Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenJa het probleem van het gekraak is bij mij ook al opgelost maar voor de tweede keer moest ik weeral maar eens naar een andere garage want hier in Tessenderlo is blijkbaar alles normaal of wel moet je mee u probleem verder blijven rijden want ze kunnen u voorlopig niet verder helpenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manta-insi Bekijk BerichtenProbeer eens de rubber(s) van de luchtfilter te smeren (best met teflon-greas), heb dit zelf gedaan en lawaaaiiii was weg bij het starten en bij het schakelen.
Tip komt van : http://www.insignia-enthusiast.org/f...showtopic=1021
Dit is wel een betere site om tech. problemen op te lossen of te vinden.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenEn het schokken?
Kwil alleen maar zeggen waar ik de auto heb gekocht dat ze daar totaal geen moeite voor u doen...
Eerst het probleem mee het geschok dat je het antwoord krijgt van dat je zo moet blijven verder rijden want we kunnen voorlopig niets doen
En nu dat gekraak van in de week aan de luchtfilter antwoord dat je dan krijgt is dat het van de turbo komt...
Dan gaat ge naar een andere garage en daar lossen ze gewoon beiden problemen op zonder gezever
Misschien overdrijf ik maar bij mij is het principe je koopt daar nen auto van toch iets meer dan 30.... en als er een probleem is dan krijg altijd van die je onzin te horen en sturen ze u gewoon wandelen...
Net zoals de verkopers daar gekomt binnen en ze hangen meteen aan u voor nen auto te verkopen maar eens de auto verkocht is , is zelfs nen goeiedag te veel als je er binnenkomt
Maarja....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenJa dat is ook opgelost mee dat plaatje e dat ze toen hebben gestoken... Wel miss niet de juiste manier maar sinds dat het er in zit toch al 6maanden niks meer last van gehad
Kwil alleen maar zeggen waar ik de auto heb gekocht dat ze daar totaal geen moeite voor u doen...
Eerst het probleem mee het geschok dat je het antwoord krijgt van dat je zo moet blijven verder rijden want we kunnen voorlopig niets doen
En nu dat gekraak van in de week aan de luchtfilter antwoord dat je dan krijgt is dat het van de turbo komt...
Dan gaat ge naar een andere garage en daar lossen ze gewoon beiden problemen op zonder gezever
Misschien overdrijf ik maar bij mij is het principe je koopt daar nen auto van toch iets meer dan 30.... en als er een probleem is dan krijg altijd van die je onzin te horen en sturen ze u gewoon wandelen...
Net zoals de verkopers daar gekomt binnen en ze hangen meteen aan u voor nen auto te verkopen maar eens de auto verkocht is , is zelfs nen goeiedag te veel als je er binnenkomt
Maarja....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichtenwelke technische problemen?Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenStevie, kan je mij een een pb sturen met de garages waarover het gaat want ik blijf ook weg bij een bepaalde dealer in Tessenderlo
Anderen hebben er dan misschien iets aan.den borre
Int3x0r
Comment
-
Ben er ook al 15j klant en tot nu toe gaat dat vrij goed - ook nog nooit zware problemen gehad met mijn wagens, zelfs amper een kleintje - maar de laatste keer werd er ook niet uitgevoerd wat er gevraagd werd (distributieriem vervangen) en dat vond ik eigenlijk wel niet kunnen.
Nu moet ik nog eens terug opnieuw een afspraak maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenJa Gino.... de mijne zit er vol van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenBen er ook al 15j klant en tot nu toe gaat dat vrij goed - ook nog nooit zware problemen gehad met mijn wagens, zelfs amper een kleintje - maar de laatste keer werd er ook niet uitgevoerd wat er gevraagd werd (distributieriem vervangen) en dat vond ik eigenlijk wel niet kunnen.
Nu moet ik nog eens terug opnieuw een afspraak maken.
Ja onze pa is er ook jaren klant geweest zonder echt een probleem en die begrijpt het ook niet...
Kwil alleen maar zeggen dat ge daar nen auto koopt redelijk groot bedrag en als je een probleem hebt dat ze u eigenlijk niet willen helpen
Ze zeggen het niet maar krijg wel de indruk
2 Problemen gehad en dan zeggen ze we kunnen daar niets aan doen
En dan ga ik naar een andere garage en daar zonder zever lossen ze het alle twee op
Je gaat de garage binnen je vraagt of er iemand nen min tijd heeft voor eens ff mee te rijden want er kraakt iets jaja zeggen ze maar een uur later staat ge er nog e en dan druven ze nog te zeggen jama dat komt van uwe turbo
Gekoopt nen auto daar van meer dan 30....
