Dan nog had ik moeite om ze te horen , ze waren echt hééél stil
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
navigatie
hey,weet er iemand hoe ik de waarschuwingen moet uitzetten.geeft telkens"versmalling van de rijbaan' tot vervelens toe.normaal moet dat met tmc berichten uit te zetten zijn maar lukt me niet,heb alles uitstaan en nog blijft hij het zeggen.tis om zot van te worden.alvast bedankt Groover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door groover Bekijk Berichtenhey,weet er iemand hoe ik de waarschuwingen moet uitzetten.geeft telkens"versmalling van de rijbaan' tot vervelens toe.normaal moet dat met tmc berichten uit te zetten zijn maar lukt me niet,heb alles uitstaan en nog blijft hij het zeggen.tis om zot van te worden.alvast bedankt Groover
Comment
-
Tja, wij rijden nog steeds met volle tevredenheid rond met de oude infinity.
Gisteren kreeg ik nog een compliment hierover toen een collega met me mee reed.
Een erg strakke en volle bas zonder volumeschommelingen...voor zij die dit niet geloven; mail me en kom maar eens luisteren, zodat je zelf een oordeel kan vellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door groover Bekijk Berichtenberichtenvolume uitzetten is geen oplossing,als dan je gps is ingesteld hoor je niks,groeten
Rijd al drie jaar zonder dat gezwets en vind altijd mijn weg.
En als je niet zonder die spraaksturing kan, wanneer gebruik je de GPS ?
Bijna altijd of af en toe ? Dan lijkt mij dat onnodig TMC gelul irritanter...
Ik heb in ieder geval al drie jaar de mijne zo ingesteld dat ik steeds naar mijn muziek kan luisteren en niet naar ongewenste zever...
Comment
-
Hallo,
Na 3 jaar, met (bijna) volle tevredenheid met m'n Insignia Cosmo 1.6T te hebben gereden, ben ik overgestapt naar een Audi. Ik heb mijn hele autoleven Opel gereden maar het is nu een Audi geworden.
* Audi A4
* 1.8TFSI
* Avant
* Daytona Grey
* Proline S
* Multitronic
* MMI Plus
* Audi Music Interface
* Afgeplat Sportstuur
Ik was na 3 jaar op zoek naar een nieuwe auto en ben natuurlijk eerst bij Opel wezen kijken. Ik wilde graag wel ongeveer het zelfde vermogen maar dan wel met een automaat en een station. Bij Opel kan je dan eigenlijk al niet meer terecht of je moet naar een 2.0T en dan is het prijsverschil met de Audi al bijna weg. Na een kijkje bij de Audi dealer was ik eigenlijk al verkocht. Wat is de kwaliteit van het interrieur toch verademing. Vooral als je kijkt naar het navi scherm en de "feeling" van alle knoppen en materialen. Ook is de beleving bij de Audi dealer qua showroom en ontvangst héél anders dan bij de Opel dealer. Toen kwam natuurlijk de inruil ten sprake en daar was ik vooraf toch een beetje huiverig voor bij Audi. Maar wat bleek; (bijna) de zelfde inruilprijs als bij de Opel dealer. Daarna proefgereden in een 1.8TFSI (sedan) en dan gaat er een wereld voor je open. Hoewel 10pk minder, voelt de Opel véél sneller én lichter aan dan de Insignia. Ook was de rust in het interrieur een stuk beter. En nogmaals; de kwaliteitsbeleving ligt zovéél hoger. Nu was de keus definitiet gemaakt. Nog een voordeeltje bij de Audi dealer; na het samenstellen van de auto én diverse opties, zei de verkoper dat er zojuist 1 was gelost en wel met dezelfde opties. Nu kan ik as. zaterdag al rijden, ipv 3,5 maanden levertijd.
Nogmaals, ik heb naar volle tevredenheid 30.000km rondgereden in de Insignia maar nu is het tijd voor iets anders. Nog steeds is het een mooie auto om te zien en de volgende eigenaar zal er een hele mooie auto aan hebben. Weinig km's en nog geen krasje te bekennen.
