Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hallo, wie kan me helpen. Heb sinds vandaag met mijn Insignia sportstourer een zoemend geluid vooraan in de motor, net achter de grille? Het is niet continu, maar enkel als je gas geeft vanaf ongeveer 1900 touren/minuut. Ik hoor van welk onderdeel het komt, maar ken het niet. Een soort ventiel of klep? Misschien toch best even de dealer opzoeken morgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
      hallo, wie kan me helpen. Heb sinds vandaag met mijn Insignia sportstourer een zoemend geluid vooraan in de motor, net achter de grille? Het is niet continu, maar enkel als je gas geeft vanaf ongeveer 1900 touren/minuut. Ik hoor van welk onderdeel het komt, maar ken het niet. Een soort ventiel of klep? Misschien toch best even de dealer opzoeken morgen...
      Die klep is kapot en moet vervangen worden.
      Wordt bijna bij elke Insignia gedaan.
      Is 10 minuten werk, je moet er normaal geen afspraak voor maken.
      Wordt zelfs in principe buiten garantie gratis hersteld.
      Voor diegene die het nog niet hebben voorgehad, je kan die testen.
      Als je de motor stillegt en de motorkap opent, klop je even met je vuist op de klep, als ze lawaai begint te maken moet je langs de dealer gaan om deze om te laten vervangen. Wacht je daar te lang mee dan ben je dik 100 euro kwijt...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
        hallo, wie kan me helpen. Heb sinds vandaag met mijn Insignia sportstourer een zoemend geluid vooraan in de motor, net achter de grille? Het is niet continu, maar enkel als je gas geeft vanaf ongeveer 1900 touren/minuut. Ik hoor van welk onderdeel het komt, maar ken het niet. Een soort ventiel of klep? Misschien toch best even de dealer opzoeken morgen...
        Klepje zit net achter de grille, rechts van de motorkap opener.
        Wit met zwarte darmpjes op.
        Voor de rest Pol zijn raad opvolgen.
        Garantie en 5 minuten werk.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
          Die klep is kapot en moet vervangen worden.
          Als je de motor stillegt en de motorkap opent, klop je even met je vuist op de klep, als ze lawaai begint te maken moet je langs de dealer gaan om deze om te laten vervangen. Wacht je daar te lang mee dan ben je dik 100 euro kwijt...

OK bedankt voor de info; maandag even langs gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
            Klepje zit net achter de grille, rechts van de motorkap opener.
            Wit met zwarte darmpjes op.
            Voor de rest Pol zijn raad opvolgen.
            Garantie en 5 minuten werk.

OK bedankt voor de info. Maandag even langs gaan...

Comment

• Iemand interesse in de originele dakdragers van Opel Insignia SportsTourer ?
              Heb nog een set liggen, helemaal compleet en 2x gebruikt
              Vaste prijs : 100 euro

Comment

• hallo,

kheb sinds vrijdag mijn nieuwe insignia, fantastische wagen maar heb 1 probleem. De telefoon neemt mijn telefoonlijst uit mijn gsm niet over. weet iemand hier een oplossing voor?

thx

bomexx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bomexx Bekijk Berichten
                  hallo,

kheb sinds vrijdag mijn nieuwe insignia, fantastische wagen maar heb 1 probleem. De telefoon neemt mijn telefoonlijst uit mijn gsm niet over. weet iemand hier een oplossing voor?

thx

bomexx

Ik neem aan dat je telefoonlijst alleen op je gsm staat en niet op je simkaart. Als dit zo is, dan moet je de lijst eens op je simkaart zetten en dan nog eens proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJB Bekijk Berichten
                    Ik neem aan dat je telefoonlijst alleen op je gsm staat en niet op je simkaart. Als dit zo is, dan moet je de lijst eens op je simkaart zetten en dan nog eens proberen.
                    kan het niet zijn (ik denk dat er nog weinigs smartphone/gsm's zijn die de sim-kaat gebruiken)
                    controleer de instellingen eens op je telefoon, bv. of UHP volledige toegang heeft tot de telefoon (services, vertrouwd...)

worden de bellijsten bewaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichten
                      kan het niet zijn (ik denk dat er nog weinigs smartphone/gsm's zijn die de sim-kaat gebruiken)
                      controleer de instellingen eens op je telefoon, bv. of UHP volledige toegang heeft tot de telefoon (services, vertrouwd...)

worden de bellijsten bewaard?
                      is ondertussen gelukt, TCP server ofzo was niet ingeschakeld.

Comment

• Op VTM : wegpolitie UK.
                        Rijden met een Insignia OPC...
                        Allee eigenlijk een VXR zeker ?

Comment

• Die klep is kapot en moet vervangen worden.

gisteren laten vervangen, onder garantie weliswaar. Heeft wel efkes moeite gekost om dat zo te regelen. Was 2 weken buiten garantie.
                          Last edited by ; 19/04/2012, 14:17. Reden: foutief

Comment

• Mss ne ké ne foto nemen waar de klep juist zit?

Comment

• Een insignia forum beginnen en lidgeld vragen. Stinkend rijk worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                                Een insignia forum beginnen en lidgeld vragen. Stinkend rijk worden.
                                En kunnen selecteren wie lid mag worden...

Comment

• vraagje : als men in configurator OPC-line pack aankruist kan men geen reservewiel noch ruimtebesparend reservewiel meer selekteren. Ook in de prijslijst is aangegeven dat OPC-line pack niet kombineerbaar is met reservewiel. Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn? Is men wel degelijk veroordeeld tot de "tire repair kit" als men een OPC-line pack neemt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk Berichten
                                    vraagje : als men in configurator OPC-line pack aankruist kan men geen reservewiel noch ruimtebesparend reservewiel meer selekteren. Ook in de prijslijst is aangegeven dat OPC-line pack niet kombineerbaar is met reservewiel. Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn? Is men wel degelijk veroordeeld tot de "tire repair kit" als men een OPC-line pack neemt?
                                    Het reservewiel weegt te veel.
                                    Alles voor de prestaties.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Hallo

heeft er iemand al de "edition 150 jaar" ? Ik zou namelijk willen weten of de inlegstukken van het dashboard in piano lak zijn zoals bij de sport. Op www.opel.de alvast wel maar op www.opel.be
                                      is het mij noch de verkoper echt duidelijk. Men spreekt enkel van sierinlegstukken deur en die zijn in rapid cool.
                                      Last edited by ; 21/04/2012, 18:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                        Het reservewiel weegt te veel.
                                        Alles voor de prestaties.
                                        en nu effe surieus aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk Berichten
                                          en nu effe surieus aub
                                          Bel effe naar uw dealer en je weet het zo.

Comment

Working...
                                          X