En als je terug in de garage komt dan vraagt de verkoper nog niet eens en tevreden over de auto of zelfs nen goeiedag is te veel
Miss overdrijf ik zoals ik al eens hebt gezegd maar bij mij is dit gewoon het principe zoals ze zeggen klant is koning maar daar niet za !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenStevie, kan je mij een een pb sturen met de garages waarover het gaat want ik blijf ook weg bij een bepaalde dealer in Tessenderlo
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenAls de service er echt slecht is mag van mij de naam van de dealer op het forum gezet worden.
Anderen hebben er dan misschien iets aan.
Exselmans Tessenderlo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenBegrijp uw frustratie wel zenne Stevie
Welke is dan de betere garage uit onze streek naar uw ervaringen?
Ga nu naar garage Cox in Paal-Beringen...
Comment
-
Hallo
Ik ben van plan volgende te bestellen:
Insignia Sports Tourer Cosmo Biturbo 195pk automaat
- Platinum Pack
- Upgrade platinum pack Indian Night geperforeerd (met ventilatie)
- Sport Edition Pack 1 (5-spaaks 19-duims velgen)
- Bestuurderszetel achtvoudig elektrisch
- Opel Eye Camera
- Adaptive Cruise Control
- Quickheat
- Flexride
- Infinity Sound System
- Zijairbags achteraan
- Bandenspanningscontrole
- Zonneschermen achterste zijruiten
- Panoramisch open dak
Als kleur zou ik kiezen tussen Dark Mahagony of Luxor (wel een voorkeur voor Luxor).
Zijn er opties waarvan jullie vinden dat ze echt niet nodig zijn ?
Of misschien juist wel ?
Zijn de "problemen" met de flexride ondertussen opgelost ?
Oh ja, blijkbaar is vandaf dit jaar ook de optie vrijgegeven dat panoramisch dak samengaat met de donkere dakbekleding .
Comment
-
Ik twijfel momenteel nog bij volgende opties:
- flexride (wegens gemelde wijziging van instellingen bij tour)
- infinity (geluidschommelingen, al zouden deze zijn opgelost)
- bluetooth module (is mij afgeraden door dealer omdat de gewone bluetooth sneller is bij koppelen/ontkoppelen en deze met ingebouwde module enkel praktischer is als je veel belt)
Van de kleur ben ik ook nog niet zeker, zou de luxor eens irl willen zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebrecy Bekijk BerichtenIk twijfel momenteel nog bij volgende opties:
- bluetooth module (is mij afgeraden door dealer omdat de gewone bluetooth sneller is bij koppelen/ontkoppelen en deze met ingebouwde module enkel praktischer is als je veel belt)
Zoals men hier al eerder gemeld heeft is de infinity een aanrader.
De standaard radio is maar flets wat het geluid betreft.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebrecy Bekijk BerichtenIk twijfel momenteel nog bij volgende opties:
Speelt zuiver en voldoende bass, kost maar 249 euro en je hebt geen last van geluidsschommelingen, want volgens iemand op het astra topic zijn die problemen nog niet opgelost.
Comment
-
Ik heb ook een nieuwe Infinity versterker laten steken, is wel verbeterd maar niet opgelost. Bij dance muziek als de zware bassen opkomen gaat het automatisch luider! Garantie verloopt deze week, dus zal ik er moeten mee leven veronderstel ik. Is een bedrijfswagen, dus heb ik niet zelf moeten bekostigen.
Comment
-
vraag me af hoe sommigen toch luisteren in de wagen, de nieuwe infinity trekt gerust 100db(C) met "zware" beats, waar hij vroeger snel de bass wegfilterde door volume naar beneden te trekken. Dat gebeurt nu niet meer. Meer dan 100db(C) in de wagen (da's bijna 115db(A)=schreeuwen in het oor, rockconcert), ik geloof niet dat er dat veel kunnen uithouden (tenzij 't gehoor als naar de zak is of course )...of er is ook nog een issue met de infinity die vervangen werd.
Comment
Comment