Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door frankfiles Bekijk Berichten
    Na deze drie delen van insignia doorgelezen te hebben, wou ik graag een paar foto's posten.
    1 maand oud 2500km.
    Tot nu toe zeer tevreden met de wagen.

[ATTACH=CONFIG]92129[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92130[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92131[/ATTACH]
    Knappe wagen ! Alleen die velgen die vind ik zo lelijk, een modelletje voor een kadett van 1986...

Comment

• Ik vind ze niet mis onder die wagen!

Comment

• Knappe wagen...
        zelfde kleur, zelfde wielen, zelfde garage als de mijne... maar jij hebt wel een echte motor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frankfiles Bekijk Berichten
          Na deze drie delen van insignia doorgelezen te hebben, wou ik graag een paar foto's posten.
          1 maand oud 2500km.
          Tot nu toe zeer tevreden met de wagen.

[ATTACH=CONFIG]92129[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92130[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92131[/ATTACH]
          Inderdaad knappe wagen... Zeker de motor ben er beetje jaloers op
          Zal wel goed vooruit gaan...

Comment

• Collega van mij heeft al enkele keren voor dat bij de opstarten van de wagen de connectie tussen usb-stick en sd-kaart wegvalt (is een radio 900). Bijgevolg geen navigatie meer mogelijk, geen muziek meer via de usb stick...
            Na 10' wachten en opnieuw starten is de connetie terug.

Opel kent het probleem volgens de garage maar kunnen er voorlopig niets aan doen ???
            Nu moet het lukken dat ik ook net een astra in bestelling heb met diezelfde radio 900 ...

Iemand vertrouwen met dit probleem, oplossing?

Groeten.
            Dieter

Comment

• Bedankt voor de toffe reacties.
              Gaat inderdaad goed vooruit, hij heeft dan ook wel meer dorst, is moeilijk onder de 10 liter te krijgen.
              Waterworld blue vind ikzelf een van de mooiste kleuren voor de insignia, ik vind die wielen ook wel meevallen.

Comment

• Ik vind de kleur en velgen ook heel knap. Hoeveel PK's heeft deze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk Berichten
                  Collega van mij heeft al enkele keren voor dat bij de opstarten van de wagen de connectie tussen usb-stick en sd-kaart wegvalt (is een radio 900). Bijgevolg geen navigatie meer mogelijk, geen muziek meer via de usb stick...
                  Na 10' wachten en opnieuw starten is de connetie terug.

Opel kent het probleem volgens de garage maar kunnen er voorlopig niets aan doen ???
                  Nu moet het lukken dat ik ook net een astra in bestelling heb met diezelfde radio 900 ...

Iemand vertrouwen met dit probleem, oplossing?

Groeten.
                  Dieter
                  Ik heb de 900. Van december tot nu maar twee keer voorgehad.
                  Maar dat was na een paar uur rijden, de USB stick stond bijna roodgloeiend.
                  Is misschien een soort beveiliging...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                    Ik vind de kleur en velgen ook heel knap. Hoeveel PK's heeft deze?
                    220 pk

Comment

• Weet iemand hier wat de prijs is voor stalen velgen 17inch voor de insignia ?
                      Zonder banden

Comment

• @stevie007. Vraag eens aan member Baarsje. Heb mijn 18' wintervelgen ook bij hem gekocht.

Comment

• Ik had een Astra J maar heb een Insignia Sports Tourer als bedrijfswagen, is er een mogelijkheid om de deuren automatisch te vergrendelen als ik begin te rijden ? Bij mijn astra ging dit.

Comment

• Via config en dan voertuiginstellingen dan vergrendeling ed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nick502 Bekijk Berichten
                              Ik had een Astra J maar heb een Insignia Sports Tourer als bedrijfswagen, is er een mogelijkheid om de deuren automatisch te vergrendelen als ik begin te rijden ? Bij mijn astra ging dit.
                              Werkt niet op elke insignia ! Indien er geen instelling in het configuratiescherm is, vergeet het dan maar...

Comment

• Te koop wegens aankoop van nieuwe Opel Zafira Tourer :

Winterbanden + velgen voor Opel Insignia

4 x 17 inch velgen, merk Borbet, 7 spaken
                                3 voorzien van winterbanden : Uniroyal MS Plus 66, 225/50 R17 98H, 17.000 km met gereden

Mag weg voor 500 euro !

GSM 0496/53.96.72

P1030620.jpgP1030616.jpgP1030618.jpg

Comment

• Ik ben tot nu toe zeer content van de mijne (26.000 km). Het enige wat ik niet zo goed vind is de lak van de wagen. Heel rap strepen en lakschade. Zijn er hier nog die dat probleem ook hebben?

Comment

• Ook ik ben zeer tevreden van mijn 1.6 t insignia tourer dark mahony maar ook ik heb last van die lak. Heb me allerlei speciale producten aangeschaft om met alle voorzichtigheid mijn wagen te kuisen. Maar na een maand zie ik ook overal terug spinneweppen die ik enkel terug weg kan krijgen met licht te polieren. Ook al enkele puntjes steenslag en rij nog thans nauwelijks op de autosnelweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                      Ook ik ben zeer tevreden van mijn 1.6 t insignia tourer dark mahony maar ook ik heb last van die lak. Heb me allerlei speciale producten aangeschaft om met alle voorzichtigheid mijn wagen te kuisen. Maar na een maand zie ik ook overal terug spinneweppen die ik enkel terug weg kan krijgen met licht te polieren. Ook al enkele puntjes steenslag en rij nog thans nauwelijks op de autosnelweg.
                                      Dat is iets wat je met een donkere kleur altijd gaat hebben. En ik zou maar oppassen met het steeds polieren, de insignia heeft een zeer dunne laag vernis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                        Ook ik ben zeer tevreden van mijn 1.6 t insignia tourer dark mahony maar ook ik heb last van die lak. Heb me allerlei speciale producten aangeschaft om met alle voorzichtigheid mijn wagen te kuisen. Maar na een maand zie ik ook overal terug spinneweppen die ik enkel terug weg kan krijgen met licht te polieren. Ook al enkele puntjes steenslag en rij nog thans nauwelijks op de autosnelweg.
                                        Rudy neem eens contact op met corsawim.
                                        Hij kan u uitleggen hoe en met wat je het best een auto onderhoud.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• dakdragers

Ik heb nog een stel dakdragers voor de Insignia van Thule met Opel logo te koop.
                                          Effectief maar 2 keer gebruikt om een ladder te vervoeren.
                                          Bij interesse of vragen stuur mij een PM.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X