Ps. De foto's zijn niet van mijn auto maar dit is wel precies de zelfde auto (van buiten dan).
Goeten,
Peet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk BerichtenHallo,
Na 3 jaar, met (bijna) volle tevredenheid met m'n Insignia Cosmo 1.6T te hebben gereden, ben ik overgestapt naar een Audi. Ik heb mijn hele autoleven Opel gereden maar het is nu een Audi geworden.
* Audi A4
* 1.8TFSI
* Avant
* Daytona Grey
* Proline S
* Multitronic
* MMI Plus
* Audi Music Interface
* Afgeplat Sportstuur
Ik was na 3 jaar op zoek naar een nieuwe auto en ben natuurlijk eerst bij Opel wezen kijken. Ik wilde graag wel ongeveer het zelfde vermogen maar dan wel met een automaat en een station. Bij Opel kan je dan eigenlijk al niet meer terecht of je moet naar een 2.0T en dan is het prijsverschil met de Audi al bijna weg. Na een kijkje bij de Audi dealer was ik eigenlijk al verkocht. Wat is de kwaliteit van het interrieur toch verademing. Vooral als je kijkt naar het navi scherm en de "feeling" van alle knoppen en materialen. Ook is de beleving bij de Audi dealer qua showroom en ontvangst héél anders dan bij de Opel dealer. Toen kwam natuurlijk de inruil ten sprake en daar was ik vooraf toch een beetje huiverig voor bij Audi. Maar wat bleek; (bijna) de zelfde inruilprijs als bij de Opel dealer. Daarna proefgereden in een 1.8TFSI (sedan) en dan gaat er een wereld voor je open. Hoewel 10pk minder, voelt de Opel véél sneller én lichter aan dan de Insignia. Ook was de rust in het interrieur een stuk beter. En nogmaals; de kwaliteitsbeleving ligt zovéél hoger. Nu was de keus definitiet gemaakt. Nog een voordeeltje bij de Audi dealer; na het samenstellen van de auto én diverse opties, zei de verkoper dat er zojuist 1 was gelost en wel met dezelfde opties. Nu kan ik as. zaterdag al rijden, ipv 3,5 maanden levertijd.
Nogmaals, ik heb naar volle tevredenheid 30.000km rondgereden in de Insignia maar nu is het tijd voor iets anders. Nog steeds is het een mooie auto om te zien en de volgende eigenaar zal er een hele mooie auto aan hebben. Weinig km's en nog geen krasje te bekennen.
Ps. De foto's zijn niet van mijn auto maar dit is wel precies de zelfde auto (van buiten dan).
Goeten,
Peet
"Hoewel 10pk minder, voelt de Opel véél sneller én lichter aan dan de Insignia."
En ik die dacht dat de Insignia een Opel was....den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Trekhaak
Ben van plan binnenkort een vaste trekhaak of misschien een afneembare te plaatsen
Ik ken alfaschop in hasselt die zijn zeer goed van prijs maar zijn er nog andere ?
Kan iemand mij ook eens zeggen als ik een trekhaak heb hoeveel ik mag trekken ?
Want uit de papieren van de wagen kan ik niet zo goed uit
En wat is het verschil van een geremde remork en ongeremde ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
En wat is het verschil van een geremde remork en ongeremde ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichtende geremde remt en de ongeremde niet
Comment
-
Hoi samen,
Ben eveneens aan een nieuwe wagen toe, 99% kans voor een insignia sports tourer Cosmo.
Ik heb echter nog twijfels over de motorisatie en meer specifiek de pk's.
Voor de diesels kan je kiezen uit 110pk, 130pk of 160pk (meer kan maar is over budget).
130pk lijkt me de gulden middenweg, maar bij de 110pk kan ik natuurlijk een paar opties extra nemen tov de motoren met meer pk's. 'k vraag me nu af, is 110pk echt te weinig voor deze wagen?
Alvast bedankt voor de feedback.
