Oorspronkelijk geplaatst door frankfiles
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankfiles Bekijk BerichtenNa deze drie delen van insignia doorgelezen te hebben, wou ik graag een paar foto's posten.
1 maand oud 2500km.
Tot nu toe zeer tevreden met de wagen.
[ATTACH=CONFIG]92129[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92130[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]92131[/ATTACH]
Zal wel goed vooruit gaan...
Comment
-
Collega van mij heeft al enkele keren voor dat bij de opstarten van de wagen de connectie tussen usb-stick en sd-kaart wegvalt (is een radio 900). Bijgevolg geen navigatie meer mogelijk, geen muziek meer via de usb stick...
Na 10' wachten en opnieuw starten is de connetie terug.
Opel kent het probleem volgens de garage maar kunnen er voorlopig niets aan doen ???
Nu moet het lukken dat ik ook net een astra in bestelling heb met diezelfde radio 900 ...
Iemand vertrouwen met dit probleem, oplossing?
Groeten.
Dieter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spark Bekijk BerichtenCollega van mij heeft al enkele keren voor dat bij de opstarten van de wagen de connectie tussen usb-stick en sd-kaart wegvalt (is een radio 900). Bijgevolg geen navigatie meer mogelijk, geen muziek meer via de usb stick...
Na 10' wachten en opnieuw starten is de connetie terug.
Opel kent het probleem volgens de garage maar kunnen er voorlopig niets aan doen ???
Nu moet het lukken dat ik ook net een astra in bestelling heb met diezelfde radio 900 ...
Iemand vertrouwen met dit probleem, oplossing?
Groeten.
Dieter
Maar dat was na een paar uur rijden, de USB stick stond bijna roodgloeiend.
Is misschien een soort beveiliging...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk BerichtenIk vind de kleur en velgen ook heel knap. Hoeveel PK's heeft deze?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nick502 Bekijk BerichtenIk had een Astra J maar heb een Insignia Sports Tourer als bedrijfswagen, is er een mogelijkheid om de deuren automatisch te vergrendelen als ik begin te rijden ? Bij mijn astra ging dit.
Comment
-
Te koop wegens aankoop van nieuwe Opel Zafira Tourer :
Winterbanden + velgen voor Opel Insignia
4 x 17 inch velgen, merk Borbet, 7 spaken
3 voorzien van winterbanden : Uniroyal MS Plus 66, 225/50 R17 98H, 17.000 km met gereden
Mag weg voor 500 euro !
GSM 0496/53.96.72
P1030620.jpgP1030616.jpgP1030618.jpg
Comment
-
Ook ik ben zeer tevreden van mijn 1.6 t insignia tourer dark mahony maar ook ik heb last van die lak. Heb me allerlei speciale producten aangeschaft om met alle voorzichtigheid mijn wagen te kuisen. Maar na een maand zie ik ook overal terug spinneweppen die ik enkel terug weg kan krijgen met licht te polieren. Ook al enkele puntjes steenslag en rij nog thans nauwelijks op de autosnelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk BerichtenOok ik ben zeer tevreden van mijn 1.6 t insignia tourer dark mahony maar ook ik heb last van die lak. Heb me allerlei speciale producten aangeschaft om met alle voorzichtigheid mijn wagen te kuisen. Maar na een maand zie ik ook overal terug spinneweppen die ik enkel terug weg kan krijgen met licht te polieren. Ook al enkele puntjes steenslag en rij nog thans nauwelijks op de autosnelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk BerichtenOok ik ben zeer tevreden van mijn 1.6 t insignia tourer dark mahony maar ook ik heb last van die lak. Heb me allerlei speciale producten aangeschaft om met alle voorzichtigheid mijn wagen te kuisen. Maar na een maand zie ik ook overal terug spinneweppen die ik enkel terug weg kan krijgen met licht te polieren. Ook al enkele puntjes steenslag en rij nog thans nauwelijks op de autosnelweg.
Hij kan u uitleggen hoe en met wat je het best een auto onderhoud.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
dakdragers
Ik heb nog een stel dakdragers voor de Insignia van Thule met Opel logo te koop.
Effectief maar 2 keer gebruikt om een ladder te vervoeren.
Bij interesse of vragen stuur mij een PM.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment