Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-Benz CLS C218

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• euh, doe zoals ik

geen trekhaak op de smart...caravan buiten en camper in de plek
    staat trouwens een pak duurder, zo'n hymer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      aaahhh
      klote vlag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
        aaahhh
        klote vlag
        Wat is er mis met die vlag?

Comment

• eerste maal verleden week op de parking van mercedes veurne gezien.
          Helemaal in het zwart. OMG WAT EEN PRACHTIGE WAGEN!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
            Wat is er mis met die vlag?
            Ik vind die doodgewoon echt niet mooi never mind
            Het land is mooier dan de vlag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
              Stomme kar...

Gaat niet lukken om daarop een trekhaak te krijgen.
              Aftermarket wellicht wel.
              Op de vorige ging het zelfs met AMG pack bij iemand op de leuvensesteenweg, ergens tussen mechelen en leuven, maar de naam weet ik niet meer.

Comment

• Vertommen wss....

Is een parallelist en trekt zich daar wss niks van aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                  Stomme kar...

Gaat niet lukken om daarop een trekhaak te krijgen.
                  Wat is de reden daarvoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                    Vertommen wss....

Is een parallelist en trekt zich daar wss niks van aan.
                    Nee die niet, is trouwens al eeuwen een erkend servicepunt

Comment

• Vorige week met een klant zijnen 350cdi eens een kort ritje mogen maken.

Man man man , da rijdt dus ook echt zoals ie eruit ziet. Gewoonweg super.
                      Had em net 1 dag, volledig zwart met AMG pakket en Brabus velgen.

Was/is volgens hem de 4de geleverde in België. (via Jacobs St. Niklaas)

I like it a lot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                        Miljaar!

In de zomer mochten we daar niet door wegens een beetje sneeuw... en ziet dit nu af.

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Meer foto's: [www.carview.co.jp]

This is it
                        (nog) geen liefhebber hier van de CLS, maar dat interieur... verdomme, I like it!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        Bovendien heeft zo'n camper enorme nadelen als je ermee naar het zuiden gaat en daar een paar weken ter plaatse blijft...
                        en tegelijk enorme voordelen tijdens het reizen.

Comment

• Gisteren bij de dealer eens gaan kijken naar de CLS. Ik moet toegeven dat het zonder meer een knappe wagen is! Interieur is ook heel mooi en voorzien van degelijke materialen. Ik krijg alleen al de bibbers als ik denk aan de restwaarde van onze perfect onderhouden E-klasse. De baas van de garage had sinds een week een CLS 350 CDI met Sporpakket en deze zal over 3 maanden in de verkoop gaan. Toen ik aan de 17-jarige verkoper vroeg hoeveel de wagen zal afschrijven in 3 maanden antwoordde hij: 5.000 zal er zeker wel vanaf gaan. Nu weet ik dat de CLS een populaire wagen is en de wachttijd meer dan 3 maanden is, 5.000 euro afschrijving op een demo vind ik absurd weinig. Mijns inziens moet daar toch 20%-25% vanaf.
                          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                            Gisteren bij de dealer eens gaan kijken naar de CLS. Ik moet toegeven dat het zonder meer een knappe wagen is! Interieur is ook heel mooi en voorzien van degelijke materialen. Ik krijg alleen al de bibbers als ik denk aan de restwaarde van onze perfect onderhouden E-klasse. De baas van de garage had sinds een week een CLS 350 CDI met Sporpakket en deze zal over 3 maanden in de verkoop gaan. Toen ik aan de 17-jarige verkoper vroeg hoeveel de wagen zal afschrijven in 3 maanden antwoordde hij: 5.000 zal er zeker wel vanaf gaan. Nu weet ik dat de CLS een populaire wagen is en de wachttijd meer dan 3 maanden is, 5.000 euro afschrijving op een demo vind ik absurd weinig. Mijns inziens moet daar toch 20%-25% vanaf.
                            Een wagen die in demo gaat, gaat 8 procent van de cataloguswaarde af.
                            Verder krijg je de normale korting normaalgezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Een wagen die in demo gaat, gaat 8 procent van de cataloguswaarde af.
                              Verder krijg je de normale korting normaalgezien.
                              Dat vind ik toch vrij magertjes. Als ik mijn eigen (nieuwe) auto wil inruilen na 3 maanden gaat de dealer mij echt geen 92% meer betalen
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Dat vind ik toch vrij magertjes. Als ik mijn eigen (nieuwe) auto wil inruilen na 3 maanden gaat de dealer mij echt geen 92% meer betalen
                                Oh, maar bij MB mag dat hoor, daar denken ze nog vaak dat zijzelf het warm water hebben uitgevonden, kijk maar naar hun nnc. prijzen Misschien nog best eens in Duitsland gaan rondneuzen
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Oh, maar bij MB mag dat hoor, daar denken ze nog vaak dat zijzelf het warm water hebben uitgevonden, kijk maar naar hun nnc. prijzen Misschien nog best eens in Duitsland gaan rondneuzen
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Das bij BMW identiek hoor...

Op die 535d die uit demo kwam bij Cockup uit Brugge ging ook maar margniaal iets af... Via DE kan ik hem nieuw al goedkoper krijgen, en dan vergelijk ik nog niet met UK

Ze mogen zo'n demo's in hun gat steken van mij, denk zelf maar eens hoe je zelf met een demo rijdt

Die eerste 10K die erop gezet worden zijn niet mis in mijn ogen...
                                  Eigenlijk is het te schandalig voor woorden. Je zou toch mogen verwachten dat je eigen verdeler iets extra voor je doet. Mijn ouders hebben bij die garage al 4 nieuwe E-klasses gekocht en nog krijg je maar een magere korting op zo'n demo...
                                  sigpic

Comment

Het verschil is wel dat jouw wagen dan al een keer ingeschreven is geweest en je als koper dus al de tweede eigenaar zal zijn. Bij een demo ben je als koper de eerste eigenaar.
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Eigenlijk is het te schandalig voor woorden. Je zou toch mogen verwachten dat je eigen verdeler iets extra voor je doet. Mijn ouders hebben bij die garage al 4 nieuwe E-klasses gekocht en nog krijg je maar een magere korting op zo'n demo...
                                      Wij dachten tot voor enkele jaren hier in de familie ook dat wij na een 6 tal MB's bij de plaatselijke dealer de beste prijs en service kregen maar dat was helaas een illusie.... Zijn dan naar andere merken overgeschakeld maar Mercedes is het merk van ons hart en zodus zijn wij op zoek naar een nieuwe eerlijke verdeler, als die al bestaan (desnoods in het buitenland)
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                        Het verschil is wel dat jouw wagen dan al een keer ingeschreven is geweest en je als koper dus al de tweede eigenaar zal zijn. Bij een demo ben je als koper de eerste eigenaar.
                                        En is dat eerste eigenaar zijn dan zoveel geld waard? Het is net zoals Naish hierboven schrijft, we weten allemaal hoe er met zo'n demo omgegaan wordt en dan zo'n onnozele korting voor een afgerammelde auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deuce Bekijk Berichten
                                          Vorige week met een klant zijnen 350cdi eens een kort ritje mogen maken.

Man man man , da rijdt dus ook echt zoals ie eruit ziet. Gewoonweg super.
                                          Had em net 1 dag, volledig zwart met AMG pakket en Brabus velgen.

Was/is volgens hem de 4de geleverde in België. (via Jacobs St. Niklaas)

I like it a lot
                                          Is een schone verschijning. Hij is er echt blij mee!!

Comment

Working...
                                          X