Ik denk dat de reden is dat ge geen krik onder de OPC zijlijsten kunt plaatsen en ge de wagen niet omhoog kunt krikken met zo een bijgeleverd krikje.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk denk dat de reden is dat ge geen krik onder de OPC zijlijsten kunt plaatsen en ge de wagen niet omhoog kunt krikken met zo een bijgeleverd krikje.
heb ik opgelost met kleine rolkrik en nabestellen van een volwaardig reserve wiel zo behoud ik mijn dubbele opbergruimte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenIk denk dat de reden is dat ge geen krik onder de OPC zijlijsten kunt plaatsen en ge de wagen niet omhoog kunt krikken met zo een bijgeleverd krikje.
wittyrudy gaf de oplossing maar dan sleep je wel veel gewicht mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saffe Bekijk BerichtenHallo
heeft er iemand al de "edition 150 jaar" ? Ik zou namelijk willen weten of de inlegstukken van het dashboard in piano lak zijn zoals bij de sport. Op www.opel.de alvast wel maar op www.opel.be
is het mij noch de verkoper echt duidelijk. Men spreekt enkel van sierinlegstukken deur en die zijn in rapid cool.
de configurator geeft inderdaad iets anders aan, maar die is vaak fout
(vergelijken met Duitsland kan je niet doen want de speciale 150 editie positioneert zich in D boven de Edition, terwijl het in België om een vervanging van de (weggevallen) Edition gaat - let maar eens op de prijzen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saffe Bekijk BerichtenOef, want het piano black ziet er toch wel iets strakker uit. Heb er namelijk eentje besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk Berichtendat is inderdaad de reden;
wittyrudy gaf de oplossing maar dan sleep je wel veel gewicht mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk BerichtenProficiat !
Merci
ik hoop dat alle problemen die hier op het forum zijn aangekaart, in de insignia 2012 onbekend zijn. Eentje van de maandag kan je natuurlijk bij ieder merk hebben. laat ons hopen van niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sig63 Bekijk BerichtenIk heb er eentje van 2011 en na 27.000 km vrij van problemen; enkel de dual zone ECC kon beter (maar die heb je niet denk ik)
De mijne is trouwens op een donderdag gemaakt
27000km, dan zal die van mij 2.5 jaar oud zijn. De dual zone heb ik wel aangevinkt in de optielijst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenVandaag iets vreemd mee gemaakt mee de navi in de auto Alles bleef hangen op het beeld enkel het geluid bleef verder werken dit duurde toch een tijd ben toen even aan de kant gaan staan en de wagen stil gelegd maar er veranderde niets ook als ik de wagen terug starte bleef alles nog hangen dan maar verder gereden en ergens geparkeerd na een tijd (Paar uurtjes later) vertrok ik terug mee de wagen en alles werkte terug normaal Toch maar vreemd voor het zelfde geld staat ge daar ergens int buitenland zo... Zijn er hier nog die dit al eens hebben mee gemaakt en wat zou je hier aankunnen doen ? Is er ergens aan de radio een reset knop ? Ook heb ik al een 2/3 keer gehad dat ik mee de auto vertrok en dat de radio volledig uit viel en dan starte die automatisch terug op de tijd en de datum stonden toen voor een paar sec op 00.00
Net hetzelfde voorgehad... ze hebben nu de silverbox vervangen... even afwachten nog...Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Niet gezien1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenNiet gezien
Niet voor gevoelige Insignia zielen...
Comment
-
Bron : HLN
500.000ste Opel Insignia van de band gerold
Opel viert feest. Gisteren is de 500.000ste Insignia van de band gerold in het Duitse Rüsselsheim. Het betreft (geheel toevallig) de onlangs geïntroduceerde 2.0 BiTurbo CDTI-dieselmotor.
Opel heeft er precies 3,5 jaar over gedaan om een half miljoen Insignia's te produceren. Volgens de fabrikant een echt succesnummer of zoals Plant Director Axel Scheiben het verwoordt: "een geboren winnaar".
De 500.000ste Insignia in kwestie is uitgerust met de 2.0 diesel met dubbele turbo, goed voor 195 pk en 400 Nm koppel. Hiermee snelt de Duitser in 8,9 tellen naar de 100 km/h en haalt een top van 228 km/h. Het verbruik zou volgens de fabriek slechts 5,4 l/100 km bedragen, gelijk aan een CO2-uitstoot van 134 g/km. (carros.nl)Bijgevoegde Bestanden1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
De mijne heeft nu 50000km en is in december binnen geweest voor onderhoud.Mijn verbruik lag toen gemiddeld op 6.5 l.Na zijn onderhoud staat het gemiddeld verbruik nu zomaar eens op 8.3L.!!!heb alles eens gereset maar het verbruik komt terug.Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenDe mijne heeft nu 50000km en is in december binnen geweest voor onderhoud.Mijn verbruik lag toen gemiddeld op 6.5 l.Na zijn onderhoud staat het gemiddeld verbruik nu zomaar eens op 8.3L.!!!heb alles eens gereset maar het verbruik komt terug.Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Comment
Comment