, en waar je na elke wasbeurt dagen van kan genieten en geen uren zoals bv Magahony...
                                    Zo hopelijk heb je hier iets aan, nog meer vragen ? Shoot !
                                    Last edited by ; 10/02/2012, 08:52.

Comment

• Weet iemand wanneer de facelift eraan komt?
                                      Als ik zoek op het internet vind ik alleen info van die minieme facelift van vorig jaar met nieuwe motoren en de nieuwe lederen zetels.
                                      Maar echt het snoetje aangepast of missschien zelfs de kofferklep (we kunnen maar hopen), daar hoor ik niets van.
                                      Ik vrees een beetje dat als ik nu bestel, ik een van de laatste niet gefacelifte versies ga krijgen.
                                      Verwacht die toch echt tegen het eind van het jaar.

Al wel een paar photoshops gezien met de Zafira neus, ik weet nog niet of ik dat mooier vind.

Comment

Weet iemand wanneer de facelift eraan komt?
                                        Als ik zoek op het internet vind ik alleen info van die minieme facelift van vorig jaar met nieuwe motoren en de nieuwe lederen zetels.
                                        Maar echt het snoetje aangepast of missschien zelfs de kofferklep (we kunnen maar hopen), daar hoor ik niets van.
                                        Ik vrees een beetje dat als ik nu bestel, ik een van de laatste niet gefacelifte versies ga krijgen.

Al wel een paar photoshops gezien met de Zafira neus, ik weet nog niet of ik dat mooier vind.
                                        Normaal is er toch geen facelift na 3 jaar dacht ik of het model moest niet goed meer lopen.

Comment

Weet iemand wanneer de facelift eraan komt?

Na de facelift gaat hij Hyundai i40 heten...
                                          Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                          Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                          Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                          Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                          Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Working...
                                          X