Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes-Benz CLS C218
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenGarage Wouters in ZonhovenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBedankt, maar dat is toch geen officiële dealer? Ik heb onlangs zijn adres van buren van mij gekregen, blijkt familie van Ivo te zijn. Kan je daar dan terecht voor een nieuwe met garantieopvolging?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs in omschakeling naar erkent servicepunt(hangt momenteel nog af van VDH) maar je kan daar nu al perfect een nieuwe kopen met garantieopvolging.
Ook met de nieuwe regels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIs in omschakeling naar erkent servicepunt(hangt momenteel nog af van VDH) maar je kan daar nu al perfect een nieuwe kopen met garantieopvolging.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDan zal ik er binnenkort mijn licht eens gaan opsteken. Is toch pas voor binnen 1 a 2 jaar, tegen dan zal hij misschien erkend zijn. Ik heb ondertussen ook veel goeds gehoord over een dealer in Eindhoven. Een kennis van mij heeft daar een E-klasse coupé gekocht en is er zeer tevreden over. Ik moet alleen nog eens vragen hoe zoiets dan moet ingevoerd worden want in Nederland zijn de taksen niet van de poes
Of ASV in Veghel? (vlak bij Ehv)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEMA?
Of ASV in Veghel? (vlak bij Ehv)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNog altijd?
Ook met de nieuwe regels?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenEnkele maanden terug toch. Welke regels zijn er nu veranderd?
Dealers mogen enkel nog aan eindklanten leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet is onmogelijk gemaakt voor niet-officiele garages om auto's nieuw aan te kopen in Belgie.
Dealers mogen enkel nog aan eindklanten leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenDat vraag ik eens na, de wagen moet binnenkort toch op onderhoud.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Brabus slaat nieuwe Mercedes CLS niet over
Een nieuwe Benz, dan kun je er op wachten dat Brabus ermee aan de haal gaat. Zo ook met de onlangs gelanceerde Mercedes-Benz CLS. De heren uit Bottrop gaven de vierdeurs coupé onder andere meer vermogen en veel LED-jes.
LED-techniek is helemaal in en bovendien de toekomst aangaande lichttechniek. Brabus benadrukt dat nog maar eens bij hun programma voor de nieuwe CLS. In de voorspoiler, onder de zij-skirts en zelfs in de achterklep (om beschadiging bij openen in het donker te voorkomen) zijn de populaire diodes opgenomen. Alsof dat nog niet genoeg lichtopbrengst oplevert is het mogelijk de dorpels te voorzien van geïllumineerde letters welke “BRABUS” schrijven.
Overige visualisteit
De verkrijgbare spoilers bestaan uit een spoilerlip die op de bestaande voorbumper gemonteerd kan worden, diverse bijspoilers voor zowel het front als de flanken en een subtiel achterklepexemplaar. De wielen zijn van de bekende Brabus type Monoblock en te leveren in diameter tussen 17 en 21 inch. Bij de grootste maat liggen daaromheen banden met een breedte van 255 mm (voor) en 305 mm (achter). Verlagen is vervolgens nog steeds mogelijk, hoeveel millimeter is afhankelijk van de aanwezige ophanging. Met Airmatic-luchtvering is dit maximaal 35 mm.
Motortuning
CLS-eigenaren met de wens voor meer vermogen die hiervoor bij Brabus aan kloppen dienen in het bezit te zijn van de CLS 250 CDI of CLS 350 CDI. De eerste krijgt er 31 pk bij middels de Brabus ECO Powerxtra D4 module en het maximale koppel stijgt naar 560 Nm. De zescilinder diesel die standaard al een kloeke 265 pk en 620 Nm produceert heeft na installatie van de DS6 module 313 pk en 690 Nm. In Eco-modus komt alleen het extra koppel vrij, maar staat de transmissie in Sport dan profieert de CLS van zowel het hogere vermogen als de toegenomen trekkracht. De auto is dan in staat in 5,9 seconden naar 100 km/h te spurten. De pieksnelheid blijft met 250 km/h onveranderd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEMA?
Of ASV in Veghel? (vlak bij Ehv)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDan zal ik er binnenkort mijn licht eens gaan opsteken. Is toch pas voor binnen 1 a 2 jaar, tegen dan zal hij misschien erkend zijn. Ik heb ondertussen ook veel goeds gehoord over een dealer in Eindhoven. Een kennis van mij heeft daar een E-klasse coupé gekocht en is er zeer tevreden over. Ik moet alleen nog eens vragen hoe zoiets dan moet ingevoerd worden want in Nederland zijn de taksen niet van de poes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenHier in de buurt kopen de meeste hun Benz ook over de grens bij Sturm Auto. De mijne gaat daar ook op onderhoud,super serviceEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk BerichtenWat moet de designo-kleur "graphit" kosten op de cls ?
Ik kan dat nergens terug vinden ?
Is dat een matte kleur, of toch een blinkende ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk BerichtenWat moet de designo-kleur "graphit" kosten op de cls ?
Ik kan dat nergens terug vinden ?
Is dat een matte kleur, of toch een blinkende ?
Comment
Comment