Daarnaast nog een vraagje ivm het leder interieur.
De configurator biedt verschillende mogelijkheden, maar 't is me nogal verwarrend.
Klopt de veronderstelling dat
- bij het leder siena interieur enkel de bestuurderstoel elektrisch verstelbaar is (of enkel de lendensteun?)
- betreft hier bij het gewone leder siena volledig lederen stoelen (of enkel zitvlak/rug)
- bij het siena geperforeerd leder beide stoelen volledig elektrisch verstelbaar zijn (of ook hier weer enkel de lensensteun?)
Naast seatcomfort 1 en 2 is er namelijk nog een optie van rond de 500€ die 8-voudig elektrische verstelling toevoegd incl. geheugen. Nu dat geheugen heb ik niet nodig, ben de enige die met die wagen gaat rijden.
Ben met deze vragen zelf bij opel geweest vorige week, maar dat was op een maandag en de fut zat er nog niet in bij de verkoper. Hij ging me nog via mail op deze vragen antwoorden, maar das dus al meer dan een week geleden en heb nog niets gehoord.
Bedankt insignia rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door UncleVito Bekijk BerichtenHoi samen,
Ben eveneens aan een nieuwe wagen toe, 99% kans voor een insignia sports tourer Cosmo.
Ik heb echter nog twijfels over de motorisatie en meer specifiek de pk's.
Voor de diesels kan je kiezen uit 110pk, 130pk of 160pk (meer kan maar is over budget).
130pk lijkt me de gulden middenweg, maar bij de 110pk kan ik natuurlijk een paar opties extra nemen tov de motoren met meer pk's. 'k vraag me nu af, is 110pk echt te weinig voor deze wagen?
Alvast bedankt voor de feedback.
Daarnaast nog een vraagje ivm het leder interieur.
De configurator biedt verschillende mogelijkheden, maar 't is me nogal verwarrend.
Klopt de veronderstelling dat
- bij het leder siena interieur enkel de bestuurderstoel elektrisch verstelbaar is (of enkel de lendensteun?)
- betreft hier bij het gewone leder siena volledig lederen stoelen (of enkel zitvlak/rug)
- bij het siena geperforeerd leder beide stoelen volledig elektrisch verstelbaar zijn (of ook hier weer enkel de lensensteun?)
Naast seatcomfort 1 en 2 is er namelijk nog een optie van rond de 500€ die 8-voudig elektrische verstelling toevoegd incl. geheugen. Nu dat geheugen heb ik niet nodig, ben de enige die met die wagen gaat rijden.
Ben met deze vragen zelf bij opel geweest vorige week, maar dat was op een maandag en de fut zat er nog niet in bij de verkoper. Hij ging me nog via mail op deze vragen antwoorden, maar das dus al meer dan een week geleden en heb nog niets gehoord.
Bedankt insignia rijders
Aangezien je de enigste bent die in de auto gaat rijden zou ik die optie van 500 euro niet nemen. Je stelt één keer je stoel in en dat staat ie toch goed ?? Is mij in ieder geval geen 500 euro waard, op 5 minuten staat die stoel perfect, gemakkelijk verdiend toch ?
-Ik vind zelfs een 130 pk te weinig. Zou nooit voor de 110 pk gaan...
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bomexx Bekijk Berichteneen aantal weken geleden heb ik me er ook eentje besteld
sports tourer 160pk sport, carbon black met opc in en exterieur, 20", bi xenon, geperforeerd leder... nu nog ff wachten tot de levering ergens in mei...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten-lendensteun + hoogteregeling
Aangezien je de enigste bent die in de auto gaat rijden zou ik die optie van 500 euro niet nemen. Je stelt één keer je stoel in en dat staat ie toch goed ?? Is mij in ieder geval geen 500 euro waard, op 5 minuten staat die stoel perfect, gemakkelijk verdiend toch ?
-Ik vind zelfs een 130 pk te weinig. Zou nooit voor de 110 pk gaan...
Comment
Comment