hallo, wie kan me helpen. Heb sinds vandaag met mijn Insignia sportstourer een zoemend geluid vooraan in de motor, net achter de grille? Het is niet continu, maar enkel als je gas geeft vanaf ongeveer 1900 touren/minuut. Ik hoor van welk onderdeel het komt, maar ken het niet. Een soort ventiel of klep? Misschien toch best even de dealer opzoeken morgen...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichtenhallo, wie kan me helpen. Heb sinds vandaag met mijn Insignia sportstourer een zoemend geluid vooraan in de motor, net achter de grille? Het is niet continu, maar enkel als je gas geeft vanaf ongeveer 1900 touren/minuut. Ik hoor van welk onderdeel het komt, maar ken het niet. Een soort ventiel of klep? Misschien toch best even de dealer opzoeken morgen...
Wordt bijna bij elke Insignia gedaan.
Is 10 minuten werk, je moet er normaal geen afspraak voor maken.
Wordt zelfs in principe buiten garantie gratis hersteld.
Voor diegene die het nog niet hebben voorgehad, je kan die testen.
Als je de motor stillegt en de motorkap opent, klop je even met je vuist op de klep, als ze lawaai begint te maken moet je langs de dealer gaan om deze om te laten vervangen. Wacht je daar te lang mee dan ben je dik 100 euro kwijt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichtenhallo, wie kan me helpen. Heb sinds vandaag met mijn Insignia sportstourer een zoemend geluid vooraan in de motor, net achter de grille? Het is niet continu, maar enkel als je gas geeft vanaf ongeveer 1900 touren/minuut. Ik hoor van welk onderdeel het komt, maar ken het niet. Een soort ventiel of klep? Misschien toch best even de dealer opzoeken morgen...
Wit met zwarte darmpjes op.
Voor de rest Pol zijn raad opvolgen.
Garantie en 5 minuten werk.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDie klep is kapot en moet vervangen worden.
Als je de motor stillegt en de motorkap opent, klop je even met je vuist op de klep, als ze lawaai begint te maken moet je langs de dealer gaan om deze om te laten vervangen. Wacht je daar te lang mee dan ben je dik 100 euro kwijt...
OK bedankt voor de info; maandag even langs gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenKlepje zit net achter de grille, rechts van de motorkap opener.
Wit met zwarte darmpjes op.
Voor de rest Pol zijn raad opvolgen.
Garantie en 5 minuten werk.
OK bedankt voor de info. Maandag even langs gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bomexx Bekijk Berichtenhallo,
kheb sinds vrijdag mijn nieuwe insignia, fantastische wagen maar heb 1 probleem. De telefoon neemt mijn telefoonlijst uit mijn gsm niet over. weet iemand hier een oplossing voor?
thx
bomexx
Ik neem aan dat je telefoonlijst alleen op je gsm staat en niet op je simkaart. Als dit zo is, dan moet je de lijst eens op je simkaart zetten en dan nog eens proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk BerichtenIk neem aan dat je telefoonlijst alleen op je gsm staat en niet op je simkaart. Als dit zo is, dan moet je de lijst eens op je simkaart zetten en dan nog eens proberen.
controleer de instellingen eens op je telefoon, bv. of UHP volledige toegang heeft tot de telefoon (services, vertrouwd...)
worden de bellijsten bewaard?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichtenkan het niet zijn (ik denk dat er nog weinigs smartphone/gsm's zijn die de sim-kaat gebruiken)
controleer de instellingen eens op je telefoon, bv. of UHP volledige toegang heeft tot de telefoon (services, vertrouwd...)
worden de bellijsten bewaard?
Comment
-
Die klep is kapot en moet vervangen worden.
gisteren laten vervangen, onder garantie weliswaar. Heeft wel efkes moeite gekost om dat zo te regelen. Was 2 weken buiten garantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenEen insignia forum beginnen en lidgeld vragen. Stinkend rijk worden.
Comment
-
vraagje : als men in configurator OPC-line pack aankruist kan men geen reservewiel noch ruimtebesparend reservewiel meer selekteren. Ook in de prijslijst is aangegeven dat OPC-line pack niet kombineerbaar is met reservewiel. Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn? Is men wel degelijk veroordeeld tot de "tire repair kit" als men een OPC-line pack neemt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk Berichtenvraagje : als men in configurator OPC-line pack aankruist kan men geen reservewiel noch ruimtebesparend reservewiel meer selekteren. Ook in de prijslijst is aangegeven dat OPC-line pack niet kombineerbaar is met reservewiel. Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn? Is men wel degelijk veroordeeld tot de "tire repair kit" als men een OPC-line pack neemt?
Alles voor de prestaties.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Hallo
heeft er iemand al de "edition 150 jaar" ? Ik zou namelijk willen weten of de inlegstukken van het dashboard in piano lak zijn zoals bij de sport. Op www.opel.de alvast wel maar op www.opel.be
is het mij noch de verkoper echt duidelijk. Men spreekt enkel van sierinlegstukken deur en die zijn in rapid cool.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHet reservewiel weegt te veel.
Alles voor de prestaties.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk Berichtenen nu effe surieus aub
Comment
Comment